Hebben ze straks weer een redactioneel stukje om de boel recht te zettenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo rap zijn ze nog nooit geweest, met het plaatsen van een bericht.
En terecht..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:51 schreef Twarres het volgende:
Ze zijn bij NowLive echt heel Tien aan het platgooien met telefoontjes en emails e.d.
Ik denk meer eenquote:
Ja, dat zal het zijnquote:
volgens mij zei hij "tegen jou praat ik niet meer" of zoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:49 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik hoop Nicolaas nog te spreken binnenkort (als ie weer in Leiden is) zodra ik hem zie zal ik het gelijk even navragen,.. hoop dat ie daar wel wat over mag zeggen!
Ow, dat kan ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk meer eenop de tweede opmerking
dat wilde ik ook zeggen; dit is nog veel beter, zo komt het nog harder aan. Vooral omdat hij er net weer over begon. Huub zijn wraak zal zoet zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:51 schreef avonne het volgende:
[..]
of ze doen het expres om Brian te fokken
ook zoiets van ; ik zal dit nooit vergeten en als je uit DGK komt praten we nog wel eens.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:52 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij zei hij "tegen jou praat ik niet meer" of zo
dat is stap 1. Dit gaat zo hard aankomen bij Brianquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
Het bericht is gewoon verdwenen van de site van Tien.
De telefoontjes lijken te helpen go nowlive goquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
Het bericht is gewoon verdwenen van de site van Tien.
Oftewel.. BEAN is weer de hele dag in zun nopjesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Sasje van vol:
Ik heb ook gebeld.
Ik kreeg Wendy aan de telefoon,en reken er maar niet op dat er iets mee gedaan wordt.
Ze zei dat het de schuld van Nowlive is want er was niet bij vermeld voor wie die taart is.
We mochten blij zijn dat die taart zo ie zo in het huis gebracht is.
Ik zei dat iedereen in het huis nu denkt dat die taart voor Brian is,omdat Palma dat gezegd heeft.
Kon zij niks aan doen zei ze,ze had het probleem al bij de redaktie neer gelgd.
Ik zei haar dat hiet het laatste woord nog niet over gesproken is.
Kansloos... Wat een stel idioten is het ook..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Sasje van vol:
Ik heb ook gebeld.
Ik kreeg Wendy aan de telefoon,en reken er maar niet op dat er iets mee gedaan wordt.
Ze zei dat het de schuld van Nowlive is want er was niet bij vermeld voor wie die taart is.
Ik zei dat iedereen in het huis nu denkt dat die taart voor Brian is,omdat Palma dat gezegd heeft.
ach joh......huub komt hier wel achter en kan rat er vervolgens dagenlang mee zieken dat is toch ook weer extra fun voor ons?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:56 schreef Crush65 het volgende:
Huub wordt dus gewoon (voor de zoveelste keer) keihard genaaid....
.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Sasje van vol:
Ik heb ook gebeld.
Maar ondertussen vreet BEAN te taart op? (geen streams momenteel)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ach joh......huub komt hier wel achter en kan rat er vervolgens dagenlang mee zieken dat is toch ook weer extra fun voor ons?
Op Amanda wijzequote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Sasje van vol:
Ik heb ook gebeld.
Dat is ook weer waar.. Zou mooi zijn als het op die manier werkt...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ach joh......huub komt hier wel achter en kan rat er vervolgens dagenlang mee zieken dat is toch ook weer extra fun voor ons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |