ach, mijn ervaring was na t programma bekeken te hebben, en daar rondgelopen te hebben dat ik er waarschijnlijk een te hoge verwachting van had. Maakt verder niets uit.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het weer zat niet mee, maar dat viel me in Den Haag nog alleszins mee eigenlijk. En dat je maar twee groepjes hebt gezien, kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Het programma ziet er vrij druk uit. Mogelijk dat ze op andere lokaties warenEr waren vijf lokaties verspreid door de binnenstad.
Dat zou goed kunnenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach, mijn ervaring was na t programma bekeken te hebben, en daar rondgelopen te hebben dat ik er waarschijnlijk een te hoge verwachting van had. Maakt verder niets uit.
Goedemorgen nieuwquote:
Leukquote:
belachelijk, hoe durven ze!quote:Op zondag 10 juni 2007 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
JaEn de komende dagen wordt het schitterend weer volgens WeerOnline. Behalve vrijdag...tijdens de vliegshow
Dan gaat het regenen
Ah is dat de vliegshow waar je me op attendeerde? Ik wil wel mee als dat nog magquote:Op zondag 10 juni 2007 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
JaEn de komende dagen wordt het schitterend weer volgens WeerOnline. Behalve vrijdag...tijdens de vliegshow
Dan gaat het regenen
Uhm...geen ideequote:Op zondag 10 juni 2007 10:32 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ah is dat de vliegshow waar je me op attendeerde? Ik wil wel mee als dat nog mag. En als ze nu al regen voorspellen, kun je er van uitgaan dat het mooi weer wordt
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |