quote:Op zondag 10 juni 2007 01:56 schreef octopussy het volgende:
Isa je staat er echt goed op
[afbeelding]
[afbeelding]
Hahahahahahaquote:Op zondag 10 juni 2007 01:56 schreef octopussy het volgende:
[afbeelding]
hij staat wel op fok nuquote:Op zondag 10 juni 2007 10:04 schreef Isabeau het volgende:
LOL![]()
Zolang die foto maar in de dieetclub blijft
![]()
[afbeelding]
dat is kut natuurlijkquote:Op zondag 10 juni 2007 15:03 schreef Ymke het volgende:
Dank je Tass , ik krijg er geen vreetbuien van , ik ben er gewoon lichamelijk ziek van , ik braak de hele tijd en krijg niks naar binnen
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 14:43 schreef tass het volgende:
En Isa, eigenlijk vind ik ook dat je er top uitziet op die foto hoor. Ik vind je niet overmatig dik. Rubens zou stapel op je zijn,en dit is een grapje hoor. Maar je bent heel breed, en dat zit ook in je bouw.
Ik heb ook zo'n topje, en bij mij is het nog een minder gezicht omdat ik ook nog een voorgevel heb van een 100E. ( ben met een borstverkleining bezig)
Dat valt wel mee hoor, het is denk ik meer een 'dat zou ik niet snel durven, met blote buik op de foto' dan dat jij er belachelijk uitziet. Denk ik hoor.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:06 schreef Isabeau het volgende:
maar het gegeven dat iedereen maar blijft benadrukken hoe dapper en stoer het is dat ik het op fok plaats geeft me wel het gevoel dat het wel een héél erg lelijke foto isIk wilde alleen laten zien hoe belachelijk kort dat topje was voor mijn bouw
![]()
daarom zeg ik ook kijk jou gewicht en kijk mijn gewichtquote:Op zondag 10 juni 2007 16:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen vetrollen, dat klopt. Maar m'n kont staat gelukkig niet op de foto
En jij bent 10 kilo lichter, mallerd, ik zou jaloers moeten zijn
Nou nee , hij heeft een ander en zegt niks meer voor me te voelen , tis eigenlijk een heel cliche gebeuren , man in de veertig die er met een jonge dame vandoor gaat en als vrouw thuis heb je maar het nakijken.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Ymke, ik vind het erg moeilijk om te reageren, omdat ik me alleen maar voor kan stellen hoe k#t dit moet voelen. Is er helemaal geen hoop meer voor jullie?
We hebben samen 1 zoon , ik ben 42 mijn man 46 en zij is achter in de 20quote:Op zondag 10 juni 2007 18:45 schreef Riann het volgende:
ymke ja dat is erg kut hoe oud is die vrouw waar hij nu bij is??? en hebben jullie kinderen samen?
ja tegenwoordig valt mijn mond echt open af en toe ik ken een meisje van 21 net zo oud als ik die gaat met een man van 38 en dan ken ik er nog 1tje van 22 en die gaat met een man van 37 en die zijn inmiddels getrouwd.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:48 schreef Ymke het volgende:
[..]
We hebben samen 1 zoon , ik ben 42 mijn man 46 en zij is achter in de 20
Banaal he?![]()
Het is inderdaad wel heel erg clichéquote:Op zondag 10 juni 2007 18:48 schreef Ymke het volgende:
[..]
We hebben samen 1 zoon , ik ben 42 mijn man 46 en zij is achter in de 20
Banaal he?![]()
Mijn zoon is bjna 13 en die is woest ,na eerst totaal verbijsterd te zijn geweest maar ik heb hem gelijk op t hart gedrukt dat hij niet hoeft te kiezen , dat het iets is tussen zn vader en ik. Verder zijn we nog niet zo ver , het is pas sinds gisteren duidelijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:51 schreef Riann het volgende:
[..]
ja tegenwoordig valt mijn mond echt open af en toe ik ken een meisje van 21 net zo oud als ik die gaat met een man van 38 en dan ken ik er nog 1tje van 22 en die gaat met een man van 37 en die zijn inmiddels getrouwd.
Ik snap dat niet....
ik ben zelf dan 21 en ga met een jongen van 22 en nog een hele knappe ook (dat vind je meestal maar dit zijn er veel met me eens hoor)
maar ja wat wij er ook van vinden het blijft kut en hoe oud is je zoon en hoe reageert hij?
En om het nog erger te maken , hij is avond/nacht hoofd in ziekenhuis ik werk daar als verpleegkundige en zij is zo'n jong huppelkutje stagiairequote:Op zondag 10 juni 2007 18:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel heel erg cliché![]()
Goed zoquote:Op zondag 10 juni 2007 18:54 schreef Ymke het volgende:
Ben net lekker een stuk wezen wandelen met een vriendin en lekker lopen zeuren en klagen tegen haaer
En dat luchte wel lekker op![]()
Ow ik vat zoiets absoluut niet op als een belediging hoor , alle tips zijn juist welkomquote:Op zondag 10 juni 2007 18:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ik wil nou niet als een trut klinkenmaar pas er alsjeblieft wel voor op om je zoon niet als een 'vriendin' te gaan zien. Ik zeg niet dat je dat doet hoor en het is heel goed dat jullie het erover gehad hebben, maar je ziet dat toch wel vaak gebeuren, o.a. in onze eigen situatie (scheiding schoonouders). Nou ja, meer een soort waarschuwing, echt niet als belediging bedoeld, maar ik kan me gewoon voorstellen dat het gauw gebeurt.
Ok , tis ook lekker om van je af te zeuren ook hier , doet me dat toch even goed Maar nu genoeg voor vandaag . Ik ga douchen , want ik ga me niet laten verslonsenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:00 schreef Riann het volgende:
ja 13 dat is een moeilijke leeftijd net wel of net niet in de pubertijd... En dat is zeker helemaal erg om hem op je werkplek tegen te komen en dan helemaal als je dat meisje ook nog tegen komt.
En klagen en zeuren is altijd wel lekker![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:44 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nou nee , hij heeft een ander en zegt niks meer voor me te voelen , tis eigenlijk een heel cliche gebeuren , man in de veertig die er met een jonge dame vandoor gaat en als vrouw thuis heb je maar het nakijken.
En al krijgt hij wel spijt , ik zou hem niet meer terugwillen ik krijg kotsneigingen als ik ze samen voor de geest haal . , wat een kutgevoel zeg. Ben nu geloof ik uitgebraakt , er zit niks meer in mn maag , alleen doet mijn keel nu zo zeer.
O, verhipquote:Op zondag 10 juni 2007 21:03 schreef Troel het volgende:
Ymke
Ik heb trouwens wederom een boek over pinguins thuis liggen
Dat is óók een lieffie!quote:Op zondag 10 juni 2007 21:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
Isa ... fantastisch hahainderdaad wel een erg klein l-etje
ik MOET ook echt ff spammen...
ik heb namelijk net als Freecell ook een jong katje en die is zzzzzoooo lief...
[afbeelding]
dieettechnisch verder niets te melden... al maaaaanden op een stabiel gewicht, gaat niets af... wat ik ook probeer... mijn lichaam vind het eerst wel goed geweest denk ik... (uhh wat wil je ook na 28 kg)
allereerst wat een lievertjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Pff, die dingen vangen echt stof!
Ik zuig en swiffer best vaak, maar die poten...
En het is onder de tafel hè?![]()
je hebt gelijk
Mevrouw eet intussen prima, had vanmorgen al het eten van giseren op en is nu aan het snabbelen van het nieuwe eten
Drinken lijkt ze overbodig te vinden en ze gaat helemaal zelf op de kattebak! Al maakt ze er wel een spelletje vangraven.... graven.... GRAVEN!!! 5 minuten kabaal en gewroet.
Toch tof dat ze dat snapt, zo'n kleine beestje!
Ontopic: ik ontbijt met een kop koffie, met dit weer geen voer voor mij
wij vinden van nietquote:Op zondag 10 juni 2007 23:30 schreef freecell het volgende:
Best een goed idee! We hebben nog wel een stukje tapijt over! (het is bij ons in de gang, de kattenbak, en het valt nu nog wel een beetje mee, maar het knispert daar wel een beetje als je er wandelt.
Dank je voor de tip!
ONze kattenbak stinkt nu al een beetjeéén kitten en twee dagen
Volgende keer ander kattenbakspul dus
Die van de AH, stinkt die snel?
enne natvoer is ook slechter voor een kat. door de brokken blijven de tanden schoon en hoef je ze niet te poetsen, anders welquote:Op zondag 10 juni 2007 23:48 schreef teigan het volgende:
Ymke, wat ongelooflijk rot voor je..
freecell, je weet dat poezen van natvoer ook meestal wat meer ruiken? En anders even de drolletjes eruit scheppen..
Ik ben ook eens een weekendje weg, ik mis gelijk de spectaculairste Formule 1 race van dit seizoen..
Ik baal er eigenlijk best van..
Hmmm, dat schijnt dus niet zo te zijn, lees ook: Natvoer is goed voor katten !!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:58 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
enne natvoer is ook slechter voor een kat. door de brokken blijven de tanden schoon en hoef je ze niet te poetsen, anders welwij geven alleen maar "blikvoer" als we in deventer zijn (dus ik en vriend) want daar zit kat zolang vriendje en ik geen eigen huisje hebben. en doordat wij de baasjes zijn word hij door ons verwent, dus hij krijgt alleen van ons snoepjes, en alleen van ons blikvoer. waar we hem ook soms mee verwennen is gewone melk wat dan heel erg aangelengt is met water 1/4 melk, 3/4 water ongeveer.
als jij een stinkende kattenbak wilquote:Op maandag 11 juni 2007 00:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, dat schijnt dus niet zo te zijn, lees ook: Natvoer is goed voor katten !!
Ik geef dus natvoer voor kittens in combinatie met droogvoer
Afwisseling
Sinds ik Carnibest voer aan de katten, ruik je de bak dus echt niet meer (tenzij je héél erg je best doet).quote:Op maandag 11 juni 2007 00:06 schreef gothic-blackie het volgende:
als jij een stinkende kattenbak wilop zich kan natvoer wel, maar met mate. dus niet elke dag. bv 1 a 2 keer in de week.
Ik ben er ook wel blij mee , maar de manier waarop de laatste kilo's zijn gegaan is niet zo leuk. Ik kan nog steeds niets eten , gaat dat weer over? gelukkig heb ik genoeg reservesquote:Op maandag 11 juni 2007 08:23 schreef Faat het volgende:
Ymke gefeliciteerd 10 kilo lichter is een mooie prestatie
Ik hoop dat jezelf ook iets van blijdschap nog kunt voelen over deze mijlpaal ondanks de ellende
waar je nu middenin zit. Voor zover mogelijk probeer alsjeblieft iets meer dan 3 uurtjes te slapen.
Overbodig advies wellicht, maar hoe minder je slaapt hoe minder je alles kunt handelen. Sterkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |