De dag na het incident voordat er ook maar post of info was binnengekomen was het heel duidelijk dat er niet over gesproken mocht worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:21 schreef avonne het volgende:
[..]
ja natuurlijk.
Post, internet. Hij krijgt veel informatie, hoor.
Weet je nog wat Nicolaas tegen Eric zei toen hij de villa uitging. Met jou ben ik nog niet klaar Ericquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:28 schreef noekje het volgende:
[..]
De dag na het incident voordat er ook maar post of info was binnengekomen was het heel duidelijk dat er niet over gesproken mocht worden.
Ook Nicolaas is een volle dag uit de villa geweest na het Natrasha incident. Ook daarvan hebben we niks meer gehoord. Hoe Eric bleef aandringen bij zijn 1e date.
Ik krijg toch een beetje een rare smaak in mijn mond van Eric. Ook al is de helft maar waar. Ook zijn verhaal van die fietsketting maakt dat ik toch anders naar hem ben gaan kijken.
Nee, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:29 schreef Ning het volgende:
[..]
Weet je nog wat Nicolaas tegen Eric zei toen hij de villa uitging. Met jou ben ik nog niet klaar Eric
Met de tekst: Laat de moed niet zakken.quote:
Een taart van de trouwe fans van Lowlive!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:30 schreef 2live het volgende:
van wie en voor wie is de taart
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:30 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap zwakt ook af hoor, er staat al zeker 2 minuten een taart, en er is nog niet mee gesmeten, over gekotst of in gerold.
HET filmpje?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:32 schreef Snatsie het volgende:
Weet iemand waar het filmpje van Huub is te zien?
Vandaar de verbazing hier.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:32 schreef noekje het volgende:
Nowlive fans zijn toch geen fans van Brian enzo?
nee zit daar op het forum te lezen en zijn net als hier allemaal Anti-Brian correctie bijna allemaal.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:32 schreef noekje het volgende:
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:32 schreef petraa het volgende:
Brian (deel 13)
die taart was tog voor huub bedoelt zoals ik gisteren had gelezen
Reaktie komt van Nowlive.eu.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:31 schreef demins het volgende:
[..]
Een taart van de trouwe fans van Lowlive!
Of ze mag uitdelen of niet....... ze mag niet aan de verkeerde uitdelenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:34 schreef petraa het volgende:
[..]
nee zit daar op het forum te lezen en zijn net als hier allemaal Anti-Brian correctie bijna allemaal.
Taart zou voor Huub bestemd zijn, maar ja Palma mag uitdelen he.
Ik zou Brian ook graag een smakelijke taart namens Fok sturen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:32 schreef noekje het volgende:
precies, het gaat erom voor wie hij bestemd is. De intentie waarmee hij gegeven is is dus niet om Brian een hart onder de riem de steken begrijp ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze mag uitdelen of niet....... ze mag niet aan de verkeerde uitdelen
Ik neem toch aan dat er een kaartje oid bijzit, dit kunnen ze gewoon niet maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:35 schreef petraa het volgende:
mam
foutje met de taart?of weer een streek van palma????
Mag hopen dat ze dat nog ff rechtzetten dan daar bij Tien.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
http://www.nowlive.eu/forum/topic.php?id=1140
TAART is voor Huub!
Van wat er vanacht gebeurt isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Wees eens specifieker, het filmpje van Huub, daar kan toch niemand iets mee![]()
Ze brengen het gewoon alsof het een steuntje voor Brian is.... dat vind ik wel een klotestreek.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef 2live het volgende:
[..]
precies, het gaat erom voor wie hij bestemd is. De intentie waarmee hij gegeven is is dus niet om Brian een hart onder de riem de steken begrijp ik.
Ze zijn woedend bij NowLivequote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze dat nog ff rechtzetten dan daar bij Tien.
En terecht zeg.quote:
inderdaad is Erics gedrag "opdringerig".quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:28 schreef noekje het volgende:
[..]
De dag na het incident voordat er ook maar post of info was binnengekomen was het heel duidelijk dat er niet over gesproken mocht worden.
Ook Nicolaas is een volle dag uit de villa geweest na het Natrasha incident. Ook daarvan hebben we niks meer gehoord. Hoe Eric bleef aandringen bij zijn 1e date.
Ik krijg toch een beetje een rare smaak in mijn mond van Eric. Ook al is de helft maar waar. Ook zijn verhaal van die fietsketting maakt dat ik toch anders naar hem ben gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |