Dus alleen van het nummer Come Away (track 1). Niet van de hele cdquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:31 schreef Strychnine het volgende:
Ik zoek het nummer 'come away' of de lyrics ervan.
MAAIKE WIDDERSHOVEN, HANS PETER JANSSENS EN THE YOUNG PRINCESS STARS: album'Come Away'
‘Come Away' is een meeslepend album met de mooiste musicalnummers en prachtige nieuwe nummers geschreven door namen van een groot kaliber, zoals de heer E. Schimscheimer, de heer W. Mannaerts, de heer J. B. Safari en de heer P. Souer. Ook bekendere nummers zoals ‘Hakuna Matata' uit de Lion King, “Waanzinnig Gedroomd' van Kinderen voor Kinderen en ‘Tomorrow' uit Annie staan op dit album.
Deze cd is het dus, maar ik kan nergens lyrics vinden. Iemand die me kan helpen ermee?
Stereophonics - Maybe Tomorrowquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:32 schreef rebel6 het volgende:
een hele vage.
hoorde vanmiddag in een winkel een nummer waarvan ik de tekst amper kon verstaan.
iets met 'maybe today' (of was het nou maybe tomorrow)
de stem leek een beetje op die van Robert Smith (the Cure).
de stijl was pop/rock.
en een opvallend stukje piano erin.
dat is alles wat ik nog weet.
Even dumpen in het nieuwe topic.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:31 schreef jlve het volgende:
Iemand een idee hoe dit: Rarara hoe heet dit nummer heet ?
Zit in de filmpjes van ConcertAtSea (CAS-tv) filmpjes.
leuke gok, maar nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Stereophonics - Maybe Tomorrow
The Von Bondies - C'mon C'monquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:00 schreef frank07 het volgende:
ik zoek er weer eentje:
http://www.youtube.com/watch?v=SlQ84Aqu0c4
volgens mij is ie niet zo moeilijk en zeg ik oja als iemand t zometeen weet.![]()
Poequote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:05 schreef Cue het volgende:
Wie kan me helpen met deze vraag:
http://web.mac.com/pdiele(...)DC-CBF1D3C9F1C0.html
Alvast super bedankt!
Check "Return to Forever".quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:05 schreef Cue het volgende:
Wie kan me helpen met deze vraag:
http://web.mac.com/pdiele(...)DC-CBF1D3C9F1C0.html
Alvast super bedankt!
Eerste is: big von - to the skyquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:35 schreef Silaz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=aoTpZmOLmaw&mode=related&search=
Wat zijn de namen van de nummers die hier in gebruikt worden?
Massive Attack - Teardrop?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:56 schreef Flaccid het volgende:
Nog een keer:Lounge liedje Lijkt op Groove Armada - My friend Geen zang (in refrein) Yorin travel deuntje
Niet porcelain, child, waterfall
Het ''instrument'' wat gebruik wordt is een soort syntesizer. Heeft ooit op MTV lounge cd gestaan volgensmij.
Als extra hintje ofzo, Teardrop word ook in prisonbreak gebruikt. mss dat het iets helpt voor diegene die het liedje zoekt dan.quote:
Edit: Mocht het zo zijn dat het niet Teardrop van Massive Attack zou zijn dan hèquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:56 schreef Flaccid het volgende:
Nog een keer:Lounge liedje Lijkt op Groove Armada - My friend Geen zang (in refrein) Yorin travel deuntje
Het ''instrument'' wat gebruik wordt is een soort syntesizer. Heeft ooit op MTV lounge cd gestaan volgensmij.
Pandora, maar die mogen wij niet meerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:40 schreef Eltonno het volgende:
Ik zoek een site, je kon daar een bandnaam ingeven die je leuk vind en dan zocht die vanzelf er andere bands bij.. Je kon dan ook weer aangeven of je dat iets vond en dan werkte hij de lijst bij..
Iemand?
Zal es wat proberenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:18 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Edit: Mocht het zo zijn dat het niet Teardrop van Massive Attack zou zijn dan hè![]()
Neem dat nummer is op ofzo, op dit moment ben jij geloof ik de enige die de gemoederen bezighoudt met dat nummer van je...en we komen geen steek verder met je beschrijving.
Dus probeer het op te nemen ofzo of iets in die richting, fluit het desnoods![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:45 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Pandora, maar die mogen wij niet meer(nederland he, je moet US resident zijn)
http://covertarget.com/si.php?cat=1&id=100468&sid=quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:56 schreef Flaccid het volgende:
Nein, ik ga wel die andere ff proberen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:13 schreef Elvi het volgende:
Volgens mij heb ik m trouwens... Jakatta - American Dream? Je moet alleen ff zoeken naar de goeie versie want ik heb nu de Dance-versie
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:42 schreef Koepert het volgende:
TVP
Is dat niet gewoon De wedstrrijden - DJ Tiesto ??quote:Op zondag 10 juni 2007 00:19 schreef fRiEtJeSaTe het volgende:
Net gehoord bij de aftiteling van De Wedstrijden. Beetje dancenummer. Wie?![]()
Neh dat is hem niet, kwam deze stukjes tekst in voor:quote:Op zondag 10 juni 2007 11:18 schreef Silaz het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon De wedstrrijden - DJ Tiesto ??
Ida Corr - Let Me Think About Itquote:Op zondag 10 juni 2007 11:44 schreef fRiEtJeSaTe het volgende:
[..]
Neh dat is hem niet, kwam deze stukjes tekst in voor:
touch me feel me
and you wil find
let me think about it
Dj Coone & Ghost - Pitch Upquote:Op zondag 10 juni 2007 13:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe heet ookalweer dat nummer van dat meisje die overal gaat jumpen ofzo op de roltrap in een park enz
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:25 schreef pberends het volgende:
Crazy Indian Music Video
Iemand enig idee hoe dit nummer heet. En hoe de zanger en zangeres heten?
de zanger/acteur is Prabhu Devaquote:Op zondag 10 juni 2007 13:25 schreef pberends het volgende:
Crazy Indian Music Video
Iemand enig idee hoe dit nummer heet. En hoe de zanger en zangeres heten?
DJ Tiesto - Bright morningstarquote:Op zondag 10 juni 2007 16:18 schreef Gemistry het volgende:
Hey mensen,
Ik ben op zoek naar de naam van een nummer van tiesto. Ik heb ook al een berichtje in het uitgaan en vrijetijds forum gepost maar ik heb nog geen reacties gehad. Misschien zit er hier iemand die toevallig wel het antwoord op deze vraag weet.
Het nummer is gespeeld tijdens de 'elements of life' tour in het Gelredome in Arnhem op 2 Juni 2007.
http://www.youtube.com/watch?v=MNJxlpYDejQ
Het begint ongeveer op 00:50
Ik vind het zo'n vet nummer! hopelijk heeft 1 van jullie het antwoord!
BVD![]()
Thanksquote:Op zondag 10 juni 2007 17:46 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
de zanger/acteur is Prabhu Deva
en het nummer heet Kalluri Vaanil
Hij is nergens op mp3 te krijgenquote:Op zondag 10 juni 2007 13:53 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Dit blijf teen geweldige video, maar waar the hell zoek je dat nummer voor? Omdat je m mooi vindt?
![]()
![]()
En hoe heet dat wijf dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:46 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
de zanger/acteur is Prabhu Deva
en het nummer heet Kalluri Vaanil
'Die mevrouw'quote:Op zondag 10 juni 2007 19:37 schreef pberends het volgende:
En hoe heet dat wijf dan?
The Highstreet Allstars - Rock That Beatquote:Op zondag 10 juni 2007 20:52 schreef Frutsel het volgende:
hoe heet dat nummer nou ook alweer dat ze nu erg veel op Slam FM draaien, die house/dance/jumpmix op het deuntje van "Bots - Wat zullen we drinken, 7 dagen lang?
Die dame dan.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
The Highstreet Allstars - Rock That Beat
tekst?? ik hoor alleen maar takkeherrie hakmuziekquote:Op zondag 10 juni 2007 17:34 schreef SpyEye het volgende:
Hey mensen,
ik ben opzoek naarditnummer, ik heb al gezocht op de songtekst maar ik kan de tekst er niet precies uithalen, misschien weet iemand van jullie dit nummer wel.
bvd
greetz,
SpyEye;)
ik heb geen ideequote:Op zondag 10 juni 2007 19:37 schreef pberends het volgende:
[..]
En hoe heet dat wijf dan? die mevrouw?
kickjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:13 schreef Shrien het volgende:
Fokkers, ik zoek een duits apres ski nummert.
hoorde het laatst op mn werk, kan het nu niet meer mn hoofd uithalen.
Lyrics gingen iets als zu zu hacken zu..... wie hat er es kleinste ? DU ! DU ! DU !
zoiets dus. HELP MEH !
Ik weet dat Beef iig het nummer speelt bij dat "kampvuur". Maar verder.. wat versta je onder "feestachtige"quote:Op maandag 11 juni 2007 07:01 schreef Sjoe538 het volgende:
Met die reclame van Orange Music, hoor je verschillende bands het al bekende nummer van Krezip spelen, onder andere haar broer, daarna een soort 'feestachtige' band, weet iemand wie dit is?
Ultrabeat - Pretty Green Eyes?quote:Op maandag 11 juni 2007 02:04 schreef Lukaso het volgende:
ik zoek al vrij lang een bepaald nummer, het is ongeveer zon 4 jaar oud. Ik ken alleen een heel klein beetje de melodie (met songtapper kom ik er niet uit) en een paar flarden van de clip.\
In de vrij donkere clip zie je een (volgensmij aziatische) vrouw door verticaal groen (laser) licht dansen.
Het is dance muziek en het lijkt in de verte een beetje op "Narcotic Thrust - I Like It"
iemand enig idee?
mijn dank is groot
Is dat niet Rapture van iiO?quote:Op maandag 11 juni 2007 02:04 schreef Lukaso het volgende:
ik zoek al vrij lang een bepaald nummer, het is ongeveer zon 4 jaar oud. Ik ken alleen een heel klein beetje de melodie (met songtapper kom ik er niet uit) en een paar flarden van de clip.\
In de vrij donkere clip zie je een (volgensmij aziatische) vrouw door verticaal groen (laser) licht dansen.
Het is dance muziek en het lijkt in de verte een beetje op "Narcotic Thrust - I Like It"
iemand enig idee?
mijn dank is groot
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:57 schreef Borkydude het volgende:
Dat nummer dat nu bij Talpa bij Jong Oranje is! Er was zo'n samenvattingsfilmpje... Iemand?
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
tekst?? ik hoor alleen maar takkeherrie hakmuziek
dat stuk wat ik volhield te luisteren dan
Wat gelijk na beef speelt..quote:Op maandag 11 juni 2007 09:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik weet dat Beef iig het nummer speelt bij dat "kampvuur". Maar verder.. wat versta je onder "feestachtige"
Niet veel hardcore liefhebbers hier.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:55 schreef SpyEye het volgende:
[..]
Lol, het is ook niet mijn smaak hoor, maar ik moest het opzoeken voor iemand
![]()
Kickjequote:[b]Op donderdag 7 juni 2007 18:31 schreef jlve het volgende:
Iemand een idee hoe dit: http://www.xs4all.nl/~jlve/Rarara.MP3 hoe heet dit nummer heet ?
Zit in de filmpjes van ConcertAtSea (CAS-tv) filmpjes.
Lees de comments..quote:Op maandag 11 juni 2007 17:09 schreef Silaz het volgende:
http://youtube.com/watch?v=XYU7wTBEv_o
Wat is naam van dit nummer wat op achtergrond speelt.
JoJo - Anything met de sample van Toto - Africaquote:Op maandag 11 juni 2007 17:57 schreef DJqbl5 het volgende:
nieuwe nummer van jojo/yoyo
uur geleden op slam fm, ze hebben alleen geen playlist op hun site
dank u strengquote:Op maandag 11 juni 2007 18:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
JoJo - Anything met de sample van Toto - Africa
Mij levert het wel wat op: Jeziah - Bitches like to rock.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:26 schreef stijn_ het volgende:
http://www.tmf.nl/mediaplayer/index.php?id=977&channel=tv
ik zoek het nummer wat ongeveer 1:18 begint.
Kheb al gezocht op 'Bitches like to rock', maar levert niks op.
Ik hoop niet dat je Switch - A Bit Patchy bedoelt...quote:Op maandag 11 juni 2007 20:33 schreef Bolter het volgende:
Hee,
Ik zoek een wat ouder "trance / dance" nummer. Eerst beetje normale trance en het "tussenstukje" is steeds uit een western; heel bekend stukje. Nummer wordt ook nog steeds wel vaak gedraaid alleen niemand schijnt te weten hoe 't heet.
Thnx.
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:36 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je Switch - A Bit Patchy bedoelt...
streng?quote:
OneChance3 (3 months ago) marked as spamquote:
Dankje, had hem zelf ook net gevonden.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Mij levert het wel wat op: Jeziah - Bitches like to rock.
Ook op zijn Myspace te vinden, onder de naam 'Ladies like'.
Het zal wel niet John Marks - Do it again zijn toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:55 schreef ForumGek het volgende:
Ik zoek het nummer met de naam: Again and Again, begint luchtig en komt na de intro een lekker ritme bij. Tekst gaat iets als: "again and again, do it again, do it again".
Wordt laatste tijd aardig wat gedraait op 3FM maar weet de naam van artiest niet !![]()
John Legend - again?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:29 schreef ForumGek het volgende:
Nope, het is veel softer, en het is (volgens mij) 2-stemmig en wordt beide door een vrouw gezongen.
The Bird and The Bee - Again & Againquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:00 schreef ForumGek het volgende:
BrandX: Nope allebei niet.
Bolter: geprobeert, maar van laterdan 19:00 geven ze niks weer ! En weet ook niet precies bij welke show het was. Wat ik wel weet is dat ze het hadden over de nieuwe zomerhit (dát was geloof ik op SlamFM) en toen belde een presentator van 1 van de publieke omroepen (jonge kerel geloof ik) en die vertelde doen dat dit misschien wel de nieuwe zomer hit wordt. Maar het is niet echteen dance nummer, en daaraan moet een zomerhit blijkbaar voldoen. Toen zeiden ze dat de tekst wel vaak herhaald wordt (Do it again, Again and Again) en dat ie daardoor wel lekker blijft hangen.
Help !
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:49 schreef ForumGek het volgende:
Ja !!
Toen ik de naam zag wist ik het meteen !
Thx !
Kris de Bruyne - Amsterdamquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:00 schreef Fokstokkie het volgende:
Hoe heet/ van wie is dat reclame liedje over Amsterdam van die Amsterdamse kaas (Old Amsterdam ofzo?) ook alweer.
Waarin gezongen wordt 'je kan er langs de grachten lopen, dat zou je eigenlijk wel es moehoeten doen' enz. 'je bent er vooogelvrij, omdat er alles kan, in ieder mensenhart daar vind je amsterdam'.
nope... vind ik meer reggae. wel leuk nummer trouwens!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:45 schreef Duvel86 het volgende:
Luie hond - nummertje?
Dat is een nummer van Bart Peeters & the Radios - I'm into folk, weet alleen niet of het officieel ook van hen komt, maar google levert me alleen the radios opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:48 schreef SkykeN het volgende:
Liedje gezocht!
Ik zoek het liedje dat Bart Peeters in de spot van VTM live speelt. Komt mij heel bekend voor maar kan natuurlijk niet op de naam komen.
http://www.vtmlive.be/index.php/home/welcome
Iets naar onder gaan en op 'bekijk de TV spot' klikken.
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:09 schreef Silaz het volgende:
http://youtube.com/watch?v=XYU7wTBEv_o
Wat is naam van dit nummer wat op achtergrond speelt.
High kick.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:25 schreef Silaz het volgende:
[..]
OneChance3 (3 months ago) marked as spam
Song is by america's nightmare
Heb al op gezocht maar niks gevonden.
Het - Ik heb geen zin om op te staan ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:39 schreef janklamer het volgende:
Er is een nederlandstalig jazzy liedje (misschien van een belgische? - beetje zachte "g")
De tekst gaat over lekker in bed blijven liggen ofzo - en sommige expliciete dingen erin..
wie oh wie weet ? ik meen me te herinneren van de RDS display dat het een simone was.?
The Chemical Brothers - Do It Againquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:46 schreef eRRR-Tieee het volgende:
ik heb vanmiddag een nummer gehoord op tmf maar er stond geen titel enz bij
Tis een beetje dance achtig en in de clip waren kinderen te zien die met een radio op hun schouder liepen ergens in Algerije of afganhistan volgens mij.....
Lekker duidelijk he??? iemand enig idee
Eva de Roovere - Fantastig tochquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:39 schreef janklamer het volgende:
Er is een nederlandstalig jazzy liedje (misschien van een belgische? - beetje zachte "g")
De tekst gaat over lekker in bed blijven liggen ofzo - en sommige expliciete dingen erin..
wie oh wie weet ? ik meen me te herinneren van de RDS display dat het een simone was.?
Dat is van hemzelfquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:59 schreef GotenSSJ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FpsLPJhKcAU&mode=related&search=
Iemand die weet hoe het muziekje heet waar Jochem Meijer z'n Kournikova liedje op doet?![]()
Ow, ik zou toch zweren dat ik het ergens van kenquote:
David Vendetta - Love To Love Youquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:41 schreef Harry_Turtle het volgende:
Hoorde van het weekend een soort trance mix van een nummer van Beyonce, Crazy in Love.
Qua muziek leek het op wat op (misschien wel bekend) scumfrog.
De weinige vocals waren dat"iiiiiiiiiiiiiiiii, love to love you baby.... iiiiiii love to love you baby...
Lijkt verder voor geen meter op crazy in love. Iemand enig idee?
Bedankt
T Raumschmiere - Monster Truck Driverquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:52 schreef Myster_E het volgende:
Hoe heet het 1e nummer ook alweer wat je in *dit* filmpje hoort?
Iemand?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:46 schreef lovegrrl het volgende:
Een liedje die ik vaak hoor op mn werk, maar niet kan vinden door simpel te googlen
Once we get started, it's just so hard to stop, I just can't stop I just can't stop, You keep giving it up and I keep giving you all I have.. all night long (zoiets)
een vrij hoge vrouwenstem die het zingt, rustig liedje is het
Erik Mesie - Swingkingquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:51 schreef n0r het volgende:
Ik hoorde vandaag in de supermarkt een nederlandstalig liedje, ik gok ergens uit de jaren 80, heel chill, redelijk up-tempo.
Ik kon er geen zag van verstaan, alleen dat hij omsomde van, ik heb een (...), ik heb een (...), ik heb een (...). Ik wil altijd mooi weer (?) met hier en daar een (...)
Ik weet het, het is niet veel info, maar als iemand het herkent, zou dat heel erg chill zijn
Alvast bedankt.
Als ze dezelfde als van de week gebruikten is het Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:57 schreef Jeroen_S. het volgende:
wie heeft er net NA DE WEDSTRIJDEN gekeken en weet hoe het liedje heet in het afsluitende filmpje, een paar minuten geleden dus..
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:30 schreef macaronihoofd het volgende:
ik zoek het deuntje van tell sell... wat dus tijdens de reclames te zien zijn, die zijn altijd hetzelfde geloof ik
@ beiden:quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:46 schreef Meng het volgende:
Remix van By the Way van RHCP? House/clubversie....
Je kan deze sites ook proberen:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:54 schreef Eltonno het volgende:
[..]
![]()
toch bedankt, ga even kijken of ik er iets op kan vinden
Vengaboys - To Brazilquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:22 schreef Stefkuh het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik vanmiddag in de efteling hoorde. Het is een hitje geweest nadat Samba di Janeiro een grote hit was geweest. Het lijkt er vrij veel op maar de woorden 'carnaval" en "rio" komen voorbij. Kan iemand me aan een titel / groep helpen?
Justice - D.A.N.C.E.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:46 schreef SuperRogier het volgende:
De tune van "dance dance dance" ofzo op MTVIemand een idee wat het nummer is?
Op lyrics zoeken met als zoektermen "dance" "dance" en "dance" is uiteraard kansloos
Thanx but no. Het lijkt erg op Samba de Janeiro van Belliniquote:
Da's van de soundtrack van Requim for a Dream, ik geloof dat dit nummer (de soundtrack beval veel varianten van dit deuntje) Cleaning Apartment heet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:56 schreef Niek. het volgende:
Hoe heet de muziek in dit:
http://englishrussia.com/?p=993
filmpje? Scroll door naar de 50seconden voor het meest herkenbare stuk.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Da's van de soundtrack van Requim for a Dream, ik geloof dat dit nummer (de soundtrack beval veel varianten van dit deuntje) Cleaning Apartment heet.
Bedoel je misschien de debuutsingle van de Vengaboys? La Parade De Tettas kwam uit net na Samba de Janeiro uit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:05 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Thanx but no. Het lijkt erg op Samba de Janeiro van Bellini
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:42 schreef jamiedch het volgende:
Wie kent het nummer onder dit filmpje?
http://www.6pack.tv/default.php?log=1532&cont=viewLog
Ik was eerst!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:46 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dikke Lul Band - Op Je Ballen Naar De Wallen
Tasmin Archer - Sleeping Satellitequote:Op donderdag 14 juni 2007 20:01 schreef nz1900 het volgende:
Ik zoek een liedje van een donkere artieste: "I blame you for the......."
In de clip nep-sneeuwde het.
Iemand die weet hoe het liedje/artiest heet ?
+quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:01 schreef nz1900 het volgende:
Ik zoek een liedje van een donkere artieste: "I blame you for the......."
In de clip nep-sneeuwde het.
Iemand die weet hoe het liedje/artiest heet ?
http://www.youtube.com/watch?v=UuhDDx49TTw Hierquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Tasmin Archer - Sleeping Satellite
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:26 schreef Muhrijn het volgende:
Weet iemand het muziekje uit Balls of Steel als Neg zijn urban sport uitlegt?
Voorbeeld:
http://www.youtube.com/watch?v=Ndu84H0P4nU
Gelijk aan het begin.
Alvast Dank
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
T Raumschmiere - Monster Truck Driver
Het origineel is van The Mama's and the Papa's - California dreamin'. Welke idioot er een housedreun onder heeft gezet weet ik niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:28 schreef F04 het volgende:
Weet er iemand het nummer van dit eerste liedje in deze video?
http://www.youtube.com/watch?v=-cnf5rJ-JIw
Alvast bedankt!
http://geennuance.wordpress.com/2007/06/11/821/quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:42 schreef S-Two het volgende:
Ik zoek dat nummer uit die reclame van Univé over SC Heerenveen.
"Hij had een blanco cheque kunnen tekenen bij Fiorentina
(...) bij Inter Milaan"
Ik weet de precieze tekst niet meer, maar dit is het ongeveer, en in dat nummer zingen ze dan "Stars come and go, but you....?? "
Niet echt een duidelijke beschrijvingmaar goed, misschien weet iemand welk nummer ik bedoel? (staat ook niet op dester.nl)
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het origineel is van The Mama's and the Papa's - California dreamin'. Welke idioot er een housedreun onder heeft gezet weet ik niet.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:26 schreef Muhrijn het volgende:
Weet iemand het muziekje uit Balls of Steel als Neg zijn urban sport uitlegt?
Voorbeeld:
http://www.youtube.com/watch?v=Ndu84H0P4nU
Gelijk aan het begin.
Alvast Dank
Bullet-toothquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
T Raumschmiere - Monster Truck Driver
Geen sample of iets van het nummer? Verwacht dat het iets van Skitzofrenix isquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:06 schreef Louterman het volgende:
Ik zoek een electro/techno achtig nummer waarin de tekst 'I'm schizofrenic' voorkomt. Iemand een idee?
Speedy ft. Lumidee - Sienteloquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:06 schreef koemar het volgende:
Ik zoek een nummer dat een half jaar geleden in de top40 heeft gestaan en ik zou niet weten hoe het nummer heet.
Er staan een paar latino`s op een basketbal veld en de zanger heeft een leger broek aan.
Er staat een vrouw achter het gaas van het basketbal veld en zingt ook mee.
Wie oh wie kan mij de naam geven.
Geen dankquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:05 schreef koemar het volgende:
Thanks man
Yep dit is het nummer COOL
Speedy ft. Lumidee - Sientelo
Super en bedankt....
schijnt een niet bestaand nummer te zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
http://geennuance.wordpress.com/2007/06/11/821/
Het nummer in deze reclame dus.
Iemandquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://download.yousendit.com/804C4C9D1D9AADF0
Van de film Sunshine
Misschien Storm - Storm? Ik ken de clip niet, maar die plaat is ook zo'n beetje uit die tijd en heeft behoorlijk wat weg van Da Hool - Meet Her At The Loveparade.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:22 schreef kayzie het volgende:
Help, ik zoek een nummer van ongeveer 10 jaar geleden. In de tijd dat TMF en The Box nog hip waren. Het is een nummer in de lijn van Da Hool en zo.
De clip was met een flipperkast, waar de zanger of zo doorheen ging. Een stevige beat erbij.
Het is iets met een R.
nee dat is het nietquote:Geen sample of iets van het nummer? Verwacht dat het iets van Skitzofrenix is
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:40 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Misschien Storm - Storm? Ik ken de clip niet, maar die plaat is ook zo'n beetje uit die tijd en heeft behoorlijk wat weg van Da Hool - Meet Her At The Loveparade.
Lastig... Is het wel een top 40 hitje geweest? Zegt me even niets nu, iets met roll-it.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:53 schreef kayzie het volgende:
Nee, Storm is het ook niet. Iets met Roll-it of zo in de titel. Ligt op het puntje van de tong he...
[..]
2007, staat er niet bijquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:59 schreef kaassouffle het volgende:
Staat niet op soundtrack / in aftiteling?
of op IMDB.com (is het sunshine uit 99 of 07?)
Is een opname van een liveset via de radio, het word ook even gezegd.. Adrian ravelo, en dan iets van "working the mass" ofzo.. Moet je gewoon even op livesets van hem zoeken..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:01 schreef yeppi het volgende:
Even voor een vriend van me..... wie weet welk nummer je hoort op mijn site?
http://members.lycos.nl/djyeppi/
je bedoelt denk ik Dario G - Sunchyme.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:05 schreef Chrispeter het volgende:
ik zoek een soort van dance nr achtig iets met afrikaans(?) achtige zang![]()
een vaak terugkomend stukje tekst is "mweeo mama wey"
en dan de melodie tuudutu tu tu tu, volgens mij een soort steeldrum
iedereen kent het nummer denk ik wel van melodie, maar ik ben bang dat niemand hier iets van kan maken![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:20 schreef Ceriel het volgende:
[..]
je bedoelt denk ik Dario G - Sunchyme.
Ah, inderdaad. Er staat ook dat ie nog wel zal komen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:01 schreef bartrid het volgende:
[..]
schijnt een niet bestaand nummer te zijn
http://www.ster.nl/ster?nav=djmmLsHCjENpCkD&bid=rgiqLsHCjENpCkDtDAYVsbD
Passende video-clips bij Fok!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:01 schreef Duvel86 het volgende:
Bastian - you got my love ofzoiets?
ps: en hoe kom je in hemelsnaam bij dat filmpje terecht?![]()
Red 5 - Da Beat Goesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:22 schreef kayzie het volgende:
Help, ik zoek een nummer van ongeveer 10 jaar geleden. In de tijd dat TMF en The Box nog hip waren. Het is een nummer in de lijn van Da Hool en zo.
De clip was met een flipperkast, waar de zanger of zo doorheen ging. Een stevige beat erbij.
Het is iets met een R.
Scherpquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:09 schreef Hagelkaas het volgende:
Niet gevonden.. Hoe kon ik een andere versie zoeken als ik de titel niet wist
Maar bedankt
NEEEEEEEEEE geen venga boysquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:41 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Bedoel je misschien de debuutsingle van de Vengaboys? La Parade De Tettas kwam uit net na Samba de Janeiro uit.
http://youtube.com/watch?v=DwBxp2hvebA
Dat zal wel weer Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix) zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:49 schreef pock het volgende:
Beste allen!
weet iemand misschien welk nummer onder het afsluitende filmpje zit bij "Na de wedstrijden"? Het zit ook onder het einde van het filmpje "Terugblik op EK 2006", het laaste filmpje bij de wedstrijdsamenvattingen bij de under21 championship player van de westrijden.
Mocht je het weten is mijn dank groot!!
mvg Pock
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:25 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat zal wel weer Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix) zijn
"ik verscheurde je foto" ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:39 schreef Snad het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik gister op Bingo FMhoorde. Een rustig nummer met de tekst:
Ik kijk naar die foto, bij mij op de kast
En dan zou ik willen dat jij er nog was
Meer herinner ik me er niet van... Iemand?Harstikke bedankt!
The Answerbank revealed this is a track by Ben Mor/Beny More called Turn It Up but that it was commissioned for this ad and is not commercially available! I am still searching for it myself!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:54 schreef creativeM het volgende:
ik ben nu al een tijdje opzoek naar de theme songs van de volgende bacardi reclames,
maar ik loop constant op een dood spoor.. misschien kunnen jullie me verder helpen..
http://www.youtube.com/watch?v=aOWIyb53pWQ&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=Asv9F80QKf0
sommige mensen zeggen dat het
- Beny More - Turn It Up
- Noisebox - Turn it up
maar over beide artiesten valt weinig te vinden/downloaden.. kunnen jullie me verder helpen?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:26 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zoek het volgende oldskool nummer maar heb geen idee hoe het heet.
Ze zingen het volgende:
pa di da da di da da,.. pa di da da da
Sorry voor de gare omschrijving maar dat zingen ze er wel in
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:26 schreef Maikuuul het volgende:
Ze zingen het volgende:
Nog een optie...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:26 schreef Maikuuul het volgende:
Ze zingen het volgende:
quote:
Scatman John - Scatmanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:26 schreef Maikuuul het volgende:
Ze zingen het volgende:
Ik vond die muziek echt goed toen ik nog op de basisschool zatquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Scatman John - Scatman
Die misschien?
Het blijft lekker om naar te luisterenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik vond die muziek echt goed toen ik nog op de basisschool zat
Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix) ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:14 schreef struiser_1 het volgende:
Hoe heet het nieuwe nr van Fedde le Grand, ik meen dat het samen is met een zangeres
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix) ?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix) ?
Switch - A Bit Patchy?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:51 schreef Borkydude het volgende:
Ik ben op zoek naar een dance/hardstyle nummer waar de sample van Apache in is verwerkt
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:04 schreef Arjann87 het volgende:
Heren, hoe heet dit liedje:
http://www.youtube.com/watch?v=AiIm2G7W-Mg&e
Liquido - Narcoticquote:Op zondag 17 juni 2007 01:10 schreef 2cv het volgende:
Wat ik ook nog zoek is de titel van het liedje waarbij in de videoclip een flatgebouw voorkomt. Dat flatgebouw is duidelijk een decorstuk en er 'wonen' verschillende mensen in die duidelijk allemaal anders zijn. De bandleden spelen hun muziek voor de flat af. Aan het eind van de clip stijgen ze allemaal op, de drummer als laatste. Hij laat z'n drumstokjes vallen op 1 van de trommels.
Ik kon er niet op komen, heb wel een uur zitten piekkerenquote:
Na wat verder gezoek (je moet watquote:Op zondag 17 juni 2007 00:15 schreef 2cv het volgende:
Ik zoek de volledige/correcte titel van een liedje dat begint met "Voici le clef" (of iets wat er op lijkt). Het is een franstalig liedje uit de jaren '50/'60/'70 zo ongeveer. Het is een vrolijk, vrij snel nummer.
dat is van Sergei Prokofiev en gebruikt in Caligula (die ook in die box zit)quote:Op zondag 17 juni 2007 03:44 schreef Alf het volgende:
Hoi luitjes,
Ik ben echt al tijden op zoek naar de naam van het volgende melodietje:
klikje (achtergrond muziek van het filmpje).
Ik heb al aan verscheidene mensen in mijn buurt gevraagd op zij het kennen, maar niemand die het kent.
Kent wellicht een van jullie het?
Alvast bedankt
Oh gij verlosser! Bedankt. Ik heb inmiddels het stuk binnen gehaald... echt een prachtig stuk klassieke muziek.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:32 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dat is van Sergei Prokofiev en gebruikt in Caligula (die ook in die box zit)
Het gaat om "Dance of the Knights" uit Romeo & Juliette
Ik ben op zoek naar de volgende twee namen van de volgende twee liedjes. De eerste heeft veel text opzich maar met lyrics zoeken word ik iig geen naam rijker!quote:
http://www.youtube.com/watch?v=k1pfBIJfox0quote:Op zondag 17 juni 2007 09:35 schreef DaFrenk het volgende:
Niemand weet hoe de muziek heet die je onder de nieuwe Ford reclame hoort? Die met die autotjes aan de ballonnetjes?
quote:it's "the artifact & living" from "Donnie Darko", I think
Dat zou ik ook wel eens willen weten, Room Eleven is geweldigquote:Op zondag 17 juni 2007 07:23 schreef female81 het volgende:
Ik vraag me af wat voor remix ik zojuist hoorde van Room Eleven - Come closer. Op de site van de betreffende radiozender staat geen playlist. Het nummer had in deze versie wat psychedelische hiphop-invloeden. Heel zomers. Op een gegeven moment zat er ook een of andere Nederlandstalige sample doorheen gemixt.
Wie weet het?
http://www.revu.nl/5347.Krezip-kraker_bewerktquote:Op zondag 17 juni 2007 12:32 schreef RacerDKB het volgende:
Van de nieuwe Orange Music reclame,
http://www.orangemusic.nl/
(bovenin kan je hem kijken)
Dat nummer van krezip, maar dan door een jazzgozer, reggae,rock,pop artiest gedaan. Weet iemand of ze dit alleen voor de reclame hebben gedaan of dat al die bands het hele nummer hebben gecoverd?
Dus de nummers bestaan niet helemaal (volledige versie)?quote:Op zondag 17 juni 2007 12:56 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
http://www.revu.nl/5347.Krezip-kraker_bewerkt
Jordy - Dur dur d'etre bebe ?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:55 schreef riskymark het volgende:
Ik ben op zoek naar 2 nummers:
- Een nummer van denk 10 jaar geleden gezongen door een Franse baby. Zit in de clip in een kinderwagen.
Dank
Bert Heerink - Juli July?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:55 schreef riskymark het volgende:
Ik ben op zoek naar 2 nummers:
- Nederlandstalig swingend nummer dat vroeger wel in de Heineken reclame is gebruikt.
Dank
In vorige versie van dit topic zei iemand 'New Cool Collective'quote:Op zondag 17 juni 2007 13:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus de nummers bestaan niet helemaal (volledige versie)?
Die komen nog lees ik nu.
Er staat echter niet bij van wie die jazzy versie is, van wie is die? Het eerste nummer zeg maar.
Oe, da's wel erg 'algemeen' zeg maar. Misschien Vangelis - Conquest Of Paradise?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:35 schreef x-denies het volgende:
Haaaii
ik ben heel erg op zoek naar de naam van een liedje
het is een klassiek nummer en ik weet niet wat ze precies zingen ik weet alleen dat er mannen neurieen in een bepaalde melodie.. gewoon
mmmm mmmm mmmmmmmmm dus..![]()
het liedje kan best van een film zijn..
ohjaa het is iig niet van the crashtest dummys![]()
Help me AUB (A)
Doegg
Jaaa dat is um! haha ik heb gewoon 2 dagen naar dat nummer gezocht en niemand wist um! egt bedankt!quote:Op zondag 17 juni 2007 17:42 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Oe, da's wel erg 'algemeen' zeg maar. Misschien Vangelis - Conquest Of Paradise?
Van spel zonder grenzenquote:Op zondag 17 juni 2007 17:42 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Oe, da's wel erg 'algemeen' zeg maar. Misschien Vangelis - Conquest Of Paradise?
Dat zei ik ook alquote:Op zondag 17 juni 2007 17:42 schreef Ceriel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus de nummers bestaan niet helemaal (volledige versie)?
Die komen nog lees ik nu.
Ik wil je graag proberen te helpen, maar misschien is het handig je upload iets 'universeler' te maken. Na een hoop geklik heb ik uiteindelijk een of ander .amr bestand op mn pc staan die ik met geen mogelijkheid krijg afgespeeld alhier.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:53 schreef Scarface_ het volgende:
Hello, ik zoek dit nummer.
Beetje Funkerman/Fedde Le Grand style.
Thanks!
Volgens mij is dat F to the F - wheels in motionquote:Op maandag 18 juni 2007 01:53 schreef Scarface_ het volgende:
Hello, ik zoek dit nummer.
Beetje Funkerman/Fedde Le Grand style.
Thanks!
Thanks! Ja dacht al dat ie van Funkerman was.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:22 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat F to the F - wheels in motion
en f to the f staat dus voor funkerman+fedde le grand, best logisch eigenlijk![]()
Mika - Grace Kelly?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:33 schreef Foeske het volgende:
Ik heb een lastige, want ik weet de artiest niet, noch de titel van het nummer, noch de tekst in het nummer, noch of het oud of nieuw is(nou ja, ik denk dat het wel van het afgelopen half jaar is en het is nu in ieder geval nog regelmatig op de radio te horen).
De eerste keer dat ik het hoorde dacht ik dat het van Robbie Williams was, maar ik weet het niet zeker. 't zou in ieder geval wat muziek betreft wel van hem kunnen zijn, een lekker popnummer is het. Er wordt in ieder geval heel hoog in gezongen en het is regelmatig op de radio te horen . Ik ben echter net terug na 5 maanden buitenland, dus ik heb geen idee of het nieuw is of niet. Iemand enig idee waar ik het over heb?
Thanx, dat was em!quote:
Lezen is moeilijk, maar probeer het toch maar. Om te beginnen met de OP.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:26 schreef j0rrit het volgende:
Booka Shade - Trickle, heeft iemand dit nummer of kan hem vinden?Geweldig nummer!
Kijk nou, een moderator zonder rechten.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk, maar probeer het toch maar. Om te beginnen met de OP.
En iemand die zich niet aan de policy houdtquote:Op maandag 18 juni 2007 17:48 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Kijk nou, een moderator zonder rechten.
age of lonelinessquote:Op maandag 18 juni 2007 20:48 schreef PDOA het volgende:
Kan iemand mij vertellen van welk nummer van Enigma dit is gejat?
http://www.acidplanet.com/artist.asp?PID=993082&P=1&T=7675
Het zal toch nietquote:Op maandag 18 juni 2007 21:25 schreef bartrid het volgende:
Zullen we Mika - Grace Kelly nog eens doen?
Die bedoel ik niet. Die kerel zingt iets van Ooehoeehh, Oehoehh. En dan in die melodie die ik zei.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:25 schreef bartrid het volgende:
Zullen we Mika - Grace Kelly nog eens doen?
DJ Jose - Turn The Lights Off?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:31 schreef Tradios het volgende:
[..]
Die bedoel ik niet. Die kerel zingt iets van Ooehoeehh, Oehoehh. En dan in die melodie die ik zei.
Ben hem nu aan het luisteren maar ik denk niet dat dat hem is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |