Ze kwam de sportzaal in en vroeg of ze even mocht onderbreken. "Er was iets vreselijks gebeurd".quote:
Thanks. Hoe reageerde Brian (en Amanda, als zij ook in de gym was) ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:05 schreef My_ het volgende:
Ze kwam de sportzaal in en vroeg of ze even mocht onderbreken. "Er was iets vreselijks gebeurd".
Ze vertelde dat de taart van NowLive niet voor Brian was maar voor..... Huub!"
En Lieke lachte nog ff lekker snerend.
Brian vermoedde het alquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks. Hoe reageerde Brian (en Amanda, als zij ook in de gym was) ?
Sore losers.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:06 schreef mootie het volgende:
Oh Natasja en Eric hoeven geen taart meer nu die van Huub is![]()
Nu nog van de 10 sitequote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Netjes van de redactie dat ze het recht zetten!
En hoe oud waren zij ook al weer?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:06 schreef mootie het volgende:
Oh Natasja en Eric hoeven geen taart meer nu die van Huub is![]()
Namens jou.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:07 schreef akveor het volgende:
Dit is echt sneu voor Brian.... toch maar een taart voor hem namens Fok?![]()
Ja, goed plan!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:07 schreef akveor het volgende:
Brian is zooo geniaal, die ziet alles aankomen. Daarom blijft hij altijd zo rustig en kan hij het over normale zaken in het leven hebben dan constant anderen en hun actie analyseren.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
Brian had zn vermoedens al....... leugenaar!
Nee... en net toen de taart werd binnen gebracht.. o wat lief...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:08 schreef beequeen het volgende:
Natasja snapte het al niet, die tekst : Geef de moed niet op, past helemaal niet bij Wifebeater,![]()
Namens mij? Dat kan ik beter niet doen daar ik niet in kan staan voor de vulling.quote:
taartTJEquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:07 schreef akveor het volgende:
maar de schult bij de gever liggen....klopt niet was een kaartje en zelfs een email naar tien gestuurt................................................................Palma..........quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:07 schreef SiRojK het volgende:
Ik ben het met Palma eens.. Het is een beetje dubbel, een taart met die gitaar er op en geef de moed niet op... Maar nu is hij nog wel grappiger eigenlijk
Zoals altijd.. erg rustigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe reageert Huub?
Qua klantvriendelijkheid kan UPC hier nog een puntje aan zuigen.quote:Van Nowlive:
Als antwoord krijg ik in mijn mail dit:
Beste Ewald,
Op de taart die is geleverd stond niet voor wie die taart was. Geen naam, niets.
Ga dan niet op de site lopen zeiken dat wij de boel manipuleren.
Demonstraties in Eemnes, Nowlive versterkt met trouwe Fokkers bezetten de villa, Beequeen slaat Palma het zwembad in en dat allemaal om een taartquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:02 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
nu word ik nieuwsgierig
Geef Brian die taart!
We sturen een taart naar Brian waarvan je inderdaad maar beter niet kunt eten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Clank het volgende:
Natasia, Brian en Amanda gaan er niet van eten... zegt Natasia.
Palma: De taart kan er toch niets aan doen.
Natasia zegt dat Palma er ook beter niet van kan eten...
Dachten ze eindelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Twarres het volgende:
Netjes, en triest weer die reacties van BEAN.
Mooi scenario, als dat zo is, ga ik ook streams nemen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Demonstraties in Eemnes, Nowlive versterkt met trouwe Fokkers bezetten de villa, Beequeen slaat Palma het zwembad in en dat allemaal om een taart
in welke tijd leeft ik ..wat een beesten van mensen zijn dat toch, POOT.BRULAAP,HOER.ANTIquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Clank het volgende:
Natasia, Brian en Amanda gaan er niet van eten... zegt Natasia.
Palma: De taart kan er toch niets aan doen.
Natasia zegt dat Palma er ook beter niet van kan eten...
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Copycat het volgende:
Van VOL, van NowLife:
[..]
Qua klantvriendelijkheid kan UPC hier nog een puntje aan zuigen.
Als je wilt storm je daar zo naar binnenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Demonstraties in Eemnes, Nowlive versterkt met trouwe Fokkers bezetten de villa, Beequeen slaat Palma het zwembad in en dat allemaal om een taart
Stelletje debielen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:09 schreef Darna het volgende:
nu staat het weer wel op villa vandaag
Kleinzielig, kinderachtig en afgunstig.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:11 schreef petraa het volgende:
Natas gaat niet van de taart eten en brian en Amanda en Erik ook niet zo zijn wij aldus Natas, ze adviseert Palma er ook niet van te eten.
Mevrouw Flensquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Copycat het volgende:
Van VOL, van NowLife:
[..]
Qua klantvriendelijkheid kan UPC hier nog een puntje aan zuigen.
Ik hou ermee op me te verbazen over de ongelooflijke diepte van de domheid daar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:12 schreef akveor het volgende:
Het bericht is terug op de TIEN site ongecorrigeerde versie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |