Voordeel van dit concert was dat je redelijk dichtbij kon komen (als in.... direct voor het podium) en ik heb toch elke keer weer die 70-200 gepakt om foto's te maken. De helft is ongeveer op 200mm gemaakt en de rest varierend tussen de 70 en 200.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op hoeveel mm heb je dan ongeveer geschoten? Ik heb afgelopen weekend geprobeerd wat te oefenen op de sportdag van het werk van mijn vriendin. Natuurlijk is het een kwestie oefening en veel doen, maar het 'live' kaderen, zeker in combinatie met het moment pakken, vind ik echt verdomde lastig.
Resultaat is dat je toch redelijk standaard foto's krijgt... Niks mis mee, maar weinig spannend en zeker niet vernieuwend....
Met muzikanten heb je een vergelijkbaar probleem als met sportende mensen. Ze bewegen nogal. Maakt het m.i. knap moeilijk om dan net even het juiste plaatje te pakken. Maar goed, je laat natuurlijk vooral zien waar je tevreden over bent, niet wat het net niet is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voordeel van dit concert was dat je redelijk dichtbij kon komen (als in.... direct voor het podium) en ik heb toch elke keer weer die 70-200 gepakt om foto's te maken. De helft is ongeveer op 200mm gemaakt en de rest varierend tussen de 70 en 200.
Je laat idd alleen zien waar je tevreden over bentquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met muzikanten heb je een vergelijkbaar probleem als met sportende mensen. Ze bewegen nogal. Maakt het m.i. knap moeilijk om dan net even het juiste plaatje te pakken. Maar goed, je laat natuurlijk vooral zien waar je tevreden over bent, niet wat het net niet is.
Was prettig iddquote:Lijkt me wel lekker, gewoon de bewegingsvrijheid hebben om jezelf te positioneren voor een shot...
Yupquote:Al reactie gehad van 3voor12?
En jij verwacht reactie te krijgen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:28 schreef prupke het volgende:avond
blijft leuk zeg mailtjes sturen naar de minister van waterstaat waar je subtiel in meld dat je van het kastje naar de muur word gestuurd
Leuk, dus nu is het wachten op je volgende opdracht...quote:
maar natuurlijkquote:
Check de datum in mijn fotoboek.quote:
Ahquote:
Sportfotografie is idd niet heel erg makkelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sportfotografie is overigens een hele andere tak van sportBij het hockeytoernooi heb ik het merendeel veel te ruim geschoten. Wel wat gezoomd, maar daar heb ik best veel in lopen croppen nog achteraf om de actie een beetje over te laten komen
SSSST straks weet heel FOT hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |