quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Demonstraties in Eemnes, Nowlive versterkt met trouwe Fokkers bezetten de villa, Beequeen slaat Palma BEAN het zwembad in en dat allemaal om een taart
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Copycat het volgende:
Van VOL, van NowLife:
[..]
Qua klantvriendelijkheid kan UPC hier nog een puntje aan zuigen.
Ze kunnen nu toch moelijk zeggen dat Huub de doos heeft opengemaakt? Zolang er ook maar een bericht komt van Palma's flaterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:12 schreef akveor het volgende:
Het bericht is terug op de TIEN site ongecorrigeerde versie...
De streamers zijn nu rustig... Maar dit is voor het grote publiek, de TV kijkers... Dan kunnen ze toch Brian helpen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hou ermee op me te verbazen over de ongelooflijke diepte van de domheid daar.
Dat zal er inderdaad heel goed achter kunnen zitten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
De streamers zijn nu rustig... Maar dit is voor het grote publiek, de TV kijkers... Dan kunnen ze toch Brian helpen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Demonstraties in Eemnes, Nowlive versterkt met trouwe Fokkers bezetten de villa, Beequeen slaat Palma het zwembad in en dat allemaal om een taart
Wat laat je je dan kennen, zeg. Zielig hoorquote:Nu roept Natasia in ene keer, dat je een taart nodig hebt om je goed te voelen, zielig hoor, zegt ze.
je mist nu al wat wat dacht je van gisteravond ik lach me hier gewoon rot omquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:11 schreef Twarres het volgende:
[..]
Mooi scenario, als dat zo is, ga ik ook streams nemen.
ik vond de reactie van Jaap ook raar; Dus de taart is voor Huub? Dan ga ik er iets mee uithalen.Natas moedigd hem nog ff aan. Maar Palma zegt dat hij dat niet moet doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:19 schreef akveor het volgende:
Jaap zal wel blij zijn met de hulp van de populaire Palma.
Teveel eer voor mijquote:
Als hij verstandig is wel!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vond de reactie van Jaap ook raar; Dus de taart is voor Huub? Dan ga ik er iets mee uithalen.Natas moedigd hem nog ff aan. Maar Palma zegt dat hij dat niet moet doen.
En als hij voor Brian was geweest dus niet. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Jaap toch een beetje bang van brian is.
Op haar rug liggen kan ze wel..dat is een natuurlijke houding bij haarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:22 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha, Amanda is echt te dom voor die oefeningen, dat heb ik nog nooit meegemaakt!
Viel mij ook al op.Ik vond dat ook een rare reactie,als hij voor Brian was geweest zou hij niets doen maar nu bleek dat hij voor Huub was wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vond de reactie van Jaap ook raar; Dus de taart is voor Huub? Dan ga ik er iets mee uithalen.Natas moedigd hem nog ff aan. Maar Palma zegt dat hij dat niet moet doen.
En als hij voor Brian was geweest dus niet. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Jaap toch een beetje bang van brian is.
Ik denk dat Jaap een beetje baalt.... Hij heeft geschitterd tijdens Jensen maar verder is hij er in deze PP week niet echt veel te zien geweest met sterke Jaap akties. Dat zit um dwars.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef 2live het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |