Weet je, dat jij je nou zo rot en schuldig voelt omdat mensen wat aan te merken hadden op jouw 15 minuten roeien, en dat je je kut voelt omdat je aangekomen bent kun je beter op een andere manier afreageren. Het is gewoon dat je jaloers lijkt, en anderen nu niets meer gunt..quote:Op maandag 11 juni 2007 15:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
er is niets mis met soep nee
maar als je dan nog stamppot gaat eten wat ook al een maaltijd is
en een sausijsje waar ook netzoveel in zit als een maaltijd
en daarna nog kwark
ja daar is wel iets mis meemaar je hoeft niets van mij aan te nemen gelukkig
dan nog zal het echt wel genoeg zijnquote:Op maandag 11 juni 2007 15:38 schreef Riann het volgende:
[..]
Je weet toch niet wat ik op mijn bord schep of wel????
je moet niet altijd het slachtoffer spelen dan zou het een stuk beter gaanquote:Op maandag 11 juni 2007 15:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, tenslotte kun je rustig een uur eerder op gaan staan om te sporten, ook al ben je ziek. Of je nou mishandeld wordt of kinderen hebt, gewoon een uur gaan sporten, dan val je tenminste wel af en blijf je wel op gewicht zoals miss_S.
iik voel me niet rot of schuldig of kut?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:39 schreef teigan het volgende:
[..]
Weet je, dat jij je nou zo rot en schuldig voelt omdat mensen wat aan te merken hadden op jouw 15 minuten roeien, en dat je je kut voelt omdat je aangekomen bent kun je beter op een andere manier afreageren. Het is gewoon dat je jaloers lijkt, en anderen nu niets meer gunt..
Ga lekker naar buiten, ga eens die tich uur sporten per dag die je nu zou gaan doen, aangezien je vrij bent, en kom daarna nog weer eens met een fris hoofd teruglezen hoe flauw je bezig bent..
en je kan ook beter dat sausijsje niet op etenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef Riann het volgende:
er spelen dingen in mijn hoofd die ik maar beter niet kan zeggen en wijs mijn mond weer dicht kan houden.
Ik ben niet het slachtoffer, jij ook niet, maar andere mensen die hier posten helaas wel.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je moet niet altijd het slachtoffer spelen dan zou het een stuk beter gaan
Vergeet niet nog drie foto's van je bikini te postenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
iik voel me niet rot of schuldig of kut?
en ik heb al 2 uur gesport vandaag en daar komt straks nog een half uur hardlopen bij
en ja ik ga zo lekker in mijn bikini in de tuin liggen
ik eet lekker dat sausijsje wel op en misschien zelfs nog wel met curry ookquote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en je kan ook beter dat sausijsje niet op eten
Welja, ga nog even doorquote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef Miss_S het volgende:
en je kan ook beter dat sausijsje niet op eten
Nee, het is gewoon toeval dat sinds jij commentaar kreeg op een kwartiertje roeien, je van anderen ook niets meer goed vind qua sport..quote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
iik voel me niet rot of schuldig of kut?
en ik heb al 2 uur gesport vandaag en daar komt straks nog een half uur hardlopen bij
en ja ik ga zo lekker in mijn bikini in de tuin liggen
En mayonaisequote:Op maandag 11 juni 2007 15:44 schreef Riann het volgende:
[..]
ik eet lekker dat sausijsje wel op en misschien zelfs nog wel met curry ookheerlijk
ik vind fritessaus lekkerder. Die smaak is vaak wat milder.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:53 schreef freecell het volgende:
[..]
En mayonaise
Ik heb tot nu toe vandaag 2 bakken yoghurt op en een ijsje (zo'n zakje)
Geen honger met dit weer...
En ik heb een uurtje gezwommen vanmorgen
okayquote:Op maandag 11 juni 2007 16:10 schreef teigan het volgende:
Die komen vaak genoeg terug Riann, net zoals de raket ijsjes..
Helleu, lieffie, da's echt zonde, maar dat hebben we allemaal moeten lerenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:38 schreef Riann het volgende:
[..]
ik wil het hier helemaal mee eens zijn ik voel me best vervelend na zo'n post van miss-s Dan denk ik en dan ben ik me eigenlijk alweer aan het verdedigen terwijl ik ook weet dat ik dat eigenlijk niet moet doen.
de meeste daar weten hoe gezond eten moetquote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben niet het slachtoffer, jij ook niet, maar andere mensen die hier posten helaas wel.
Het klinkt misschien heel hard, maar kun je niet gewoon lekker naar het andere topic gaan, daar sta je tenslotte in het lijstje. Het lijkt wel alsof je je tussen deze dikkerds beter op je gemak voelt, zo veel als je hier nog post.
nog zo heerlijk als je toch blijft aan komen?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:44 schreef Riann het volgende:
[..]
ik eet lekker dat sausijsje wel op en misschien zelfs nog wel met curry ookheerlijk
Kom hier dan gewoon niet langs, dan zie je de sausijsjes ook niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
de meeste daar weten hoe gezond eten moet
maar als ik hier dan weer dood leuk een sausijsje voor bij zie komen dan begrijp ik dat echt niet
nou van dat kwartiertje hadden ze gewoon gelijkquote:Op maandag 11 juni 2007 15:52 schreef teigan het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon toeval dat sinds jij commentaar kreeg op een kwartiertje roeien, je van anderen ook niets meer goed vind qua sport..
Leer ermee leven dat iedereen het anders doet, en dat jouw manier voor jou misschien wel werkt, maar dat wij wel graag van het leven genieten..
Jij komt echt heel jaloers en chagrijnig over de laatste dagen.. Misschien moet je wat meer eten, van te weinig eten krijg je ook een heel slecht humeur hoor...
Negeren, negeren, dat werkt het best. Echt hoor. Zonde van je energie dit, je kan nog beter naast de toren van Pisa gaan staan om te zien wanneer ie eindelijk omflikkert, ik denk dat je dan nog minder lang moet wachten dan wanneer je probeert een plaat voor iemands kop weg te praten.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Kom hier dan gewoon niet langs, dan zie je de sausijsjes ook niet.
nah, heb nog zere armen van dat stomme konijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Negeren, negeren, dat werkt het best. Echt hoor. Zonde van je energie dit, je kan nog beter naast de toren van Pisa gaan staan om te zien wanneer ie eindelijk omflikkert, ik denk dat je dan nog minder lang moet wachten dan wanneer je probeert een plaat voor iemands kop weg te praten.
Eén sausijsje!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
de meeste daar weten hoe gezond eten moet
maar als ik hier dan weer dood leuk een sausijsje voor bij zie komen dan begrijp ik dat echt niet
alleen jammer dat dat al lang niet meer geloofwaardig overkomt bij julliequote:Op maandag 11 juni 2007 16:23 schreef Troel het volgende:
Oja, ik wil een geheimtaal voorstellen:
Als we sausijs bedoelen, dan zeggen we wortel.
Bedoelen we een vette speklap, dan hebben we het over rode biet.
Gaan we toch voor de varkensrollade, dan zeggen we yam.
Groenten gaan we dus niet meer apart bij namen noemen, want als we alleen groenten eten is het ook goed. Problemen opgelost.
Een ijsje wordt dus ook gewoon een ijsklontje enzo en voor elke 5 minuten die we bewogen hebben, zeggen we gewoon dat het 50 minuten is geweest
Opgelost.
als je als avondeten elke dag soep, sausijs, dan je hoofdgerecht, toetje eetquote:Op maandag 11 juni 2007 16:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Eén sausijsje!
Eén!
Geen vreetbui en 33 sausijsjes, nee één sausijsje. Vandaag. Niet gisteren en morgen ook, nee, vandaag.
En daar kom je structureel 3 kilo op een dag van aan?
Mens, flikker toch lekker een heel eind op met je afgekraak en gezeik over 'jullie'.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
alleen jammer dat dat al lang niet meer geloofwaardig overkomt bij jullie
gezond eten waarom..........jullie willen toch niet afvallen
Dat eet toch ook niemand elke dag?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als je als avondeten elke dag soep, sausijs, dan je hoofdgerecht, toetje eet
dat is gewoon teveel als je wilt afvallen
nee maar kom opquote:
Nee, jij geniet niet.. Jij probeert alles te controleren, en gaat er ook maar iets mis, dan ligt het aan de hele wereld, behalve aan jou..quote:Op maandag 11 juni 2007 16:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou van dat kwartiertje hadden ze gewoon gelijk
ben nu een uur en kwartier gaan sporten en wat blijkt, daar val je van af
en ik geniet van mijn leven maar op een gezonde manier
Eigenlijk heb ik vanochtend een engels ontbijt gehad met bacon en kaas en gebakken eieren en witte bonen in tomatensaus.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
alleen jammer dat dat al lang niet meer geloofwaardig overkomt bij jullie
gezond eten waarom..........jullie willen toch niet afvallen
en dat haal je allemaal uit die paar keer ddat ik hier post?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:27 schreef teigan het volgende:
[..]
Nee, jij geniet niet.. Jij probeert alles te controleren, en gaat er ook maar iets mis, dan ligt het aan de hele wereld, behalve aan jou..
nou, succes dan met je "leven"...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en dat haal je allemaal uit die paar keer ddat ik hier post?
ik houd wel controle over mijn lichaam ja
want ik wil nooit meer dik worden en gewoon gezond leven, en dat is helemaal niet zo moeilijk en voelt erg lekker
Beetje maar.... zin in een saucijsje?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:32 schreef locutus51 het volgende:
dames dames, het gaat hier weer lekker zeg... en dat om een stom worstje... (hmm klinkt dat raar als een man dat zegt?)
lekker hoor, wel met een klodder mayo!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Beetje maar.... zin in een saucijsje?
ik kijk hier zo eens af en toe, maar hoor jij niet gewoon beter thuis in het 'slank de zomer in' topicquote:Op maandag 11 juni 2007 16:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en dat haal je allemaal uit die paar keer ddat ik hier post?
ik houd wel controle over mijn lichaam ja
want ik wil nooit meer dik worden en gewoon gezond leven, en dat is helemaal niet zo moeilijk en voelt erg lekker
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:35 schreef STING het volgende:
ik wou het bij lurken laten.....maar *mompelt iets over iemand die zich beter probeert te voelen op de rug van andere mensen*
jawelquote:Op maandag 11 juni 2007 16:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik kijk hier zo eens af en toe, maar hoor jij niet gewoon beter thuis in het 'slank de zomer in' topic
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik kijk hier zo eens af en toe, maar hoor jij niet gewoon beter thuis in het 'slank de zomer in' topic
nou, gezien de óntzettende gezelligheid die je met je meeneemt zou ik er voor kiezen dat te latenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jawel
maar afentoe zie je iets hier waar je op wilt reageren
Ja, en daar moet je gewoon eens mee stoppen. Gewoon hier niet komen kijken. Tenslotte heb je hier niets te zoeken, want jij wilt wel graag afvallen!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jawel
maar afentoe zie je iets hier waar je op wilt reageren
De heren hier weten het trouwens ook..quote:Op maandag 11 juni 2007 16:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nou, gezien de óntzettende gezelligheid die je met je meeneemt zou ik er voor kiezen dat te laten
en daarbij, sommige opmerkingen vallen nu eenmaal snel slecht bij mensen die er nog veel moeite voor moeten doen om wat kwijt te raken.
en je hoeft echt niet overal op te reageren ofzo, volgens mij weten de dames hier zelf ook wel 'hoe het moet'.
dat waren my 2 cents.
Dat is vervelend ja.. Weet je al wanneer je weer zou mogen beginnen? Of ga je nu toch maar over op iets minder belastends voor je knie zoals zwemmen?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
gezellig hier trouwens
ik wás begonnen met hardlopen, maar na anderhalve week raakte mijn knie overbelast,goeie voornemens
oh jee, sorryquote:Op maandag 11 juni 2007 16:41 schreef locutus51 het volgende:
[..]
De heren hier weten het trouwens ook..
nou, nee, ik moet sowieso 2 weken wachten, en kijken hoe het dan gaat. ik ben nu 1 week verder, pijn neemt godzijdank wel af, maar ik baal vréselijk, was net zo lekker met een opbouwschema bezig, en nu zit ik wéér niks te doenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:41 schreef teigan het volgende:
[..]
Dat is vervelend ja.. Weet je al wanneer je weer zou mogen beginnen? Of ga je nu toch maar over op iets minder belastends voor je knie zoals zwemmen?
ik reageer ook lang niet overal opquote:Op maandag 11 juni 2007 16:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nou, gezien de óntzettende gezelligheid die je met je meeneemt zou ik er voor kiezen dat te laten
en daarbij, sommige opmerkingen vallen nu eenmaal snel slecht bij mensen die er nog veel moeite voor moeten doen om wat kwijt te raken.
en je hoeft echt niet overal op te reageren ofzo, volgens mij weten de dames hier zelf ook wel 'hoe het moet'.
dat waren my 2 cents.
haha... volgens mij ben ik een van de weinigen hiero... maar toch..quote:
Vervelend.. Misschien zou je heel voorzichtig skaten kunnen proberen, maar ik ben bang dat je daar ook die banden en aanhechtingen mee pakt..quote:Op maandag 11 juni 2007 16:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nou, nee, ik moet sowieso 2 weken wachten, en kijken hoe het dan gaat. ik ben nu 1 week verder, pijn neemt godzijdank wel af, maar ik baal vréselijk, was net zo lekker met een opbouwschema bezig, en nu zit ik wéér niks te doen
zwemmen is ook nog te pijnlijk, doordat m'n binnenste banden en pees aanhechtingen overbelast zijn, die been bewegingen zijn dan auwie.
lieve schat, het gaat om de manier waarop het gebracht wordt. niet zo belerend doen bijv...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik reageer ook lang niet overal op
maar lijkt me als je hier neer zet wat je eet dat je toch reacties kan verwachten
zeker als je net weer begint met afvallen maar goed dit heb ik nu al 3 keer uit gelegt maar het is makkelijker om er van uit te gaan dat ik het verkeerd bedoel
ik wacht nog maar een weekje, en wil het daarna dan toch weer proberen, heb nu ook hele hippe hardloopschoenen, dus dat zou zeker moeten schelen.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:44 schreef teigan het volgende:
[..]
Vervelend.. Misschien zou je heel voorzichtig skaten kunnen proberen, maar ik ben bang dat je daar ook die banden en aanhechtingen mee pakt..
Ik heb nu doordat ik vorige week 3 keer ben wezen zwemmen niet hardgelopen, maar ik denk dat ik het deze week ergens wel weer oppak..
ik ben geen slanke den en heb nog steeds overgewicht dus niet zo heel anders dan de meeste hierquote:Op maandag 11 juni 2007 16:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
lieve schat, het gaat om de manier waarop het gebracht wordt. niet zo belerend doen bijv...
dat jij al zoveel kwijt bent is heel leuk, maar vier het dan in het andere topic, hier geeft dat gewoon scheve ogen. zeker omdat dit topic bedoeld is voor mensen met hogere BMI's.
en daarbij, als een slanke den mij zou aanspreken op mijn eetgedrag op een dergelijke manier, dan zit ik ook op de hoogste kast heur![]()
![]()
tuurlijk, maar het scheelt nogal hoe je het brengt.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben geen slanke den en heb nog steeds overgewicht dus niet zo heel anders dan de meeste hier
maar juist omdat ik zoveel afgevallen ben kunnen jullie toch wel ooit iets aannemen van mij
Misschien kun je er een boek over schrijven, sommigen verdienen daar best wel veel geld mee....quote:Op maandag 11 juni 2007 16:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben geen slanke den en heb nog steeds overgewicht dus niet zo heel anders dan de meeste hier
maar juist omdat ik zoveel afgevallen ben kunnen jullie toch wel ooit iets aannemen van mij
volgens mij maakt dat al een tijdje hier niet meer uitquote:Op maandag 11 juni 2007 16:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
tuurlijk, maar het scheelt nogal hoe je het brengt.
het gaat ook niet om de inhoud, maar om de manier waarop.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
eerst een loi opleiding daarvoor doenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:47 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Misschien kun je er een boek over schrijven, sommigen verdienen daar best wel veel geld mee....
Klopt, we zijn je allang zatquote:Op maandag 11 juni 2007 16:48 schreef Miss_S het volgende:
volgens mij maakt dat al een tijdje hier niet meer uit
Zelfs ik ben je zat, en dat terwijl ik je eigelijk nooit zie posten.quote:
geen leven buiten Fok schat?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zelfs ik ben je zat, en dat terwijl ik je eigelijk nooit zie posten.
Maar ik moet wel elke keer alle verhalen aanhoren over hoe Miss_S nou weer alles verpest heeft. (nee, ik noem geen namen.)
Dus Miss_S kan je alsjeblieft even ergens anders rondhangen? niet op FOK!? dankje.![]()
juist wel, als ik zo terugkijk, denk ik van 'nouja, wie denkt zij wel niet dat ze is?'quote:Op maandag 11 juni 2007 16:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klopt. En dat komt dan enkel en alleen door de manier waarop je je hier hebt gedragen. Ik kan geloof ik een-twee-drie niemand bedenken die je niet beledigd hebt en die je niet hebt beschuldigd van lui gedrag/ niet af willen vallen/ niet je best doen/ etcetera.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Knap? Er wordt me nu iets duidelijk (nog duidelijker) over hoe jij denktquote:
ik heb wel veel te zeggen hier zegquote:Op maandag 11 juni 2007 16:59 schreef teigan het volgende:
Weet je, een tijdje geleden werd het slank de zomer topic bijna gesloten omdat jij er zo bezig was..
Daarna heb jij het voor elkaar gekregen dat het Volslank fokkers topic gesloten werd..
en nu wil je de dieetclub nog even naar de klote helpen?
wie denk je wel niet dat je bent zeg?
Ik weet echt nog wel een paar dieetfora waar jij je ei veel beter kwijt kan, ik zou je toch aanraden om het daar eens te proberen..
ja toch verbazingwekkend hoe serieus iedereen deed neemtquote:Op maandag 11 juni 2007 17:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Knap? Er wordt me nu iets duidelijk (nog duidelijker) over hoe jij denkt![]()
Nee, je bent een sfeerverzieker pur sang. Zou erg goed zijn voor het groepsgevoel, ware het niet dat dat al prima in orde is hier. Iedereen steunt elkaar hier, en jij walst er als een olifant in een porseleinkast doorheen om maar te raken waar je raken kunt. Stop daarmee!quote:Op maandag 11 juni 2007 17:02 schreef Miss_S het volgende:
ik heb wel veel te zeggen hier zeg![]()
zou mod moeten worden
Ik wel, alleen ik ga ook met mensen om in mijn sociale leven die toevallig een accountje op FOK! hebben, en dat daar nou 1 of meerdere mensen hier in dit topic posten is toeval. Maar, je bent gewoon een irritant rotwijf, dat maakt zelfs een kleuter op. flikker nou eens op.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
geen leven buiten Fok schat?
ik vind wel knap dat ik alles verpest
Mensen zijn ook via internet te irriteren.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja toch verbazingwekkend hoe serieus iedereen deed neemt
het is maar internet hoor
Not true.. Het is dicht omdat jij zo graag wil horen hoe geil je er wel niet uitziet, en dat je eigenlijk naar het gewone topic kan.. Daardoor anderen niet meer durfden te posten, en door jouw foto's elke keer dezelfde discussie losbarstte.. Wat jij natuurlijk fantastisch vond, want je kreeg aandacht..quote:Op maandag 11 juni 2007 17:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb wel veel te zeggen hier zeg![]()
zou mod moeten worden
alleen jammer dat ik je niet geloof
het volslanke topic is niet dicht doormij maar gewoon doordat niemand weet wat volslank is
en het slanke topic is gewoon nog op dus zal wel mee vallen
Ze heeft mij nog niet beledigd, maar dan loop ik ook nog maar mee sinds deel 155 ofzo..quote:Op maandag 11 juni 2007 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt. En dat komt dan enkel en alleen door de manier waarop je je hier hebt gedragen. Ik kan geloof ik een-twee-drie niemand bedenken die je niet beledigd hebt en die je niet hebt beschuldigd van lui gedrag/ niet af willen vallen/ niet je best doen/ etcetera.
Bovendien hebben meerdere mensen zich uitgelaten over de manier waarop jij afvalt. Een hele hoop mensen vinden jouw manier niet gezond. Die hebben dan ook geen reden je 'vriendelijke' adviezen in ogenschouw te nemen.
als ik ooit een poes krijg, ga ik haar mevrouw janssen noemenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:12 schreef conleche het volgende:
Even over dat poesje van Beesie-Jen: ik vind het een echte Bram. (en zolang ie klein is wordt dan natuurlijk Brammetje)
De kat van m'n oom heette ook Buurman vroeger. Maar dan Buurman Kees. Ik schoot iedere keer in de lach als ik m'n oom dat hoorde roepen![]()
Gewoon geduld hebben...quote:Op maandag 11 juni 2007 17:14 schreef locutus51 het volgende:
Ze heeft mij nog niet beledigd, maar dan loop ik ook nog maar mee sinds deel 155 ofzo..
ooh joepie... i'll keep my fingers crossed.....quote:
ik ben volslankquote:Op maandag 11 juni 2007 17:13 schreef teigan het volgende:
[..]
Not true.. Het is dicht omdat jij zo graag wil horen hoe geil je er wel niet uitziet, en dat je eigenlijk naar het gewone topic kan.. Daardoor anderen niet meer durfden te posten, en door jouw foto's elke keer dezelfde discussie losbarstte.. Wat jij natuurlijk fantastisch vond, want je kreeg aandacht..
Er is toen een nieuw topic geopend, wat natuurlijk dichtging, maar jij was daar wel de oorzaak van..
MAarja, als jij het niet wilt zien, dan is het ook niet zo... Dus tja, weinig aan te veranderen, zo'n tunnelvisie..
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:30 schreef locutus51 het volgende:
Miss_S roept wel leuke dingen, maar ze houdt zichzelf er net zo min aan, zelf heeft ze een speklap gegeten vanavond, en naar mijn weten heeft een speklap 1/3 meer aan cal. dan een worstje!
Heeft ze zèlf een speklap gegeten en gaat dan doodleuk tegen iemand anders zeggen dat ze geen saucijsjes moeten eten?!quote:Op maandag 11 juni 2007 17:30 schreef locutus51 het volgende:
Miss_S roept wel leuke dingen, maar ze houdt zichzelf er net zo min aan, zelf heeft ze een speklap gegeten vanavond, en naar mijn weten heeft een speklap 1/3 meer aan cal. dan een worstje!
Ja, maarrrrrr, wij kunnen niet bij haar op d'r bordje kijken. Zij wel bij Riann op d'r bord. Telepadinges of zoquote:Op maandag 11 juni 2007 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heeft ze zèlf een speklap gegeten en gaat dan doodleuk tegen iemand anders zeggen dat ze geen saucijsjes moeten eten?!![]()
erg hequote:Op maandag 11 juni 2007 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heeft ze zèlf een speklap gegeten en gaat dan doodleuk tegen iemand anders zeggen dat ze geen saucijsjes moeten eten?!![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]dat had je snel gezien
vroeg me af hoelang het duurde
maar weet je hoe groot die speklap was?
bij elkaar was mijn avondeten 350kcal dus kan nooit veel zijn he
dat heb ik al eerder toegeven toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maarrrrrr, wij kunnen niet bij haar op d'r bordje kijken. Zij wel bij Riann op d'r bord. Telepadinges of zo
Minispeklapjes. Ken je die niet eens?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:33 schreef locutus51 het volgende:
[..]
![]()
Een speklap van 100 gram staat gelijk aan 424 cal. dus dat moet een wel heel kleintje geweest zijn....
ja goh dat zeg ik het was een heel kleintjequote:Op maandag 11 juni 2007 17:33 schreef locutus51 het volgende:
[..]
![]()
Een speklap van 100 gram staat gelijk aan 424 cal. dus dat moet een wel heel kleintje geweest zijn....
een gemiddelde speklap weegt 125 gram... maar geeft niet..jij weet wat je gegeten hebt, ik kan het niet zien.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja goh dat zeg ik het was een heel kleintje
ik ga geen 100gram speklap eten, ik ben aan het afvallen ben niet stom
Weet je, je werkt momenteel een beetje als een rode lap op een stier, of misschien moet ik in jouw geval wel zeggen: een roze lap op een stel koeien. (ik vind koeien trouwens leuke beesten)quote:Op maandag 11 juni 2007 17:33 schreef Miss_S het volgende:
erg he
alleen jammer dat ik er geen soep, stamppot en kwark bij eet
maar sla en 2 aardappelen
val je wel van afquote:Op maandag 11 juni 2007 17:37 schreef octopussy het volgende:
OMG
echt, ik krijg spontaan boulimia van jou miss-S![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |