De dag na het incident voordat er ook maar post of info was binnengekomen was het heel duidelijk dat er niet over gesproken mocht worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:21 schreef avonne het volgende:
[..]
ja natuurlijk.
Post, internet. Hij krijgt veel informatie, hoor.
Weet je nog wat Nicolaas tegen Eric zei toen hij de villa uitging. Met jou ben ik nog niet klaar Ericquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:28 schreef noekje het volgende:
[..]
De dag na het incident voordat er ook maar post of info was binnengekomen was het heel duidelijk dat er niet over gesproken mocht worden.
Ook Nicolaas is een volle dag uit de villa geweest na het Natrasha incident. Ook daarvan hebben we niks meer gehoord. Hoe Eric bleef aandringen bij zijn 1e date.
Ik krijg toch een beetje een rare smaak in mijn mond van Eric. Ook al is de helft maar waar. Ook zijn verhaal van die fietsketting maakt dat ik toch anders naar hem ben gaan kijken.
Nee, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:29 schreef Ning het volgende:
[..]
Weet je nog wat Nicolaas tegen Eric zei toen hij de villa uitging. Met jou ben ik nog niet klaar Eric
Met de tekst: Laat de moed niet zakken.quote:
Een taart van de trouwe fans van Lowlive!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:30 schreef 2live het volgende:
van wie en voor wie is de taart
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:30 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap zwakt ook af hoor, er staat al zeker 2 minuten een taart, en er is nog niet mee gesmeten, over gekotst of in gerold.
HET filmpje?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:32 schreef Snatsie het volgende:
Weet iemand waar het filmpje van Huub is te zien?
Vandaar de verbazing hier.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:32 schreef noekje het volgende:
Nowlive fans zijn toch geen fans van Brian enzo?
nee zit daar op het forum te lezen en zijn net als hier allemaal Anti-Brian correctie bijna allemaal.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:32 schreef noekje het volgende:
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:32 schreef petraa het volgende:
Brian (deel 13)
die taart was tog voor huub bedoelt zoals ik gisteren had gelezen
Reaktie komt van Nowlive.eu.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:31 schreef demins het volgende:
[..]
Een taart van de trouwe fans van Lowlive!
Of ze mag uitdelen of niet....... ze mag niet aan de verkeerde uitdelenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:34 schreef petraa het volgende:
[..]
nee zit daar op het forum te lezen en zijn net als hier allemaal Anti-Brian correctie bijna allemaal.
Taart zou voor Huub bestemd zijn, maar ja Palma mag uitdelen he.
Ik zou Brian ook graag een smakelijke taart namens Fok sturen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:32 schreef noekje het volgende:
precies, het gaat erom voor wie hij bestemd is. De intentie waarmee hij gegeven is is dus niet om Brian een hart onder de riem de steken begrijp ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze mag uitdelen of niet....... ze mag niet aan de verkeerde uitdelen
Ik neem toch aan dat er een kaartje oid bijzit, dit kunnen ze gewoon niet maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:35 schreef petraa het volgende:
mam
foutje met de taart?of weer een streek van palma????
Mag hopen dat ze dat nog ff rechtzetten dan daar bij Tien.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
http://www.nowlive.eu/forum/topic.php?id=1140
TAART is voor Huub!
Van wat er vanacht gebeurt isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Wees eens specifieker, het filmpje van Huub, daar kan toch niemand iets mee![]()
Ze brengen het gewoon alsof het een steuntje voor Brian is.... dat vind ik wel een klotestreek.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef 2live het volgende:
[..]
precies, het gaat erom voor wie hij bestemd is. De intentie waarmee hij gegeven is is dus niet om Brian een hart onder de riem de steken begrijp ik.
Ze zijn woedend bij NowLivequote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze dat nog ff rechtzetten dan daar bij Tien.
En terecht zeg.quote:
inderdaad is Erics gedrag "opdringerig".quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:28 schreef noekje het volgende:
[..]
De dag na het incident voordat er ook maar post of info was binnengekomen was het heel duidelijk dat er niet over gesproken mocht worden.
Ook Nicolaas is een volle dag uit de villa geweest na het Natrasha incident. Ook daarvan hebben we niks meer gehoord. Hoe Eric bleef aandringen bij zijn 1e date.
Ik krijg toch een beetje een rare smaak in mijn mond van Eric. Ook al is de helft maar waar. Ook zijn verhaal van die fietsketting maakt dat ik toch anders naar hem ben gaan kijken.
Al sinds gisteren... maar je kunt nog steeds reacties achterlaten dus lijkt me dat de site nog steeds in andere handen is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:38 schreef Clank het volgende:
Site van Huub is terug online.
Waarom kijkt ze zo boos?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:38 schreef ericahysterica het volgende:
amanda kijkt heel erg boos geen mooi beeld
Het is de redactie van hét manipulatieprogramma bij uitstek, die kunnen alles maken, vinden ze zelf.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef beequeen het volgende:
Ik neem toch aan dat er een kaartje oid bijzit, dit kunnen ze gewoon niet maken.
quote:bobbie
Ik heb net met tien gesproken en gezegd dat het met 10 minuten rechtgetrokken moet worden.Er zit als het goed is een kaartje bij, en dat moet huub ook krijgen. Ze gingen er van uit ,gitaar is brian.Foei, en ik ben heel boos!!!!Tien redactie zegt het word doorgegeven.Ben benieuwd
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:40 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat Huub Peter6000 definitief heeft afgedaan.
Als je daar leest dan zijn ze echt woedend, ze betalen voor een taart aan Huub en Brian krijgt hem.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:40 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat Huub definitief heeft afgedaan.
In plaats van dat het publiek bij dit programma betrokken word stoot de redactie juist het publiek van zich weg door dit soort rare acties.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is de redactie van hét manipulatieprogramma bij uitstek, die kunnen alles maken, vinden ze zelf.
Lees even wat erboven staat: Je krijgt je nieuwe wachtwoord van Joris.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Al sinds gisteren... maar je kunt nog steeds reacties achterlaten dus lijkt me dat de site nog steeds in andere handen is.
Want?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:40 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat Huub definitief heeft afgedaan.
Anders beginnen ze natuurlijk een rechtzaak.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:41 schreef Twarres het volgende:
Er heeft blijkbaar al iemand met Tien gebeld en ze zouden het rechtzetten.
[..]
Ik ben ook benieuwd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:41 schreef Twarres het volgende:
Er heeft blijkbaar al iemand met Tien gebeld en ze zouden het rechtzetten.
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe snel ze het recht gaan zetten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Als je daar leest dan zijn ze echt woedend, ze betalen voor een taart aan Huub en Brian krijgt hem.
Er zijn op Vol nog meer mensen aan het bellen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef 2live het volgende:
[..]
precies, het gaat erom voor wie hij bestemd is. De intentie waarmee hij gegeven is is dus niet om Brian een hart onder de riem de steken begrijp ik.
Dat is niet raar, dat is cult!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:42 schreef akveor het volgende:
In plaats van dat het publiek bij dit programma betrokken word stoot de redactie juist het publiek van zich weg door dit soort rare acties.
Shit ingesprekquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Er zijn op Vol nog meer mensen aan het bellen.
Via dit nummer: 035-5333333
dit voor de hele fanatieke fans
Waarom verbaast me dàt nou niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Er zijn op Vol nog meer mensen aan het bellen.
ikweetniets zocht toch ook die foto die er boven moetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees even wat erboven staat: Je krijgt je nieuwe wachtwoord van Joris.
Volgens de beheerder van Nowlive zat er ook een kaartje bij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:44 schreef avonne het volgende:
Nah, als ik naar die taart kijk denk ik ook "voor Brian"
Er zit vast ook geen kaartje bij ofzo. Ze zien een gitaar en flikkeren die taart naar binnen zonder een seconde na te denken.......quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:44 schreef avonne het volgende:
Nah, als ik naar die taart kijk denk ik ook "voor Brian"
Tegenprestatie?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:44 schreef akveor het volgende:
Huub gaat een weddenschap met Palma aan. Als Huub populairder blijft dan Jaap dan gaat Palma hem luxe wakker maken.
ze kan haar kapspulletjes niet vinden.........zoiets is het in elk gevalquote:
hahaa, sms Huub naar 1010 om Palma een keer te zien werken!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:45 schreef SiRojK het volgende:
JAH! SMS JAAP naar 1010, om Huub een week lang in de huishouding te zien poetsen!
Zo rap zijn ze nog nooit geweest, met het plaatsen van een bericht.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:46 schreef Ning het volgende:
13:35 - Brian in het zonnetje
Nieuwsgierig kijkt Huub naar de enorme taartdoos die Palma door de tuin draagt. “Het is een joekeltje en hij is voor een speciaal iemand”, zegt zij mysterieus. Pas als alle Miljonairs aanwezig zijn, onthult zij de gelukkige. Brian leest stralend de tekst voor: “Laat de moed niet zakken. Van de trouwe fans van Nowlive. “Jeetje wat lief”, zegt de Miljonair ontroerd. Hopelijk kan Brian er met frisse moed weer tegenaan.
10
Owww is dat belangrijk?quote:
Was die taart niet voor Huub?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:46 schreef Ning het volgende:
Nieuwsgierig kijkt Huub naar de enorme taartdoos die Palma door de tuin draagt. “Het is een joekeltje en hij is voor een speciaal iemand”, zegt zij mysterieus. Pas als alle Miljonairs aanwezig zijn, onthult zij de gelukkige. Brian leest stralend de tekst voor: “Laat de moed niet zakken. Van de trouwe fans van Nowlive. “Jeetje wat lief”, zegt de Miljonair ontroerd. Hopelijk kan Brian er met frisse moed weer tegenaan.
10
Gatver. Walgelijk, dit is toch echt manipulatie ten top hoor. Wat dachten ze wel niet? Dat dit nooit uit zou komen??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:46 schreef Ning het volgende:
10
Ik hoop Nicolaas nog te spreken binnenkort (als ie weer in Leiden is) zodra ik hem zie zal ik het gelijk even navragen,.. hoop dat ie daar wel wat over mag zeggen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:29 schreef Ning het volgende:
[..]
Weet je nog wat Nicolaas tegen Eric zei toen hij de villa uitging. Met jou ben ik nog niet klaar Eric
Nope, Huub heeft het er net over dat hij de oprichter kent van Nowlive.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:49 schreef Copycat het volgende:
Is de taartblunder al rechtgezet?
Elke keer weer bewijst de redactie nóg dommer te zijn dan gedacht.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:49 schreef Copycat het volgende:
Is de taartblunder al rechtgezet?
Elke keer weer bewijst de redactie nóg dommer te zijn dan gedacht.
Op vrijdag 8 juni 2007 13:40 schreef Peter6000 het volgende:quote:
Niet te zien op de streams.quote:
of ze doen het expres om Brian te fokkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:49 schreef Twarres het volgende:
[..]
Gatver. Walgelijk, dit is toch echt manipulatie ten top hoor. Wat dachten ze wel niet? Dat dit nooit uit zou komen??![]()
Hebben ze straks weer een redactioneel stukje om de boel recht te zettenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo rap zijn ze nog nooit geweest, met het plaatsen van een bericht.
En terecht..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:51 schreef Twarres het volgende:
Ze zijn bij NowLive echt heel Tien aan het platgooien met telefoontjes en emails e.d.
Ik denk meer eenquote:
Ja, dat zal het zijnquote:
volgens mij zei hij "tegen jou praat ik niet meer" of zoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:49 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik hoop Nicolaas nog te spreken binnenkort (als ie weer in Leiden is) zodra ik hem zie zal ik het gelijk even navragen,.. hoop dat ie daar wel wat over mag zeggen!
Ow, dat kan ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk meer eenop de tweede opmerking
dat wilde ik ook zeggen; dit is nog veel beter, zo komt het nog harder aan. Vooral omdat hij er net weer over begon. Huub zijn wraak zal zoet zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:51 schreef avonne het volgende:
[..]
of ze doen het expres om Brian te fokken
ook zoiets van ; ik zal dit nooit vergeten en als je uit DGK komt praten we nog wel eens.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:52 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij zei hij "tegen jou praat ik niet meer" of zo
dat is stap 1. Dit gaat zo hard aankomen bij Brianquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
Het bericht is gewoon verdwenen van de site van Tien.
De telefoontjes lijken te helpen go nowlive goquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
Oftewel.. BEAN is weer de hele dag in zun nopjesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Sasje van vol:
Ik heb ook gebeld.
Ik kreeg Wendy aan de telefoon,en reken er maar niet op dat er iets mee gedaan wordt.
Ze zei dat het de schuld van Nowlive is want er was niet bij vermeld voor wie die taart is.
We mochten blij zijn dat die taart zo ie zo in het huis gebracht is.
Ik zei dat iedereen in het huis nu denkt dat die taart voor Brian is,omdat Palma dat gezegd heeft.
Kon zij niks aan doen zei ze,ze had het probleem al bij de redaktie neer gelgd.
Ik zei haar dat hiet het laatste woord nog niet over gesproken is.
Kansloos... Wat een stel idioten is het ook..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Sasje van vol:
Ik heb ook gebeld.
Ik kreeg Wendy aan de telefoon,en reken er maar niet op dat er iets mee gedaan wordt.
Ze zei dat het de schuld van Nowlive is want er was niet bij vermeld voor wie die taart is.
Ik zei dat iedereen in het huis nu denkt dat die taart voor Brian is,omdat Palma dat gezegd heeft.
ach joh......huub komt hier wel achter en kan rat er vervolgens dagenlang mee zieken dat is toch ook weer extra fun voor ons?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:56 schreef Crush65 het volgende:
Huub wordt dus gewoon (voor de zoveelste keer) keihard genaaid....
.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Sasje van vol:
Ik heb ook gebeld.
Maar ondertussen vreet BEAN te taart op? (geen streams momenteel)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ach joh......huub komt hier wel achter en kan rat er vervolgens dagenlang mee zieken dat is toch ook weer extra fun voor ons?
Op Amanda wijzequote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Sasje van vol:
Ik heb ook gebeld.
Dat is ook weer waar.. Zou mooi zijn als het op die manier werkt...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ach joh......huub komt hier wel achter en kan rat er vervolgens dagenlang mee zieken dat is toch ook weer extra fun voor ons?
Van NowLive:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
het lijkt me sterk dat ze gewoon een taart verstuurd hebben naar DGK zonderattentie van iemand. Misschien is de bakker dat vergeten op een kartje te zetten en heeft ie um geoon afgeleverd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Sasje van vol:
Ik heb ook gebeld.
Ik doe dit nooit maar toch de telefoon gepakt. Kreeg ene Madeleine aan de foon. Ze weten idd van de vergissing, maar ze krijgt de redactie niet te pakken, zegt ze. Ze doen er alles aan. Yeah Right.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:57 schreef petraa het volgende:
[..]
.
Volgens nowlive zat er ook een kaartje bij en is er gister al overgemaild met de vraag of de taart aan zou komen.
Nee hoor, het staat er nog gewoonquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
Dit wordt gewoon in de doofpot gestopt en hoor je nooit meer wat van.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe dit nooit maar toch de telefoon gepakt. Kreeg ene Madeleine aan de foon. Ze weten idd van de vergissing, maar ze krijgt de redactie niet te pakken, zegt ze. Ze doen er alles aan. Yeah Right.
Mooi dreigement... verkleint meteen je kansen dat ze het recht gaan zetten want DGK is de laaste tijd mega media geil.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van NowLive:
Marco S van Talpa ik vind dit laag bij de grond omdat er ook een email geschreven is met de bedoeling, dus doe niet of jullie hier niets van weten. Ook jij hebt die persoonlijk gehad. Nogmaals als dit niet recht getrokken word zal ik een mega vette actie op touw zetten.
ik hou dur fan!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van NowLive:
Marco S van Talpa ik vind dit laag bij de grond omdat er ook een email geschreven is met de bedoeling, dus doe niet of jullie hier niets van weten. Ook jij hebt die persoonlijk gehad. Nogmaals als dit niet recht getrokken word zal ik een mega vette actie op touw zetten.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van NowLive:
Waar dan? Niet onder Villa Vandaag.quote:
Denk het ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon in de doofpot gestopt en hoor je nooit meer wat van.
Het zal wel iets met ballonnen zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:02 schreef avonne het volgende:
![]()
nu word ik nieuwsgierig
Geef Brian die taart!
o, hemel, nu gaan fokkers ook al bellenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe dit nooit maar toch de telefoon gepakt. Kreeg ene Madeleine aan de foon. Ze weten idd van de vergissing, maar ze krijgt de redactie niet te pakken, zegt ze. Ze doen er alles aan. Yeah Right.
Die heeft ie allangquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:02 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
nu word ik nieuwsgierig
Geef Brian die taart!
Hier komt Palma!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van NowLive:
Wat raar, ik wel... en ja, ik heb wel al steeds op F5 gedruktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:02 schreef petraa het volgende:
Ik zie het niet meer hoor.
Hahaha.quote:
Ik heb gezegd dat ik belde namens Nowlive. Ik zou FOK nooit zo voorschut zetten, maar ik was gewoon benieuwd wat ze zouden zeggen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:03 schreef avonne het volgende:
[..]
o, hemel, nu gaan fokkers ook al bellen![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:04 schreef beequeen het volgende:
Ik heb gezegd dat ik belde namens Nowlive. Ik zou FOK nooit zo voorschut zetten, maar ik was gewoon benieuwd wat ze zouden zeggen.![]()
Ze kwam de sportzaal in en vroeg of ze even mocht onderbreken. "Er was iets vreselijks gebeurd".quote:
Thanks. Hoe reageerde Brian (en Amanda, als zij ook in de gym was) ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:05 schreef My_ het volgende:
Ze kwam de sportzaal in en vroeg of ze even mocht onderbreken. "Er was iets vreselijks gebeurd".
Ze vertelde dat de taart van NowLive niet voor Brian was maar voor..... Huub!"
En Lieke lachte nog ff lekker snerend.
Brian vermoedde het alquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks. Hoe reageerde Brian (en Amanda, als zij ook in de gym was) ?
Sore losers.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:06 schreef mootie het volgende:
Oh Natasja en Eric hoeven geen taart meer nu die van Huub is![]()
Nu nog van de 10 sitequote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Netjes van de redactie dat ze het recht zetten!
En hoe oud waren zij ook al weer?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:06 schreef mootie het volgende:
Oh Natasja en Eric hoeven geen taart meer nu die van Huub is![]()
Namens jou.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:07 schreef akveor het volgende:
Dit is echt sneu voor Brian.... toch maar een taart voor hem namens Fok?![]()
Ja, goed plan!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:07 schreef akveor het volgende:
Brian is zooo geniaal, die ziet alles aankomen. Daarom blijft hij altijd zo rustig en kan hij het over normale zaken in het leven hebben dan constant anderen en hun actie analyseren.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
Brian had zn vermoedens al....... leugenaar!
Nee... en net toen de taart werd binnen gebracht.. o wat lief...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:08 schreef beequeen het volgende:
Natasja snapte het al niet, die tekst : Geef de moed niet op, past helemaal niet bij Wifebeater,![]()
Namens mij? Dat kan ik beter niet doen daar ik niet in kan staan voor de vulling.quote:
taartTJEquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:07 schreef akveor het volgende:
maar de schult bij de gever liggen....klopt niet was een kaartje en zelfs een email naar tien gestuurt................................................................Palma..........quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:07 schreef SiRojK het volgende:
Ik ben het met Palma eens.. Het is een beetje dubbel, een taart met die gitaar er op en geef de moed niet op... Maar nu is hij nog wel grappiger eigenlijk
Zoals altijd.. erg rustigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe reageert Huub?
Qua klantvriendelijkheid kan UPC hier nog een puntje aan zuigen.quote:Van Nowlive:
Als antwoord krijg ik in mijn mail dit:
Beste Ewald,
Op de taart die is geleverd stond niet voor wie die taart was. Geen naam, niets.
Ga dan niet op de site lopen zeiken dat wij de boel manipuleren.
Demonstraties in Eemnes, Nowlive versterkt met trouwe Fokkers bezetten de villa, Beequeen slaat Palma het zwembad in en dat allemaal om een taartquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:02 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
nu word ik nieuwsgierig
Geef Brian die taart!
We sturen een taart naar Brian waarvan je inderdaad maar beter niet kunt eten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Clank het volgende:
Natasia, Brian en Amanda gaan er niet van eten... zegt Natasia.
Palma: De taart kan er toch niets aan doen.
Natasia zegt dat Palma er ook beter niet van kan eten...
Dachten ze eindelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Twarres het volgende:
Netjes, en triest weer die reacties van BEAN.
Mooi scenario, als dat zo is, ga ik ook streams nemen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Demonstraties in Eemnes, Nowlive versterkt met trouwe Fokkers bezetten de villa, Beequeen slaat Palma het zwembad in en dat allemaal om een taart
in welke tijd leeft ik ..wat een beesten van mensen zijn dat toch, POOT.BRULAAP,HOER.ANTIquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Clank het volgende:
Natasia, Brian en Amanda gaan er niet van eten... zegt Natasia.
Palma: De taart kan er toch niets aan doen.
Natasia zegt dat Palma er ook beter niet van kan eten...
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Copycat het volgende:
Van VOL, van NowLife:
[..]
Qua klantvriendelijkheid kan UPC hier nog een puntje aan zuigen.
Als je wilt storm je daar zo naar binnenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Demonstraties in Eemnes, Nowlive versterkt met trouwe Fokkers bezetten de villa, Beequeen slaat Palma het zwembad in en dat allemaal om een taart
Stelletje debielen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:09 schreef Darna het volgende:
nu staat het weer wel op villa vandaag
Kleinzielig, kinderachtig en afgunstig.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:11 schreef petraa het volgende:
Natas gaat niet van de taart eten en brian en Amanda en Erik ook niet zo zijn wij aldus Natas, ze adviseert Palma er ook niet van te eten.
Mevrouw Flensquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Copycat het volgende:
Van VOL, van NowLife:
[..]
Ik hou ermee op me te verbazen over de ongelooflijke diepte van de domheid daar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:12 schreef akveor het volgende:
Het bericht is terug op de TIEN site ongecorrigeerde versie...
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Demonstraties in Eemnes, Nowlive versterkt met trouwe Fokkers bezetten de villa, Beequeen slaat Palma BEAN het zwembad in en dat allemaal om een taart
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Copycat het volgende:
Van VOL, van NowLife:
[..]
Ze kunnen nu toch moelijk zeggen dat Huub de doos heeft opengemaakt? Zolang er ook maar een bericht komt van Palma's flaterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:12 schreef akveor het volgende:
Het bericht is terug op de TIEN site ongecorrigeerde versie...
De streamers zijn nu rustig... Maar dit is voor het grote publiek, de TV kijkers... Dan kunnen ze toch Brian helpen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hou ermee op me te verbazen over de ongelooflijke diepte van de domheid daar.
Dat zal er inderdaad heel goed achter kunnen zitten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
De streamers zijn nu rustig... Maar dit is voor het grote publiek, de TV kijkers... Dan kunnen ze toch Brian helpen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Wat laat je je dan kennen, zeg. Zielig hoorquote:Nu roept Natasia in ene keer, dat je een taart nodig hebt om je goed te voelen, zielig hoor, zegt ze.
je mist nu al wat wat dacht je van gisteravond ik lach me hier gewoon rot omquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:11 schreef Twarres het volgende:
[..]
Mooi scenario, als dat zo is, ga ik ook streams nemen.
ik vond de reactie van Jaap ook raar; Dus de taart is voor Huub? Dan ga ik er iets mee uithalen.Natas moedigd hem nog ff aan. Maar Palma zegt dat hij dat niet moet doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:19 schreef akveor het volgende:
Jaap zal wel blij zijn met de hulp van de populaire Palma.
Teveel eer voor mijquote:
Als hij verstandig is wel!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vond de reactie van Jaap ook raar; Dus de taart is voor Huub? Dan ga ik er iets mee uithalen.Natas moedigd hem nog ff aan. Maar Palma zegt dat hij dat niet moet doen.
En als hij voor Brian was geweest dus niet. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Jaap toch een beetje bang van brian is.
Op haar rug liggen kan ze wel..dat is een natuurlijke houding bij haarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:22 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha, Amanda is echt te dom voor die oefeningen, dat heb ik nog nooit meegemaakt!
Viel mij ook al op.Ik vond dat ook een rare reactie,als hij voor Brian was geweest zou hij niets doen maar nu bleek dat hij voor Huub was wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vond de reactie van Jaap ook raar; Dus de taart is voor Huub? Dan ga ik er iets mee uithalen.Natas moedigd hem nog ff aan. Maar Palma zegt dat hij dat niet moet doen.
En als hij voor Brian was geweest dus niet. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Jaap toch een beetje bang van brian is.
Ik denk dat Jaap een beetje baalt.... Hij heeft geschitterd tijdens Jensen maar verder is hij er in deze PP week niet echt veel te zien geweest met sterke Jaap akties. Dat zit um dwars.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal te weinig tijd over om streams te kijken. Maar als dat zou gebeuren, dan neem ik gewoon een dag vrij en ga ik kijken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
je mist nu al wat wat dacht je van gisteravond ik lach me hier gewoon rot om
Brain heeft nog niks richting jaap geflikt en dus "kan" jaap niks doen aangezien hij geen aanleiding zou hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Ach, misschien voelt hij zich nu vrij de taart bij Brian in het gezicht te duwen....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:23 schreef kybe het volgende:
[..]
Viel mij ook al op.Ik vond dat ook een rare reactie,als hij voor Brian was geweest zou hij niets doen maar nu bleek dat hij voor Huub was wel.
Carlos zegt: Maak je langquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:22 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha, Amanda is echt te dom voor die oefeningen, dat heb ik nog nooit meegemaakt!
Jaap is absoluut bang voor Brian! Hij heeft dit meerdere keren ook gezegd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef 2live het volgende:
[..]
nee hoor, hij wilde erin gaan zitten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, misschien voelt hij zich nu vrij de taart bij Brian in het gezicht te duwen....
Je ziet dat ook veel bij vrouwen die net bevallen zijn.... een nieuw leven ... een nieuw kapsel...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:22 schreef ericahysterica het volgende:
haar van eric is te lang het is een week geleden geknipt![]()
Dat WB hem heeft ingesmeerd met Listerine of weet ik veel wat, schaar jij dus onder de noemer "niks". Oke..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:24 schreef CocaColaLight het volgende:
Brain heeft nog niks richting jaap geflikt en dus "kan" jaap niks doen aangezien hij geen aanleiding zou hebben.
nee, dat voorval van huub en brian werd niks aan gedaan zei Huub. Dat van gisteravond werd nog bekeken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:24 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Brain heeft nog niks richting jaap geflikt en dus "kan" jaap niks doen aangezien hij geen aanleiding zou hebben.
Maar natuurlijk is hij ook een beetje bang voor brain.
Is er trouwens al iets bekend of er sancties zijn ivm het "geweld" van gister avond?
This video has been removed due to terms of use violation.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:15 schreef akveor het volgende:
NAV didcussie vorige COS
Filmpje pijp en ruk werk toen Huub lag te slapen:
http://www.youtube.com/watch?v=f3qIw53zuEw
Je bedoelt het "stoeien"?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:24 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Maar natuurlijk is hij ook een beetje bang voor brain.
Is er trouwens al iets bekend of er sancties zijn ivm het "geweld" van gister avond?
of hij stoort zich een beetje aan Huub, en vindt dat Huub weer eens aan de beurt is voor wat terrorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Goh... toch verkrachting?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:28 schreef riri het volgende:
[..]
This video has been removed due to terms of use violation.
What's up, John?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:25 schreef johngrisham het volgende:
hallo
quote:
Droogkloot.quote:
Maar wat is het voor filmpje dan? Is het die oude van Eric en Huub of is het een nieuwe van ... ?quote:
heel opmerkelijk na er weken op te hebben gestaan ra ra wat zit hier achter?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:28 schreef riri het volgende:
[..]
hij teert nog op de terror van 2 weken geledenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:29 schreef Clank het volgende:
Jaap is trouwens net zo onzichtbaar als de eerste weken. Behalve een blog schrijven en foto's maken doet hij weinig.
Huub beheert deze site niet zelf, maar een vriend.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:30 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]zo kun je het natuurlijk ook bekijken en natasia wou gewoon voelen hoe het is om een stukje huid uit huub zijn gezicht te hebben.
Huub schijnt zijn weblog weer terug te hebben.... Heeft iemand hem vanmorgen achter een computer zien zitten?
http://huubfeedsyourhead.(...)/06/proclamatie.html
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:31 schreef johngrisham het volgende:
hallo
ik ben medium anita
moet ff kwijt dat erik zo naar de tandarts gaat en niet de tweede afslag links moet nemen.
anders zie ik het helemaal fout gaan
De beelden waren niet mooiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:28 schreef riri het volgende:
[..]
wegwerkzaamheden?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:31 schreef johngrisham het volgende:
hallo
ik ben medium anita
moet ff kwijt dat erik zo naar de tandarts gaat en niet de tweede afslag links moet nemen.
anders zie ik het helemaal fout gaan
ex van narcistia on the road?quote:
Punt 1: De ándere miljonairs? Palma wordt al tot de miljonairs gerekend?quote:14:08 - Een gebroken gitaar!
Palma komt met lood in haar schoenen het kantoor in. Er is een klein foutje gemaakt. De gitaar zette de huishoudster op het verkeerde been. Het moest een gebroken gitaar voorstellen, maar dat was helaas niet duidelijk. “De taart is niet voor Brian maar van Huub!”, zegt Palma verontschuldigend. De andere Miljonairs vonden ook dat het niet duidelijk was vermeld door Nowlive. Maar dat maakt de taart niet minder lekker! Smikkel en smulse!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef johngrisham het volgende:
hallo allemaal ben nieuw hier had ff niet in de gaten dat ik naar pagina 11 moest
dacht dat er niemand meer aant posten was hahaha
het is VOL nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef johngrisham het volgende:
hallo allemaal ben nieuw hier had ff niet in de gaten dat ik naar pagina 11 moest
Stel in je opties het aantal berichten per pagina op 301 en je hebt slechts een pagina.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef johngrisham het volgende:
ah ok weer wat wijzer geworden vandaag.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub beheert deze site niet zelf, maar een vriend.
Welkom!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef johngrisham het volgende:
Pagina 11quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef johngrisham het volgende:
Familie van Amanda ??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef johngrisham het volgende:
niet zo para, hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
heel opmerkelijk na er weken op te hebben gestaan ra ra wat zit hier achter?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:40 schreef 2live het volgende:
brian wil de taart in huub zijn gezicht gooien
Waarschijnlijk zoog shockeerde het filmpje teveel......quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:40 schreef avonne het volgende:
[..]
niet zo para, hoor
er worden wel vaker sex-filmpjes en foto's verwijderd
whiplash btwquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:41 schreef johngrisham het volgende:
mootie ligt eraan of ie links of rechts gaat
of hij wordt vanachter aangereden dat heet trouwens wiples ( geen sex les)
copycat ben niet zo snel maar zal ff opties zoeken
Derde optie van links, bovenaan je scherm, maar onder het FOK! logo.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:41 schreef johngrisham het volgende:
copycat ben niet zo snel maar zal ff opties zoeken
Sportief. Laat hem maar doen, krijgen we weer de zoveelste clash tussen Huub en Brain.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:40 schreef 2live het volgende:
brian wil de taart in huub zijn gezicht gooien
Heb OP aangepast met een ander filmpje de lange uitvoering kan ik niet meer vinden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:28 schreef riri het volgende:
[..]
Hoezo zijn Huub fans nou weer eng? Ik vind de fans van BEAN een stuk enger, aangezien die nogal wereldvreemd zijn en waarschijnlijk ook stemrecht hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:42 schreef Suikeroom het volgende:
Huub fans zijn echt engstelletje stalkers
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
Eric Dekep oid
Dat is toch die dikke lul.
de gimmick is gewoon grappig, maar Huub fans zijn echt enge stalkers die als er een vergissing wordt gemaakt bij de redactie massaal gaan stalkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:42 schreef Suikeroom het volgende:
Huub fans zijn echt engstelletje stalkers
![]()
Dan krijg ik de neiging om een moorkop op te sturen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:43 schreef Twarres het volgende:
[..]
Sportief. Laat hem maar doen, krijgen we weer de zoveelste clash tussen Huub en Brain.
pizzahutttttquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
Eric Dekep oid
Dat is toch die dikke lul.
edit: 'die dikke lul' moet zijn 'dat dikke individu'.
Goed idee, iedereen even de hond uitlaten svp!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:46 schreef Liess het volgende:
[..]
Dan krijg ik de neiging om een moorkop op te sturen...
alleen dan zonder de slagroom opvulling maar laat ik eerst mn hond even uit.
Of hij weet intieme detailsquote:
ik voel mij niet eng hoor integendeel ik voel mij prima. Vanochtend keek ik in de spiegel en inspecteerde mijn theebuiltjes en ik moet zeggen ik mag er zijn ik kan het ik kan het ik kan het en ik ben helemaal niet eng!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:44 schreef Twarres het volgende:
[..]
Hoezo zijn Huub fans nou weer eng? Ik vind de fans van BEAN een stuk enger, aangezien die nogal wereldvreemd zijn en waarschijnlijk ook stemrecht hebben.
Dus, ik spreek mijn beste maatje niet meer... en iemand anders die ik ken wel, ben ik dan jaloers omdat ik alles over mn maatje wil weten?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
Huub ziekelijke jaloezie laat zich weer op een walgelijke manier gelden.
Hij wil werkelijk alles weten van de relatie Sylvia - Carlos.
Carlos gaat chillen in Barca, en ff een Nike-ding doen.
Het zegt heel erg veel dat Huub geen enkel initiatief toont met Sylvia in contact te komen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:47 schreef Liess het volgende:
[..]
Dus, ik spreek mijn beste maatje niet meer... en iemand anders die ik ken wel, ben ik dan jaloers omdat ik alles over mn maatje wil weten?
Nee, je hoort dan gewoon bij je eigen post uit te komen, in IE in elk geval wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:48 schreef johngrisham het volgende:
sorry nog een vraagje aan jullie
als ik reactie heb gegeven is het dan normaal dat he weer helemaal
naar beneden moet scrollen .
heb hem nu wel op 301 staan
zegt net zoveel over sylquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zegt heel erg veel dat Huub geen enkel initiatief toont met Sylvia in contact te komen.
En andersom.
Normaal krijg je dan de pagina vanaf jouw reactie.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:48 schreef johngrisham het volgende:
sorry nog een vraagje aan jullie
als ik reactie heb gegeven is het dan normaal dat he weer helemaal
naar beneden moet scrollen .
heb hem nu wel op 301 staan
Hij past waarschijnlijk wel bij Jaap.quote:
Ik heb Huub nog nooit initiatief zien nemen om in contact met iemand buiten het huis te komen. Dus Sylvia is wat dat betreft geen uitzondering.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zegt heel erg veel dat Huub geen enkel initiatief toont met Sylvia in contact te komen.
En andersom.
Wat een maf ben jij eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En andersom.
Dat is allang uitgesproken tussen Huub en Sylvia.... ze hebben afgesproken na DGK in Barcelona...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En andersom.
Dat ben ik met je eens.quote:
In FF ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:48 schreef mootie het volgende:
Nee, je hoort dan gewoon bij je eigen post uit te komen, in IE in elk geval wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |