Gaten maken in een doos?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:31 schreef YPPY het volgende:
Krabpaal?
Vervoersmandje is wel erg handig, als ze schrikt of ineens weg wil, heb je tenminste niet de krassen in je arm staan. Als je d'r tenminste niet los laat dan.
Leuk, een kitten.
Gewone doos lijkt me zo lastig ademen als die dicht zit.En open springt poes er zo makkelijk uit.
Ik denk dat het qua geur wel meevalt, het is een plastic bak, en die van ons zitten er niet zo vaak in.. Ik kan hem natuurlijk altijd nog even afwassen..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:27 schreef freecell het volgende:
Nou, nee, heb ik niet.
Ik dacht: die is nog zo klein, die kan nog wel op de arm
Maar jouw mandje, goed idee!(durft mijn kitten wel in een mandje die naar een andere poes ruikt?)
Ik heb er zo'n zin in! Ben gewoon een beetje zenuwachtig
(en Maarten is natuurlijk weer in zijn normale, rustige doen)
Ja, er komt ook nog wel een mand hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:33 schreef YPPY het volgende:
Dat is best lastig, ik weet niet hoe lang ze moeten reizen, maar onze katten hebben een standaard doos zo kapot gekrabt. De gaten mogen ook niet te groot, dan komt er ineens een poot met nagels naar buiten. Je hebt toch een vervoersmand nodig voor als je naar de dierenarts moet.
Ze is ontwormd en zindelijk, geënt heb ik niet gevraagd. Als ze niet geënt is ga ik inderdaad zsm een dierenarts zoeken, sowieso is een dierenarts wel handigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:44 schreef Ewelina het volgende:
Kittens![]()
Als je haar meeneemt in de auto zou ik haar wel echt in een vervoersmandje stoppen, anders is het gevaarlijk met autorijden. Volgens mij is dat ook nog eens verboden.
Mandjes heb je sowieso nodig voor de dierenarts. Een goede heb je al voor ongeveer 8 euro, zo duur zijn die dingen niet
Weet je al of ze geënt is? Dat moet namelijk wel zo snel mogelijk anders.
Heel veel plezier met het katje!![]()
Hoe jonger je ze er aan went, hoe groter de kans dat het makkelijk gaat als ze wat ouder zijn. Als die van ons het mandje zien staan proppen ze er zich met zijn tweeën in, die vinden het enigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:35 schreef freecell het volgende:
Zo'n mandje is vast niet leuk voor een poes.
Dan is het al te laat hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:35 schreef freecell het volgende:
Krabpaal: komt als blijkt dat de kitten aan iets anders dan de bank en de tafel gaat krabben
In de gordijnen hangen oid, eerder niet, oude meubels genoeg
Kan het fotootje niet zien helaasquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:53 schreef omearos het volgende:
ik vervoer mijn katje altijd in een mand, omdat ze er anders vandoor gaat. Ik heb geen auto, dus moet haar op de fiets vervoeren.
Ik heb anders ook nog wel een kleine krabpaal voor je. Ik kreeg er 2 kado, en ze zit eigenlijk altijd op de witte en laat de groene links liggen. foto'tje
Ja! Die is leuk!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:57 schreef omearos het volgende:
link veranderd, hopelijk werkt het nu zo wel
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja! Die is leuk!
Maar hoe krijg ik die hier?
edit: ik keek alleen naar die paal, maar die poes is ook wel héél tof!
Ah! Tof!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:04 schreef omearos het volgende:
[..]Ze is een lief beestje, al moet je wel dekking zoeken als ze weer eens hyper is en door de hele flat rent
![]()
Ik zal het ding iig even demonteren, vervoert wat makkelijker, en ik wil hem best een keer komen brengen, heb nog een OV-kaart![]()
Hmm, misschien slowchat weer op het chocoladeforum gaan doen, dit zou toch over afvallen moeten gaan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:05 schreef Levitation het volgende:
Zeg, kan een mod dit topic even verplaatsen naar F&F?![]()
tvp dus....
dat is ook zo.... En langsgaan is ook leuker..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:13 schreef omearos het volgende:
Ik sleep zondag ook al met een Wii, en langsgaan is gewoon leuker![]()
Och, mijn eerste huwelijksaanzoek kreeg ik van een neger toen ik net in Hengelo kwam wonen. Dik = rijk hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:29 schreef freecell het volgende:!!
Ik stond zonet voor ons huis een ja/nee sticker op de brievenbus te plakken in een niet al te lang jurkje (voorovergebogen dus)
Hoor ik opeens gelach en getoeter achter mij, staan er 2 mannen (negeroïde) in een oranje auto te toeteren, te zwaaien ente doen.
Ben maar gauwweer naar binnen gegaan.
Even in de spiegel gekeken, maar het jurkje laat mn kont niet zien als ik bukwel bijna trouwens
Knullig weer
Ik krijg van donkere mensen altijd het lekkere gevoel dat ik helemaal niet dunner hoef en prachtig ben zo, das dan wel weer prettig
Da's wel fout juf, een boxer mag alleen boven je broek uitsteken als je Bjorn Borg heet (of nou ja, als dat op je onderbroek staat). Dat is althans bij ons op dequote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:32 schreef teigan het volgende:
Ik kreeg woensdag een opmerking van 1 van mijn leerlingen: "Broek omhoog!" Mijn (overigens hele nette, oersaaie boxer) onderbroek kwam boven mijn spijkerbroek uit... Ik heb nog wel even gechecked, maar ze waren niet getraumatiseert...
Kersen!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 07:38 schreef Rewimo het volgende:
Kijk eens wat er bij ons in de tuin groeit voor lekkers!
Pff, die dingen vangen echt stof!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:22 schreef Liejannuh het volgende:
Wat schattig Freecell!!
je moet alleen wel even de stofwolken onder de stoel(?)poten weghalen.![]()
Ik ga zo eens stofzuigen en opruimen. Kan vooral geen kwaad!
Verrassendquote:Jaina Solo II (b. 9 ABY), is a fictional character from the Star Wars Expanded Universe, the eldest child of Han Solo and Leia Organa Solo. She is also the elder twin of Jacen by five minutes and the sister of Anakin.
Veel plezier met de kleinequote:Lady Jaina Proudmoore is a fictional character in the Warcraft universe — a fictional universe in which a series of games and books are set.
Pan: had je me nog gemaild? Ik heb (nog) niets gezien, maar het zou niet voor het eerst zijn dat ik perongeluk een mailtje heb weggegooit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:24 schreef Pandorah het volgende:
Levi: wil je mij ook een dvd'tje sturen want ik ben er zondag ook niet bij? Ik mail je vanavond wel even met adres ed
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Verrassend
En wij hadden onze kitten ook zo kunnen noemen
[..]
Veel plezier met de kleine![]()
En ilonab: ik ben het met je eens. Ik vind het inmiddels ook superknap als iemand veel afvalt en dat volhoudt.
Ik heb gisteren het Fok! T-shirt wat iedereen in de crew heeft gekregen aangehad (met een doorschijnend wit ding erover). Ik keek in de spiegel en Dennis zei: "Wat voor maat zei je dat het was?" Ik: "Large" Dennis: "Ja, dat ze large zijn dat komt zo wel heel erg duidelijk naar voren"(voor wi ehet shirtje nog nooit heeft gezien, large lijkt op kindermaatje en bedekt zeer strak mijn boezem, een soort topje)
Met dat doorschijnende witte ding kan het wel. Zonder kan ik er niet mee de straat opquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:53 schreef freecell het volgende:ik zie het ook helemaal voor me
Is het t-shirt te dragen of kan het echt niet?
Fotoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:56 schreef Liejannuh het volgende:
Het is ook echt een topje voor hele slanke types. Het heeft van die hele smalle spagetti bandjes en het valt nog eens ontzettend smal en kort, dus als je iets te zwaar bent, dan zie je er alleen nog maar zwaarder uit omdat dat gekke topje zo klein is!
Heus, hij zit héél strakquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:08 schreef freecell het volgende:
De strakheid valt nog wel mee, maar hij is zo kort!
En als je hem naar beneden trekt?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:45 schreef Liejannuh het volgende:
Sorry Isa, maar je ziet er uit alsof je zo in het Oost Duitse zwemteam kunt.
Dank je dat je deze moeilijke tijden met ons wilde delenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ja, ik vind het topje en de foto in het algemeen ook niet echt geslaagd
Maar wilde het topje toch even aan laten zien.
Jij vroeg om die fotoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:49 schreef freecell het volgende:
Dank je dat je deze moeilijke tijden met ons wilde delen
Ik denk dat ik er iemand anders blij mee ga maken, want het is wel een leuk shirtje. Al denk ik niet dat ik hier iemand vindt die het wel pastquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:06 schreef miss_dynastie het volgende:![]()
Wat een vreselijk attent cadeautje zeg
Succes met de treinreisquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:08 schreef teigan het volgende:
Ik ga richting Liejannuh, ik zie een aantal van jullie morgen!!
Een nichtje van twaalf of zo?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er iemand anders blij mee ga maken, want het is wel een leuk shirtje. Al denk ik niet dat ik hier iemand vindt die het wel past
Nee als dit al L was. De ene keer heb ik M en de andere keer heb ik xl en ooit past het allemaal niet omdat het stof zo is.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het ontwerp wel mooi, maar ga dat dus verder niet dragen. Ik heb ook niet het gevoel dat een XL zoveel beter was geworden als dit de L is.
Oei, ik ben het helemaal vergetenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:21 schreef Levitation het volgende:
Pan: had je me nog gemaild? Ik heb (nog) niets gezien, maar het zou niet voor het eerst zijn dat ik perongeluk een mailtje heb weggegooit.Heb 't dvdtje klaarliggen, alleen het adres moet er nog op. PM me anders even.
Isa, ik vind je echt een stoer wijf!!!!!quote:
hmmmz een zwart rokje zou idd wel mooi zijn eronder maar geen lang net op knielengte daar hou ik van. maar dan ook weer niet tot ver over je navel dat ziet er ook niet uit.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:50 schreef Faat het volgende:
[..]
Isa, ik vind je echt een stoer wijf!!!!!![]()
En weet je, als je er nou bijvoorbeeld een lange zwarte rok ofzo onder doet waarvan de tailleband
boven je navel uitkomt en er dan met een leuk kort vestje overheen zie je er volgens mij echt heel gaaf
uit. Ondanks een paar kilootjes te veel zijn jouw vormen serieus prachtig. Zwáár prachtig zeg maar![]()
Tssss....je bedoelt dat jij dat niet mooi vind. Smaken verschillen Riann. Ik vind dat dus wél mooiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:55 schreef Riann het volgende:
.......maar dan ook weer niet tot ver over je navel dat ziet er ook niet uit.
Of dat ze hun complete buik er overheen hadden hangen, als een dik oud mannetje.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:05 schreef Isabeau het volgende:
Kleren tot ver boven de navel komen weer helemaal in. Misschien als reactie op de veel te lage heupbroeken (vooral erg als je een klein stukje schaamhaar kon zienen ja, dat heb ik meisjes zien dragen)
Een maar hijsen aan die broek als een volleerd bouwvakkerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, zo'n heel klein plukje van het landingsbaantje heb ik een paar keer gezien.Shocking. En bilspleten ook ja
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik hijs ook aan mijn broekenMaar dat komt omdat taille + zeer brede heupen niet in de confectie-ontwerpen voorkomen
![]()
Ik hijs ook, gewoon omdat het oncomfortabel voelt als ze te laag zittenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik hijs ook aan mijn broekenMaar dat komt omdat taille + zeer brede heupen niet in de confectie-ontwerpen voorkomen
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 01:56 schreef octopussy het volgende:
Isa je staat er echt goed op
[afbeelding]
[afbeelding]
Hahahahahahaquote:Op zondag 10 juni 2007 01:56 schreef octopussy het volgende:
[afbeelding]
hij staat wel op fok nuquote:Op zondag 10 juni 2007 10:04 schreef Isabeau het volgende:
LOL![]()
Zolang die foto maar in de dieetclub blijft
![]()
[afbeelding]
dat is kut natuurlijkquote:Op zondag 10 juni 2007 15:03 schreef Ymke het volgende:
Dank je Tass , ik krijg er geen vreetbuien van , ik ben er gewoon lichamelijk ziek van , ik braak de hele tijd en krijg niks naar binnen
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 14:43 schreef tass het volgende:
En Isa, eigenlijk vind ik ook dat je er top uitziet op die foto hoor. Ik vind je niet overmatig dik. Rubens zou stapel op je zijn,en dit is een grapje hoor. Maar je bent heel breed, en dat zit ook in je bouw.
Ik heb ook zo'n topje, en bij mij is het nog een minder gezicht omdat ik ook nog een voorgevel heb van een 100E. ( ben met een borstverkleining bezig)
Dat valt wel mee hoor, het is denk ik meer een 'dat zou ik niet snel durven, met blote buik op de foto' dan dat jij er belachelijk uitziet. Denk ik hoor.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:06 schreef Isabeau het volgende:
maar het gegeven dat iedereen maar blijft benadrukken hoe dapper en stoer het is dat ik het op fok plaats geeft me wel het gevoel dat het wel een héél erg lelijke foto isIk wilde alleen laten zien hoe belachelijk kort dat topje was voor mijn bouw
![]()
daarom zeg ik ook kijk jou gewicht en kijk mijn gewichtquote:Op zondag 10 juni 2007 16:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen vetrollen, dat klopt. Maar m'n kont staat gelukkig niet op de foto
En jij bent 10 kilo lichter, mallerd, ik zou jaloers moeten zijn
Nou nee , hij heeft een ander en zegt niks meer voor me te voelen , tis eigenlijk een heel cliche gebeuren , man in de veertig die er met een jonge dame vandoor gaat en als vrouw thuis heb je maar het nakijken.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Ymke, ik vind het erg moeilijk om te reageren, omdat ik me alleen maar voor kan stellen hoe k#t dit moet voelen. Is er helemaal geen hoop meer voor jullie?
We hebben samen 1 zoon , ik ben 42 mijn man 46 en zij is achter in de 20quote:Op zondag 10 juni 2007 18:45 schreef Riann het volgende:
ymke ja dat is erg kut hoe oud is die vrouw waar hij nu bij is??? en hebben jullie kinderen samen?
ja tegenwoordig valt mijn mond echt open af en toe ik ken een meisje van 21 net zo oud als ik die gaat met een man van 38 en dan ken ik er nog 1tje van 22 en die gaat met een man van 37 en die zijn inmiddels getrouwd.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:48 schreef Ymke het volgende:
[..]
We hebben samen 1 zoon , ik ben 42 mijn man 46 en zij is achter in de 20
Banaal he?![]()
Het is inderdaad wel heel erg clichéquote:Op zondag 10 juni 2007 18:48 schreef Ymke het volgende:
[..]
We hebben samen 1 zoon , ik ben 42 mijn man 46 en zij is achter in de 20
Banaal he?![]()
Mijn zoon is bjna 13 en die is woest ,na eerst totaal verbijsterd te zijn geweest maar ik heb hem gelijk op t hart gedrukt dat hij niet hoeft te kiezen , dat het iets is tussen zn vader en ik. Verder zijn we nog niet zo ver , het is pas sinds gisteren duidelijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:51 schreef Riann het volgende:
[..]
ja tegenwoordig valt mijn mond echt open af en toe ik ken een meisje van 21 net zo oud als ik die gaat met een man van 38 en dan ken ik er nog 1tje van 22 en die gaat met een man van 37 en die zijn inmiddels getrouwd.
Ik snap dat niet....
ik ben zelf dan 21 en ga met een jongen van 22 en nog een hele knappe ook (dat vind je meestal maar dit zijn er veel met me eens hoor)
maar ja wat wij er ook van vinden het blijft kut en hoe oud is je zoon en hoe reageert hij?
En om het nog erger te maken , hij is avond/nacht hoofd in ziekenhuis ik werk daar als verpleegkundige en zij is zo'n jong huppelkutje stagiairequote:Op zondag 10 juni 2007 18:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel heel erg cliché![]()
Goed zoquote:Op zondag 10 juni 2007 18:54 schreef Ymke het volgende:
Ben net lekker een stuk wezen wandelen met een vriendin en lekker lopen zeuren en klagen tegen haaer
En dat luchte wel lekker op![]()
Ow ik vat zoiets absoluut niet op als een belediging hoor , alle tips zijn juist welkomquote:Op zondag 10 juni 2007 18:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ik wil nou niet als een trut klinkenmaar pas er alsjeblieft wel voor op om je zoon niet als een 'vriendin' te gaan zien. Ik zeg niet dat je dat doet hoor en het is heel goed dat jullie het erover gehad hebben, maar je ziet dat toch wel vaak gebeuren, o.a. in onze eigen situatie (scheiding schoonouders). Nou ja, meer een soort waarschuwing, echt niet als belediging bedoeld, maar ik kan me gewoon voorstellen dat het gauw gebeurt.
Ok , tis ook lekker om van je af te zeuren ook hier , doet me dat toch even goed Maar nu genoeg voor vandaag . Ik ga douchen , want ik ga me niet laten verslonsenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:00 schreef Riann het volgende:
ja 13 dat is een moeilijke leeftijd net wel of net niet in de pubertijd... En dat is zeker helemaal erg om hem op je werkplek tegen te komen en dan helemaal als je dat meisje ook nog tegen komt.
En klagen en zeuren is altijd wel lekker![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:44 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nou nee , hij heeft een ander en zegt niks meer voor me te voelen , tis eigenlijk een heel cliche gebeuren , man in de veertig die er met een jonge dame vandoor gaat en als vrouw thuis heb je maar het nakijken.
En al krijgt hij wel spijt , ik zou hem niet meer terugwillen ik krijg kotsneigingen als ik ze samen voor de geest haal . , wat een kutgevoel zeg. Ben nu geloof ik uitgebraakt , er zit niks meer in mn maag , alleen doet mijn keel nu zo zeer.
O, verhipquote:Op zondag 10 juni 2007 21:03 schreef Troel het volgende:
Ymke
Ik heb trouwens wederom een boek over pinguins thuis liggen
Dat is óók een lieffie!quote:Op zondag 10 juni 2007 21:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
Isa ... fantastisch hahainderdaad wel een erg klein l-etje
ik MOET ook echt ff spammen...
ik heb namelijk net als Freecell ook een jong katje en die is zzzzzoooo lief...
[afbeelding]
dieettechnisch verder niets te melden... al maaaaanden op een stabiel gewicht, gaat niets af... wat ik ook probeer... mijn lichaam vind het eerst wel goed geweest denk ik... (uhh wat wil je ook na 28 kg)
allereerst wat een lievertjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Pff, die dingen vangen echt stof!
Ik zuig en swiffer best vaak, maar die poten...
En het is onder de tafel hè?![]()
je hebt gelijk
Mevrouw eet intussen prima, had vanmorgen al het eten van giseren op en is nu aan het snabbelen van het nieuwe eten
Drinken lijkt ze overbodig te vinden en ze gaat helemaal zelf op de kattebak! Al maakt ze er wel een spelletje vangraven.... graven.... GRAVEN!!! 5 minuten kabaal en gewroet.
Toch tof dat ze dat snapt, zo'n kleine beestje!
Ontopic: ik ontbijt met een kop koffie, met dit weer geen voer voor mij
wij vinden van nietquote:Op zondag 10 juni 2007 23:30 schreef freecell het volgende:
Best een goed idee! We hebben nog wel een stukje tapijt over! (het is bij ons in de gang, de kattenbak, en het valt nu nog wel een beetje mee, maar het knispert daar wel een beetje als je er wandelt.
Dank je voor de tip!
ONze kattenbak stinkt nu al een beetjeéén kitten en twee dagen
Volgende keer ander kattenbakspul dus
Die van de AH, stinkt die snel?
enne natvoer is ook slechter voor een kat. door de brokken blijven de tanden schoon en hoef je ze niet te poetsen, anders welquote:Op zondag 10 juni 2007 23:48 schreef teigan het volgende:
Ymke, wat ongelooflijk rot voor je..
freecell, je weet dat poezen van natvoer ook meestal wat meer ruiken? En anders even de drolletjes eruit scheppen..
Ik ben ook eens een weekendje weg, ik mis gelijk de spectaculairste Formule 1 race van dit seizoen..
Ik baal er eigenlijk best van..
Hmmm, dat schijnt dus niet zo te zijn, lees ook: Natvoer is goed voor katten !!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:58 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
enne natvoer is ook slechter voor een kat. door de brokken blijven de tanden schoon en hoef je ze niet te poetsen, anders welwij geven alleen maar "blikvoer" als we in deventer zijn (dus ik en vriend) want daar zit kat zolang vriendje en ik geen eigen huisje hebben. en doordat wij de baasjes zijn word hij door ons verwent, dus hij krijgt alleen van ons snoepjes, en alleen van ons blikvoer. waar we hem ook soms mee verwennen is gewone melk wat dan heel erg aangelengt is met water 1/4 melk, 3/4 water ongeveer.
als jij een stinkende kattenbak wilquote:Op maandag 11 juni 2007 00:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, dat schijnt dus niet zo te zijn, lees ook: Natvoer is goed voor katten !!
Ik geef dus natvoer voor kittens in combinatie met droogvoer
Afwisseling
Sinds ik Carnibest voer aan de katten, ruik je de bak dus echt niet meer (tenzij je héél erg je best doet).quote:Op maandag 11 juni 2007 00:06 schreef gothic-blackie het volgende:
als jij een stinkende kattenbak wilop zich kan natvoer wel, maar met mate. dus niet elke dag. bv 1 a 2 keer in de week.
Ik ben er ook wel blij mee , maar de manier waarop de laatste kilo's zijn gegaan is niet zo leuk. Ik kan nog steeds niets eten , gaat dat weer over? gelukkig heb ik genoeg reservesquote:Op maandag 11 juni 2007 08:23 schreef Faat het volgende:
Ymke gefeliciteerd 10 kilo lichter is een mooie prestatie
Ik hoop dat jezelf ook iets van blijdschap nog kunt voelen over deze mijlpaal ondanks de ellende
waar je nu middenin zit. Voor zover mogelijk probeer alsjeblieft iets meer dan 3 uurtjes te slapen.
Overbodig advies wellicht, maar hoe minder je slaapt hoe minder je alles kunt handelen. Sterkte
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:29 schreef Ymke het volgende:
Ik weet het teigan maar het lukt me echt niet , ik heb de hele dag alleen maar braakneigingen , ken je dat ..willen kosten zonder dat er iets in je maag zit?
we hebben hem nu inmiddels een weekquote:Op zondag 10 juni 2007 22:25 schreef Ikiskoel het volgende:
oooh Beessie-Jen, wat een lief katje! Ik ben echt verzot op kittens! Toen ik mijn katje (nu twee jaar oud) uitzocht was het niet eens de bedoeling om een kat te nemen, maar ik kon de verleiding van 8 kittens bij elkaar niet weerstaan, haha. Binnen twee minuten had ik haar uitgezocht (reden: ze kroop over alle andere kittens heen, vond ik wel stoer ).
Wanneer mag je je katje op gaan halen?
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:48 schreef teigan het volgende:
Ik ben ook eens een weekendje weg, ik mis gelijk de spectaculairste Formule 1 race van dit seizoen..
Ik baal er eigenlijk best van..
Ik ben jaloers!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:32 schreef omearos het volgende:
[..]zat mij ook al lekker te maken over die race, ik ga hem zo kijken, had hem opgenomen
![]()
heeft vanmorgen een roosterwijziging gekregen en moet nu de laatste weken alsnog hele dagen college volgen
Dat wordt dus alsnog in m'n eentje hardlopen, want ik heb juist 's avonds weinig tijd de komende weken.
Wat heb je gezondigd dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:11 schreef locutus51 het volgende:
Pfff heb gezondigd qua voedsel dit weekend, te veel ongezonds gegeten en ben ongelovelijk aan de bier geweest...
Deze week maar weer iets strenger...
Wandelen is lekker! Beetje uitwaaien in de zon!quote:Op maandag 11 juni 2007 09:38 schreef Ymke het volgende:
Dank dames , ik ga maar eens een lekker stuk met de hond wandelen
Dat was dus net wat ik dus ook wou zeggen En dan het eten toch langzaam proberen op te bouwen ookal lukt het nu niet. Ik ben bang dat je straks de kilo's er zo weer aan hebt.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:37 schreef omearos het volgende:
Ymke
Als je wel drinken binnen kan houden, of iig makkelijker binnenkrijgt dan eten, kun je misschien dingen als drinkontbijt of dieetdrankjes proberen, zitten net wat meer voedingsstoffen in.
BBQ met broodjes frikandel/hamburger en heel veel bier.....quote:Op maandag 11 juni 2007 11:37 schreef omearos het volgende:
Ymke
Als je wel drinken binnen kan houden, of iig makkelijker binnenkrijgt dan eten, kun je misschien dingen als drinkontbijt of dieetdrankjes proberen, zitten net wat meer voedingsstoffen in.
[..]
Wat heb je gezondigd dan?
Probeer niet al te streng te zijn deze week, gewoon terug naar je eetgewoontes waarmee je voor dit weekend ook bezig was is al genoeg. Anders krijg je een jojo in je eetgewoontes (bij te streng lijnen ga je sneller zondigen, enz.)verder
Dat is vervelend Isa... Maar wat voor bewijs wilde hij dan nog meer hebben als dat het op internetbankieren stond? Een foto van het beeldscherm?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:02 schreef Isabeau het volgende:
Oh, hier net een deurwaarder voor de deur voor een rekening die ik lang geleden al heb betaald *zucht* En ik kon (uiteraard) niet zo snel een bankafschrift vinden, dus met laptop en al naar de gang gelopen om hem mijn internetbankieren te laten zien wanneer het bedrag keurig was betaald. Hij wilde niet weg gaan zonder bewijs![]()
Nee, hem mijn pc laten zien was voldoende. Gelukkig maarquote:Op maandag 11 juni 2007 12:05 schreef teigan het volgende:
Dat is vervelend Isa... Maar wat voor bewijs wilde hij dan nog meer hebben als dat het op internetbankieren stond? Een foto van het beeldscherm?
Hij/zij ziet eruit een Bengel. Of Gizmo. Of Pepperquote:Op maandag 11 juni 2007 11:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
het enige probleem is dat we nog steeds geen passende naam hebben gevonden, we willen erg graag een naam die bij hem past en dus hebben we niet van te voren al een naam bedacht... maar ik vind het nog erg lastig om een definitieve naam te bedenken... het mag wel een beetje stoere naam zijn (want het beestje wordt natuurlijk volwassen)
Scheelt dat hij dat piktequote:Op maandag 11 juni 2007 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, hem mijn pc laten zien was voldoende. Gelukkig maar
Jawel, maar daar heb ik niets mee gedaan want er staat altijd iets in als "mocht deze brief uw betaling hebben gekruist dan blah blah blah".quote:Op maandag 11 juni 2007 12:54 schreef freecell het volgende:
Scheelt dat hij dat pikte
Wel vervelend die lui! Hadden ze niet eerst 33 brieven gestuurd?
Ik bel alleen als er dreiging is van afsluiten van dingen waar ik écht niet zonder kan. Of zoals laatst, toen ik gebeld werd en moest bewijzen dat ik betaald had en anders lag ik eruit. Gewoon mijn betaling op andermans naam geboekt... Maar anders bewijs ik niets hoor, halen jullie er maar een deurwaarder bij en ga maar lekker naar de rechter, stuur ik die wel een afschriftjequote:Op maandag 11 juni 2007 15:02 schreef teigan het volgende:
Hm, ik had na de tweede brief wel een keer gebelt zo van: jongens, het is al overgemaakt..
waarom daar ook nog een sausijsje bij?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:27 schreef Riann het volgende:
Zo vanmiddag gewandeld in het bos op de fiets een dorp verder opgeweest voor naar de bieb te gaan enzo.![]()
en nu we het over vanavond hebben wij eten:
tomatensoep
sausijsje
zuurkoolstamp
als ik een toetje pak magere kwark
omdat ik anders geen vlees hebquote:Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
waarom daar ook nog een sausijsje bij?
ja maar een sausijsje + soep zou je al als maaltijd kunnen zienquote:Op maandag 11 juni 2007 15:29 schreef Riann het volgende:
[..]
omdat ik anders geen vlees heb
niet iedereen doet spekjes in de zuurkoolstamp
dat zou kunnen je kunt ook kiezen voor maaltijdsoep maar dit is gewoon als voorgerecht dus eet je ook minder vlees en zuurkoolstamp. En mijn vader is een bouwvakker en niet dik en eet veel en stelt het altijd op prijs als we ook iets van soep doen (is ook nog een beetje van de oude stempel)quote:Op maandag 11 juni 2007 15:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar een sausijsje + soep zou je al als maaltijd kunnen zien
ik zou er niet voor kiezen als ik aan het afvallen ben
en ik doe ook geen spekjes in stamppot
Ja, en voor hetzelfde heeft Riann het over een kopje cup a soup met maar liefst 4 calorieen.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar een sausijsje + soep zou je al als maaltijd kunnen zien
ik zou er niet voor kiezen als ik aan het afvallen ben
en ik doe ook geen spekjes in stamppot
voorgerecht? dus inderdaad een coup a soup?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:33 schreef Riann het volgende:
[..]
dat zou kunnen je kunt ook kiezen voor maaltijdsoep maar dit is gewoon als voorgerecht dus eet je ook minder vlees en zuurkoolstamp. En mijn vader is een bouwvakker en niet dik en eet veel en stelt het altijd op prijs als we ook iets van soep doen (is ook nog een beetje van de oude stempel)
er is niets mis met soep neequote:Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, en voor hetzelfde heeft Riann het over een kopje cup a soup met maar liefst 4 calorieen.
je bent nu weer gigantisch betweterig aan het reageren en ik vervloek mijzelf dat ik op je reageer en je niet gewoon negeer, maar kun je daar eens een keer mee ophouden?
We weten nu wel dat JIJ niet voor dat soort dingen zou kiezen, maar daarom hoef je al die anderen nog niet zo verwaand terecht te wijzen![]()
Er is echt niets mis met soep vooraf en alleen soep met een sausijs is ECHT NIET GEZOND!
Of heb jij twee kilo gehaktballen in je tomatensoep zitten ofzo?
ik wil het hier helemaal mee eens zijn ik voel me best vervelend na zo'n post van miss-s Dan denk ik en dan ben ik me eigenlijk alweer aan het verdedigen terwijl ik ook weet dat ik dat eigenlijk niet moet doen.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, en voor hetzelfde heeft Riann het over een kopje cup a soup met maar liefst 4 calorieen.
je bent nu weer gigantisch betweterig aan het reageren en ik vervloek mijzelf dat ik op je reageer en je niet gewoon negeer, maar kun je daar eens een keer mee ophouden?
We weten nu wel dat JIJ niet voor dat soort dingen zou kiezen, maar daarom hoef je al die anderen nog niet zo verwaand terecht te wijzen![]()
Er is echt niets mis met soep vooraf en alleen soep met een sausijs is ECHT NIET GEZOND!
Of heb jij twee kilo gehaktballen in je tomatensoep zitten ofzo?
Je weet toch niet wat ik op mijn bord schep of wel????quote:Op maandag 11 juni 2007 15:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
er is niets mis met soep nee
maar als je dan nog stamppot gaat eten wat ook al een maaltijd is
en een sausijsje waar ook netzoveel in zit als een maaltijd
en daarna nog kwark
ja daar is wel iets mis meemaar je hoeft niets van mij aan te nemen gelukkig
Ja, tenslotte kun je rustig een uur eerder op gaan staan om te sporten, ook al ben je ziek. Of je nou mishandeld wordt of kinderen hebt, gewoon een uur gaan sporten, dan val je tenminste wel af en blijf je wel op gewicht zoals miss_S.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
voorgerecht? dus inderdaad een coup a soup?
in de rest zit al genoeg om een echte maaltijd te zijn
en je hoeft toch niet te eten wat je vader eet?
maar goed je moet het zelf weten
maar ik zag jou altijd als een voorbeeld en vind het wel jammer om te zien dat je nu weer terug bij af bent
Weet je, dat jij je nou zo rot en schuldig voelt omdat mensen wat aan te merken hadden op jouw 15 minuten roeien, en dat je je kut voelt omdat je aangekomen bent kun je beter op een andere manier afreageren. Het is gewoon dat je jaloers lijkt, en anderen nu niets meer gunt..quote:Op maandag 11 juni 2007 15:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
er is niets mis met soep nee
maar als je dan nog stamppot gaat eten wat ook al een maaltijd is
en een sausijsje waar ook netzoveel in zit als een maaltijd
en daarna nog kwark
ja daar is wel iets mis meemaar je hoeft niets van mij aan te nemen gelukkig
dan nog zal het echt wel genoeg zijnquote:Op maandag 11 juni 2007 15:38 schreef Riann het volgende:
[..]
Je weet toch niet wat ik op mijn bord schep of wel????
je moet niet altijd het slachtoffer spelen dan zou het een stuk beter gaanquote:Op maandag 11 juni 2007 15:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, tenslotte kun je rustig een uur eerder op gaan staan om te sporten, ook al ben je ziek. Of je nou mishandeld wordt of kinderen hebt, gewoon een uur gaan sporten, dan val je tenminste wel af en blijf je wel op gewicht zoals miss_S.
iik voel me niet rot of schuldig of kut?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:39 schreef teigan het volgende:
[..]
Weet je, dat jij je nou zo rot en schuldig voelt omdat mensen wat aan te merken hadden op jouw 15 minuten roeien, en dat je je kut voelt omdat je aangekomen bent kun je beter op een andere manier afreageren. Het is gewoon dat je jaloers lijkt, en anderen nu niets meer gunt..
Ga lekker naar buiten, ga eens die tich uur sporten per dag die je nu zou gaan doen, aangezien je vrij bent, en kom daarna nog weer eens met een fris hoofd teruglezen hoe flauw je bezig bent..
en je kan ook beter dat sausijsje niet op etenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef Riann het volgende:
er spelen dingen in mijn hoofd die ik maar beter niet kan zeggen en wijs mijn mond weer dicht kan houden.
Ik ben niet het slachtoffer, jij ook niet, maar andere mensen die hier posten helaas wel.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je moet niet altijd het slachtoffer spelen dan zou het een stuk beter gaan
Vergeet niet nog drie foto's van je bikini te postenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
iik voel me niet rot of schuldig of kut?
en ik heb al 2 uur gesport vandaag en daar komt straks nog een half uur hardlopen bij
en ja ik ga zo lekker in mijn bikini in de tuin liggen
ik eet lekker dat sausijsje wel op en misschien zelfs nog wel met curry ookquote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en je kan ook beter dat sausijsje niet op eten
Welja, ga nog even doorquote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef Miss_S het volgende:
en je kan ook beter dat sausijsje niet op eten
Nee, het is gewoon toeval dat sinds jij commentaar kreeg op een kwartiertje roeien, je van anderen ook niets meer goed vind qua sport..quote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
iik voel me niet rot of schuldig of kut?
en ik heb al 2 uur gesport vandaag en daar komt straks nog een half uur hardlopen bij
en ja ik ga zo lekker in mijn bikini in de tuin liggen
En mayonaisequote:Op maandag 11 juni 2007 15:44 schreef Riann het volgende:
[..]
ik eet lekker dat sausijsje wel op en misschien zelfs nog wel met curry ookheerlijk
ik vind fritessaus lekkerder. Die smaak is vaak wat milder.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:53 schreef freecell het volgende:
[..]
En mayonaise
Ik heb tot nu toe vandaag 2 bakken yoghurt op en een ijsje (zo'n zakje)
Geen honger met dit weer...
En ik heb een uurtje gezwommen vanmorgen
okayquote:Op maandag 11 juni 2007 16:10 schreef teigan het volgende:
Die komen vaak genoeg terug Riann, net zoals de raket ijsjes..
Helleu, lieffie, da's echt zonde, maar dat hebben we allemaal moeten lerenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:38 schreef Riann het volgende:
[..]
ik wil het hier helemaal mee eens zijn ik voel me best vervelend na zo'n post van miss-s Dan denk ik en dan ben ik me eigenlijk alweer aan het verdedigen terwijl ik ook weet dat ik dat eigenlijk niet moet doen.
de meeste daar weten hoe gezond eten moetquote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben niet het slachtoffer, jij ook niet, maar andere mensen die hier posten helaas wel.
Het klinkt misschien heel hard, maar kun je niet gewoon lekker naar het andere topic gaan, daar sta je tenslotte in het lijstje. Het lijkt wel alsof je je tussen deze dikkerds beter op je gemak voelt, zo veel als je hier nog post.
nog zo heerlijk als je toch blijft aan komen?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:44 schreef Riann het volgende:
[..]
ik eet lekker dat sausijsje wel op en misschien zelfs nog wel met curry ookheerlijk
Kom hier dan gewoon niet langs, dan zie je de sausijsjes ook niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
de meeste daar weten hoe gezond eten moet
maar als ik hier dan weer dood leuk een sausijsje voor bij zie komen dan begrijp ik dat echt niet
nou van dat kwartiertje hadden ze gewoon gelijkquote:Op maandag 11 juni 2007 15:52 schreef teigan het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon toeval dat sinds jij commentaar kreeg op een kwartiertje roeien, je van anderen ook niets meer goed vind qua sport..
Leer ermee leven dat iedereen het anders doet, en dat jouw manier voor jou misschien wel werkt, maar dat wij wel graag van het leven genieten..
Jij komt echt heel jaloers en chagrijnig over de laatste dagen.. Misschien moet je wat meer eten, van te weinig eten krijg je ook een heel slecht humeur hoor...
Negeren, negeren, dat werkt het best. Echt hoor. Zonde van je energie dit, je kan nog beter naast de toren van Pisa gaan staan om te zien wanneer ie eindelijk omflikkert, ik denk dat je dan nog minder lang moet wachten dan wanneer je probeert een plaat voor iemands kop weg te praten.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Kom hier dan gewoon niet langs, dan zie je de sausijsjes ook niet.
nah, heb nog zere armen van dat stomme konijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Negeren, negeren, dat werkt het best. Echt hoor. Zonde van je energie dit, je kan nog beter naast de toren van Pisa gaan staan om te zien wanneer ie eindelijk omflikkert, ik denk dat je dan nog minder lang moet wachten dan wanneer je probeert een plaat voor iemands kop weg te praten.
Eén sausijsje!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
de meeste daar weten hoe gezond eten moet
maar als ik hier dan weer dood leuk een sausijsje voor bij zie komen dan begrijp ik dat echt niet
alleen jammer dat dat al lang niet meer geloofwaardig overkomt bij julliequote:Op maandag 11 juni 2007 16:23 schreef Troel het volgende:
Oja, ik wil een geheimtaal voorstellen:
Als we sausijs bedoelen, dan zeggen we wortel.
Bedoelen we een vette speklap, dan hebben we het over rode biet.
Gaan we toch voor de varkensrollade, dan zeggen we yam.
Groenten gaan we dus niet meer apart bij namen noemen, want als we alleen groenten eten is het ook goed. Problemen opgelost.
Een ijsje wordt dus ook gewoon een ijsklontje enzo en voor elke 5 minuten die we bewogen hebben, zeggen we gewoon dat het 50 minuten is geweest
Opgelost.
als je als avondeten elke dag soep, sausijs, dan je hoofdgerecht, toetje eetquote:Op maandag 11 juni 2007 16:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Eén sausijsje!
Eén!
Geen vreetbui en 33 sausijsjes, nee één sausijsje. Vandaag. Niet gisteren en morgen ook, nee, vandaag.
En daar kom je structureel 3 kilo op een dag van aan?
Mens, flikker toch lekker een heel eind op met je afgekraak en gezeik over 'jullie'.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
alleen jammer dat dat al lang niet meer geloofwaardig overkomt bij jullie
gezond eten waarom..........jullie willen toch niet afvallen
Dat eet toch ook niemand elke dag?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als je als avondeten elke dag soep, sausijs, dan je hoofdgerecht, toetje eet
dat is gewoon teveel als je wilt afvallen
nee maar kom opquote:
Nee, jij geniet niet.. Jij probeert alles te controleren, en gaat er ook maar iets mis, dan ligt het aan de hele wereld, behalve aan jou..quote:Op maandag 11 juni 2007 16:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou van dat kwartiertje hadden ze gewoon gelijk
ben nu een uur en kwartier gaan sporten en wat blijkt, daar val je van af
en ik geniet van mijn leven maar op een gezonde manier
Eigenlijk heb ik vanochtend een engels ontbijt gehad met bacon en kaas en gebakken eieren en witte bonen in tomatensaus.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
alleen jammer dat dat al lang niet meer geloofwaardig overkomt bij jullie
gezond eten waarom..........jullie willen toch niet afvallen
en dat haal je allemaal uit die paar keer ddat ik hier post?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:27 schreef teigan het volgende:
[..]
Nee, jij geniet niet.. Jij probeert alles te controleren, en gaat er ook maar iets mis, dan ligt het aan de hele wereld, behalve aan jou..
nou, succes dan met je "leven"...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en dat haal je allemaal uit die paar keer ddat ik hier post?
ik houd wel controle over mijn lichaam ja
want ik wil nooit meer dik worden en gewoon gezond leven, en dat is helemaal niet zo moeilijk en voelt erg lekker
Beetje maar.... zin in een saucijsje?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:32 schreef locutus51 het volgende:
dames dames, het gaat hier weer lekker zeg... en dat om een stom worstje... (hmm klinkt dat raar als een man dat zegt?)
lekker hoor, wel met een klodder mayo!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Beetje maar.... zin in een saucijsje?
ik kijk hier zo eens af en toe, maar hoor jij niet gewoon beter thuis in het 'slank de zomer in' topicquote:Op maandag 11 juni 2007 16:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en dat haal je allemaal uit die paar keer ddat ik hier post?
ik houd wel controle over mijn lichaam ja
want ik wil nooit meer dik worden en gewoon gezond leven, en dat is helemaal niet zo moeilijk en voelt erg lekker
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:35 schreef STING het volgende:
ik wou het bij lurken laten.....maar *mompelt iets over iemand die zich beter probeert te voelen op de rug van andere mensen*
jawelquote:Op maandag 11 juni 2007 16:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik kijk hier zo eens af en toe, maar hoor jij niet gewoon beter thuis in het 'slank de zomer in' topic
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik kijk hier zo eens af en toe, maar hoor jij niet gewoon beter thuis in het 'slank de zomer in' topic
nou, gezien de óntzettende gezelligheid die je met je meeneemt zou ik er voor kiezen dat te latenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jawel
maar afentoe zie je iets hier waar je op wilt reageren
Ja, en daar moet je gewoon eens mee stoppen. Gewoon hier niet komen kijken. Tenslotte heb je hier niets te zoeken, want jij wilt wel graag afvallen!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jawel
maar afentoe zie je iets hier waar je op wilt reageren
De heren hier weten het trouwens ook..quote:Op maandag 11 juni 2007 16:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nou, gezien de óntzettende gezelligheid die je met je meeneemt zou ik er voor kiezen dat te laten
en daarbij, sommige opmerkingen vallen nu eenmaal snel slecht bij mensen die er nog veel moeite voor moeten doen om wat kwijt te raken.
en je hoeft echt niet overal op te reageren ofzo, volgens mij weten de dames hier zelf ook wel 'hoe het moet'.
dat waren my 2 cents.
Dat is vervelend ja.. Weet je al wanneer je weer zou mogen beginnen? Of ga je nu toch maar over op iets minder belastends voor je knie zoals zwemmen?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
gezellig hier trouwens
ik wás begonnen met hardlopen, maar na anderhalve week raakte mijn knie overbelast,goeie voornemens
oh jee, sorryquote:Op maandag 11 juni 2007 16:41 schreef locutus51 het volgende:
[..]
De heren hier weten het trouwens ook..
nou, nee, ik moet sowieso 2 weken wachten, en kijken hoe het dan gaat. ik ben nu 1 week verder, pijn neemt godzijdank wel af, maar ik baal vréselijk, was net zo lekker met een opbouwschema bezig, en nu zit ik wéér niks te doenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:41 schreef teigan het volgende:
[..]
Dat is vervelend ja.. Weet je al wanneer je weer zou mogen beginnen? Of ga je nu toch maar over op iets minder belastends voor je knie zoals zwemmen?
ik reageer ook lang niet overal opquote:Op maandag 11 juni 2007 16:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nou, gezien de óntzettende gezelligheid die je met je meeneemt zou ik er voor kiezen dat te laten
en daarbij, sommige opmerkingen vallen nu eenmaal snel slecht bij mensen die er nog veel moeite voor moeten doen om wat kwijt te raken.
en je hoeft echt niet overal op te reageren ofzo, volgens mij weten de dames hier zelf ook wel 'hoe het moet'.
dat waren my 2 cents.
haha... volgens mij ben ik een van de weinigen hiero... maar toch..quote:
Vervelend.. Misschien zou je heel voorzichtig skaten kunnen proberen, maar ik ben bang dat je daar ook die banden en aanhechtingen mee pakt..quote:Op maandag 11 juni 2007 16:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nou, nee, ik moet sowieso 2 weken wachten, en kijken hoe het dan gaat. ik ben nu 1 week verder, pijn neemt godzijdank wel af, maar ik baal vréselijk, was net zo lekker met een opbouwschema bezig, en nu zit ik wéér niks te doen
zwemmen is ook nog te pijnlijk, doordat m'n binnenste banden en pees aanhechtingen overbelast zijn, die been bewegingen zijn dan auwie.
lieve schat, het gaat om de manier waarop het gebracht wordt. niet zo belerend doen bijv...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik reageer ook lang niet overal op
maar lijkt me als je hier neer zet wat je eet dat je toch reacties kan verwachten
zeker als je net weer begint met afvallen maar goed dit heb ik nu al 3 keer uit gelegt maar het is makkelijker om er van uit te gaan dat ik het verkeerd bedoel
ik wacht nog maar een weekje, en wil het daarna dan toch weer proberen, heb nu ook hele hippe hardloopschoenen, dus dat zou zeker moeten schelen.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:44 schreef teigan het volgende:
[..]
Vervelend.. Misschien zou je heel voorzichtig skaten kunnen proberen, maar ik ben bang dat je daar ook die banden en aanhechtingen mee pakt..
Ik heb nu doordat ik vorige week 3 keer ben wezen zwemmen niet hardgelopen, maar ik denk dat ik het deze week ergens wel weer oppak..
ik ben geen slanke den en heb nog steeds overgewicht dus niet zo heel anders dan de meeste hierquote:Op maandag 11 juni 2007 16:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
lieve schat, het gaat om de manier waarop het gebracht wordt. niet zo belerend doen bijv...
dat jij al zoveel kwijt bent is heel leuk, maar vier het dan in het andere topic, hier geeft dat gewoon scheve ogen. zeker omdat dit topic bedoeld is voor mensen met hogere BMI's.
en daarbij, als een slanke den mij zou aanspreken op mijn eetgedrag op een dergelijke manier, dan zit ik ook op de hoogste kast heur![]()
![]()
tuurlijk, maar het scheelt nogal hoe je het brengt.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben geen slanke den en heb nog steeds overgewicht dus niet zo heel anders dan de meeste hier
maar juist omdat ik zoveel afgevallen ben kunnen jullie toch wel ooit iets aannemen van mij
Misschien kun je er een boek over schrijven, sommigen verdienen daar best wel veel geld mee....quote:Op maandag 11 juni 2007 16:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben geen slanke den en heb nog steeds overgewicht dus niet zo heel anders dan de meeste hier
maar juist omdat ik zoveel afgevallen ben kunnen jullie toch wel ooit iets aannemen van mij
volgens mij maakt dat al een tijdje hier niet meer uitquote:Op maandag 11 juni 2007 16:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
tuurlijk, maar het scheelt nogal hoe je het brengt.
het gaat ook niet om de inhoud, maar om de manier waarop.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
eerst een loi opleiding daarvoor doenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:47 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Misschien kun je er een boek over schrijven, sommigen verdienen daar best wel veel geld mee....
Klopt, we zijn je allang zatquote:Op maandag 11 juni 2007 16:48 schreef Miss_S het volgende:
volgens mij maakt dat al een tijdje hier niet meer uit
Zelfs ik ben je zat, en dat terwijl ik je eigelijk nooit zie posten.quote:
geen leven buiten Fok schat?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zelfs ik ben je zat, en dat terwijl ik je eigelijk nooit zie posten.
Maar ik moet wel elke keer alle verhalen aanhoren over hoe Miss_S nou weer alles verpest heeft. (nee, ik noem geen namen.)
Dus Miss_S kan je alsjeblieft even ergens anders rondhangen? niet op FOK!? dankje.![]()
juist wel, als ik zo terugkijk, denk ik van 'nouja, wie denkt zij wel niet dat ze is?'quote:Op maandag 11 juni 2007 16:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klopt. En dat komt dan enkel en alleen door de manier waarop je je hier hebt gedragen. Ik kan geloof ik een-twee-drie niemand bedenken die je niet beledigd hebt en die je niet hebt beschuldigd van lui gedrag/ niet af willen vallen/ niet je best doen/ etcetera.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Knap? Er wordt me nu iets duidelijk (nog duidelijker) over hoe jij denktquote:
ik heb wel veel te zeggen hier zegquote:Op maandag 11 juni 2007 16:59 schreef teigan het volgende:
Weet je, een tijdje geleden werd het slank de zomer topic bijna gesloten omdat jij er zo bezig was..
Daarna heb jij het voor elkaar gekregen dat het Volslank fokkers topic gesloten werd..
en nu wil je de dieetclub nog even naar de klote helpen?
wie denk je wel niet dat je bent zeg?
Ik weet echt nog wel een paar dieetfora waar jij je ei veel beter kwijt kan, ik zou je toch aanraden om het daar eens te proberen..
ja toch verbazingwekkend hoe serieus iedereen deed neemtquote:Op maandag 11 juni 2007 17:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Knap? Er wordt me nu iets duidelijk (nog duidelijker) over hoe jij denkt![]()
Nee, je bent een sfeerverzieker pur sang. Zou erg goed zijn voor het groepsgevoel, ware het niet dat dat al prima in orde is hier. Iedereen steunt elkaar hier, en jij walst er als een olifant in een porseleinkast doorheen om maar te raken waar je raken kunt. Stop daarmee!quote:Op maandag 11 juni 2007 17:02 schreef Miss_S het volgende:
ik heb wel veel te zeggen hier zeg![]()
zou mod moeten worden
Ik wel, alleen ik ga ook met mensen om in mijn sociale leven die toevallig een accountje op FOK! hebben, en dat daar nou 1 of meerdere mensen hier in dit topic posten is toeval. Maar, je bent gewoon een irritant rotwijf, dat maakt zelfs een kleuter op. flikker nou eens op.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
geen leven buiten Fok schat?
ik vind wel knap dat ik alles verpest
Mensen zijn ook via internet te irriteren.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja toch verbazingwekkend hoe serieus iedereen deed neemt
het is maar internet hoor
Not true.. Het is dicht omdat jij zo graag wil horen hoe geil je er wel niet uitziet, en dat je eigenlijk naar het gewone topic kan.. Daardoor anderen niet meer durfden te posten, en door jouw foto's elke keer dezelfde discussie losbarstte.. Wat jij natuurlijk fantastisch vond, want je kreeg aandacht..quote:Op maandag 11 juni 2007 17:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb wel veel te zeggen hier zeg![]()
zou mod moeten worden
alleen jammer dat ik je niet geloof
het volslanke topic is niet dicht doormij maar gewoon doordat niemand weet wat volslank is
en het slanke topic is gewoon nog op dus zal wel mee vallen
Ze heeft mij nog niet beledigd, maar dan loop ik ook nog maar mee sinds deel 155 ofzo..quote:Op maandag 11 juni 2007 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt. En dat komt dan enkel en alleen door de manier waarop je je hier hebt gedragen. Ik kan geloof ik een-twee-drie niemand bedenken die je niet beledigd hebt en die je niet hebt beschuldigd van lui gedrag/ niet af willen vallen/ niet je best doen/ etcetera.
Bovendien hebben meerdere mensen zich uitgelaten over de manier waarop jij afvalt. Een hele hoop mensen vinden jouw manier niet gezond. Die hebben dan ook geen reden je 'vriendelijke' adviezen in ogenschouw te nemen.
als ik ooit een poes krijg, ga ik haar mevrouw janssen noemenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:12 schreef conleche het volgende:
Even over dat poesje van Beesie-Jen: ik vind het een echte Bram. (en zolang ie klein is wordt dan natuurlijk Brammetje)
De kat van m'n oom heette ook Buurman vroeger. Maar dan Buurman Kees. Ik schoot iedere keer in de lach als ik m'n oom dat hoorde roepen![]()
Gewoon geduld hebben...quote:Op maandag 11 juni 2007 17:14 schreef locutus51 het volgende:
Ze heeft mij nog niet beledigd, maar dan loop ik ook nog maar mee sinds deel 155 ofzo..
ooh joepie... i'll keep my fingers crossed.....quote:
ik ben volslankquote:Op maandag 11 juni 2007 17:13 schreef teigan het volgende:
[..]
Not true.. Het is dicht omdat jij zo graag wil horen hoe geil je er wel niet uitziet, en dat je eigenlijk naar het gewone topic kan.. Daardoor anderen niet meer durfden te posten, en door jouw foto's elke keer dezelfde discussie losbarstte.. Wat jij natuurlijk fantastisch vond, want je kreeg aandacht..
Er is toen een nieuw topic geopend, wat natuurlijk dichtging, maar jij was daar wel de oorzaak van..
MAarja, als jij het niet wilt zien, dan is het ook niet zo... Dus tja, weinig aan te veranderen, zo'n tunnelvisie..
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:30 schreef locutus51 het volgende:
Miss_S roept wel leuke dingen, maar ze houdt zichzelf er net zo min aan, zelf heeft ze een speklap gegeten vanavond, en naar mijn weten heeft een speklap 1/3 meer aan cal. dan een worstje!
Heeft ze zèlf een speklap gegeten en gaat dan doodleuk tegen iemand anders zeggen dat ze geen saucijsjes moeten eten?!quote:Op maandag 11 juni 2007 17:30 schreef locutus51 het volgende:
Miss_S roept wel leuke dingen, maar ze houdt zichzelf er net zo min aan, zelf heeft ze een speklap gegeten vanavond, en naar mijn weten heeft een speklap 1/3 meer aan cal. dan een worstje!
Ja, maarrrrrr, wij kunnen niet bij haar op d'r bordje kijken. Zij wel bij Riann op d'r bord. Telepadinges of zoquote:Op maandag 11 juni 2007 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heeft ze zèlf een speklap gegeten en gaat dan doodleuk tegen iemand anders zeggen dat ze geen saucijsjes moeten eten?!![]()
erg hequote:Op maandag 11 juni 2007 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heeft ze zèlf een speklap gegeten en gaat dan doodleuk tegen iemand anders zeggen dat ze geen saucijsjes moeten eten?!![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]dat had je snel gezien
vroeg me af hoelang het duurde
maar weet je hoe groot die speklap was?
bij elkaar was mijn avondeten 350kcal dus kan nooit veel zijn he
dat heb ik al eerder toegeven toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maarrrrrr, wij kunnen niet bij haar op d'r bordje kijken. Zij wel bij Riann op d'r bord. Telepadinges of zo
Minispeklapjes. Ken je die niet eens?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:33 schreef locutus51 het volgende:
[..]
![]()
Een speklap van 100 gram staat gelijk aan 424 cal. dus dat moet een wel heel kleintje geweest zijn....
ja goh dat zeg ik het was een heel kleintjequote:Op maandag 11 juni 2007 17:33 schreef locutus51 het volgende:
[..]
![]()
Een speklap van 100 gram staat gelijk aan 424 cal. dus dat moet een wel heel kleintje geweest zijn....
een gemiddelde speklap weegt 125 gram... maar geeft niet..jij weet wat je gegeten hebt, ik kan het niet zien.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja goh dat zeg ik het was een heel kleintje
ik ga geen 100gram speklap eten, ik ben aan het afvallen ben niet stom
Weet je, je werkt momenteel een beetje als een rode lap op een stier, of misschien moet ik in jouw geval wel zeggen: een roze lap op een stel koeien. (ik vind koeien trouwens leuke beesten)quote:Op maandag 11 juni 2007 17:33 schreef Miss_S het volgende:
erg he
alleen jammer dat ik er geen soep, stamppot en kwark bij eet
maar sla en 2 aardappelen
val je wel van afquote:Op maandag 11 juni 2007 17:37 schreef octopussy het volgende:
OMG
echt, ik krijg spontaan boulimia van jou miss-S![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |