quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Demonstraties in Eemnes, Nowlive versterkt met trouwe Fokkers bezetten de villa, Beequeen slaat Palma BEAN het zwembad in en dat allemaal om een taart
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef Copycat het volgende:
Van VOL, van NowLife:
[..]
Qua klantvriendelijkheid kan UPC hier nog een puntje aan zuigen.
Ze kunnen nu toch moelijk zeggen dat Huub de doos heeft opengemaakt? Zolang er ook maar een bericht komt van Palma's flaterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:12 schreef akveor het volgende:
Het bericht is terug op de TIEN site ongecorrigeerde versie...
De streamers zijn nu rustig... Maar dit is voor het grote publiek, de TV kijkers... Dan kunnen ze toch Brian helpen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hou ermee op me te verbazen over de ongelooflijke diepte van de domheid daar.
Dat zal er inderdaad heel goed achter kunnen zitten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
De streamers zijn nu rustig... Maar dit is voor het grote publiek, de TV kijkers... Dan kunnen ze toch Brian helpen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Demonstraties in Eemnes, Nowlive versterkt met trouwe Fokkers bezetten de villa, Beequeen slaat Palma het zwembad in en dat allemaal om een taart
Wat laat je je dan kennen, zeg. Zielig hoorquote:Nu roept Natasia in ene keer, dat je een taart nodig hebt om je goed te voelen, zielig hoor, zegt ze.
je mist nu al wat wat dacht je van gisteravond ik lach me hier gewoon rot omquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:11 schreef Twarres het volgende:
[..]
Mooi scenario, als dat zo is, ga ik ook streams nemen.
ik vond de reactie van Jaap ook raar; Dus de taart is voor Huub? Dan ga ik er iets mee uithalen.Natas moedigd hem nog ff aan. Maar Palma zegt dat hij dat niet moet doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:19 schreef akveor het volgende:
Jaap zal wel blij zijn met de hulp van de populaire Palma.
Teveel eer voor mijquote:
Als hij verstandig is wel!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vond de reactie van Jaap ook raar; Dus de taart is voor Huub? Dan ga ik er iets mee uithalen.Natas moedigd hem nog ff aan. Maar Palma zegt dat hij dat niet moet doen.
En als hij voor Brian was geweest dus niet. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Jaap toch een beetje bang van brian is.
Op haar rug liggen kan ze wel..dat is een natuurlijke houding bij haarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:22 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha, Amanda is echt te dom voor die oefeningen, dat heb ik nog nooit meegemaakt!
Viel mij ook al op.Ik vond dat ook een rare reactie,als hij voor Brian was geweest zou hij niets doen maar nu bleek dat hij voor Huub was wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vond de reactie van Jaap ook raar; Dus de taart is voor Huub? Dan ga ik er iets mee uithalen.Natas moedigd hem nog ff aan. Maar Palma zegt dat hij dat niet moet doen.
En als hij voor Brian was geweest dus niet. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Jaap toch een beetje bang van brian is.
Ik denk dat Jaap een beetje baalt.... Hij heeft geschitterd tijdens Jensen maar verder is hij er in deze PP week niet echt veel te zien geweest met sterke Jaap akties. Dat zit um dwars.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal te weinig tijd over om streams te kijken. Maar als dat zou gebeuren, dan neem ik gewoon een dag vrij en ga ik kijken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
je mist nu al wat wat dacht je van gisteravond ik lach me hier gewoon rot om
Brain heeft nog niks richting jaap geflikt en dus "kan" jaap niks doen aangezien hij geen aanleiding zou hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Ach, misschien voelt hij zich nu vrij de taart bij Brian in het gezicht te duwen....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:23 schreef kybe het volgende:
[..]
Viel mij ook al op.Ik vond dat ook een rare reactie,als hij voor Brian was geweest zou hij niets doen maar nu bleek dat hij voor Huub was wel.
Carlos zegt: Maak je langquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:22 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha, Amanda is echt te dom voor die oefeningen, dat heb ik nog nooit meegemaakt!
Jaap is absoluut bang voor Brian! Hij heeft dit meerdere keren ook gezegd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef 2live het volgende:
[..]
nee hoor, hij wilde erin gaan zitten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, misschien voelt hij zich nu vrij de taart bij Brian in het gezicht te duwen....
Je ziet dat ook veel bij vrouwen die net bevallen zijn.... een nieuw leven ... een nieuw kapsel...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:22 schreef ericahysterica het volgende:
haar van eric is te lang het is een week geleden geknipt![]()
Dat WB hem heeft ingesmeerd met Listerine of weet ik veel wat, schaar jij dus onder de noemer "niks". Oke..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:24 schreef CocaColaLight het volgende:
Brain heeft nog niks richting jaap geflikt en dus "kan" jaap niks doen aangezien hij geen aanleiding zou hebben.
nee, dat voorval van huub en brian werd niks aan gedaan zei Huub. Dat van gisteravond werd nog bekeken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:24 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Brain heeft nog niks richting jaap geflikt en dus "kan" jaap niks doen aangezien hij geen aanleiding zou hebben.
Maar natuurlijk is hij ook een beetje bang voor brain.
Is er trouwens al iets bekend of er sancties zijn ivm het "geweld" van gister avond?
This video has been removed due to terms of use violation.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:15 schreef akveor het volgende:
NAV didcussie vorige COS
Filmpje pijp en ruk werk toen Huub lag te slapen:
http://www.youtube.com/watch?v=f3qIw53zuEw
Je bedoelt het "stoeien"?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:24 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Maar natuurlijk is hij ook een beetje bang voor brain.
Is er trouwens al iets bekend of er sancties zijn ivm het "geweld" van gister avond?
of hij stoort zich een beetje aan Huub, en vindt dat Huub weer eens aan de beurt is voor wat terrorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Goh... toch verkrachting?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:28 schreef riri het volgende:
[..]
This video has been removed due to terms of use violation.
What's up, John?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:25 schreef johngrisham het volgende:
hallo
quote:
Droogkloot.quote:
Maar wat is het voor filmpje dan? Is het die oude van Eric en Huub of is het een nieuwe van ... ?quote:
heel opmerkelijk na er weken op te hebben gestaan ra ra wat zit hier achter?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:28 schreef riri het volgende:
[..]
hij teert nog op de terror van 2 weken geledenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:29 schreef Clank het volgende:
Jaap is trouwens net zo onzichtbaar als de eerste weken. Behalve een blog schrijven en foto's maken doet hij weinig.
Huub beheert deze site niet zelf, maar een vriend.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:30 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]zo kun je het natuurlijk ook bekijken en natasia wou gewoon voelen hoe het is om een stukje huid uit huub zijn gezicht te hebben.
Huub schijnt zijn weblog weer terug te hebben.... Heeft iemand hem vanmorgen achter een computer zien zitten?
http://huubfeedsyourhead.(...)/06/proclamatie.html
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:31 schreef johngrisham het volgende:
hallo
ik ben medium anita
moet ff kwijt dat erik zo naar de tandarts gaat en niet de tweede afslag links moet nemen.
anders zie ik het helemaal fout gaan
De beelden waren niet mooiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:28 schreef riri het volgende:
[..]
wegwerkzaamheden?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:31 schreef johngrisham het volgende:
hallo
ik ben medium anita
moet ff kwijt dat erik zo naar de tandarts gaat en niet de tweede afslag links moet nemen.
anders zie ik het helemaal fout gaan
ex van narcistia on the road?quote:
Punt 1: De ándere miljonairs? Palma wordt al tot de miljonairs gerekend?quote:14:08 - Een gebroken gitaar!
Palma komt met lood in haar schoenen het kantoor in. Er is een klein foutje gemaakt. De gitaar zette de huishoudster op het verkeerde been. Het moest een gebroken gitaar voorstellen, maar dat was helaas niet duidelijk. “De taart is niet voor Brian maar van Huub!”, zegt Palma verontschuldigend. De andere Miljonairs vonden ook dat het niet duidelijk was vermeld door Nowlive. Maar dat maakt de taart niet minder lekker! Smikkel en smulse!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef johngrisham het volgende:
hallo allemaal ben nieuw hier had ff niet in de gaten dat ik naar pagina 11 moest
dacht dat er niemand meer aant posten was hahaha
het is VOL nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef johngrisham het volgende:
hallo allemaal ben nieuw hier had ff niet in de gaten dat ik naar pagina 11 moest
Stel in je opties het aantal berichten per pagina op 301 en je hebt slechts een pagina.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef johngrisham het volgende:
ah ok weer wat wijzer geworden vandaag.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub beheert deze site niet zelf, maar een vriend.
Welkom!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef johngrisham het volgende:
Pagina 11quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef johngrisham het volgende:
Familie van Amanda ??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef johngrisham het volgende:
niet zo para, hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
heel opmerkelijk na er weken op te hebben gestaan ra ra wat zit hier achter?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:40 schreef 2live het volgende:
brian wil de taart in huub zijn gezicht gooien
Waarschijnlijk zoog shockeerde het filmpje teveel......quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:40 schreef avonne het volgende:
[..]
niet zo para, hoor
er worden wel vaker sex-filmpjes en foto's verwijderd
whiplash btwquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:41 schreef johngrisham het volgende:
mootie ligt eraan of ie links of rechts gaat
of hij wordt vanachter aangereden dat heet trouwens wiples ( geen sex les)
copycat ben niet zo snel maar zal ff opties zoeken
Derde optie van links, bovenaan je scherm, maar onder het FOK! logo.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:41 schreef johngrisham het volgende:
copycat ben niet zo snel maar zal ff opties zoeken
Sportief. Laat hem maar doen, krijgen we weer de zoveelste clash tussen Huub en Brain.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:40 schreef 2live het volgende:
brian wil de taart in huub zijn gezicht gooien
Heb OP aangepast met een ander filmpje de lange uitvoering kan ik niet meer vinden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:28 schreef riri het volgende:
[..]
Hoezo zijn Huub fans nou weer eng? Ik vind de fans van BEAN een stuk enger, aangezien die nogal wereldvreemd zijn en waarschijnlijk ook stemrecht hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:42 schreef Suikeroom het volgende:
Huub fans zijn echt engstelletje stalkers
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
Eric Dekep oid
Dat is toch die dikke lul.
de gimmick is gewoon grappig, maar Huub fans zijn echt enge stalkers die als er een vergissing wordt gemaakt bij de redactie massaal gaan stalkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:42 schreef Suikeroom het volgende:
Huub fans zijn echt engstelletje stalkers
![]()
Dan krijg ik de neiging om een moorkop op te sturen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:43 schreef Twarres het volgende:
[..]
Sportief. Laat hem maar doen, krijgen we weer de zoveelste clash tussen Huub en Brain.
pizzahutttttquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
Eric Dekep oid
Dat is toch die dikke lul.
edit: 'die dikke lul' moet zijn 'dat dikke individu'.
Goed idee, iedereen even de hond uitlaten svp!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:46 schreef Liess het volgende:
[..]
Dan krijg ik de neiging om een moorkop op te sturen...
alleen dan zonder de slagroom opvulling maar laat ik eerst mn hond even uit.
Of hij weet intieme detailsquote:
ik voel mij niet eng hoor integendeel ik voel mij prima. Vanochtend keek ik in de spiegel en inspecteerde mijn theebuiltjes en ik moet zeggen ik mag er zijn ik kan het ik kan het ik kan het en ik ben helemaal niet eng!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:44 schreef Twarres het volgende:
[..]
Hoezo zijn Huub fans nou weer eng? Ik vind de fans van BEAN een stuk enger, aangezien die nogal wereldvreemd zijn en waarschijnlijk ook stemrecht hebben.
Dus, ik spreek mijn beste maatje niet meer... en iemand anders die ik ken wel, ben ik dan jaloers omdat ik alles over mn maatje wil weten?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
Huub ziekelijke jaloezie laat zich weer op een walgelijke manier gelden.
Hij wil werkelijk alles weten van de relatie Sylvia - Carlos.
Carlos gaat chillen in Barca, en ff een Nike-ding doen.
Het zegt heel erg veel dat Huub geen enkel initiatief toont met Sylvia in contact te komen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:47 schreef Liess het volgende:
[..]
Dus, ik spreek mijn beste maatje niet meer... en iemand anders die ik ken wel, ben ik dan jaloers omdat ik alles over mn maatje wil weten?
Nee, je hoort dan gewoon bij je eigen post uit te komen, in IE in elk geval wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:48 schreef johngrisham het volgende:
sorry nog een vraagje aan jullie
als ik reactie heb gegeven is het dan normaal dat he weer helemaal
naar beneden moet scrollen .
heb hem nu wel op 301 staan
zegt net zoveel over sylquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zegt heel erg veel dat Huub geen enkel initiatief toont met Sylvia in contact te komen.
En andersom.
Normaal krijg je dan de pagina vanaf jouw reactie.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:48 schreef johngrisham het volgende:
sorry nog een vraagje aan jullie
als ik reactie heb gegeven is het dan normaal dat he weer helemaal
naar beneden moet scrollen .
heb hem nu wel op 301 staan
Hij past waarschijnlijk wel bij Jaap.quote:
Ik heb Huub nog nooit initiatief zien nemen om in contact met iemand buiten het huis te komen. Dus Sylvia is wat dat betreft geen uitzondering.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zegt heel erg veel dat Huub geen enkel initiatief toont met Sylvia in contact te komen.
En andersom.
Wat een maf ben jij eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En andersom.
Dat is allang uitgesproken tussen Huub en Sylvia.... ze hebben afgesproken na DGK in Barcelona...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En andersom.
Dat ben ik met je eens.quote:
In FF ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:48 schreef mootie het volgende:
Nee, je hoort dan gewoon bij je eigen post uit te komen, in IE in elk geval wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |