Dat zei ik ook alquote:Op zondag 17 juni 2007 17:42 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Oe, da's wel erg 'algemeen' zeg maar. Misschien Vangelis - Conquest Of Paradise?
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus de nummers bestaan niet helemaal (volledige versie)?
Die komen nog lees ik nu.
Ik wil je graag proberen te helpen, maar misschien is het handig je upload iets 'universeler' te maken. Na een hoop geklik heb ik uiteindelijk een of ander .amr bestand op mn pc staan die ik met geen mogelijkheid krijg afgespeeld alhier.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:53 schreef Scarface_ het volgende:
Hello, ik zoek dit nummer.
Beetje Funkerman/Fedde Le Grand style.
Thanks!
Volgens mij is dat F to the F - wheels in motionquote:Op maandag 18 juni 2007 01:53 schreef Scarface_ het volgende:
Hello, ik zoek dit nummer.
Beetje Funkerman/Fedde Le Grand style.
Thanks!
Thanks! Ja dacht al dat ie van Funkerman was.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:22 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat F to the F - wheels in motion
en f to the f staat dus voor funkerman+fedde le grand, best logisch eigenlijk![]()
Mika - Grace Kelly?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:33 schreef Foeske het volgende:
Ik heb een lastige, want ik weet de artiest niet, noch de titel van het nummer, noch de tekst in het nummer, noch of het oud of nieuw is(nou ja, ik denk dat het wel van het afgelopen half jaar is en het is nu in ieder geval nog regelmatig op de radio te horen).
De eerste keer dat ik het hoorde dacht ik dat het van Robbie Williams was, maar ik weet het niet zeker. 't zou in ieder geval wat muziek betreft wel van hem kunnen zijn, een lekker popnummer is het. Er wordt in ieder geval heel hoog in gezongen en het is regelmatig op de radio te horen . Ik ben echter net terug na 5 maanden buitenland, dus ik heb geen idee of het nieuw is of niet. Iemand enig idee waar ik het over heb?
Thanx, dat was em!quote:
Lezen is moeilijk, maar probeer het toch maar. Om te beginnen met de OP.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:26 schreef j0rrit het volgende:
Booka Shade - Trickle, heeft iemand dit nummer of kan hem vinden?Geweldig nummer!
Kijk nou, een moderator zonder rechten.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk, maar probeer het toch maar. Om te beginnen met de OP.
En iemand die zich niet aan de policy houdtquote:Op maandag 18 juni 2007 17:48 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Kijk nou, een moderator zonder rechten.
age of lonelinessquote:Op maandag 18 juni 2007 20:48 schreef PDOA het volgende:
Kan iemand mij vertellen van welk nummer van Enigma dit is gejat?
http://www.acidplanet.com/artist.asp?PID=993082&P=1&T=7675
Het zal toch nietquote:Op maandag 18 juni 2007 21:25 schreef bartrid het volgende:
Zullen we Mika - Grace Kelly nog eens doen?
Die bedoel ik niet. Die kerel zingt iets van Ooehoeehh, Oehoehh. En dan in die melodie die ik zei.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:25 schreef bartrid het volgende:
Zullen we Mika - Grace Kelly nog eens doen?
DJ Jose - Turn The Lights Off?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:31 schreef Tradios het volgende:
[..]
Die bedoel ik niet. Die kerel zingt iets van Ooehoeehh, Oehoehh. En dan in die melodie die ik zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |