Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... weg met computersquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:51 schreef ..zapper het volgende:
Mijn andere laptop is helemaal gaar, ik heb 10 dvd writeables vernield en kan niet meer ftp'en. Bah, ik haat computers.
quote:
Marjoquote:
dweil jij?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:19 schreef CocaColaLight het volgende:
2 emmers koud water doet meestal wonderen
Ik ben zo blij met een flat hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:27 schreef CocaColaLight het volgende:
is goed. vannacht ook gedaan leuk zo'n lekkend dak....
Gelukkig heb ik maar 1 emmerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:19 schreef CocaColaLight het volgende:
2 emmers koud water doet meestal wonderen
was het maar de keuken... iets met dakleer enzoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met een flat heAlleen af en toe van die bovenburen die een keuken verkeerd aansluiten
Je kan ook terloops laten vallen dat je een onderzoek door de huurcommissie overweegt. Dat wil ook nog wel eens effect hebben op de nekharen op de korte termijn, en de huurprijs op langere termijn...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:35 schreef CocaColaLight het volgende:
Toch maar eens kijken of ik de huisbaas onder druk kan zetten, iets met derving van woongenot oid
Doet ze vaak geen reet, zeker als het van die huisbazen zijn met tig huizen. Ik heb voor mijn woning een huurverlagingsprocedure gehad. Geen enkele sjoege van huisbaas gedurende die tijd. Toen de uitspraak was, kreeg ik keurig al mijn geld terug (1800 euro) en ging de huur omlaag...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook terloops laten vallen dat je een onderzoek door de huurcommissie overweegt. Dat wil ook nog wel eens effect hebben op de nekharen op de korte termijn, en de huurprijs op langere termijn...
hier ook eens geprobeerd, waarna we vervolgens door marokkaanse of turkse vriendjes werden bedreigdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:39 schreef freud het volgende:
Pff, ik heb ook om huurverlaging gevraagd, maar mijn huurbaas is een enorme knappe en slimme vent die nooit naar me luistert.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:39 schreef freud het volgende:
Pff, ik heb ook om huurverlaging gevraagd, maar mijn huurbaas is een enorme knappe en slimme vent die nooit naar me luistert.
Jij zit niet in mijn huurdersbestand hoor...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:39 schreef freud het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:39 schreef freud het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |