Darude - Touch me Feel mequote:Op woensdag 6 juni 2007 16:45 schreef zwareshag het volgende:
In 2001 ofzo had ik een trance nummer op CD waarin de hele tijd nogal zwoel "Touch me" gezongen werd. Iemand zei me dat het Tiesto maar die persoon kan het mis hebben, hoewel het wel Tiesto-achtig klonk voor zover ik het me kan herinneren. Wie weet welke ik bedoel?
Is van Tiesto en heet gewoon Touch Mequote:Op woensdag 6 juni 2007 16:45 schreef zwareshag het volgende:
In 2001 ofzo had ik een trance nummer op CD waarin de hele tijd nogal zwoel "Touch me" gezongen werd. Iemand zei me dat het Tiesto maar die persoon kan het mis hebben, hoewel het wel Tiesto-achtig klonk voor zover ik het me kan herinneren. Wie weet welke ik bedoel?
Toch niet Günther (ft. Samantha Fox) - Touch mequote:Op woensdag 6 juni 2007 17:22 schreef zwareshag het volgende:
Beide niet, helaas.
Het staat wel op die cd, maar het nummer is van Rui Da Silvaquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Is van Tiesto en heet gewoon Touch Me![]()
Staat op TranceNation 2001 btw
Deze? http://www.youtube.com/watch?v=U4LXyenU1_0quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:43 schreef Memory het volgende:
[..]
Het staat wel op die cd, maar het nummer is van Rui Da Silva![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Deze? http://www.youtube.com/watch?v=U4LXyenU1_0
Volgens mij is dat hem alleen heb ik geen naam van de artiest..quote:Ooh yeah
Oh yeah
I can't find another minute for myself
Too busy pleasing someone else today
I've lost my way
There's gotta be a way of finding my way back
Just have to take a different tact
To where I'm at
And the only thing
I really learned
Is how to break my fall
And before I get
My fingers burned
Before I lose it all
I've got to
Breakaway, breakaway
No I can't hesitate
Oh release yourself
Down to earth
Breakaway, breakaway
No I can't hesitate
Oh release yourself
Second birth
It's really hard to find the dream confusion raised
I hit my head against the wall again
But it's not in vain
There has to be a better reason why I'm here
Before I start to disappear
I gotta get out of here
And the only thing
I really learned
Is how to break my fall
And before I get
My fingers burned
Before I lose it all
I've got to
Breakaway, breakaway
No I can't hesitate
Oh release yourself
Down to earth
Breakaway, breakaway
No I can't hesitate
Oh release yourself
Second birth
I, I don't wanna be here
I, I don't have to be here
I said I, I don't wanna be here
Cos it's time to move on to get back to the place I belong
And the only thing
I really learned
Is how to break my fall
And before I get
My fingers burned
Before I lose it all, yeah
I've got to
Breakaway, breakaway
No I can't hesitate
Oh release yourself
Down to earth
Breakaway, breakaway
No I can't hesitate
Oh release yourself
Second birth
Breakaway, break away
And the only thing
Breakaway, breakaway
I really learned
Breakaway, breakaway
Is how to break my fall
Breakaway, breakaway
And before I get
Breakaway, breakaway
My fingers burned
Breakaway, breakaway
Before I lose it all
Breakaway, breakaway
I've got to
Breakaway, breakaway
De artiest is 'V'quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:08 schreef Koenz0r het volgende:
Vlak voor het refrein zingt ze ook iets als in "But i know, iam not a loser lalala break away":').
EDIT:
[..]
Volgens mij is dat hem alleen heb ik geen naam van de artiest..
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:32 schreef BlackRhino het volgende:
Wie kan mij helpen aan wat titels van Deutsche Schlagers? Van die lekkere foute![]()
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Ik vrees dat ik te laat was, maar Qbox helpt je vast verderquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef jovink het volgende:
wie weet hoe dit nr heet wat nu op www.deepfm.nl is
snel!
Sade - no ordinary love?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:26 schreef xman het volgende:
Kan iemand me helpen met een lied die maar blijft malen in m'n hoofd, maar weet niet welk lied dat is.
All I gave to you all I gave to you all that you took I gave back. Of zoiets.
Ricky L ft. Mick - Born Again dusquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef jovink het volgende:
snel!
Nee het is een beetje een uptempo nummer. Jaren 90.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
Sade - no ordinary love?
http://www.mp3lyrics.org/s/sade/no-ordinary-love/
Voortaan iets met je mobiel opnenmen ofzo, al is het maar een stukje dan is dat nog handig...quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef jovink het volgende:
snel!
Had ie ook gedaan, daarom wist IK het nummer ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:35 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Voortaan iets met je mobiel opnenmen ofzo, al is het maar een stukje dan is dat nog handig...
Weet niemand het??quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:05 schreef yeppi het volgende:
Wie weet welke plaat je hoort op deze site?
http://members.lycos.nl/djyeppi/
Het gaat om het nummer dat je op de achtergrond hoort...hoop dat iemand het weet...
bvd
Yeppi
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kalm aan, dr zijn nog mensen die werken de hele dag![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:10 schreef Ballistic het volgende:
iemand enig idee hoe dat nummer heet in de nieuwe 'Bier mag weer gezien worden' reclame van Grolsch?
Via grolsch.nlquote:De muziek in de TVC glazen huis is speciaal voor Grolsch gecomponeerd door Wayne Roberts en uitgevoerd door Madplanet. De titel van de track is Eagle.
Geen dankquote:
ik weet wat je bedoelt! geen idee hoe het heet. Google helpt me ook niet echt zo.quote:Opdonderdag 7 juni 2007 21:25schreef Lucc het volgende:
Ok, even een moeilijke ben ik bang!
Hoorde het nummer een tijdje geleden weer op 3FM
Volgens mij is het nummer een beetje in de stijl van het intro nummer van: The Fresh Prince of Bel-Air
In het nummer herhaalde steeds een teskt als: Mr. Bambolino, Mr. Bob Bambolino..
Teminste.. zoiets verstond ik altijd!
Iemand enig idee? Google werkt niet echt mee!
je hoort door dat riedeltje van die vent op eens wat dames er doorheen zingen: oeoeoehhhh, mister bombelino!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:07 schreef innepin het volgende:
Beach boys misschien? weet even de titel van het nummer niet, zal ff zoeken.
Dat zou heeel mooi zijn! :-)quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hoort door dat riedeltje van die vent op eens wat dames er doorheen zingen: oeoeoehhhh, mister bombelino!
(er komt steeds meer boven, misschien weet ik het straks spontaan)
hoppaquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:25 schreef Lucc het volgende:
Volgens mij is het nummer een beetje in de stijl van het intro nummer van: The Fresh Prince of Bel-Air
In het nummer herhaalde steeds een teskt als: Mr. Bambolino, Mr. Bob Bambolino..
Ik zal eens proberen wat vaker weer op dit forum aanwezig te zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:25 schreef Lucc het volgende:
He Ron, jij hierquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:54 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Ik zal eens proberen wat vaker op dit forum aanwezig te zijn.
Dat had in dit geval minstens 2,5 uur zoeken gescheeld.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |