quote:Op maandag 11 juni 2007 09:29 schreef Ymke het volgende:
Ik weet het teigan maar het lukt me echt niet , ik heb de hele dag alleen maar braakneigingen , ken je dat ..willen kosten zonder dat er iets in je maag zit?
we hebben hem nu inmiddels een weekquote:Op zondag 10 juni 2007 22:25 schreef Ikiskoel het volgende:
oooh Beessie-Jen, wat een lief katje! Ik ben echt verzot op kittens! Toen ik mijn katje (nu twee jaar oud) uitzocht was het niet eens de bedoeling om een kat te nemen, maar ik kon de verleiding van 8 kittens bij elkaar niet weerstaan, haha. Binnen twee minuten had ik haar uitgezocht (reden: ze kroop over alle andere kittens heen, vond ik wel stoer ).
Wanneer mag je je katje op gaan halen?
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:48 schreef teigan het volgende:
Ik ben ook eens een weekendje weg, ik mis gelijk de spectaculairste Formule 1 race van dit seizoen..
Ik baal er eigenlijk best van..
Ik ben jaloers!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:32 schreef omearos het volgende:
[..]zat mij ook al lekker te maken over die race, ik ga hem zo kijken, had hem opgenomen
![]()
heeft vanmorgen een roosterwijziging gekregen en moet nu de laatste weken alsnog hele dagen college volgen
Dat wordt dus alsnog in m'n eentje hardlopen, want ik heb juist 's avonds weinig tijd de komende weken.
Wat heb je gezondigd dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:11 schreef locutus51 het volgende:
Pfff heb gezondigd qua voedsel dit weekend, te veel ongezonds gegeten en ben ongelovelijk aan de bier geweest...
Deze week maar weer iets strenger...
Wandelen is lekker! Beetje uitwaaien in de zon!quote:Op maandag 11 juni 2007 09:38 schreef Ymke het volgende:
Dank dames , ik ga maar eens een lekker stuk met de hond wandelen
Dat was dus net wat ik dus ook wou zeggen En dan het eten toch langzaam proberen op te bouwen ookal lukt het nu niet. Ik ben bang dat je straks de kilo's er zo weer aan hebt.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:37 schreef omearos het volgende:
Ymke
Als je wel drinken binnen kan houden, of iig makkelijker binnenkrijgt dan eten, kun je misschien dingen als drinkontbijt of dieetdrankjes proberen, zitten net wat meer voedingsstoffen in.
BBQ met broodjes frikandel/hamburger en heel veel bier.....quote:Op maandag 11 juni 2007 11:37 schreef omearos het volgende:
Ymke
Als je wel drinken binnen kan houden, of iig makkelijker binnenkrijgt dan eten, kun je misschien dingen als drinkontbijt of dieetdrankjes proberen, zitten net wat meer voedingsstoffen in.
[..]
Wat heb je gezondigd dan?
Probeer niet al te streng te zijn deze week, gewoon terug naar je eetgewoontes waarmee je voor dit weekend ook bezig was is al genoeg. Anders krijg je een jojo in je eetgewoontes (bij te streng lijnen ga je sneller zondigen, enz.)verder
Dat is vervelend Isa... Maar wat voor bewijs wilde hij dan nog meer hebben als dat het op internetbankieren stond? Een foto van het beeldscherm?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:02 schreef Isabeau het volgende:
Oh, hier net een deurwaarder voor de deur voor een rekening die ik lang geleden al heb betaald *zucht* En ik kon (uiteraard) niet zo snel een bankafschrift vinden, dus met laptop en al naar de gang gelopen om hem mijn internetbankieren te laten zien wanneer het bedrag keurig was betaald. Hij wilde niet weg gaan zonder bewijs![]()
Nee, hem mijn pc laten zien was voldoende. Gelukkig maarquote:Op maandag 11 juni 2007 12:05 schreef teigan het volgende:
Dat is vervelend Isa... Maar wat voor bewijs wilde hij dan nog meer hebben als dat het op internetbankieren stond? Een foto van het beeldscherm?
Hij/zij ziet eruit een Bengel. Of Gizmo. Of Pepperquote:Op maandag 11 juni 2007 11:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
het enige probleem is dat we nog steeds geen passende naam hebben gevonden, we willen erg graag een naam die bij hem past en dus hebben we niet van te voren al een naam bedacht... maar ik vind het nog erg lastig om een definitieve naam te bedenken... het mag wel een beetje stoere naam zijn (want het beestje wordt natuurlijk volwassen)
Scheelt dat hij dat piktequote:Op maandag 11 juni 2007 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, hem mijn pc laten zien was voldoende. Gelukkig maar
Jawel, maar daar heb ik niets mee gedaan want er staat altijd iets in als "mocht deze brief uw betaling hebben gekruist dan blah blah blah".quote:Op maandag 11 juni 2007 12:54 schreef freecell het volgende:
Scheelt dat hij dat pikte
Wel vervelend die lui! Hadden ze niet eerst 33 brieven gestuurd?
Ik bel alleen als er dreiging is van afsluiten van dingen waar ik écht niet zonder kan. Of zoals laatst, toen ik gebeld werd en moest bewijzen dat ik betaald had en anders lag ik eruit. Gewoon mijn betaling op andermans naam geboekt... Maar anders bewijs ik niets hoor, halen jullie er maar een deurwaarder bij en ga maar lekker naar de rechter, stuur ik die wel een afschriftjequote:Op maandag 11 juni 2007 15:02 schreef teigan het volgende:
Hm, ik had na de tweede brief wel een keer gebelt zo van: jongens, het is al overgemaakt..
waarom daar ook nog een sausijsje bij?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:27 schreef Riann het volgende:
Zo vanmiddag gewandeld in het bos op de fiets een dorp verder opgeweest voor naar de bieb te gaan enzo.![]()
en nu we het over vanavond hebben wij eten:
tomatensoep
sausijsje
zuurkoolstamp
als ik een toetje pak magere kwark
omdat ik anders geen vlees hebquote:Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
waarom daar ook nog een sausijsje bij?
ja maar een sausijsje + soep zou je al als maaltijd kunnen zienquote:Op maandag 11 juni 2007 15:29 schreef Riann het volgende:
[..]
omdat ik anders geen vlees heb
niet iedereen doet spekjes in de zuurkoolstamp
dat zou kunnen je kunt ook kiezen voor maaltijdsoep maar dit is gewoon als voorgerecht dus eet je ook minder vlees en zuurkoolstamp. En mijn vader is een bouwvakker en niet dik en eet veel en stelt het altijd op prijs als we ook iets van soep doen (is ook nog een beetje van de oude stempel)quote:Op maandag 11 juni 2007 15:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar een sausijsje + soep zou je al als maaltijd kunnen zien
ik zou er niet voor kiezen als ik aan het afvallen ben
en ik doe ook geen spekjes in stamppot
Ja, en voor hetzelfde heeft Riann het over een kopje cup a soup met maar liefst 4 calorieen.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar een sausijsje + soep zou je al als maaltijd kunnen zien
ik zou er niet voor kiezen als ik aan het afvallen ben
en ik doe ook geen spekjes in stamppot
voorgerecht? dus inderdaad een coup a soup?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:33 schreef Riann het volgende:
[..]
dat zou kunnen je kunt ook kiezen voor maaltijdsoep maar dit is gewoon als voorgerecht dus eet je ook minder vlees en zuurkoolstamp. En mijn vader is een bouwvakker en niet dik en eet veel en stelt het altijd op prijs als we ook iets van soep doen (is ook nog een beetje van de oude stempel)
er is niets mis met soep neequote:Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, en voor hetzelfde heeft Riann het over een kopje cup a soup met maar liefst 4 calorieen.
je bent nu weer gigantisch betweterig aan het reageren en ik vervloek mijzelf dat ik op je reageer en je niet gewoon negeer, maar kun je daar eens een keer mee ophouden?
We weten nu wel dat JIJ niet voor dat soort dingen zou kiezen, maar daarom hoef je al die anderen nog niet zo verwaand terecht te wijzen![]()
Er is echt niets mis met soep vooraf en alleen soep met een sausijs is ECHT NIET GEZOND!
Of heb jij twee kilo gehaktballen in je tomatensoep zitten ofzo?
ik wil het hier helemaal mee eens zijn ik voel me best vervelend na zo'n post van miss-s Dan denk ik en dan ben ik me eigenlijk alweer aan het verdedigen terwijl ik ook weet dat ik dat eigenlijk niet moet doen.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, en voor hetzelfde heeft Riann het over een kopje cup a soup met maar liefst 4 calorieen.
je bent nu weer gigantisch betweterig aan het reageren en ik vervloek mijzelf dat ik op je reageer en je niet gewoon negeer, maar kun je daar eens een keer mee ophouden?
We weten nu wel dat JIJ niet voor dat soort dingen zou kiezen, maar daarom hoef je al die anderen nog niet zo verwaand terecht te wijzen![]()
Er is echt niets mis met soep vooraf en alleen soep met een sausijs is ECHT NIET GEZOND!
Of heb jij twee kilo gehaktballen in je tomatensoep zitten ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |