Liquido - Narcoticquote:Op zondag 17 juni 2007 01:10 schreef 2cv het volgende:
Wat ik ook nog zoek is de titel van het liedje waarbij in de videoclip een flatgebouw voorkomt. Dat flatgebouw is duidelijk een decorstuk en er 'wonen' verschillende mensen in die duidelijk allemaal anders zijn. De bandleden spelen hun muziek voor de flat af. Aan het eind van de clip stijgen ze allemaal op, de drummer als laatste. Hij laat z'n drumstokjes vallen op 1 van de trommels.
Ik kon er niet op komen, heb wel een uur zitten piekkerenquote:
Na wat verder gezoek (je moet watquote:Op zondag 17 juni 2007 00:15 schreef 2cv het volgende:
Ik zoek de volledige/correcte titel van een liedje dat begint met "Voici le clef" (of iets wat er op lijkt). Het is een franstalig liedje uit de jaren '50/'60/'70 zo ongeveer. Het is een vrolijk, vrij snel nummer.
dat is van Sergei Prokofiev en gebruikt in Caligula (die ook in die box zit)quote:Op zondag 17 juni 2007 03:44 schreef Alf het volgende:
Hoi luitjes,
Ik ben echt al tijden op zoek naar de naam van het volgende melodietje:
klikje (achtergrond muziek van het filmpje).
Ik heb al aan verscheidene mensen in mijn buurt gevraagd op zij het kennen, maar niemand die het kent.
Kent wellicht een van jullie het?
Alvast bedankt
Oh gij verlosser! Bedankt. Ik heb inmiddels het stuk binnen gehaald... echt een prachtig stuk klassieke muziek.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:32 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dat is van Sergei Prokofiev en gebruikt in Caligula (die ook in die box zit)
Het gaat om "Dance of the Knights" uit Romeo & Juliette
Ik ben op zoek naar de volgende twee namen van de volgende twee liedjes. De eerste heeft veel text opzich maar met lyrics zoeken word ik iig geen naam rijker!quote:
http://www.youtube.com/watch?v=k1pfBIJfox0quote:Op zondag 17 juni 2007 09:35 schreef DaFrenk het volgende:
Niemand weet hoe de muziek heet die je onder de nieuwe Ford reclame hoort? Die met die autotjes aan de ballonnetjes?
quote:it's "the artifact & living" from "Donnie Darko", I think
Dat zou ik ook wel eens willen weten, Room Eleven is geweldigquote:Op zondag 17 juni 2007 07:23 schreef female81 het volgende:
Ik vraag me af wat voor remix ik zojuist hoorde van Room Eleven - Come closer. Op de site van de betreffende radiozender staat geen playlist. Het nummer had in deze versie wat psychedelische hiphop-invloeden. Heel zomers. Op een gegeven moment zat er ook een of andere Nederlandstalige sample doorheen gemixt.
Wie weet het?
http://www.revu.nl/5347.Krezip-kraker_bewerktquote:Op zondag 17 juni 2007 12:32 schreef RacerDKB het volgende:
Van de nieuwe Orange Music reclame,
http://www.orangemusic.nl/
(bovenin kan je hem kijken)
Dat nummer van krezip, maar dan door een jazzgozer, reggae,rock,pop artiest gedaan. Weet iemand of ze dit alleen voor de reclame hebben gedaan of dat al die bands het hele nummer hebben gecoverd?
Dus de nummers bestaan niet helemaal (volledige versie)?quote:Op zondag 17 juni 2007 12:56 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
http://www.revu.nl/5347.Krezip-kraker_bewerkt
Jordy - Dur dur d'etre bebe ?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:55 schreef riskymark het volgende:
Ik ben op zoek naar 2 nummers:
- Een nummer van denk 10 jaar geleden gezongen door een Franse baby. Zit in de clip in een kinderwagen.
Dank
Bert Heerink - Juli July?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:55 schreef riskymark het volgende:
Ik ben op zoek naar 2 nummers:
- Nederlandstalig swingend nummer dat vroeger wel in de Heineken reclame is gebruikt.
Dank
In vorige versie van dit topic zei iemand 'New Cool Collective'quote:Op zondag 17 juni 2007 13:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus de nummers bestaan niet helemaal (volledige versie)?
Die komen nog lees ik nu.
Er staat echter niet bij van wie die jazzy versie is, van wie is die? Het eerste nummer zeg maar.
Oe, da's wel erg 'algemeen' zeg maar. Misschien Vangelis - Conquest Of Paradise?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:35 schreef x-denies het volgende:
Haaaii
ik ben heel erg op zoek naar de naam van een liedje
het is een klassiek nummer en ik weet niet wat ze precies zingen ik weet alleen dat er mannen neurieen in een bepaalde melodie.. gewoon
mmmm mmmm mmmmmmmmm dus..![]()
het liedje kan best van een film zijn..
ohjaa het is iig niet van the crashtest dummys![]()
Help me AUB (A)
Doegg
Jaaa dat is um! haha ik heb gewoon 2 dagen naar dat nummer gezocht en niemand wist um! egt bedankt!quote:Op zondag 17 juni 2007 17:42 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Oe, da's wel erg 'algemeen' zeg maar. Misschien Vangelis - Conquest Of Paradise?
Van spel zonder grenzenquote:Op zondag 17 juni 2007 17:42 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Oe, da's wel erg 'algemeen' zeg maar. Misschien Vangelis - Conquest Of Paradise?
Dat zei ik ook alquote:Op zondag 17 juni 2007 17:42 schreef Ceriel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus de nummers bestaan niet helemaal (volledige versie)?
Die komen nog lees ik nu.
Ik wil je graag proberen te helpen, maar misschien is het handig je upload iets 'universeler' te maken. Na een hoop geklik heb ik uiteindelijk een of ander .amr bestand op mn pc staan die ik met geen mogelijkheid krijg afgespeeld alhier.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:53 schreef Scarface_ het volgende:
Hello, ik zoek dit nummer.
Beetje Funkerman/Fedde Le Grand style.
Thanks!
Volgens mij is dat F to the F - wheels in motionquote:Op maandag 18 juni 2007 01:53 schreef Scarface_ het volgende:
Hello, ik zoek dit nummer.
Beetje Funkerman/Fedde Le Grand style.
Thanks!
Thanks! Ja dacht al dat ie van Funkerman was.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:22 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat F to the F - wheels in motion
en f to the f staat dus voor funkerman+fedde le grand, best logisch eigenlijk![]()
Mika - Grace Kelly?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:33 schreef Foeske het volgende:
Ik heb een lastige, want ik weet de artiest niet, noch de titel van het nummer, noch de tekst in het nummer, noch of het oud of nieuw is(nou ja, ik denk dat het wel van het afgelopen half jaar is en het is nu in ieder geval nog regelmatig op de radio te horen).
De eerste keer dat ik het hoorde dacht ik dat het van Robbie Williams was, maar ik weet het niet zeker. 't zou in ieder geval wat muziek betreft wel van hem kunnen zijn, een lekker popnummer is het. Er wordt in ieder geval heel hoog in gezongen en het is regelmatig op de radio te horen . Ik ben echter net terug na 5 maanden buitenland, dus ik heb geen idee of het nieuw is of niet. Iemand enig idee waar ik het over heb?
Thanx, dat was em!quote:
Lezen is moeilijk, maar probeer het toch maar. Om te beginnen met de OP.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:26 schreef j0rrit het volgende:
Booka Shade - Trickle, heeft iemand dit nummer of kan hem vinden?Geweldig nummer!
Kijk nou, een moderator zonder rechten.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk, maar probeer het toch maar. Om te beginnen met de OP.
En iemand die zich niet aan de policy houdtquote:Op maandag 18 juni 2007 17:48 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Kijk nou, een moderator zonder rechten.
age of lonelinessquote:Op maandag 18 juni 2007 20:48 schreef PDOA het volgende:
Kan iemand mij vertellen van welk nummer van Enigma dit is gejat?
http://www.acidplanet.com/artist.asp?PID=993082&P=1&T=7675
Het zal toch nietquote:Op maandag 18 juni 2007 21:25 schreef bartrid het volgende:
Zullen we Mika - Grace Kelly nog eens doen?
Die bedoel ik niet. Die kerel zingt iets van Ooehoeehh, Oehoehh. En dan in die melodie die ik zei.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:25 schreef bartrid het volgende:
Zullen we Mika - Grace Kelly nog eens doen?
DJ Jose - Turn The Lights Off?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:31 schreef Tradios het volgende:
[..]
Die bedoel ik niet. Die kerel zingt iets van Ooehoeehh, Oehoehh. En dan in die melodie die ik zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |