quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:31 schreef johngrisham het volgende:
hallo
ik ben medium anita
moet ff kwijt dat erik zo naar de tandarts gaat en niet de tweede afslag links moet nemen.
anders zie ik het helemaal fout gaan
De beelden waren niet mooiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:28 schreef riri het volgende:
[..]
This video has been removed due to terms of use violation.
wegwerkzaamheden?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:31 schreef johngrisham het volgende:
hallo
ik ben medium anita
moet ff kwijt dat erik zo naar de tandarts gaat en niet de tweede afslag links moet nemen.
anders zie ik het helemaal fout gaan
ex van narcistia on the road?quote:
Punt 1: De ándere miljonairs? Palma wordt al tot de miljonairs gerekend?quote:14:08 - Een gebroken gitaar!
Palma komt met lood in haar schoenen het kantoor in. Er is een klein foutje gemaakt. De gitaar zette de huishoudster op het verkeerde been. Het moest een gebroken gitaar voorstellen, maar dat was helaas niet duidelijk. “De taart is niet voor Brian maar van Huub!”, zegt Palma verontschuldigend. De andere Miljonairs vonden ook dat het niet duidelijk was vermeld door Nowlive. Maar dat maakt de taart niet minder lekker! Smikkel en smulse!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef johngrisham het volgende:
hallo allemaal ben nieuw hier had ff niet in de gaten dat ik naar pagina 11 moest
dacht dat er niemand meer aant posten was hahaha
het is VOL nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef johngrisham het volgende:
hallo allemaal ben nieuw hier had ff niet in de gaten dat ik naar pagina 11 moest
Stel in je opties het aantal berichten per pagina op 301 en je hebt slechts een pagina.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef johngrisham het volgende:
ah ok weer wat wijzer geworden vandaag.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub beheert deze site niet zelf, maar een vriend.
Welkom!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef johngrisham het volgende:
Pagina 11quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef johngrisham het volgende:
Familie van Amanda ??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef johngrisham het volgende:
niet zo para, hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
heel opmerkelijk na er weken op te hebben gestaan ra ra wat zit hier achter?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:40 schreef 2live het volgende:
brian wil de taart in huub zijn gezicht gooien
Waarschijnlijk zoog shockeerde het filmpje teveel......quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:40 schreef avonne het volgende:
[..]
niet zo para, hoor
er worden wel vaker sex-filmpjes en foto's verwijderd
whiplash btwquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:41 schreef johngrisham het volgende:
mootie ligt eraan of ie links of rechts gaat
of hij wordt vanachter aangereden dat heet trouwens wiples ( geen sex les)
copycat ben niet zo snel maar zal ff opties zoeken
Derde optie van links, bovenaan je scherm, maar onder het FOK! logo.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:41 schreef johngrisham het volgende:
copycat ben niet zo snel maar zal ff opties zoeken
Sportief. Laat hem maar doen, krijgen we weer de zoveelste clash tussen Huub en Brain.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:40 schreef 2live het volgende:
brian wil de taart in huub zijn gezicht gooien
Heb OP aangepast met een ander filmpje de lange uitvoering kan ik niet meer vinden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:28 schreef riri het volgende:
[..]
This video has been removed due to terms of use violation.
Hoezo zijn Huub fans nou weer eng? Ik vind de fans van BEAN een stuk enger, aangezien die nogal wereldvreemd zijn en waarschijnlijk ook stemrecht hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:42 schreef Suikeroom het volgende:
Huub fans zijn echt engstelletje stalkers
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
Eric Dekep oid
Dat is toch die dikke lul.
de gimmick is gewoon grappig, maar Huub fans zijn echt enge stalkers die als er een vergissing wordt gemaakt bij de redactie massaal gaan stalkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:42 schreef Suikeroom het volgende:
Huub fans zijn echt engstelletje stalkers
![]()
Dan krijg ik de neiging om een moorkop op te sturen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:43 schreef Twarres het volgende:
[..]
Sportief. Laat hem maar doen, krijgen we weer de zoveelste clash tussen Huub en Brain.
pizzahutttttquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
Eric Dekep oid
Dat is toch die dikke lul.
edit: 'die dikke lul' moet zijn 'dat dikke individu'.
Goed idee, iedereen even de hond uitlaten svp!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:46 schreef Liess het volgende:
[..]
Dan krijg ik de neiging om een moorkop op te sturen...
alleen dan zonder de slagroom opvulling maar laat ik eerst mn hond even uit.
Of hij weet intieme detailsquote:
ik voel mij niet eng hoor integendeel ik voel mij prima. Vanochtend keek ik in de spiegel en inspecteerde mijn theebuiltjes en ik moet zeggen ik mag er zijn ik kan het ik kan het ik kan het en ik ben helemaal niet eng!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:44 schreef Twarres het volgende:
[..]
Hoezo zijn Huub fans nou weer eng? Ik vind de fans van BEAN een stuk enger, aangezien die nogal wereldvreemd zijn en waarschijnlijk ook stemrecht hebben.
Dus, ik spreek mijn beste maatje niet meer... en iemand anders die ik ken wel, ben ik dan jaloers omdat ik alles over mn maatje wil weten?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
Huub ziekelijke jaloezie laat zich weer op een walgelijke manier gelden.
Hij wil werkelijk alles weten van de relatie Sylvia - Carlos.
Carlos gaat chillen in Barca, en ff een Nike-ding doen.
Het zegt heel erg veel dat Huub geen enkel initiatief toont met Sylvia in contact te komen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:47 schreef Liess het volgende:
[..]
Dus, ik spreek mijn beste maatje niet meer... en iemand anders die ik ken wel, ben ik dan jaloers omdat ik alles over mn maatje wil weten?
Nee, je hoort dan gewoon bij je eigen post uit te komen, in IE in elk geval wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:48 schreef johngrisham het volgende:
sorry nog een vraagje aan jullie
als ik reactie heb gegeven is het dan normaal dat he weer helemaal
naar beneden moet scrollen .
heb hem nu wel op 301 staan
zegt net zoveel over sylquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zegt heel erg veel dat Huub geen enkel initiatief toont met Sylvia in contact te komen.
En andersom.
Normaal krijg je dan de pagina vanaf jouw reactie.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:48 schreef johngrisham het volgende:
sorry nog een vraagje aan jullie
als ik reactie heb gegeven is het dan normaal dat he weer helemaal
naar beneden moet scrollen .
heb hem nu wel op 301 staan
Hij past waarschijnlijk wel bij Jaap.quote:
Ik heb Huub nog nooit initiatief zien nemen om in contact met iemand buiten het huis te komen. Dus Sylvia is wat dat betreft geen uitzondering.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zegt heel erg veel dat Huub geen enkel initiatief toont met Sylvia in contact te komen.
En andersom.
Wat een maf ben jij eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En andersom.
Dat is allang uitgesproken tussen Huub en Sylvia.... ze hebben afgesproken na DGK in Barcelona...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En andersom.
Dat ben ik met je eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |