Nee hoor.. ik probeer het ook vaak bij de vriendin. Lukt bij haar niet zo vaak, die is wat betreft slapen net Sylvia.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is dat nou écht zo vreemd?
*knip*
is dat éch zoooo verschrikkelijk raar gedacht van mij![]()
Dat wordt lekker kleverig wakker worden voor Huub danquote:Op zondag 25 maart 2007 04:18 schreef Yollie het volgende:
Eric is zich nu aan het rukken tegen de rug van Huub, misschien gaat dat wel iets te ver,,,
o gelukkig ik begon me al bijna een slecht mens te voelenquote:Op zondag 25 maart 2007 04:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee hoor.. ik probeer het ook vaak bij de vriendin. Lukt bij haar niet zo vaak, die is wat betreft slapen net Sylvia.
Maar ik denk meer omdat het man/man was dat het iets meer euh "shockeerde"
Of het feit dat Eric toch wel erg ver leek te gaan, hoewel je gezien de verhouding tussen Huub en Eric je je er nou ook weer niet over hoeft te verbazen
schrok er zelf ook van, terwijl ik mezelf iig niet als bekrompen beschouw ofzo, ben maar weer achter de -slechte- film gekropen waar mijn vriendin naar keek..
maakt nogal een verschil of je het hier over je vaste partner hebt of over een gewoon maatje. met je vaste partner heb je daar vast al eens over gesproken. in het laatste geval, dus bij iemand met alleen een vriendschappelijk band, ben je niet goed bij je hoofd als je zo ver gaat. al helemaal als die partij totaal buiten westen is.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is dat nou écht zo vreemd?
je ligt met zijn tweetjes in bed, naakt
één vraagt om een massage, hij of zij krijgt die, de ander wordt opgewonden
van het naakte lichaam, andere partij valt in slaap, daar zit hij of zij dan,
je kan dan of er meteen af stappen of een kleine poging wagen om de andere
partij wakker te maken door wel erg doortastend bijv. de billen te gaan masseren
misschien heb je mazzel en wordt de andere partij wakker en heb je alsnog
een gezellige vrijpartij, wordt hij of zij niet wakker dan heb je pech.........
is dat éch zoooo verschrikkelijk raar gedacht van mij![]()
eh.......... ja, dit wist ik dus ook niet van te voren en nee dit vindt ik ook niet zo lief en schattigquote:Op zondag 25 maart 2007 04:34 schreef Tissik het volgende:
Eric ligt Huub nu gewoon af te trekken!!!!!
Vooral blijven roepen dat dit allemaal heel lief en schattig is en doodnormaal, ik vind het in ieder geval zwaar ziek. Dit is aanranding!
Als ie echt slaapt kan ie morgen aangifte gaan doen nadat de redactie aan hem de beelden heeft laten zien.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:34 schreef akveor het volgende:
Ik snap er niets van waarom wordt Huub niet wakker? Of vind ie het wel lekker ofzo....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |