Je weet toch niet wat ik op mijn bord schep of wel????quote:Op maandag 11 juni 2007 15:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
er is niets mis met soep nee
maar als je dan nog stamppot gaat eten wat ook al een maaltijd is
en een sausijsje waar ook netzoveel in zit als een maaltijd
en daarna nog kwark
ja daar is wel iets mis meemaar je hoeft niets van mij aan te nemen gelukkig
Ja, tenslotte kun je rustig een uur eerder op gaan staan om te sporten, ook al ben je ziek. Of je nou mishandeld wordt of kinderen hebt, gewoon een uur gaan sporten, dan val je tenminste wel af en blijf je wel op gewicht zoals miss_S.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
voorgerecht? dus inderdaad een coup a soup?
in de rest zit al genoeg om een echte maaltijd te zijn
en je hoeft toch niet te eten wat je vader eet?
maar goed je moet het zelf weten
maar ik zag jou altijd als een voorbeeld en vind het wel jammer om te zien dat je nu weer terug bij af bent
Weet je, dat jij je nou zo rot en schuldig voelt omdat mensen wat aan te merken hadden op jouw 15 minuten roeien, en dat je je kut voelt omdat je aangekomen bent kun je beter op een andere manier afreageren. Het is gewoon dat je jaloers lijkt, en anderen nu niets meer gunt..quote:Op maandag 11 juni 2007 15:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
er is niets mis met soep nee
maar als je dan nog stamppot gaat eten wat ook al een maaltijd is
en een sausijsje waar ook netzoveel in zit als een maaltijd
en daarna nog kwark
ja daar is wel iets mis meemaar je hoeft niets van mij aan te nemen gelukkig
dan nog zal het echt wel genoeg zijnquote:Op maandag 11 juni 2007 15:38 schreef Riann het volgende:
[..]
Je weet toch niet wat ik op mijn bord schep of wel????
je moet niet altijd het slachtoffer spelen dan zou het een stuk beter gaanquote:Op maandag 11 juni 2007 15:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, tenslotte kun je rustig een uur eerder op gaan staan om te sporten, ook al ben je ziek. Of je nou mishandeld wordt of kinderen hebt, gewoon een uur gaan sporten, dan val je tenminste wel af en blijf je wel op gewicht zoals miss_S.
iik voel me niet rot of schuldig of kut?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:39 schreef teigan het volgende:
[..]
Weet je, dat jij je nou zo rot en schuldig voelt omdat mensen wat aan te merken hadden op jouw 15 minuten roeien, en dat je je kut voelt omdat je aangekomen bent kun je beter op een andere manier afreageren. Het is gewoon dat je jaloers lijkt, en anderen nu niets meer gunt..
Ga lekker naar buiten, ga eens die tich uur sporten per dag die je nu zou gaan doen, aangezien je vrij bent, en kom daarna nog weer eens met een fris hoofd teruglezen hoe flauw je bezig bent..
en je kan ook beter dat sausijsje niet op etenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef Riann het volgende:
er spelen dingen in mijn hoofd die ik maar beter niet kan zeggen en wijs mijn mond weer dicht kan houden.
Ik ben niet het slachtoffer, jij ook niet, maar andere mensen die hier posten helaas wel.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je moet niet altijd het slachtoffer spelen dan zou het een stuk beter gaan
Vergeet niet nog drie foto's van je bikini te postenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
iik voel me niet rot of schuldig of kut?
en ik heb al 2 uur gesport vandaag en daar komt straks nog een half uur hardlopen bij
en ja ik ga zo lekker in mijn bikini in de tuin liggen
ik eet lekker dat sausijsje wel op en misschien zelfs nog wel met curry ookquote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en je kan ook beter dat sausijsje niet op eten
Welja, ga nog even doorquote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef Miss_S het volgende:
en je kan ook beter dat sausijsje niet op eten
Nee, het is gewoon toeval dat sinds jij commentaar kreeg op een kwartiertje roeien, je van anderen ook niets meer goed vind qua sport..quote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
iik voel me niet rot of schuldig of kut?
en ik heb al 2 uur gesport vandaag en daar komt straks nog een half uur hardlopen bij
en ja ik ga zo lekker in mijn bikini in de tuin liggen
En mayonaisequote:Op maandag 11 juni 2007 15:44 schreef Riann het volgende:
[..]
ik eet lekker dat sausijsje wel op en misschien zelfs nog wel met curry ookheerlijk
ik vind fritessaus lekkerder. Die smaak is vaak wat milder.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:53 schreef freecell het volgende:
[..]
En mayonaise
Ik heb tot nu toe vandaag 2 bakken yoghurt op en een ijsje (zo'n zakje)
Geen honger met dit weer...
En ik heb een uurtje gezwommen vanmorgen
okayquote:Op maandag 11 juni 2007 16:10 schreef teigan het volgende:
Die komen vaak genoeg terug Riann, net zoals de raket ijsjes..
Helleu, lieffie, da's echt zonde, maar dat hebben we allemaal moeten lerenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:38 schreef Riann het volgende:
[..]
ik wil het hier helemaal mee eens zijn ik voel me best vervelend na zo'n post van miss-s Dan denk ik en dan ben ik me eigenlijk alweer aan het verdedigen terwijl ik ook weet dat ik dat eigenlijk niet moet doen.
de meeste daar weten hoe gezond eten moetquote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben niet het slachtoffer, jij ook niet, maar andere mensen die hier posten helaas wel.
Het klinkt misschien heel hard, maar kun je niet gewoon lekker naar het andere topic gaan, daar sta je tenslotte in het lijstje. Het lijkt wel alsof je je tussen deze dikkerds beter op je gemak voelt, zo veel als je hier nog post.
nog zo heerlijk als je toch blijft aan komen?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:44 schreef Riann het volgende:
[..]
ik eet lekker dat sausijsje wel op en misschien zelfs nog wel met curry ookheerlijk
Kom hier dan gewoon niet langs, dan zie je de sausijsjes ook niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
de meeste daar weten hoe gezond eten moet
maar als ik hier dan weer dood leuk een sausijsje voor bij zie komen dan begrijp ik dat echt niet
nou van dat kwartiertje hadden ze gewoon gelijkquote:Op maandag 11 juni 2007 15:52 schreef teigan het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon toeval dat sinds jij commentaar kreeg op een kwartiertje roeien, je van anderen ook niets meer goed vind qua sport..
Leer ermee leven dat iedereen het anders doet, en dat jouw manier voor jou misschien wel werkt, maar dat wij wel graag van het leven genieten..
Jij komt echt heel jaloers en chagrijnig over de laatste dagen.. Misschien moet je wat meer eten, van te weinig eten krijg je ook een heel slecht humeur hoor...
Negeren, negeren, dat werkt het best. Echt hoor. Zonde van je energie dit, je kan nog beter naast de toren van Pisa gaan staan om te zien wanneer ie eindelijk omflikkert, ik denk dat je dan nog minder lang moet wachten dan wanneer je probeert een plaat voor iemands kop weg te praten.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Kom hier dan gewoon niet langs, dan zie je de sausijsjes ook niet.
nah, heb nog zere armen van dat stomme konijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Negeren, negeren, dat werkt het best. Echt hoor. Zonde van je energie dit, je kan nog beter naast de toren van Pisa gaan staan om te zien wanneer ie eindelijk omflikkert, ik denk dat je dan nog minder lang moet wachten dan wanneer je probeert een plaat voor iemands kop weg te praten.
Eén sausijsje!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
de meeste daar weten hoe gezond eten moet
maar als ik hier dan weer dood leuk een sausijsje voor bij zie komen dan begrijp ik dat echt niet
alleen jammer dat dat al lang niet meer geloofwaardig overkomt bij julliequote:Op maandag 11 juni 2007 16:23 schreef Troel het volgende:
Oja, ik wil een geheimtaal voorstellen:
Als we sausijs bedoelen, dan zeggen we wortel.
Bedoelen we een vette speklap, dan hebben we het over rode biet.
Gaan we toch voor de varkensrollade, dan zeggen we yam.
Groenten gaan we dus niet meer apart bij namen noemen, want als we alleen groenten eten is het ook goed. Problemen opgelost.
Een ijsje wordt dus ook gewoon een ijsklontje enzo en voor elke 5 minuten die we bewogen hebben, zeggen we gewoon dat het 50 minuten is geweest
Opgelost.
als je als avondeten elke dag soep, sausijs, dan je hoofdgerecht, toetje eetquote:Op maandag 11 juni 2007 16:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Eén sausijsje!
Eén!
Geen vreetbui en 33 sausijsjes, nee één sausijsje. Vandaag. Niet gisteren en morgen ook, nee, vandaag.
En daar kom je structureel 3 kilo op een dag van aan?
Mens, flikker toch lekker een heel eind op met je afgekraak en gezeik over 'jullie'.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
alleen jammer dat dat al lang niet meer geloofwaardig overkomt bij jullie
gezond eten waarom..........jullie willen toch niet afvallen
Dat eet toch ook niemand elke dag?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als je als avondeten elke dag soep, sausijs, dan je hoofdgerecht, toetje eet
dat is gewoon teveel als je wilt afvallen
nee maar kom opquote:
Nee, jij geniet niet.. Jij probeert alles te controleren, en gaat er ook maar iets mis, dan ligt het aan de hele wereld, behalve aan jou..quote:Op maandag 11 juni 2007 16:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou van dat kwartiertje hadden ze gewoon gelijk
ben nu een uur en kwartier gaan sporten en wat blijkt, daar val je van af
en ik geniet van mijn leven maar op een gezonde manier
Eigenlijk heb ik vanochtend een engels ontbijt gehad met bacon en kaas en gebakken eieren en witte bonen in tomatensaus.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
alleen jammer dat dat al lang niet meer geloofwaardig overkomt bij jullie
gezond eten waarom..........jullie willen toch niet afvallen
en dat haal je allemaal uit die paar keer ddat ik hier post?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:27 schreef teigan het volgende:
[..]
Nee, jij geniet niet.. Jij probeert alles te controleren, en gaat er ook maar iets mis, dan ligt het aan de hele wereld, behalve aan jou..
nou, succes dan met je "leven"...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en dat haal je allemaal uit die paar keer ddat ik hier post?
ik houd wel controle over mijn lichaam ja
want ik wil nooit meer dik worden en gewoon gezond leven, en dat is helemaal niet zo moeilijk en voelt erg lekker
Beetje maar.... zin in een saucijsje?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:32 schreef locutus51 het volgende:
dames dames, het gaat hier weer lekker zeg... en dat om een stom worstje... (hmm klinkt dat raar als een man dat zegt?)
lekker hoor, wel met een klodder mayo!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Beetje maar.... zin in een saucijsje?
ik kijk hier zo eens af en toe, maar hoor jij niet gewoon beter thuis in het 'slank de zomer in' topicquote:Op maandag 11 juni 2007 16:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en dat haal je allemaal uit die paar keer ddat ik hier post?
ik houd wel controle over mijn lichaam ja
want ik wil nooit meer dik worden en gewoon gezond leven, en dat is helemaal niet zo moeilijk en voelt erg lekker
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:35 schreef STING het volgende:
ik wou het bij lurken laten.....maar *mompelt iets over iemand die zich beter probeert te voelen op de rug van andere mensen*
jawelquote:Op maandag 11 juni 2007 16:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik kijk hier zo eens af en toe, maar hoor jij niet gewoon beter thuis in het 'slank de zomer in' topic
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik kijk hier zo eens af en toe, maar hoor jij niet gewoon beter thuis in het 'slank de zomer in' topic
nou, gezien de óntzettende gezelligheid die je met je meeneemt zou ik er voor kiezen dat te latenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jawel
maar afentoe zie je iets hier waar je op wilt reageren
Ja, en daar moet je gewoon eens mee stoppen. Gewoon hier niet komen kijken. Tenslotte heb je hier niets te zoeken, want jij wilt wel graag afvallen!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jawel
maar afentoe zie je iets hier waar je op wilt reageren
De heren hier weten het trouwens ook..quote:Op maandag 11 juni 2007 16:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nou, gezien de óntzettende gezelligheid die je met je meeneemt zou ik er voor kiezen dat te laten
en daarbij, sommige opmerkingen vallen nu eenmaal snel slecht bij mensen die er nog veel moeite voor moeten doen om wat kwijt te raken.
en je hoeft echt niet overal op te reageren ofzo, volgens mij weten de dames hier zelf ook wel 'hoe het moet'.
dat waren my 2 cents.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |