De dag na het incident voordat er ook maar post of info was binnengekomen was het heel duidelijk dat er niet over gesproken mocht worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:21 schreef avonne het volgende:
[..]
ja natuurlijk.
Post, internet. Hij krijgt veel informatie, hoor.
Weet je nog wat Nicolaas tegen Eric zei toen hij de villa uitging. Met jou ben ik nog niet klaar Ericquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:28 schreef noekje het volgende:
[..]
De dag na het incident voordat er ook maar post of info was binnengekomen was het heel duidelijk dat er niet over gesproken mocht worden.
Ook Nicolaas is een volle dag uit de villa geweest na het Natrasha incident. Ook daarvan hebben we niks meer gehoord. Hoe Eric bleef aandringen bij zijn 1e date.
Ik krijg toch een beetje een rare smaak in mijn mond van Eric. Ook al is de helft maar waar. Ook zijn verhaal van die fietsketting maakt dat ik toch anders naar hem ben gaan kijken.
Nee, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:29 schreef Ning het volgende:
[..]
Weet je nog wat Nicolaas tegen Eric zei toen hij de villa uitging. Met jou ben ik nog niet klaar Eric
Met de tekst: Laat de moed niet zakken.quote:
Een taart van de trouwe fans van Lowlive!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:30 schreef 2live het volgende:
van wie en voor wie is de taart
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:30 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap zwakt ook af hoor, er staat al zeker 2 minuten een taart, en er is nog niet mee gesmeten, over gekotst of in gerold.
HET filmpje?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:32 schreef Snatsie het volgende:
Weet iemand waar het filmpje van Huub is te zien?
Vandaar de verbazing hier.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:32 schreef noekje het volgende:
Nowlive fans zijn toch geen fans van Brian enzo?
nee zit daar op het forum te lezen en zijn net als hier allemaal Anti-Brian correctie bijna allemaal.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:32 schreef noekje het volgende:
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:32 schreef petraa het volgende:
Brian (deel 13)
die taart was tog voor huub bedoelt zoals ik gisteren had gelezen
Reaktie komt van Nowlive.eu.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:31 schreef demins het volgende:
[..]
Een taart van de trouwe fans van Lowlive!
Of ze mag uitdelen of niet....... ze mag niet aan de verkeerde uitdelenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:34 schreef petraa het volgende:
[..]
nee zit daar op het forum te lezen en zijn net als hier allemaal Anti-Brian correctie bijna allemaal.
Taart zou voor Huub bestemd zijn, maar ja Palma mag uitdelen he.
Ik zou Brian ook graag een smakelijke taart namens Fok sturen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:32 schreef noekje het volgende:
precies, het gaat erom voor wie hij bestemd is. De intentie waarmee hij gegeven is is dus niet om Brian een hart onder de riem de steken begrijp ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze mag uitdelen of niet....... ze mag niet aan de verkeerde uitdelen
Ik neem toch aan dat er een kaartje oid bijzit, dit kunnen ze gewoon niet maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:35 schreef petraa het volgende:
mam
foutje met de taart?of weer een streek van palma????
Mag hopen dat ze dat nog ff rechtzetten dan daar bij Tien.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
http://www.nowlive.eu/forum/topic.php?id=1140
TAART is voor Huub!
Van wat er vanacht gebeurt isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Wees eens specifieker, het filmpje van Huub, daar kan toch niemand iets mee![]()
Ze brengen het gewoon alsof het een steuntje voor Brian is.... dat vind ik wel een klotestreek.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef 2live het volgende:
[..]
precies, het gaat erom voor wie hij bestemd is. De intentie waarmee hij gegeven is is dus niet om Brian een hart onder de riem de steken begrijp ik.
Ze zijn woedend bij NowLivequote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze dat nog ff rechtzetten dan daar bij Tien.
En terecht zeg.quote:
inderdaad is Erics gedrag "opdringerig".quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:28 schreef noekje het volgende:
[..]
De dag na het incident voordat er ook maar post of info was binnengekomen was het heel duidelijk dat er niet over gesproken mocht worden.
Ook Nicolaas is een volle dag uit de villa geweest na het Natrasha incident. Ook daarvan hebben we niks meer gehoord. Hoe Eric bleef aandringen bij zijn 1e date.
Ik krijg toch een beetje een rare smaak in mijn mond van Eric. Ook al is de helft maar waar. Ook zijn verhaal van die fietsketting maakt dat ik toch anders naar hem ben gaan kijken.
Al sinds gisteren... maar je kunt nog steeds reacties achterlaten dus lijkt me dat de site nog steeds in andere handen is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:38 schreef Clank het volgende:
Site van Huub is terug online.
Waarom kijkt ze zo boos?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:38 schreef ericahysterica het volgende:
amanda kijkt heel erg boos geen mooi beeld
Het is de redactie van hét manipulatieprogramma bij uitstek, die kunnen alles maken, vinden ze zelf.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef beequeen het volgende:
Ik neem toch aan dat er een kaartje oid bijzit, dit kunnen ze gewoon niet maken.
quote:bobbie
Ik heb net met tien gesproken en gezegd dat het met 10 minuten rechtgetrokken moet worden.Er zit als het goed is een kaartje bij, en dat moet huub ook krijgen. Ze gingen er van uit ,gitaar is brian.Foei, en ik ben heel boos!!!!Tien redactie zegt het word doorgegeven.Ben benieuwd
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:40 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat Huub Peter6000 definitief heeft afgedaan.
Als je daar leest dan zijn ze echt woedend, ze betalen voor een taart aan Huub en Brian krijgt hem.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:40 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat Huub definitief heeft afgedaan.
In plaats van dat het publiek bij dit programma betrokken word stoot de redactie juist het publiek van zich weg door dit soort rare acties.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is de redactie van hét manipulatieprogramma bij uitstek, die kunnen alles maken, vinden ze zelf.
Lees even wat erboven staat: Je krijgt je nieuwe wachtwoord van Joris.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Al sinds gisteren... maar je kunt nog steeds reacties achterlaten dus lijkt me dat de site nog steeds in andere handen is.
Want?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:40 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat Huub definitief heeft afgedaan.
Anders beginnen ze natuurlijk een rechtzaak.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:41 schreef Twarres het volgende:
Er heeft blijkbaar al iemand met Tien gebeld en ze zouden het rechtzetten.
[..]
Ik ben ook benieuwd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:41 schreef Twarres het volgende:
Er heeft blijkbaar al iemand met Tien gebeld en ze zouden het rechtzetten.
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe snel ze het recht gaan zetten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Als je daar leest dan zijn ze echt woedend, ze betalen voor een taart aan Huub en Brian krijgt hem.
Er zijn op Vol nog meer mensen aan het bellen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef 2live het volgende:
[..]
precies, het gaat erom voor wie hij bestemd is. De intentie waarmee hij gegeven is is dus niet om Brian een hart onder de riem de steken begrijp ik.
Dat is niet raar, dat is cult!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:42 schreef akveor het volgende:
In plaats van dat het publiek bij dit programma betrokken word stoot de redactie juist het publiek van zich weg door dit soort rare acties.
Shit ingesprekquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Er zijn op Vol nog meer mensen aan het bellen.
Via dit nummer: 035-5333333
dit voor de hele fanatieke fans
Waarom verbaast me dàt nou niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Er zijn op Vol nog meer mensen aan het bellen.
ikweetniets zocht toch ook die foto die er boven moetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees even wat erboven staat: Je krijgt je nieuwe wachtwoord van Joris.
Volgens de beheerder van Nowlive zat er ook een kaartje bij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:44 schreef avonne het volgende:
Nah, als ik naar die taart kijk denk ik ook "voor Brian"
Er zit vast ook geen kaartje bij ofzo. Ze zien een gitaar en flikkeren die taart naar binnen zonder een seconde na te denken.......quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:44 schreef avonne het volgende:
Nah, als ik naar die taart kijk denk ik ook "voor Brian"
Tegenprestatie?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:44 schreef akveor het volgende:
Huub gaat een weddenschap met Palma aan. Als Huub populairder blijft dan Jaap dan gaat Palma hem luxe wakker maken.
ze kan haar kapspulletjes niet vinden.........zoiets is het in elk gevalquote:
hahaa, sms Huub naar 1010 om Palma een keer te zien werken!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:45 schreef SiRojK het volgende:
JAH! SMS JAAP naar 1010, om Huub een week lang in de huishouding te zien poetsen!
Zo rap zijn ze nog nooit geweest, met het plaatsen van een bericht.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:46 schreef Ning het volgende:
13:35 - Brian in het zonnetje
Nieuwsgierig kijkt Huub naar de enorme taartdoos die Palma door de tuin draagt. “Het is een joekeltje en hij is voor een speciaal iemand”, zegt zij mysterieus. Pas als alle Miljonairs aanwezig zijn, onthult zij de gelukkige. Brian leest stralend de tekst voor: “Laat de moed niet zakken. Van de trouwe fans van Nowlive. “Jeetje wat lief”, zegt de Miljonair ontroerd. Hopelijk kan Brian er met frisse moed weer tegenaan.
10
Owww is dat belangrijk?quote:
Was die taart niet voor Huub?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:46 schreef Ning het volgende:
Nieuwsgierig kijkt Huub naar de enorme taartdoos die Palma door de tuin draagt. “Het is een joekeltje en hij is voor een speciaal iemand”, zegt zij mysterieus. Pas als alle Miljonairs aanwezig zijn, onthult zij de gelukkige. Brian leest stralend de tekst voor: “Laat de moed niet zakken. Van de trouwe fans van Nowlive. “Jeetje wat lief”, zegt de Miljonair ontroerd. Hopelijk kan Brian er met frisse moed weer tegenaan.
10
Gatver. Walgelijk, dit is toch echt manipulatie ten top hoor. Wat dachten ze wel niet? Dat dit nooit uit zou komen??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:46 schreef Ning het volgende:
10
Ik hoop Nicolaas nog te spreken binnenkort (als ie weer in Leiden is) zodra ik hem zie zal ik het gelijk even navragen,.. hoop dat ie daar wel wat over mag zeggen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:29 schreef Ning het volgende:
[..]
Weet je nog wat Nicolaas tegen Eric zei toen hij de villa uitging. Met jou ben ik nog niet klaar Eric
Nope, Huub heeft het er net over dat hij de oprichter kent van Nowlive.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:49 schreef Copycat het volgende:
Is de taartblunder al rechtgezet?
Elke keer weer bewijst de redactie nóg dommer te zijn dan gedacht.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:49 schreef Copycat het volgende:
Is de taartblunder al rechtgezet?
Elke keer weer bewijst de redactie nóg dommer te zijn dan gedacht.
Op vrijdag 8 juni 2007 13:40 schreef Peter6000 het volgende:quote:
Niet te zien op de streams.quote:
of ze doen het expres om Brian te fokkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:49 schreef Twarres het volgende:
[..]
Gatver. Walgelijk, dit is toch echt manipulatie ten top hoor. Wat dachten ze wel niet? Dat dit nooit uit zou komen??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |