quote:Op zondag 10 juni 2007 01:56 schreef octopussy het volgende:
Isa je staat er echt goed op
[afbeelding]
Hahahahahahaquote:Op zondag 10 juni 2007 01:56 schreef octopussy het volgende:
[afbeelding]
hij staat wel op fok nuquote:Op zondag 10 juni 2007 10:04 schreef Isabeau het volgende:
LOL![]()
Zolang die foto maar in de dieetclub blijft
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 01:56 schreef octopussy het volgende:
[afbeelding]
dat is kut natuurlijkquote:Op zondag 10 juni 2007 15:03 schreef Ymke het volgende:
Dank je Tass , ik krijg er geen vreetbuien van , ik ben er gewoon lichamelijk ziek van , ik braak de hele tijd en krijg niks naar binnen
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 14:43 schreef tass het volgende:
En Isa, eigenlijk vind ik ook dat je er top uitziet op die foto hoor. Ik vind je niet overmatig dik. Rubens zou stapel op je zijn,en dit is een grapje hoor. Maar je bent heel breed, en dat zit ook in je bouw.
Ik heb ook zo'n topje, en bij mij is het nog een minder gezicht omdat ik ook nog een voorgevel heb van een 100E. ( ben met een borstverkleining bezig)
Dat valt wel mee hoor, het is denk ik meer een 'dat zou ik niet snel durven, met blote buik op de foto' dan dat jij er belachelijk uitziet. Denk ik hoor.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:06 schreef Isabeau het volgende:
maar het gegeven dat iedereen maar blijft benadrukken hoe dapper en stoer het is dat ik het op fok plaats geeft me wel het gevoel dat het wel een héél erg lelijke foto isIk wilde alleen laten zien hoe belachelijk kort dat topje was voor mijn bouw
![]()
daarom zeg ik ook kijk jou gewicht en kijk mijn gewichtquote:Op zondag 10 juni 2007 16:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen vetrollen, dat klopt. Maar m'n kont staat gelukkig niet op de foto
En jij bent 10 kilo lichter, mallerd, ik zou jaloers moeten zijn
Nou nee , hij heeft een ander en zegt niks meer voor me te voelen , tis eigenlijk een heel cliche gebeuren , man in de veertig die er met een jonge dame vandoor gaat en als vrouw thuis heb je maar het nakijken.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Ymke, ik vind het erg moeilijk om te reageren, omdat ik me alleen maar voor kan stellen hoe k#t dit moet voelen. Is er helemaal geen hoop meer voor jullie?
We hebben samen 1 zoon , ik ben 42 mijn man 46 en zij is achter in de 20quote:Op zondag 10 juni 2007 18:45 schreef Riann het volgende:
ymke ja dat is erg kut hoe oud is die vrouw waar hij nu bij is??? en hebben jullie kinderen samen?
ja tegenwoordig valt mijn mond echt open af en toe ik ken een meisje van 21 net zo oud als ik die gaat met een man van 38 en dan ken ik er nog 1tje van 22 en die gaat met een man van 37 en die zijn inmiddels getrouwd.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:48 schreef Ymke het volgende:
[..]
We hebben samen 1 zoon , ik ben 42 mijn man 46 en zij is achter in de 20
Banaal he?![]()
Het is inderdaad wel heel erg clichéquote:Op zondag 10 juni 2007 18:48 schreef Ymke het volgende:
[..]
We hebben samen 1 zoon , ik ben 42 mijn man 46 en zij is achter in de 20
Banaal he?![]()
Mijn zoon is bjna 13 en die is woest ,na eerst totaal verbijsterd te zijn geweest maar ik heb hem gelijk op t hart gedrukt dat hij niet hoeft te kiezen , dat het iets is tussen zn vader en ik. Verder zijn we nog niet zo ver , het is pas sinds gisteren duidelijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:51 schreef Riann het volgende:
[..]
ja tegenwoordig valt mijn mond echt open af en toe ik ken een meisje van 21 net zo oud als ik die gaat met een man van 38 en dan ken ik er nog 1tje van 22 en die gaat met een man van 37 en die zijn inmiddels getrouwd.
Ik snap dat niet....
ik ben zelf dan 21 en ga met een jongen van 22 en nog een hele knappe ook (dat vind je meestal maar dit zijn er veel met me eens hoor)
maar ja wat wij er ook van vinden het blijft kut en hoe oud is je zoon en hoe reageert hij?
En om het nog erger te maken , hij is avond/nacht hoofd in ziekenhuis ik werk daar als verpleegkundige en zij is zo'n jong huppelkutje stagiairequote:Op zondag 10 juni 2007 18:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel heel erg cliché![]()
Goed zoquote:Op zondag 10 juni 2007 18:54 schreef Ymke het volgende:
Ben net lekker een stuk wezen wandelen met een vriendin en lekker lopen zeuren en klagen tegen haaer
En dat luchte wel lekker op![]()
Ow ik vat zoiets absoluut niet op als een belediging hoor , alle tips zijn juist welkomquote:Op zondag 10 juni 2007 18:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ik wil nou niet als een trut klinkenmaar pas er alsjeblieft wel voor op om je zoon niet als een 'vriendin' te gaan zien. Ik zeg niet dat je dat doet hoor en het is heel goed dat jullie het erover gehad hebben, maar je ziet dat toch wel vaak gebeuren, o.a. in onze eigen situatie (scheiding schoonouders). Nou ja, meer een soort waarschuwing, echt niet als belediging bedoeld, maar ik kan me gewoon voorstellen dat het gauw gebeurt.
Ok , tis ook lekker om van je af te zeuren ook hier , doet me dat toch even goed Maar nu genoeg voor vandaag . Ik ga douchen , want ik ga me niet laten verslonsenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:00 schreef Riann het volgende:
ja 13 dat is een moeilijke leeftijd net wel of net niet in de pubertijd... En dat is zeker helemaal erg om hem op je werkplek tegen te komen en dan helemaal als je dat meisje ook nog tegen komt.
En klagen en zeuren is altijd wel lekker![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:44 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nou nee , hij heeft een ander en zegt niks meer voor me te voelen , tis eigenlijk een heel cliche gebeuren , man in de veertig die er met een jonge dame vandoor gaat en als vrouw thuis heb je maar het nakijken.
En al krijgt hij wel spijt , ik zou hem niet meer terugwillen ik krijg kotsneigingen als ik ze samen voor de geest haal . , wat een kutgevoel zeg. Ben nu geloof ik uitgebraakt , er zit niks meer in mn maag , alleen doet mijn keel nu zo zeer.
O, verhipquote:Op zondag 10 juni 2007 21:03 schreef Troel het volgende:
Ymke
Ik heb trouwens wederom een boek over pinguins thuis liggen
Dat is óók een lieffie!quote:Op zondag 10 juni 2007 21:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
Isa ... fantastisch hahainderdaad wel een erg klein l-etje
ik MOET ook echt ff spammen...
ik heb namelijk net als Freecell ook een jong katje en die is zzzzzoooo lief...
[afbeelding]
dieettechnisch verder niets te melden... al maaaaanden op een stabiel gewicht, gaat niets af... wat ik ook probeer... mijn lichaam vind het eerst wel goed geweest denk ik... (uhh wat wil je ook na 28 kg)
allereerst wat een lievertjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Pff, die dingen vangen echt stof!
Ik zuig en swiffer best vaak, maar die poten...
En het is onder de tafel hè?![]()
je hebt gelijk
Mevrouw eet intussen prima, had vanmorgen al het eten van giseren op en is nu aan het snabbelen van het nieuwe eten
Drinken lijkt ze overbodig te vinden en ze gaat helemaal zelf op de kattebak! Al maakt ze er wel een spelletje vangraven.... graven.... GRAVEN!!! 5 minuten kabaal en gewroet.
Toch tof dat ze dat snapt, zo'n kleine beestje!
Ontopic: ik ontbijt met een kop koffie, met dit weer geen voer voor mij
wij vinden van nietquote:Op zondag 10 juni 2007 23:30 schreef freecell het volgende:
Best een goed idee! We hebben nog wel een stukje tapijt over! (het is bij ons in de gang, de kattenbak, en het valt nu nog wel een beetje mee, maar het knispert daar wel een beetje als je er wandelt.
Dank je voor de tip!
ONze kattenbak stinkt nu al een beetjeéén kitten en twee dagen
Volgende keer ander kattenbakspul dus
Die van de AH, stinkt die snel?
enne natvoer is ook slechter voor een kat. door de brokken blijven de tanden schoon en hoef je ze niet te poetsen, anders welquote:Op zondag 10 juni 2007 23:48 schreef teigan het volgende:
Ymke, wat ongelooflijk rot voor je..
freecell, je weet dat poezen van natvoer ook meestal wat meer ruiken? En anders even de drolletjes eruit scheppen..
Ik ben ook eens een weekendje weg, ik mis gelijk de spectaculairste Formule 1 race van dit seizoen..
Ik baal er eigenlijk best van..
Hmmm, dat schijnt dus niet zo te zijn, lees ook: Natvoer is goed voor katten !!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:58 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
enne natvoer is ook slechter voor een kat. door de brokken blijven de tanden schoon en hoef je ze niet te poetsen, anders welwij geven alleen maar "blikvoer" als we in deventer zijn (dus ik en vriend) want daar zit kat zolang vriendje en ik geen eigen huisje hebben. en doordat wij de baasjes zijn word hij door ons verwent, dus hij krijgt alleen van ons snoepjes, en alleen van ons blikvoer. waar we hem ook soms mee verwennen is gewone melk wat dan heel erg aangelengt is met water 1/4 melk, 3/4 water ongeveer.
als jij een stinkende kattenbak wilquote:Op maandag 11 juni 2007 00:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, dat schijnt dus niet zo te zijn, lees ook: Natvoer is goed voor katten !!
Ik geef dus natvoer voor kittens in combinatie met droogvoer
Afwisseling
Sinds ik Carnibest voer aan de katten, ruik je de bak dus echt niet meer (tenzij je héél erg je best doet).quote:Op maandag 11 juni 2007 00:06 schreef gothic-blackie het volgende:
als jij een stinkende kattenbak wilop zich kan natvoer wel, maar met mate. dus niet elke dag. bv 1 a 2 keer in de week.
Ik ben er ook wel blij mee , maar de manier waarop de laatste kilo's zijn gegaan is niet zo leuk. Ik kan nog steeds niets eten , gaat dat weer over? gelukkig heb ik genoeg reservesquote:Op maandag 11 juni 2007 08:23 schreef Faat het volgende:
Ymke gefeliciteerd 10 kilo lichter is een mooie prestatie
Ik hoop dat jezelf ook iets van blijdschap nog kunt voelen over deze mijlpaal ondanks de ellende
waar je nu middenin zit. Voor zover mogelijk probeer alsjeblieft iets meer dan 3 uurtjes te slapen.
Overbodig advies wellicht, maar hoe minder je slaapt hoe minder je alles kunt handelen. Sterkte
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:29 schreef Ymke het volgende:
Ik weet het teigan maar het lukt me echt niet , ik heb de hele dag alleen maar braakneigingen , ken je dat ..willen kosten zonder dat er iets in je maag zit?
we hebben hem nu inmiddels een weekquote:Op zondag 10 juni 2007 22:25 schreef Ikiskoel het volgende:
oooh Beessie-Jen, wat een lief katje! Ik ben echt verzot op kittens! Toen ik mijn katje (nu twee jaar oud) uitzocht was het niet eens de bedoeling om een kat te nemen, maar ik kon de verleiding van 8 kittens bij elkaar niet weerstaan, haha. Binnen twee minuten had ik haar uitgezocht (reden: ze kroop over alle andere kittens heen, vond ik wel stoer ).
Wanneer mag je je katje op gaan halen?
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:48 schreef teigan het volgende:
Ik ben ook eens een weekendje weg, ik mis gelijk de spectaculairste Formule 1 race van dit seizoen..
Ik baal er eigenlijk best van..
Ik ben jaloers!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:32 schreef omearos het volgende:
[..]zat mij ook al lekker te maken over die race, ik ga hem zo kijken, had hem opgenomen
![]()
heeft vanmorgen een roosterwijziging gekregen en moet nu de laatste weken alsnog hele dagen college volgen
Dat wordt dus alsnog in m'n eentje hardlopen, want ik heb juist 's avonds weinig tijd de komende weken.
Wat heb je gezondigd dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:11 schreef locutus51 het volgende:
Pfff heb gezondigd qua voedsel dit weekend, te veel ongezonds gegeten en ben ongelovelijk aan de bier geweest...
Deze week maar weer iets strenger...
Wandelen is lekker! Beetje uitwaaien in de zon!quote:Op maandag 11 juni 2007 09:38 schreef Ymke het volgende:
Dank dames , ik ga maar eens een lekker stuk met de hond wandelen
Dat was dus net wat ik dus ook wou zeggen En dan het eten toch langzaam proberen op te bouwen ookal lukt het nu niet. Ik ben bang dat je straks de kilo's er zo weer aan hebt.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:37 schreef omearos het volgende:
Ymke
Als je wel drinken binnen kan houden, of iig makkelijker binnenkrijgt dan eten, kun je misschien dingen als drinkontbijt of dieetdrankjes proberen, zitten net wat meer voedingsstoffen in.
BBQ met broodjes frikandel/hamburger en heel veel bier.....quote:Op maandag 11 juni 2007 11:37 schreef omearos het volgende:
Ymke
Als je wel drinken binnen kan houden, of iig makkelijker binnenkrijgt dan eten, kun je misschien dingen als drinkontbijt of dieetdrankjes proberen, zitten net wat meer voedingsstoffen in.
[..]
Wat heb je gezondigd dan?
Probeer niet al te streng te zijn deze week, gewoon terug naar je eetgewoontes waarmee je voor dit weekend ook bezig was is al genoeg. Anders krijg je een jojo in je eetgewoontes (bij te streng lijnen ga je sneller zondigen, enz.)verder
Dat is vervelend Isa... Maar wat voor bewijs wilde hij dan nog meer hebben als dat het op internetbankieren stond? Een foto van het beeldscherm?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:02 schreef Isabeau het volgende:
Oh, hier net een deurwaarder voor de deur voor een rekening die ik lang geleden al heb betaald *zucht* En ik kon (uiteraard) niet zo snel een bankafschrift vinden, dus met laptop en al naar de gang gelopen om hem mijn internetbankieren te laten zien wanneer het bedrag keurig was betaald. Hij wilde niet weg gaan zonder bewijs![]()
Nee, hem mijn pc laten zien was voldoende. Gelukkig maarquote:Op maandag 11 juni 2007 12:05 schreef teigan het volgende:
Dat is vervelend Isa... Maar wat voor bewijs wilde hij dan nog meer hebben als dat het op internetbankieren stond? Een foto van het beeldscherm?
Hij/zij ziet eruit een Bengel. Of Gizmo. Of Pepperquote:Op maandag 11 juni 2007 11:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
het enige probleem is dat we nog steeds geen passende naam hebben gevonden, we willen erg graag een naam die bij hem past en dus hebben we niet van te voren al een naam bedacht... maar ik vind het nog erg lastig om een definitieve naam te bedenken... het mag wel een beetje stoere naam zijn (want het beestje wordt natuurlijk volwassen)
Scheelt dat hij dat piktequote:Op maandag 11 juni 2007 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, hem mijn pc laten zien was voldoende. Gelukkig maar
Jawel, maar daar heb ik niets mee gedaan want er staat altijd iets in als "mocht deze brief uw betaling hebben gekruist dan blah blah blah".quote:Op maandag 11 juni 2007 12:54 schreef freecell het volgende:
Scheelt dat hij dat pikte
Wel vervelend die lui! Hadden ze niet eerst 33 brieven gestuurd?
Ik bel alleen als er dreiging is van afsluiten van dingen waar ik écht niet zonder kan. Of zoals laatst, toen ik gebeld werd en moest bewijzen dat ik betaald had en anders lag ik eruit. Gewoon mijn betaling op andermans naam geboekt... Maar anders bewijs ik niets hoor, halen jullie er maar een deurwaarder bij en ga maar lekker naar de rechter, stuur ik die wel een afschriftjequote:Op maandag 11 juni 2007 15:02 schreef teigan het volgende:
Hm, ik had na de tweede brief wel een keer gebelt zo van: jongens, het is al overgemaakt..
waarom daar ook nog een sausijsje bij?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:27 schreef Riann het volgende:
Zo vanmiddag gewandeld in het bos op de fiets een dorp verder opgeweest voor naar de bieb te gaan enzo.![]()
en nu we het over vanavond hebben wij eten:
tomatensoep
sausijsje
zuurkoolstamp
als ik een toetje pak magere kwark
omdat ik anders geen vlees hebquote:Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
waarom daar ook nog een sausijsje bij?
ja maar een sausijsje + soep zou je al als maaltijd kunnen zienquote:Op maandag 11 juni 2007 15:29 schreef Riann het volgende:
[..]
omdat ik anders geen vlees heb
niet iedereen doet spekjes in de zuurkoolstamp
dat zou kunnen je kunt ook kiezen voor maaltijdsoep maar dit is gewoon als voorgerecht dus eet je ook minder vlees en zuurkoolstamp. En mijn vader is een bouwvakker en niet dik en eet veel en stelt het altijd op prijs als we ook iets van soep doen (is ook nog een beetje van de oude stempel)quote:Op maandag 11 juni 2007 15:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar een sausijsje + soep zou je al als maaltijd kunnen zien
ik zou er niet voor kiezen als ik aan het afvallen ben
en ik doe ook geen spekjes in stamppot
Ja, en voor hetzelfde heeft Riann het over een kopje cup a soup met maar liefst 4 calorieen.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar een sausijsje + soep zou je al als maaltijd kunnen zien
ik zou er niet voor kiezen als ik aan het afvallen ben
en ik doe ook geen spekjes in stamppot
voorgerecht? dus inderdaad een coup a soup?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:33 schreef Riann het volgende:
[..]
dat zou kunnen je kunt ook kiezen voor maaltijdsoep maar dit is gewoon als voorgerecht dus eet je ook minder vlees en zuurkoolstamp. En mijn vader is een bouwvakker en niet dik en eet veel en stelt het altijd op prijs als we ook iets van soep doen (is ook nog een beetje van de oude stempel)
er is niets mis met soep neequote:Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, en voor hetzelfde heeft Riann het over een kopje cup a soup met maar liefst 4 calorieen.
je bent nu weer gigantisch betweterig aan het reageren en ik vervloek mijzelf dat ik op je reageer en je niet gewoon negeer, maar kun je daar eens een keer mee ophouden?
We weten nu wel dat JIJ niet voor dat soort dingen zou kiezen, maar daarom hoef je al die anderen nog niet zo verwaand terecht te wijzen![]()
Er is echt niets mis met soep vooraf en alleen soep met een sausijs is ECHT NIET GEZOND!
Of heb jij twee kilo gehaktballen in je tomatensoep zitten ofzo?
ik wil het hier helemaal mee eens zijn ik voel me best vervelend na zo'n post van miss-s Dan denk ik en dan ben ik me eigenlijk alweer aan het verdedigen terwijl ik ook weet dat ik dat eigenlijk niet moet doen.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, en voor hetzelfde heeft Riann het over een kopje cup a soup met maar liefst 4 calorieen.
je bent nu weer gigantisch betweterig aan het reageren en ik vervloek mijzelf dat ik op je reageer en je niet gewoon negeer, maar kun je daar eens een keer mee ophouden?
We weten nu wel dat JIJ niet voor dat soort dingen zou kiezen, maar daarom hoef je al die anderen nog niet zo verwaand terecht te wijzen![]()
Er is echt niets mis met soep vooraf en alleen soep met een sausijs is ECHT NIET GEZOND!
Of heb jij twee kilo gehaktballen in je tomatensoep zitten ofzo?
Je weet toch niet wat ik op mijn bord schep of wel????quote:Op maandag 11 juni 2007 15:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
er is niets mis met soep nee
maar als je dan nog stamppot gaat eten wat ook al een maaltijd is
en een sausijsje waar ook netzoveel in zit als een maaltijd
en daarna nog kwark
ja daar is wel iets mis meemaar je hoeft niets van mij aan te nemen gelukkig
Ja, tenslotte kun je rustig een uur eerder op gaan staan om te sporten, ook al ben je ziek. Of je nou mishandeld wordt of kinderen hebt, gewoon een uur gaan sporten, dan val je tenminste wel af en blijf je wel op gewicht zoals miss_S.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
voorgerecht? dus inderdaad een coup a soup?
in de rest zit al genoeg om een echte maaltijd te zijn
en je hoeft toch niet te eten wat je vader eet?
maar goed je moet het zelf weten
maar ik zag jou altijd als een voorbeeld en vind het wel jammer om te zien dat je nu weer terug bij af bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |