Volgens de beheerder van Nowlive zat er ook een kaartje bij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:44 schreef avonne het volgende:
Nah, als ik naar die taart kijk denk ik ook "voor Brian"
Er zit vast ook geen kaartje bij ofzo. Ze zien een gitaar en flikkeren die taart naar binnen zonder een seconde na te denken.......quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:44 schreef avonne het volgende:
Nah, als ik naar die taart kijk denk ik ook "voor Brian"
Tegenprestatie?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:44 schreef akveor het volgende:
Huub gaat een weddenschap met Palma aan. Als Huub populairder blijft dan Jaap dan gaat Palma hem luxe wakker maken.
ze kan haar kapspulletjes niet vinden.........zoiets is het in elk gevalquote:
hahaa, sms Huub naar 1010 om Palma een keer te zien werken!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:45 schreef SiRojK het volgende:
JAH! SMS JAAP naar 1010, om Huub een week lang in de huishouding te zien poetsen!
Zo rap zijn ze nog nooit geweest, met het plaatsen van een bericht.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:46 schreef Ning het volgende:
13:35 - Brian in het zonnetje
Nieuwsgierig kijkt Huub naar de enorme taartdoos die Palma door de tuin draagt. “Het is een joekeltje en hij is voor een speciaal iemand”, zegt zij mysterieus. Pas als alle Miljonairs aanwezig zijn, onthult zij de gelukkige. Brian leest stralend de tekst voor: “Laat de moed niet zakken. Van de trouwe fans van Nowlive. “Jeetje wat lief”, zegt de Miljonair ontroerd. Hopelijk kan Brian er met frisse moed weer tegenaan.
10
Owww is dat belangrijk?quote:
Was die taart niet voor Huub?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:46 schreef Ning het volgende:
Nieuwsgierig kijkt Huub naar de enorme taartdoos die Palma door de tuin draagt. “Het is een joekeltje en hij is voor een speciaal iemand”, zegt zij mysterieus. Pas als alle Miljonairs aanwezig zijn, onthult zij de gelukkige. Brian leest stralend de tekst voor: “Laat de moed niet zakken. Van de trouwe fans van Nowlive. “Jeetje wat lief”, zegt de Miljonair ontroerd. Hopelijk kan Brian er met frisse moed weer tegenaan.
10
Gatver. Walgelijk, dit is toch echt manipulatie ten top hoor. Wat dachten ze wel niet? Dat dit nooit uit zou komen??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:46 schreef Ning het volgende:
10
Ik hoop Nicolaas nog te spreken binnenkort (als ie weer in Leiden is) zodra ik hem zie zal ik het gelijk even navragen,.. hoop dat ie daar wel wat over mag zeggen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:29 schreef Ning het volgende:
[..]
Weet je nog wat Nicolaas tegen Eric zei toen hij de villa uitging. Met jou ben ik nog niet klaar Eric
Nope, Huub heeft het er net over dat hij de oprichter kent van Nowlive.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:49 schreef Copycat het volgende:
Is de taartblunder al rechtgezet?
Elke keer weer bewijst de redactie nóg dommer te zijn dan gedacht.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:49 schreef Copycat het volgende:
Is de taartblunder al rechtgezet?
Elke keer weer bewijst de redactie nóg dommer te zijn dan gedacht.
Op vrijdag 8 juni 2007 13:40 schreef Peter6000 het volgende:quote:
Niet te zien op de streams.quote:
of ze doen het expres om Brian te fokkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:49 schreef Twarres het volgende:
[..]
Gatver. Walgelijk, dit is toch echt manipulatie ten top hoor. Wat dachten ze wel niet? Dat dit nooit uit zou komen??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |