abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50321470
Probeer toch wel wat te eten Ymke, deze kilo's gaan er nu snel af, maar als je niet oppast komen ze er ook weer snel bij...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 11 juni 2007 @ 09:29:25 #152
79550 Ymke
your ghost
pi_50321519
Ik weet het teigan maar het lukt me echt niet , ik heb de hele dag alleen maar braakneigingen , ken je dat ..willen kosten zonder dat er iets in je maag zit?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_50321625
Ik ken het wel ja.. De eerste weken dat ik voor de klas stond had ik dat... En gelukkig ging dat na een week of 2 over..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 11 juni 2007 @ 09:36:42 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_50321691
quote:
Op maandag 11 juni 2007 09:29 schreef Ymke het volgende:
Ik weet het teigan maar het lukt me echt niet , ik heb de hele dag alleen maar braakneigingen , ken je dat ..willen kosten zonder dat er iets in je maag zit?
ik ken het. Heeft volgens mij onlosmakelijk met spanning te maken.

Sterkte Ymke, zorg in ieder geval dat je voldoende vocht binnenkrijgt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 11 juni 2007 @ 09:38:02 #155
79550 Ymke
your ghost
pi_50321721
Dank dames , ik ga maar eens een lekker stuk met de hond wandelen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 juni 2007 @ 09:48:21 #156
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_50322008
Zorg in elk geval dat je wel blijft drinken, Ymke.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 11 juni 2007 @ 11:09:30 #157
79550 Ymke
your ghost
pi_50324490
pi_50324543
Die braakneigingen herken ik wel, Ymke. Toen ik ontdekte dat mijn vriend het deed met mijn beste vriendin moest ik ook overgeven en ben heel lang kotsmisselijk geweest. Rare reactie van je lichaam, maar blijkbaar een natuurlijke. Je eetlust komt wel terug, niets forceren. Wel blijven drinken zoals Rewimo al zegt. En slaap is belangrijk, al kan ik me voorstellen dat je niet kan slapen hoe hard je ook je best doet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 11 juni 2007 @ 11:19:19 #159
79550 Ymke
your ghost
pi_50324797
Het gaat allemaal ook wel weer goed komen met me , alleen nu even niet
  maandag 11 juni 2007 @ 11:31:10 #160
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_50325194
quote:
Op zondag 10 juni 2007 22:25 schreef Ikiskoel het volgende:
oooh Beessie-Jen, wat een lief katje! Ik ben echt verzot op kittens! Toen ik mijn katje (nu twee jaar oud) uitzocht was het niet eens de bedoeling om een kat te nemen, maar ik kon de verleiding van 8 kittens bij elkaar niet weerstaan, haha. Binnen twee minuten had ik haar uitgezocht (reden: ze kroop over alle andere kittens heen, vond ik wel stoer ).

Wanneer mag je je katje op gaan halen?
we hebben hem nu inmiddels een week en ik ben nu al helemaaaaaal verliefd op hem. Zo onwijs leuk!
onze twee andere katten moeten nog wel ff wennen, want die zijn zo'n druk mini-poesje niet meer gewend haha. maar dat komt vast wel goed. (heb dit bij mijn ouders ook meerdere malen meegemaakt).

het enige probleem is dat we nog steeds geen passende naam hebben gevonden, we willen erg graag een naam die bij hem past en dus hebben we niet van te voren al een naam bedacht... maar ik vind het nog erg lastig om een definitieve naam te bedenken... het mag wel een beetje stoere naam zijn (want het beestje wordt natuurlijk volwassen )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_50325233
quote:
Op zondag 10 juni 2007 23:48 schreef teigan het volgende:
Ik ben ook eens een weekendje weg, ik mis gelijk de spectaculairste Formule 1 race van dit seizoen..
Ik baal er eigenlijk best van..
zat mij ook al lekker te maken over die race, ik ga hem zo kijken, had hem opgenomen

heeft vanmorgen een roosterwijziging gekregen en moet nu de laatste weken alsnog hele dagen college volgen Dat wordt dus alsnog in m'n eentje hardlopen, want ik heb juist 's avonds weinig tijd de komende weken.
pi_50325280
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:32 schreef omearos het volgende:

[..]

zat mij ook al lekker te maken over die race, ik ga hem zo kijken, had hem opgenomen

heeft vanmorgen een roosterwijziging gekregen en moet nu de laatste weken alsnog hele dagen college volgen Dat wordt dus alsnog in m'n eentje hardlopen, want ik heb juist 's avonds weinig tijd de komende weken.
Ik ben jaloers!!!
Balen dat hij nou zo'n rot roosterwijziging heeft, hardlopen gaat veel makkelijker met zijn tweetjes..

Ik dacht gisteren dat ik toch best slank begon te worden zo, maar ik zag net foto's van de ffs, en daar vond ik het toch nogal tegenvallen... Wel maf eigenlijk...
pi_50325434
Ymke
Als je wel drinken binnen kan houden, of iig makkelijker binnenkrijgt dan eten, kun je misschien dingen als drinkontbijt of dieetdrankjes proberen, zitten net wat meer voedingsstoffen in.
quote:
Op maandag 11 juni 2007 09:11 schreef locutus51 het volgende:
Pfff heb gezondigd qua voedsel dit weekend, te veel ongezonds gegeten en ben ongelovelijk aan de bier geweest...

Deze week maar weer iets strenger...
Wat heb je gezondigd dan?
Probeer niet al te streng te zijn deze week, gewoon terug naar je eetgewoontes waarmee je voor dit weekend ook bezig was is al genoeg. Anders krijg je een jojo in je eetgewoontes (bij te streng lijnen ga je sneller zondigen, enz.)
verder
pi_50325936
Ik heb vanmorgen 25 baantjes gezwommen in een redelijk tempo
Wrs ergens deze week nog een keer en dan doe ik minimaal 30
(ik was ook nog niet moe, maar het zwemuur was afgelopen)

Qua eten is het hier een beetje bagger. Met dit weer heb ik overdag helemaal geen honger en 's avonds dan opeens heel erg.
pi_50325988
quote:
Op maandag 11 juni 2007 09:38 schreef Ymke het volgende:
Dank dames , ik ga maar eens een lekker stuk met de hond wandelen
Wandelen is lekker! Beetje uitwaaien in de zon!
Ik hoop dat je je snel in ieder geval lichamelijk wat beter voelt.
In je hoofd heeft waarschijnlijk net iets meer tijd nodig met zo'n situatie...
Het is zo kut en eigenlijk kan ook niemand echt iets voor je doen...
pi_50326060
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:37 schreef omearos het volgende:
Ymke
Als je wel drinken binnen kan houden, of iig makkelijker binnenkrijgt dan eten, kun je misschien dingen als drinkontbijt of dieetdrankjes proberen, zitten net wat meer voedingsstoffen in.
Dat was dus net wat ik dus ook wou zeggen En dan het eten toch langzaam proberen op te bouwen ookal lukt het nu niet. Ik ben bang dat je straks de kilo's er zo weer aan hebt.

Ik ben trouwens meer een emotionele eter.

En vanaf vanDaag gaat mijn leven ook veranderen. Ik heb laatste tijd niks anders dan huilbuien om het minste of geringste moet ik huilen. Mijn vriend heeft me gister wakker geschut dat ik eens wat moest doen. Ik heb 2 vriendinnen die ik al meer als een half jaar niet gezien heb. Woensdag middag heb ik nu weer een afspraak staan met 1 vriendin en een afspraak met ander vriendin komt er ook nog aan. En ik heb nu een afspraak staan met maatschappelijk werk om over mijn problemen te praten en na turkije (begin juli) ga ik naar de sportschool en ga ik daar sporten met begleiding en ook vertellen over mijn spierziekte ook daar. En dan samen een programma opzetten dat ik dus ook geen spierpijn heb of altans niet veel want ik heb me laten vertellen dat het niet goed is omdat ik dus die spierziekte heb. En aquafun blijf ik iig doen is ook in die sportschool. En misschien dat ik dan ook de fut heb om geen herbalife te doen maar om het met gewoon eten te doen.

Maar de eerste stappen zijn iig gezet.
pi_50326161
Zo te lezen ben je alles heel goed op orde aan het maken, Riann! En je hebt eerste stapjes nodig om de laatsten te kunnen zetten
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50326225
Oh, hier net een deurwaarder voor de deur voor een rekening die ik lang geleden al heb betaald *zucht* En ik kon (uiteraard) niet zo snel een bankafschrift vinden, dus met laptop en al naar de gang gelopen om hem mijn internetbankieren te laten zien wanneer het bedrag keurig was betaald. Hij wilde niet weg gaan zonder bewijs
  maandag 11 juni 2007 @ 12:04:06 #169
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50326291
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:37 schreef omearos het volgende:
Ymke
[..]

Wat heb je gezondigd dan?
Probeer niet al te streng te zijn deze week, gewoon terug naar je eetgewoontes waarmee je voor dit weekend ook bezig was is al genoeg. Anders krijg je een jojo in je eetgewoontes (bij te streng lijnen ga je sneller zondigen, enz.)
verder
BBQ met broodjes frikandel/hamburger en heel veel bier.....
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_50326323
quote:
Op maandag 11 juni 2007 12:02 schreef Isabeau het volgende:
Oh, hier net een deurwaarder voor de deur voor een rekening die ik lang geleden al heb betaald *zucht* En ik kon (uiteraard) niet zo snel een bankafschrift vinden, dus met laptop en al naar de gang gelopen om hem mijn internetbankieren te laten zien wanneer het bedrag keurig was betaald. Hij wilde niet weg gaan zonder bewijs
Dat is vervelend Isa... Maar wat voor bewijs wilde hij dan nog meer hebben als dat het op internetbankieren stond? Een foto van het beeldscherm?
pi_50326534
quote:
Op maandag 11 juni 2007 12:05 schreef teigan het volgende:
Dat is vervelend Isa... Maar wat voor bewijs wilde hij dan nog meer hebben als dat het op internetbankieren stond? Een foto van het beeldscherm?
Nee, hem mijn pc laten zien was voldoende. Gelukkig maar
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 juni 2007 @ 12:41:13 #172
13151 crew  Rewimo
pi_50327563
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
het enige probleem is dat we nog steeds geen passende naam hebben gevonden, we willen erg graag een naam die bij hem past en dus hebben we niet van te voren al een naam bedacht... maar ik vind het nog erg lastig om een definitieve naam te bedenken... het mag wel een beetje stoere naam zijn (want het beestje wordt natuurlijk volwassen )
Hij/zij ziet eruit een Bengel. Of Gizmo. Of Pepper
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_50327617
Ik zat aan Kanjer te denken Beessie Jen, ik weet ook niet waarom precies, maar dat kwam zo in mij op..
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2007 @ 12:47:53 #174
43556 miss_dynastie
pi_50327790
quote:
Op maandag 11 juni 2007 12:02 schreef Isabeau het volgende:
Hij wilde niet weg gaan zonder bewijs
Ik had hem mooi voor de deur laten staan
  maandag 11 juni 2007 @ 12:53:05 #175
35189 Troel
scherp en bot
pi_50327987
Het is toch zijn taak om te bewijzen dat je het nog niet betaald hebt?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50328041
quote:
Op maandag 11 juni 2007 12:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, hem mijn pc laten zien was voldoende. Gelukkig maar
Scheelt dat hij dat pikte
Wel vervelend die lui! Hadden ze niet eerst 33 brieven gestuurd?
pi_50328343
Ik had een buurjongen die een kat had die Buurman heette. Echt lachen: stond ie buiten te roepen: Buuuuuurman, kom maar kom maar kom maar!
It is your friends who make your world!
pi_50330512
, dat krijg je dan wel ja..

Ik heb met dit weer echt helemaal geen zin om te koken oid..
Ik kan wel weer pastasalade gaan maken, maar ik weet niet of daar wel weer zo'n zin in heeft..
Boodschappen doen heb ik trouwens ook geen zin in..
pi_50330984
Ik ga denk ik wel zoiets maken. En dan ook nog een hele saaie
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2007 @ 14:16:44 #180
43556 miss_dynastie
pi_50331065
Wij eten wraps vanavond, hoeft ook niet zoveel aan te gebeuren.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 juni 2007 @ 14:22:01 #181
13151 crew  Rewimo
pi_50331285
Ik heb nog geen idee wat het wordt hier
  maandag 11 juni 2007 @ 14:24:15 #182
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50331381
Hier wordt het soep....
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  maandag 11 juni 2007 @ 14:25:02 #183
35189 Troel
scherp en bot
pi_50331415
Hier ook soep vooraf en wat anders daarna nog.

Ik denk sperzieboontjes of spinazie
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50332196
Maarten stelt pizza voor, heel verleidelijk, maar we eten al dagen slecht.
pi_50332220
Hier wordt het vanavond tomaten/spinazie salade.

Ovenschaal invetten. Schijven tomaten, uienringen en olijven er in doen, beetje zout en peper erbij. 25 minuutjes in de oven op 200 graden. Verse spinazie op een bord leggen, prutje er overheen. Als garnering nog wat peterselie et voila, klaar is uw overheerlijke salade!
It is your friends who make your world!
pi_50332721
quote:
Op maandag 11 juni 2007 12:54 schreef freecell het volgende:
Scheelt dat hij dat pikte
Wel vervelend die lui! Hadden ze niet eerst 33 brieven gestuurd?
Jawel, maar daar heb ik niets mee gedaan want er staat altijd iets in als "mocht deze brief uw betaling hebben gekruist dan blah blah blah".

Wij hebben vanavond macaroni met sla op het menu
pi_50332755
Hm, ik had na de tweede brief wel een keer gebelt zo van: jongens, het is al overgemaakt..
pi_50332835
Ik neem aan dat het nu ook in orde is; ik heb gewoon al lang betaald.
pi_50332905
Dat zal ook vast wel..
zou de deurwaarder dat nu verder regelen? Of moet je alsnog achter het bedrijf aanbellen?
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2007 @ 15:08:47 #190
43556 miss_dynastie
pi_50332934
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:02 schreef teigan het volgende:
Hm, ik had na de tweede brief wel een keer gebelt zo van: jongens, het is al overgemaakt..
Ik bel alleen als er dreiging is van afsluiten van dingen waar ik écht niet zonder kan. Of zoals laatst, toen ik gebeld werd en moest bewijzen dat ik betaald had en anders lag ik eruit. Gewoon mijn betaling op andermans naam geboekt... Maar anders bewijs ik niets hoor, halen jullie er maar een deurwaarder bij en ga maar lekker naar de rechter, stuur ik die wel een afschriftje
  maandag 11 juni 2007 @ 15:22:20 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_50333375
Betalingen op andermans naam zijn ook leuk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50333564
Zo vanmiddag gewandeld in het bos op de fiets een dorp verder opgeweest voor naar de bieb te gaan enzo.

en nu we het over vanavond hebben wij eten:

tomatensoep

sausijsje
zuurkoolstamp

als ik een toetje pak magere kwark
pi_50333616
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:27 schreef Riann het volgende:
Zo vanmiddag gewandeld in het bos op de fiets een dorp verder opgeweest voor naar de bieb te gaan enzo.

en nu we het over vanavond hebben wij eten:

tomatensoep

sausijsje
zuurkoolstamp

als ik een toetje pak magere kwark
waarom daar ook nog een sausijsje bij?
pi_50333667
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

waarom daar ook nog een sausijsje bij?
omdat ik anders geen vlees heb

niet iedereen doet spekjes in de zuurkoolstamp
pi_50333698
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:29 schreef Riann het volgende:

[..]

omdat ik anders geen vlees heb

niet iedereen doet spekjes in de zuurkoolstamp
ja maar een sausijsje + soep zou je al als maaltijd kunnen zien
ik zou er niet voor kiezen als ik aan het afvallen ben

en ik doe ook geen spekjes in stamppot
pi_50333788
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat zou kunnen je kunt ook kiezen voor maaltijdsoep maar dit is gewoon als voorgerecht dus eet je ook minder vlees en zuurkoolstamp. En mijn vader is een bouwvakker en niet dik en eet veel en stelt het altijd op prijs als we ook iets van soep doen (is ook nog een beetje van de oude stempel)
  maandag 11 juni 2007 @ 15:34:52 #197
35189 Troel
scherp en bot
pi_50333860
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja, en voor hetzelfde heeft Riann het over een kopje cup a soup met maar liefst 4 calorieen.

je bent nu weer gigantisch betweterig aan het reageren en ik vervloek mijzelf dat ik op je reageer en je niet gewoon negeer, maar kun je daar eens een keer mee ophouden?

We weten nu wel dat JIJ niet voor dat soort dingen zou kiezen, maar daarom hoef je al die anderen nog niet zo verwaand terecht te wijzen

Er is echt niets mis met soep vooraf en alleen soep met een sausijs is ECHT NIET GEZOND!

Of heb jij twee kilo gehaktballen in je tomatensoep zitten ofzo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50333946
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:33 schreef Riann het volgende:

[..]

dat zou kunnen je kunt ook kiezen voor maaltijdsoep maar dit is gewoon als voorgerecht dus eet je ook minder vlees en zuurkoolstamp. En mijn vader is een bouwvakker en niet dik en eet veel en stelt het altijd op prijs als we ook iets van soep doen (is ook nog een beetje van de oude stempel)
voorgerecht? dus inderdaad een coup a soup?
in de rest zit al genoeg om een echte maaltijd te zijn
en je hoeft toch niet te eten wat je vader eet?

maar goed je moet het zelf weten
maar ik zag jou altijd als een voorbeeld en vind het wel jammer om te zien dat je nu weer terug bij af bent
pi_50333994
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, en voor hetzelfde heeft Riann het over een kopje cup a soup met maar liefst 4 calorieen.

je bent nu weer gigantisch betweterig aan het reageren en ik vervloek mijzelf dat ik op je reageer en je niet gewoon negeer, maar kun je daar eens een keer mee ophouden?

We weten nu wel dat JIJ niet voor dat soort dingen zou kiezen, maar daarom hoef je al die anderen nog niet zo verwaand terecht te wijzen

Er is echt niets mis met soep vooraf en alleen soep met een sausijs is ECHT NIET GEZOND!

er is niets mis met soep nee
maar als je dan nog stamppot gaat eten wat ook al een maaltijd is
en een sausijsje waar ook netzoveel in zit als een maaltijd
en daarna nog kwark

ja daar is wel iets mis mee maar je hoeft niets van mij aan te nemen gelukkig
pi_50334000
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef Troel het volgende:

[..]

ik wil het hier helemaal mee eens zijn ik voel me best vervelend na zo'n post van miss-s Dan denk ik en dan ben ik me eigenlijk alweer aan het verdedigen terwijl ik ook weet dat ik dat eigenlijk niet moet doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')