En terecht..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:51 schreef Twarres het volgende:
Ze zijn bij NowLive echt heel Tien aan het platgooien met telefoontjes en emails e.d.
Ik denk meer eenquote:
Ja, dat zal het zijnquote:
volgens mij zei hij "tegen jou praat ik niet meer" of zoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:49 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik hoop Nicolaas nog te spreken binnenkort (als ie weer in Leiden is) zodra ik hem zie zal ik het gelijk even navragen,.. hoop dat ie daar wel wat over mag zeggen!
Ow, dat kan ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk meer eenop de tweede opmerking
dat wilde ik ook zeggen; dit is nog veel beter, zo komt het nog harder aan. Vooral omdat hij er net weer over begon. Huub zijn wraak zal zoet zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:51 schreef avonne het volgende:
[..]
of ze doen het expres om Brian te fokken
ook zoiets van ; ik zal dit nooit vergeten en als je uit DGK komt praten we nog wel eens.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:52 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij zei hij "tegen jou praat ik niet meer" of zo
dat is stap 1. Dit gaat zo hard aankomen bij Brianquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
Het bericht is gewoon verdwenen van de site van Tien.
De telefoontjes lijken te helpen go nowlive goquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
Oftewel.. BEAN is weer de hele dag in zun nopjesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Sasje van vol:
Ik heb ook gebeld.
Ik kreeg Wendy aan de telefoon,en reken er maar niet op dat er iets mee gedaan wordt.
Ze zei dat het de schuld van Nowlive is want er was niet bij vermeld voor wie die taart is.
We mochten blij zijn dat die taart zo ie zo in het huis gebracht is.
Ik zei dat iedereen in het huis nu denkt dat die taart voor Brian is,omdat Palma dat gezegd heeft.
Kon zij niks aan doen zei ze,ze had het probleem al bij de redaktie neer gelgd.
Ik zei haar dat hiet het laatste woord nog niet over gesproken is.
Kansloos... Wat een stel idioten is het ook..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Sasje van vol:
Ik heb ook gebeld.
Ik kreeg Wendy aan de telefoon,en reken er maar niet op dat er iets mee gedaan wordt.
Ze zei dat het de schuld van Nowlive is want er was niet bij vermeld voor wie die taart is.
Ik zei dat iedereen in het huis nu denkt dat die taart voor Brian is,omdat Palma dat gezegd heeft.
ach joh......huub komt hier wel achter en kan rat er vervolgens dagenlang mee zieken dat is toch ook weer extra fun voor ons?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:56 schreef Crush65 het volgende:
Huub wordt dus gewoon (voor de zoveelste keer) keihard genaaid....
.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Sasje van vol:
Ik heb ook gebeld.
Maar ondertussen vreet BEAN te taart op? (geen streams momenteel)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ach joh......huub komt hier wel achter en kan rat er vervolgens dagenlang mee zieken dat is toch ook weer extra fun voor ons?
Op Amanda wijzequote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Sasje van vol:
Ik heb ook gebeld.
Dat is ook weer waar.. Zou mooi zijn als het op die manier werkt...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ach joh......huub komt hier wel achter en kan rat er vervolgens dagenlang mee zieken dat is toch ook weer extra fun voor ons?
Van NowLive:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
het lijkt me sterk dat ze gewoon een taart verstuurd hebben naar DGK zonderattentie van iemand. Misschien is de bakker dat vergeten op een kartje te zetten en heeft ie um geoon afgeleverd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Sasje van vol:
Ik heb ook gebeld.
Ik doe dit nooit maar toch de telefoon gepakt. Kreeg ene Madeleine aan de foon. Ze weten idd van de vergissing, maar ze krijgt de redactie niet te pakken, zegt ze. Ze doen er alles aan. Yeah Right.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:57 schreef petraa het volgende:
[..]
.
Volgens nowlive zat er ook een kaartje bij en is er gister al overgemaild met de vraag of de taart aan zou komen.
Nee hoor, het staat er nog gewoonquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
Dit wordt gewoon in de doofpot gestopt en hoor je nooit meer wat van.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe dit nooit maar toch de telefoon gepakt. Kreeg ene Madeleine aan de foon. Ze weten idd van de vergissing, maar ze krijgt de redactie niet te pakken, zegt ze. Ze doen er alles aan. Yeah Right.
Mooi dreigement... verkleint meteen je kansen dat ze het recht gaan zetten want DGK is de laaste tijd mega media geil.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van NowLive:
Marco S van Talpa ik vind dit laag bij de grond omdat er ook een email geschreven is met de bedoeling, dus doe niet of jullie hier niets van weten. Ook jij hebt die persoonlijk gehad. Nogmaals als dit niet recht getrokken word zal ik een mega vette actie op touw zetten.
ik hou dur fan!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van NowLive:
Marco S van Talpa ik vind dit laag bij de grond omdat er ook een email geschreven is met de bedoeling, dus doe niet of jullie hier niets van weten. Ook jij hebt die persoonlijk gehad. Nogmaals als dit niet recht getrokken word zal ik een mega vette actie op touw zetten.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van NowLive:
Waar dan? Niet onder Villa Vandaag.quote:
Denk het ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon in de doofpot gestopt en hoor je nooit meer wat van.
Het zal wel iets met ballonnen zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:02 schreef avonne het volgende:
![]()
nu word ik nieuwsgierig
Geef Brian die taart!
o, hemel, nu gaan fokkers ook al bellenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe dit nooit maar toch de telefoon gepakt. Kreeg ene Madeleine aan de foon. Ze weten idd van de vergissing, maar ze krijgt de redactie niet te pakken, zegt ze. Ze doen er alles aan. Yeah Right.
Die heeft ie allangquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:02 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
nu word ik nieuwsgierig
Geef Brian die taart!
Hier komt Palma!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van NowLive:
Wat raar, ik wel... en ja, ik heb wel al steeds op F5 gedruktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:02 schreef petraa het volgende:
Ik zie het niet meer hoor.
Hahaha.quote:
Ik heb gezegd dat ik belde namens Nowlive. Ik zou FOK nooit zo voorschut zetten, maar ik was gewoon benieuwd wat ze zouden zeggen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:03 schreef avonne het volgende:
[..]
o, hemel, nu gaan fokkers ook al bellen![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:04 schreef beequeen het volgende:
Ik heb gezegd dat ik belde namens Nowlive. Ik zou FOK nooit zo voorschut zetten, maar ik was gewoon benieuwd wat ze zouden zeggen.![]()
Ze kwam de sportzaal in en vroeg of ze even mocht onderbreken. "Er was iets vreselijks gebeurd".quote:
Thanks. Hoe reageerde Brian (en Amanda, als zij ook in de gym was) ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:05 schreef My_ het volgende:
Ze kwam de sportzaal in en vroeg of ze even mocht onderbreken. "Er was iets vreselijks gebeurd".
Ze vertelde dat de taart van NowLive niet voor Brian was maar voor..... Huub!"
En Lieke lachte nog ff lekker snerend.
Brian vermoedde het alquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks. Hoe reageerde Brian (en Amanda, als zij ook in de gym was) ?
Sore losers.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:06 schreef mootie het volgende:
Oh Natasja en Eric hoeven geen taart meer nu die van Huub is![]()
Nu nog van de 10 sitequote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Netjes van de redactie dat ze het recht zetten!
En hoe oud waren zij ook al weer?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:06 schreef mootie het volgende:
Oh Natasja en Eric hoeven geen taart meer nu die van Huub is![]()
Namens jou.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:07 schreef akveor het volgende:
Dit is echt sneu voor Brian.... toch maar een taart voor hem namens Fok?![]()
Ja, goed plan!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:07 schreef akveor het volgende:
Brian is zooo geniaal, die ziet alles aankomen. Daarom blijft hij altijd zo rustig en kan hij het over normale zaken in het leven hebben dan constant anderen en hun actie analyseren.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
Brian had zn vermoedens al....... leugenaar!
Nee... en net toen de taart werd binnen gebracht.. o wat lief...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:08 schreef beequeen het volgende:
Natasja snapte het al niet, die tekst : Geef de moed niet op, past helemaal niet bij Wifebeater,![]()
Namens mij? Dat kan ik beter niet doen daar ik niet in kan staan voor de vulling.quote:
taartTJEquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:07 schreef akveor het volgende:
maar de schult bij de gever liggen....klopt niet was een kaartje en zelfs een email naar tien gestuurt................................................................Palma..........quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:07 schreef SiRojK het volgende:
Ik ben het met Palma eens.. Het is een beetje dubbel, een taart met die gitaar er op en geef de moed niet op... Maar nu is hij nog wel grappiger eigenlijk
Zoals altijd.. erg rustigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe reageert Huub?
Qua klantvriendelijkheid kan UPC hier nog een puntje aan zuigen.quote:Van Nowlive:
Als antwoord krijg ik in mijn mail dit:
Beste Ewald,
Op de taart die is geleverd stond niet voor wie die taart was. Geen naam, niets.
Ga dan niet op de site lopen zeiken dat wij de boel manipuleren.
Demonstraties in Eemnes, Nowlive versterkt met trouwe Fokkers bezetten de villa, Beequeen slaat Palma het zwembad in en dat allemaal om een taartquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:02 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
nu word ik nieuwsgierig
Geef Brian die taart!
We sturen een taart naar Brian waarvan je inderdaad maar beter niet kunt eten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Clank het volgende:
Natasia, Brian en Amanda gaan er niet van eten... zegt Natasia.
Palma: De taart kan er toch niets aan doen.
Natasia zegt dat Palma er ook beter niet van kan eten...
Dachten ze eindelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Twarres het volgende:
Netjes, en triest weer die reacties van BEAN.
Mooi scenario, als dat zo is, ga ik ook streams nemen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Demonstraties in Eemnes, Nowlive versterkt met trouwe Fokkers bezetten de villa, Beequeen slaat Palma het zwembad in en dat allemaal om een taart
in welke tijd leeft ik ..wat een beesten van mensen zijn dat toch, POOT.BRULAAP,HOER.ANTIquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Clank het volgende:
Natasia, Brian en Amanda gaan er niet van eten... zegt Natasia.
Palma: De taart kan er toch niets aan doen.
Natasia zegt dat Palma er ook beter niet van kan eten...
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Copycat het volgende:
Van VOL, van NowLife:
[..]
Qua klantvriendelijkheid kan UPC hier nog een puntje aan zuigen.
Als je wilt storm je daar zo naar binnenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Demonstraties in Eemnes, Nowlive versterkt met trouwe Fokkers bezetten de villa, Beequeen slaat Palma het zwembad in en dat allemaal om een taart
Stelletje debielen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:09 schreef Darna het volgende:
nu staat het weer wel op villa vandaag
Kleinzielig, kinderachtig en afgunstig.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:11 schreef petraa het volgende:
Natas gaat niet van de taart eten en brian en Amanda en Erik ook niet zo zijn wij aldus Natas, ze adviseert Palma er ook niet van te eten.
Mevrouw Flensquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Copycat het volgende:
Van VOL, van NowLife:
[..]
Qua klantvriendelijkheid kan UPC hier nog een puntje aan zuigen.
Ik hou ermee op me te verbazen over de ongelooflijke diepte van de domheid daar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:12 schreef akveor het volgende:
Het bericht is terug op de TIEN site ongecorrigeerde versie...
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Demonstraties in Eemnes, Nowlive versterkt met trouwe Fokkers bezetten de villa, Beequeen slaat Palma BEAN het zwembad in en dat allemaal om een taart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |