nope... vind ik meer reggae. wel leuk nummer trouwens!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:45 schreef Duvel86 het volgende:
Luie hond - nummertje?
Dat is een nummer van Bart Peeters & the Radios - I'm into folk, weet alleen niet of het officieel ook van hen komt, maar google levert me alleen the radios opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:48 schreef SkykeN het volgende:
Liedje gezocht!
Ik zoek het liedje dat Bart Peeters in de spot van VTM live speelt. Komt mij heel bekend voor maar kan natuurlijk niet op de naam komen.
http://www.vtmlive.be/index.php/home/welcome
Iets naar onder gaan en op 'bekijk de TV spot' klikken.
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:09 schreef Silaz het volgende:
http://youtube.com/watch?v=XYU7wTBEv_o
Wat is naam van dit nummer wat op achtergrond speelt.
High kick.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:25 schreef Silaz het volgende:
[..]
OneChance3 (3 months ago) marked as spam
Song is by america's nightmare
Heb al op gezocht maar niks gevonden.
Het - Ik heb geen zin om op te staan ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:39 schreef janklamer het volgende:
Er is een nederlandstalig jazzy liedje (misschien van een belgische? - beetje zachte "g")
De tekst gaat over lekker in bed blijven liggen ofzo - en sommige expliciete dingen erin..
wie oh wie weet ? ik meen me te herinneren van de RDS display dat het een simone was.?
The Chemical Brothers - Do It Againquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:46 schreef eRRR-Tieee het volgende:
ik heb vanmiddag een nummer gehoord op tmf maar er stond geen titel enz bij
Tis een beetje dance achtig en in de clip waren kinderen te zien die met een radio op hun schouder liepen ergens in Algerije of afganhistan volgens mij.....
Lekker duidelijk he??? iemand enig idee
Eva de Roovere - Fantastig tochquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:39 schreef janklamer het volgende:
Er is een nederlandstalig jazzy liedje (misschien van een belgische? - beetje zachte "g")
De tekst gaat over lekker in bed blijven liggen ofzo - en sommige expliciete dingen erin..
wie oh wie weet ? ik meen me te herinneren van de RDS display dat het een simone was.?
Dat is van hemzelfquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:59 schreef GotenSSJ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FpsLPJhKcAU&mode=related&search=
Iemand die weet hoe het muziekje heet waar Jochem Meijer z'n Kournikova liedje op doet?![]()
Ow, ik zou toch zweren dat ik het ergens van kenquote:
David Vendetta - Love To Love Youquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:41 schreef Harry_Turtle het volgende:
Hoorde van het weekend een soort trance mix van een nummer van Beyonce, Crazy in Love.
Qua muziek leek het op wat op (misschien wel bekend) scumfrog.
De weinige vocals waren dat"iiiiiiiiiiiiiiiii, love to love you baby.... iiiiiii love to love you baby...
Lijkt verder voor geen meter op crazy in love. Iemand enig idee?
Bedankt
T Raumschmiere - Monster Truck Driverquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:52 schreef Myster_E het volgende:
Hoe heet het 1e nummer ook alweer wat je in *dit* filmpje hoort?
Iemand?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:46 schreef lovegrrl het volgende:
Een liedje die ik vaak hoor op mn werk, maar niet kan vinden door simpel te googlen
Once we get started, it's just so hard to stop, I just can't stop I just can't stop, You keep giving it up and I keep giving you all I have.. all night long (zoiets)
een vrij hoge vrouwenstem die het zingt, rustig liedje is het
Erik Mesie - Swingkingquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:51 schreef n0r het volgende:
Ik hoorde vandaag in de supermarkt een nederlandstalig liedje, ik gok ergens uit de jaren 80, heel chill, redelijk up-tempo.
Ik kon er geen zag van verstaan, alleen dat hij omsomde van, ik heb een (...), ik heb een (...), ik heb een (...). Ik wil altijd mooi weer (?) met hier en daar een (...)
Ik weet het, het is niet veel info, maar als iemand het herkent, zou dat heel erg chill zijn
Alvast bedankt.
Als ze dezelfde als van de week gebruikten is het Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:57 schreef Jeroen_S. het volgende:
wie heeft er net NA DE WEDSTRIJDEN gekeken en weet hoe het liedje heet in het afsluitende filmpje, een paar minuten geleden dus..
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:30 schreef macaronihoofd het volgende:
ik zoek het deuntje van tell sell... wat dus tijdens de reclames te zien zijn, die zijn altijd hetzelfde geloof ik
@ beiden:quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:46 schreef Meng het volgende:
Remix van By the Way van RHCP? House/clubversie....
Je kan deze sites ook proberen:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:54 schreef Eltonno het volgende:
[..]
![]()
toch bedankt, ga even kijken of ik er iets op kan vinden
Vengaboys - To Brazilquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:22 schreef Stefkuh het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik vanmiddag in de efteling hoorde. Het is een hitje geweest nadat Samba di Janeiro een grote hit was geweest. Het lijkt er vrij veel op maar de woorden 'carnaval" en "rio" komen voorbij. Kan iemand me aan een titel / groep helpen?
Justice - D.A.N.C.E.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:46 schreef SuperRogier het volgende:
De tune van "dance dance dance" ofzo op MTVIemand een idee wat het nummer is?
Op lyrics zoeken met als zoektermen "dance" "dance" en "dance" is uiteraard kansloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |