maar natuurlijkquote:
Check de datum in mijn fotoboek.quote:
Ahquote:
Sportfotografie is idd niet heel erg makkelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sportfotografie is overigens een hele andere tak van sportBij het hockeytoernooi heb ik het merendeel veel te ruim geschoten. Wel wat gezoomd, maar daar heb ik best veel in lopen croppen nog achteraf om de actie een beetje over te laten komen
SSSST straks weet heel FOT hetquote:
Ik had er na 2 dagen hockeytoernooi 1500 en ik moet er nog eens goed over nadenken wat ik nu precies op mijn site ga zettenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:06 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Sportfotografie is idd niet heel erg makkelijk.
Kijk maar eens op mijn website naar de foto's van het Daviscup tennis.
Daar heb ik er ruim 1000 gemaakt op er een paar knappe tussen uit te halen.
Maar ook de pro's schieten daar heel veel om net die ene foto te hebben.
De lekkerste natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had er na 2 dagen hockeytoernooi 1500 en ik moet er nog eens goed over nadenken wat ik nu precies op mijn site ga zetten
Hehehehehequote:
WHZ zegtquote:
Ja het is een roeping he fotografie......quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HeheheheheSmaken verschillen
Maar ik wil wel wat coole actiefoto's uitzoeken en die zitten er wel tussen, maar ja.... 1500 foto's doorzoeken
* prupke nog ff een nachtlampje in het stopcontact steekt voor de nachtbrakersquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:32 schreef Gremen het volgende:
* Gremen] loopt dan maar in het donker naar zijn bed[/me]
Auw![]()
[me=Gremen stoot ze teen
slaap ze allemaal
Haaa ontbijtquote:Op woensdag 13 juni 2007 07:25 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zo goedemorgen allemaal,
Ik zie dat ..zapper al koffie gezet heeft lekker.![]()
Vandaag weinig tijd om online te zijn vandaar dat ik nu alvast de koeken en gebak hier neer zet.![]()
Lang zal die leven, lang zal die levenquote:Op woensdag 13 juni 2007 07:25 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zo goedemorgen allemaal,
Vandaag weinig tijd om online te zijn vandaar dat ik nu alvast de koeken en gebak hier neer zet.![]()
Nope ik heb wel een portie griep gevonden voor je. Die kun je graag terug hebben.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:30 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen
Heeft iemand mijn stem ergens gezien?
Misschien laten liggen op het terras gisteravondquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:30 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen
Heeft iemand mijn stem ergens gezien?
Whehehehe.... er liepen ook heren hockeyteams rond hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:14 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja het is een roeping he fotografie......
1500 foto's door spitten van leuke dames........![]()
Gefeli Robquote:Op woensdag 13 juni 2007 07:25 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zo goedemorgen allemaal,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |