abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50243954
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 16:57 schreef omearos het volgende:
link veranderd, hopelijk werkt het nu zo wel
Ja! Die is leuk!
Maar hoe krijg ik die hier?
edit: ik keek alleen naar die paal, maar die poes is ook wel héél tof!
pi_50244107
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 16:59 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja! Die is leuk!
Maar hoe krijg ik die hier?
edit: ik keek alleen naar die paal, maar die poes is ook wel héél tof!
Ze is een lief beestje, al moet je wel dekking zoeken als ze weer eens hyper is en door de hele flat rent

Ik zal het ding iig even demonteren, vervoert wat makkelijker, en ik wil hem best een keer komen brengen, heb nog een OV-kaart
  vrijdag 8 juni 2007 @ 17:05:50 #28
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_50244163
Zeg, kan een mod dit topic even verplaatsen naar F&F?
tvp dus....
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_50244175
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 17:04 schreef omearos het volgende:

[..]

Ze is een lief beestje, al moet je wel dekking zoeken als ze weer eens hyper is en door de hele flat rent

Ik zal het ding iig even demonteren, vervoert wat makkelijker, en ik wil hem best een keer komen brengen, heb nog een OV-kaart
Ah! Tof!
Ik ben vóór!
Dan maak ik pastasalade voor je!
pi_50244276
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 17:05 schreef Levitation het volgende:
Zeg, kan een mod dit topic even verplaatsen naar F&F?
tvp dus....
Hmm, misschien slowchat weer op het chocoladeforum gaan doen, dit zou toch over afvallen moeten gaan?
pi_50244360
omearos, je kan hem ooko zondag meenemen en aan mij meegeven..

Maar als je naar Groningen wil komen, ook goed, kom ik ook nog ff langswippen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50244420
Ik sleep zondag ook al met een Wii, en langsgaan is gewoon leuker
pi_50244510
tvp
pi_50244639
ik vidnt het knap van sommige mensen.

liefs
pi_50244839
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 17:13 schreef omearos het volgende:
Ik sleep zondag ook al met een Wii, en langsgaan is gewoon leuker
dat is ook zo.... En langsgaan is ook leuker..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50244885
!!
Ik stond zonet voor ons huis een ja/nee sticker op de brievenbus te plakken in een niet al te lang jurkje (voorovergebogen dus)
Hoor ik opeens gelach en getoeter achter mij, staan er 2 mannen (negeroïde) in een oranje auto te toeteren, te zwaaien en te doen.
Ben maar gauw weer naar binnen gegaan.
Even in de spiegel gekeken, maar het jurkje laat mn kont niet zien als ik buk wel bijna trouwens

Knullig weer
Ik krijg van donkere mensen altijd het lekkere gevoel dat ik helemaal niet dunner hoef en prachtig ben zo, das dan wel weer prettig
pi_50244960
Dat is zo freecell, donkere mensen vinden ietwat gevuldere dames mooier...

Ik kreeg woensdag een opmerking van 1 van mijn leerlingen: "Broek omhoog!" Mijn (overigens hele nette, oersaaie boxer) onderbroek kwam boven mijn spijkerbroek uit... Ik heb nog wel even gechecked, maar ze waren niet getraumatiseert...
  vrijdag 8 juni 2007 @ 17:42:37 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_50245269
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 17:29 schreef freecell het volgende:
!!
Ik stond zonet voor ons huis een ja/nee sticker op de brievenbus te plakken in een niet al te lang jurkje (voorovergebogen dus)
Hoor ik opeens gelach en getoeter achter mij, staan er 2 mannen (negeroïde) in een oranje auto te toeteren, te zwaaien en te doen.
Ben maar gauw weer naar binnen gegaan.
Even in de spiegel gekeken, maar het jurkje laat mn kont niet zien als ik buk wel bijna trouwens

Knullig weer
Ik krijg van donkere mensen altijd het lekkere gevoel dat ik helemaal niet dunner hoef en prachtig ben zo, das dan wel weer prettig
Och, mijn eerste huwelijksaanzoek kreeg ik van een neger toen ik net in Hengelo kwam wonen. Dik = rijk he

Waarmee ik overigens niet wil impliceren dat je dik bent, maar dat was in mijn geval wel zo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † vrijdag 8 juni 2007 @ 17:50:28 #39
43556 miss_dynastie
pi_50245573
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 17:32 schreef teigan het volgende:
Ik kreeg woensdag een opmerking van 1 van mijn leerlingen: "Broek omhoog!" Mijn (overigens hele nette, oersaaie boxer) onderbroek kwam boven mijn spijkerbroek uit... Ik heb nog wel even gechecked, maar ze waren niet getraumatiseert...
Da's wel fout juf, een boxer mag alleen boven je broek uitsteken als je Bjorn Borg heet (of nou ja, als dat op je onderbroek staat). Dat is althans bij ons op de uni zo.
pi_50250129
We zijn thuis!
Met Jaina
Jaina istof, best een mager ding en waarschijnlijk een halve siamees
En ingeënt sinds 10 minuten geleden!

Foto volgt
pi_50250198
oja, en de mat is de krabpaal geworden
  vrijdag 8 juni 2007 @ 20:11:23 #42
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_50250675
Freecell: PM
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_50250923
Jo
pi_50255975
Terug Vind Poes
pi_50256318
waar blijft de foto freecell?

Net terug van skaten, het was lekker, bijna 30 kilometer gereden, maar het was warm..
En nu is het hier nog benauwd, ik heb net gedouched, maar zweet alweer...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 juni 2007 @ 23:45:18 #46
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_50257531
Tip voor het aantrekkelijk maken van de krabpaal: smeer er wat valeriaan aan (druppels). Niet te weerstaan voor katten Enne, waar blijft die foto?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 9 juni 2007 @ 00:00:22 #47
13151 crew  Rewimo
pi_50257985
Owwwwwwwww ik heb vandaag kersen gegeten van onze eigen bomen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_50258231
foto staat in het groningentopic.. Zal zo ff een linkje geven..

Groningen stad # 65 - Doeg Faelivrin. :W

Groningen stad # 65 - Doeg Faelivrin. :W

het is echt een poepie
pi_50261739
tvp
It is your friends who make your world!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 9 juni 2007 @ 07:29:50 #50
13151 crew  Rewimo
pi_50261845
Wat een moppie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')