idd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:50 schreef thewishmaster het volgende:
Makaay zou echt een topaankoop zijn voor Feyenoord, maar ik vraag me af waarom hij voor Feyenoord zou kiezen wanneer ook PSV belangstelling heeft.
Mjah, psv is een zaadclub?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:50 schreef thewishmaster het volgende:
Makaay zou echt een topaankoop zijn voor Feyenoord, maar ik vraag me af waarom hij voor Feyenoord zou kiezen wanneer ook PSV belangstelling heeft.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:11 schreef SoupNazi het volgende:
Als Makaay komt heeft Feyenoord wel kans op de top 4 van Nederland.![]()
moet je niet doenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
...en als ik de verhalen van Pi-air en consorten moet geloven...
de kans is heel groot dat Bert komt hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:23 schreef -jos- het volgende:
De kans is het grootst dat ze beiden niet komen imo
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:12 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Om al die fouten van de verdediging weg te werken met goals, mag hij wel net zo veel doelpunten maken als Alves.
34? Dan zit je net rond de helft?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:12 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Om al die fouten van de verdediging weg te werken met goals, mag hij wel net zo veel doelpunten maken als Alves.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:48 schreef Erasmusch het volgende:
Wel jammer dat Pizarro en Tymoschuk al ergens hebben getekend
Dat is toch van die pizza;s?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:02 schreef Erasmusch het volgende:
Maar we hebben altijd nog Wagner Love,
Boateng was een jaar geleden toch wel serieus?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:02 schreef Erasmusch het volgende:
Maar we hebben altijd nog Wagner Love, Gio, Hofland, Boateng etc etc![]()
Dacht het niet. Toen had ie net de Uefa cup finale gespeeld en was nog een jaartje jonger. Gio had ik wel op gehoopt/rekening mee gehouden dit jaar, maar ja, zal wel aan Bosz liggenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Boateng was een jaar geleden toch wel serieus?
Beter een zaadclub dan een club zonder potentiequote:
Die heeft het niet zo op Bertje toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
OT: Postte Steef nog maar, dan wisten we al snel genoeg of dit gerucht serieus is of niet.
Volgens mij niet nee. Maar hij zou ook weten of het Makaay-gerucht waar is omdat hij de nodige zaakwaarnemers (z'n beste vriend is de zaakwaarnemer van Mendes da Silva en nog wat spelers) e.d. kent.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die heeft het niet zo op Bertje toch?
Wie wel?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die heeft het niet zo op Bertje toch?
Als er in elke linie een goede speler bij komt zie ik het nog niet eens zo somber in voor Feyenoord komend seizoen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
Als je er een beetje geld in propt heb je eigenlijk ook zo een elftal dat weeer een stuk beter is, genoeg mogelijkheden![]()
Ach, hopelijk gebruiken ze bij Feyenoord nu z'n kennis, heb ik veel liever dan dat hij geruchten wel of niet ontkracht.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beter een zaadclub dan een club zonder potentie.
OT: Postte Steef nog maar, dan wisten we al snel genoeg of dit gerucht serieus is of niet.
Commentaar op roymakaay.nlquote:Ingediend door Giovanni van Bronckhorst (niet geverifiëerd) op Din, 2007-06-05 00:24.
Hoi Roy,
Ik zit toevallig ook aan een terugkeer naar Rotterdam te dennken. Zou super zijn als jij meekomt. Samen deze geweldige club weer naar de top helpen. Ik heb volgende week een gesprek met Peter Bosz en Hopelijk komt er iets positiefs uit. Laat me weten als er meer duidelijkheid is rondom jouw situatie.
Groetjes Gio
zijn er al concrete clubs voor hem?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:05 schreef cultheld het volgende:
Fellaini lijkt me niet haalbaar voor Fey.
Mits er geld is voor versterkingen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:24 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
de kans is heel groot dat Bert komt hoor
Als Makaay haalbaar is, waarom niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:05 schreef cultheld het volgende:
Fellaini lijkt me niet haalbaar voor Fey.
Dat vind ik te simpel gedacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:46 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als Makaay haalbaar is, waarom niet.
Je moet voetbal ook niet ingewikkelder maken dan dat het is..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat vind ik te simpel gedacht eigenlijk.
Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:44 schreef Keltie het volgende:
Bertje waarschijnlijk wel, Makaay gok ik van niet.
Was te verwachten natuurlijk, een speler van zijn kaliber is voor vele clubs interessant en met name voor Spaanse clubs of bijvoorbeeld Lyon goed te betalen. Maar misschien wil ie wel terug naar Nederland, je weet het nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:31 schreef Luni het volgende:
Lyon en enkele Spaanse clubs hebben ook iintresse in Makaay dus.....................![]()
Dat geld allemaal niet bij Feijenoord.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:39 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ervaringen...verleden...garantie...toekomst...
Hoe zat dat ook al weer?
Had je dan werkelijk verwacht dat hij zou komen? Alleen mensen met liefde voor de club zouden bereid zijn om van Bayern naar Feijenoord te gaan...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
Volgens der Kicker gaat Makaay naar Lyon![]()
Inderdaad. Zolang Bertje maar komt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:55 schreef EnactedChaos het volgende:
Ach ja.
Zien het wel. Ik verwacht er niks van iig.
Het heeft wel een keer gelijk...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Oke leuk, rot je nu weer op?
lachtertje van de eredivisiequote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:00 schreef sanni het volgende:
-hoop gezwets-
quote:Zaakwaarnemer Rob Jansen liet vandaag tegenover Radio Rijnmond weten dat de berichtgeving van NOS Sportjournaal over een op handen zijnde transfer van Makaay naar Feyenoord onzin is. Volgens hem zou er niets spelen rond Makaay op het moment.
Feyenoord Netwerk
De radiozender zet twijfels bij die uitlatingen, omdat Jansen, ook zaakwaarnemer van Van Marwijk, dit weekend nog ontkende dat Van Marwijk met Feyenoord in onderhandeling is.
kicker.dequote:Makaay: Lockrufe aus Holland
Angesichts der wachsenden Konkurrenz im Bayern-Sturm ist ein Verbleib von Roy Makaay beim deutschen Rekordmeister eher unwahrscheinlich. Lockrufe sind zu vernehmen aus dessen niederländischer Heimat - so berichtet "De Telegraaf" vom Interesse Feyenoords. Nach kicker-Informationen zieht es den 32-Jährigen allerdings eher nach Frankreich oder Spanien.
Makaay hat in München noch einen gültigen Vertrag bis 2008. Da mit Luca Toni (AC Florenz) und wunschgemäß auch Miroslav Klose (Werder Bremen) in der kommenden Spielzeit ein oder zwei Hochkaräter das Team von Ottmar Hitzfeld verstärken werden und Makaay gerne auf ein Abonnement auf der Ersatzbank verzichten würde, ist der Wechsel wohl vorgezeichnet.
Die niederländische Ehrendivision, neben Rotterdam hat offenbar auch die PSV Eindhoven die Fühler ausgestreckt, soll es nach Ansicht Makaays aber eher nicht werden. Frankreichs Ligue 1, allen voran Serienmeister Olympique Lyon, stehen höher im Kurs. Auch Spanien ist für Makaay interessant, bei Deportivo La Coruña (1999-2003) avancierte der Niederländer zum Goalgetter von europäischem Top-Format.
Eins ist klar: Wenn Klose kommt, wird Makaay wechseln. Wenn nicht, könnte der FCB auf die Erfüllung des Vertrags pochen.
In der abgelaufenen Runde erzielte der 39-malige Nationalspieler 16 Ligatore für die Bayern, konnte jedoch nicht immer überzeugen. Vorstands-Chef Karl-Heinz Rummenigge hatte nach Ablauf der Saison betont, Makaay nicht abgeben zu wollen. Mit Nationalspieler Lukas Podolski und Roque Santa Cruz (Angebot von Betis Sevilla) stehen zwei weitere namhafte Stürmer im Bayern-Kader, Claudio Pizarro verabschiedete sich in Richtung FC Chelsea.
tja, die tijd komt er weer aanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Pfff, wat een gezwets allemaal, lijken wel een stelletje wijven. Echt dit wordt nog een zomer vol bullshit geruchten....
Je vergeet AC Milan voor Kakaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Franky heb je het dan nog niet gehoord? Feyenoord heeft Madrid gebeld voor R. Carlos en ze zouden ook naar Man. United gebeld hebben voor Neville![]()
Maar je hebt verder gelijk t word een zomer vol kansloze geruchten gok ik!!
quote:Makaay? Van Marwijk?
Roy Makaay's zaakwaarnemer Rob Jansen heeft vandaag tegenover Radio Rijnmond laten weten, dat de berichtgeving van onder andere het NOS Sportjournaal over een mogelijk op handen zijnde transfer van Makaay naar Feyenoord complete onzin is. Volgens Jansen zou er sowieso niets spelen rond Makaay op het moment.
Radio Rijnmond uitte openlijk twijfels over Jansen's uitlatingen, omdat de zaakwaarnemer tevens de belangen van Bert van Van Marwijk behartigt en in die hoedanigheid afgelopen weekend nog doodleuk ontkende dat de coach met Feyenoord in onderhandeling is.
Over de onderhandelingen tussen club en coach laat geen der partijen vooralsnog iets los, anders dan dat men met elkaar in gesprek is. Feyenoord, dat ondertussen al meer dan een maand zonder trainer zit, begint over een kleine 30 dagen met de voorbereiding op het nieuwe seizoen...
quote:Op dinsdag 15 juli 2003 15:14 schreef Staanplaats het volgende:
Ik heb op 'Ja, want..' gestemd, omdat ik het idee heb dat er onder van Marwijk te weinig vooruitgang wordt geboekt binnen de selectie. Ook het inpassen van jeugdspelers (we waren Ajax toch voorbij gestreefd...?) gebeurt niet of nauwelijks, en als het gebeurt dan hebben ze geeen krediet en wordt elke fout onder het vergrootglas gelegd.
Ook moet van Marwijk ook eens de oudere jongens op hun plaatsen durven te zetten, als Paauwe of De Nooijer kut speelt moet je dat ook durven zeggen, en moet je niet beginnen over de onervarenheid van Loovens (om maar even een voorbeeld te noemen).
Ik denk ook dat er onder van Marwijk te veel onenigheid in de groep is ontstaan, want nu ook de laatste weken naar voren komt dit kan nooit goed zijn voor de prestaties van de club.
Feijenoord heeft in mij visie behoefte aan een betere/grotere persoonlijkheid als hoofdtrainer, eentje die wél een commerciele aankoop als Song durft passeren. Eéntje die wél met jeugdspelers durft te werken. Eéntje die wel eens naar de beleidsbepalers boven hem op de tafel durft te slaan om te zeggen dat het een zooitje is. Plus een trainer die wel weer progressie uit deze groep weet te halen, en ze op een 'maximaal' niveau laat voetballen. Een trainer die de spelers weer bijbrengt dat er ten ALLE tijden 110% inzet wordt verwacht, en als het voetballend niet mocht lukken, dat er dan maar gewoon ouderwets geknokt moet worden (en soms wel letterlijk!).
Maar de problemen liggen niet alleen bij van Marwijk, ook dhr. Baan moet snel plaats maken voor een clubman met een andere visie. Alle projecten over de gehele wereld, en zelf het excelsiorproject hebben tot nu toch nog nauwelijks resultaat gehad. Hier moet toch eens lering worden uitgetrokken, en moet het duidelijk worden dat er een andere koers moet worden gevaren.
Sommige mensen hebben inderdaad gelijk als ze zeggen dat Rob Baan een geïnfiltreerde Spartaan is, die Feijenoord naar de knoppen helpt.
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Regionieuws/Sport?itemid=44329quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Van Lunaticnews:
[..]
![]()
Helaas heb ik het bewuste Radio Rijnmond fragment gemist
In 4 jaar tijd is er naar mijn mening een hoop gebeurt. Bij de club is veel veranderd, van Marwijk een stuk wijzer geworden in Duitsland. En dan dingen zijn toch anders dan ze op het eerste gezicht leken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:17 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Prachtig dit.
We hebben juist alles nodig waarvan jij zegt dat ie t niet heeft... (ik weet dat we 4 jaar verder zijn maar toch)
Je kan Baan ook mooi veruilen voor Bosz en je ziet dat er nog geen ene ruk veranderd is bij Feyenoord
Ik wil Bert niet.
Zo maar ff snel een post die ik zag, niks persoonlijks tegen staanplaats verder.
Ik kan je vrijwel geen ongelijk geven op deze punten maar hij zal in alle vetgedrukte eigenschappen veranderd moeten zijn anders wordt het denk ik niks. En daar ben ik nogal huiverig voor. Ik moet zeggen dat ik BvM totaal niet heb gevolgd dus ik hoop dat ik t fout heb en dat ie me verrast en dat ie wel de jeugd de kans geeft, wel durft op te staan tegen de leiding, wel aanvallend durft te voetballen ipv ALTIJD dat balletje terug naar de keeper of de eigen helft etc.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:44 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
In 4 jaar tijd is er naar mijn mening een hoop gebeurt. Bij de club is veel veranderd, van Marwijk een stuk wijzer geworden in Duitsland. En dan dingen zijn toch anders dan ze op het eerste gezicht leken.
Neemt niet weg, dat van Marwijk niet het optimale heeft gepresteerd met Feijenoord, hij had er meer uit moeten halen. Het grootste verwijt is misischien nog wel dat van Marwijk in die tijd te loyaal is geweest naar de club leiding. Hij kreeg de kritiek waar andere het hadden moet krijgen.
Tsjah het verhaal met de jeugd. Het heeft twee kanten. Van Persie en Leonardo veel besproken al, van beide kanten zijn daar fouten gemaakt. Andere jongens (Smolarek, Loovens) is hij misschien wel te voorzichtig geweest. Maar aan de andere kant is die zelfde Smolarek wel helemaal opgebloeid bij Dortmund onder van Marwijk.
Van Marwijk is toch een coach die met beperkte middelen iets kan opbouwen (Fortuna, Feijenoord, Dortmund), is altijd loyaal naar de club, heeft ondertussen toch veel ervaring opgebouwd. Hij is misschien niet de meeste ideale of perfecte persoon, maar op dit moment geef ik hem wel de voorkeur.
Terwijl dat toch niet zo'n heel moeilijke opgave was geweest...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:15 schreef renz0r het volgende:
Na van marwijk is geen enkele trainer beter geweest.
zoiets geloof je toch niet ....quote:Op woensdag 6 juni 2007 07:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Perez wil naar Feyenoord, maar wacht op de aanstelling van een trainer, aldus de Telegraaf.
Dat zal de Feyenoord leiding niet in dank worden afgenomen, hoewel ik denk dat hij van meer waarde zal kunnen zijn dan Charisteas is geweest. Maar Perez is vast niet grateloos op te halen uit Amsterdam.quote:Op woensdag 6 juni 2007 07:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Perez wil naar Feyenoord, maar wacht op de aanstelling van een trainer, aldus de Telegraaf.
Overbodig, trainer moet hem niet en verstiert het in de kleedkamer. Ik geloof niet dat'ie veel moet kostenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:01 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dat zal de Feyenoord leiding niet in dank worden afgenomen, hoewel ik denk dat hij van meer waarde zal kunnen zijn dan Charisteas is geweest. Maar Perez is vast niet grateloos op te halen uit Amsterdam.
Dat ligt/lag meer aan het management dan aan Bert himselfquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:15 schreef renz0r het volgende:
Na van marwijk is geen enkele trainer beter geweest.
Hoeveel hebben we ook alweer betaald voor Charisteas? Met dit management ben ik er bang voor...quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Overbodig, trainer moet hem niet en verstiert het in de kleedkamer. Ik geloof niet dat'ie veel moet kosten
Der is een verschil tussen "niet vele moeten kosten" en "ergens veelste veel voor willen betalen"quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:14 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hoeveel hebben we ook alweer betaald voor Charisteas? Met dit management ben ik er bang voor...
quote:Spel rond Roy Makaay
Door CHRIS VAN NIJNATTEN
ROTTERDAM/MÜNCHEN - In de zoektocht naar een nieuwe, trefzekere spits heeft Feyenoord langs een omweg gehengeld naar Roy Makaay. Besprekingen zijn nog niet opgestart, omdat onduidelijk is wat zowel Bayern München als Makaay in de nabije toekomst wil. Bovendien was er ook nog geen contact tussen vertegenwoordigers van beide clubs en de aanvaller in kwestie.
Feyenoord beraadt zich nu over de vraag of het zinnig is de onderhandelingen met de Zuid-Duitsers én de speler te openen.
Recent benaderde Peter Bosz de Amsterdamse zakenman en Ajax-supporter Rolf Leeser met het verzoek naar Makaay te informeren. Leeser heeft via zijn zoon Benno, die voorzitter is van de businessclub van Feyenoord, een link met de Rotterdamse club.
Leeser senior was zeer goed bevriend met wijlen Rinus Michels. Aan die lange periode hield hij een aantal goede contacten over in het internationale voetbal.
Een van zijn beste contacten is met Karl-Heinz Rummenigge, directeur van Bayern München en dus na president Franz Beckenbauer de hoogste in rang bij die club. Bosz vroeg of Leeser niet eens namens Feyenoord een balletje wilde opgooien bij de Beierse topclub.
Leeser deed dat en kreeg te horen dat Makaay, die nog een tot medio 2008 doorlopend contract heeft, niet te koop is. Die reactie van Bayern is een standaardmededeling bij een dergelijke benadering. Het brengt de club in de positie het maximale te vragen voor een speler.
Overigens gaf de club vorige week nog, toen de Italiaanse topspits Luca Toni werd ingelijfd, als officieel standpunt, dat Toni en Makaay samen in de spits gaan spelen bij Bayern.
Aan dat statement wordt getwijfeld op de transfermarkt. Bayern zou wel degelijk van Makaay af willen, indien er een goede prijs voor hem wordt betaald. Er is een aantal Duitse clubs dat zich voor hem heeft gemeld. Maar de belangrijkste kandidaten voor een snelle overname zijn Olympique Lyonnais en Olympique Marseille.
Makaay zelf weet niets over eventuele onderhandelingen. ,,Ik ben nu met vakantie en de afgelopen dagen was ik in Barcelona voor een bruiloft. Er is mij tot nu toe niets gemeld over een transfer of over interesse van wie dan ook,’’ aldus de spits. De Gelderlander heeft zich voorgenomen tijdens zijn vakantie een beslissing over zijn toekomst te nemen.
De situatie kan uiteraard flink veranderen, als Bayern München inderdaad Miroslav Klose binnenhaalt. De club heeft serieuze interesse in de aanvaller van Werder Bremen en het nationale elftal van Duitsland.
Overigens meldde PSV zich eerder al voor Makaay. Die club voerde ook al een eerste onderhandeling met Bayern, maar heeft het vizier inmiddels gericht op Vitesse-spits Danko Lazovic. De Serviër staat ook in de belangstelling van AZ.
Dat gaat niet gebeuren, vrees ik.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:18 schreef Stpan het volgende:
Wat Feyenoord nu nodig heeft is dat 1 van 'al die mensen die miljoenen willen investeren als Van den Herik weggaat' zijn knip opentrekt en zorgt dat Perez, Makaay en Van Bronkhorst alledrie tegelijk hun ja-woord geven.
Alleen dan kun je ze over de sportieve drempel heen trekken. Afzonderlijk van elkaar komen ze niet, als groep kunnen ze Feyenoord een flinke broodnodige kwaliteitsinjectie geven.
Dat denk ik idd ook. Dit is gewoon een bewuste roddel, om wat hoop te geven.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, vrees ik.
De supporters worden gewoon in het ootje genomen door Feijenoord. Af en toe wat nieuws brengen om ze in toom te houden, maar ondertussen met de handen in het haar zitten, omdat ze niet weten wat te doen.
Idd, het gaat echt nergens overquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat bestuur van jullie.
Het is net een Monthy Python sketch soms.
Natuurlijk. De illusie van succes verkopen is de droom van iedere club.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat denk ik idd ook. Dit is gewoon een bewuste roddel, om wat hoop te geven.
Waarschijnlijk wel een bewuste roddel, maar niet van Feyenoord uit. Feyenoord heeft hier helemaal niets aan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat denk ik idd ook. Dit is gewoon een bewuste roddel, om wat hoop te geven.
Jawel. De supporters hoop geven.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel een bewuste roddel, maar niet van Feyenoord uit. Feyenoord heeft hier helemaal niets aan.
Die er vervolgens achter komen weer aan het lijntje te worden gehouden? Ik mag toch hopen dat zulke gedachtengangen niet rondgaan in het Maasgebouw, en dat ze in ieder geval iets wijzer zullen zijn.quote:
De meesten hebben uiteindelijk (uit hoop) zoiets van: Feyenoord probeert het in ieder geval. De shirtjes en seizoenskaarten vliegen weer over de toonbank en het bestuur is opnieuw tevreden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:21 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Die er vervolgens achter komen weer aan het lijntje te worden gehouden? Ik mag toch hopen dat zulke gedachtengangen niet rondgaan in het Maasgebouw, en dat ze in ieder geval iets wijzer zullen zijn.
rot op haakneusquote:
Je zou toch denken van niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:21 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Die er vervolgens achter komen weer aan het lijntje te worden gehouden? Ik mag toch hopen dat zulke gedachtengangen niet rondgaan in het Maasgebouw, en dat ze in ieder geval iets wijzer zullen zijn.
Maar nu blijkt dus dat ze het niet eens geprobeerd hebben. Als ze nu oprecht met Makaay in onderhandeling waren geweest, en er een kansje was, voor Lyon op de deur klopte, dat hij naar Feyenoord zou komen zou het een heel ander verhaal zijn, en dan had de directie er belang bij gehad het verhaal de wereld in te helpen, maar nu...quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
De meesten hebben uiteindelijk (uit hoop) zoiets van: Feyenoord probeert het in ieder geval. De shirtjes en seizoenskaarten vliegen weer over de toonbank en het bestuur is opnieuw tevreden.
Voor als Makaay niet komt?quote:'Feyenoord bekijkt Oluwasegun Abiodun'
Feyenoord heeft haar interesse getoond in de Nigeriaan Oluwasegun Abiodun. De aanvaller (22) komt uit voor het Noorse Ham-Kam. In negen duels wist hij dit seizoen zes maal het net te vinden.
Eerder speelde Abiodun voor Berger, Maccabi Haifa en Al Wahda. Naast Feyenoord zouden ook Tottenham Hotspur en Anderlecht hem graag willen overnemen.![]()
Het is pas begin juni hoor. Met dit bericht geven ze in ieder geval een bepaald signaal af: Ze informeren naar Makaay en niet naar Hans v/d Haar of Ricky v/d Bergh. Verder geeft een gerucht over Makaay (ook al blijkt dat achteraf slechts een informeel informeren te zijn geweest) meer hoop dan een transfer van Kolkka.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:40 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Maar nu blijkt dus dat ze het niet eens geprobeerd hebben. Als ze nu oprecht met Makaay in onderhandeling waren geweest, en er een kansje was, voor Lyon op de deur klopte, dat hij naar Feyenoord zou komen zou het een heel ander verhaal zijn, en dan had de directie er belang bij gehad het verhaal de wereld in te helpen, maar nu...
De laatste transfer van Kolkka geeft mij ook wel hoop hoor, weg met die spelers die het eigenlijk niet verdienen (kwalitatief gezien) om voor Feyenoord te spelen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is pas begin juni hoor. Met dit bericht geven ze in ieder geval een bepaald signaal af: Ze informeren naar Makaay en niet naar Hans v/d Haar of Ricky v/d Bergh. Verder geeft een gerucht over Makaay (ook al blijkt dat achteraf slechts een informeel informeren te zijn geweest) meer hoop dan een transfer van Kolkka.
Juist.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:53 schreef devv05 het volgende:
Eerder andersom denk ik, ze geven hoop met namen als Makaay maar komen straks weer met een Hans v/d Haar of Ricky v/d Bergh.
Ik doel meer op de transfer van Kolkka naar Feyenoord vorige zomerquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:56 schreef DivineJester het volgende:
[..]
De laatste transfer van Kolkka geeft mij ook wel hoop hoor, weg met die spelers die het eigenlijk niet verdienen (kwalitatief gezien) om voor Feyenoord te spelen.
Ze hebben pech dat Bosz over de aankopen gaat. Die had bijvoorbeeld Elia voor een paar ton op kunnen halen. Ik ben benieuwd wat de invloed van Steef zal zijn op het aankoopbeleid van deze zomerquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:53 schreef devv05 het volgende:
Eerder andersom denk ik, ze geven hoop met namen als Makaay maar komen straks weer met een Hans v/d Haar of Ricky v/d Bergh.
Die komt niet, joh. Bosz gaat zelf voor de groep staan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:56 schreef soco_cola het volgende:
word zo moe van die transfer geruchten pfff
lees het niet eens meer,
en trouwens, zou Van marwijk niet eergister OF gister officieel worden aangekondigd als nieuwe trainer...
waar blijft die dan...
Ah, je bent niet zo up-to-date?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik doel meer op de transfer van Kolkka naar Feyenoord vorige zomer.
Dan kun je die beter uit de helikopter gooien.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Die komt niet, joh. Bosz gaat zelf voor de groep staan.
Kan jij niet gewoon de eerste trein naar Polen pakken wegblijven uit dit topic?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou je het zegt, is Ricky niet iets voor jullie? Hij past tenslotte perfect in het rijtje wanhoopsaankopen van Feyenoord.
Oké met een voorwaarde: dat ik de groeten mag doen aan Don Leo Houthakker.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon de eerste trein naar Polen pakken wegblijven uit dit topic?
Wie is Steef?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ze hebben pech dat Bosz over de aankopen gaat. Die had bijvoorbeeld Elia voor een paar ton op kunnen halen. Ik ben benieuwd wat de invloed van Steef zal zijn op het aankoopbeleid van deze zomer.
Op eigen risico: http://www.ajaxtalk.nl/Archive/viewtopic.php?p=152485#152485quote:
Goedemiddag wat een aapquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op eigen risico: http://www.ajaxtalk.nl/Archive/viewtopic.php?p=152485#152485
Dan breekt helemaal de pleuris uit...quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Die komt niet, joh. Bosz gaat zelf voor de groep staan.
Je zou dit nog kunnen proberen, tis toch een internationalquote:Koevermans staat open voor vertrek bij AZ
06 juni 2007
De kans wordt steeds groter dat Danny Koevermans vertrekt bij AZ. Nadat eerder al duidelijk werd dat de spits op het verlangslijstje staat van Glasgow Rangers, is er nu ook interesse vanuit de Bundesliga. "Een goede club uit Duitsland heeft concrete interesse", zegt zaakwaarnemer Bas van Noortwijk in Sportweek.
Van Noortwijk benadrukt dat van een transfer nog geen sprake is, maar hij zegt ook dat hij zeker niet uitsluit dat Koevermans het DSB Stadion zal verlaten. "We wachten even af wat er allemaal gaat gebeuren. Maar het is logisch dat je als spits verder gaat kijken, als AZ er straks vijf rond heeft lopen. Danny voelt er niks voor om op de bank te gaan zitten", is de duidelijke taal van Van Noortwijk.
Ook Koevermans zelf laat weten serieus na te denken over een transfer. Het feit dat AZ spits Ari al gekocht heeft en ook bezig is met Danko Lazovic, geeft hem niet bepaald het gevoel dat hij komend seizoen onomstreden is. "Die spitsen worden natuurlijk niet voor niets gehaald. Die Ari zal ongetwijfeld ook een goede spits zijn en dat maakt het er voor mij meer onzeker op. Ik sta dus open voor een buitenlands avontuur, maar als het daar niet van komt, ga ik bij AZ voor mijn plek vechten."
Valt eens effe gauw om, jij....quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou je het zegt, is Ricky niet iets voor jullie? Hij past tenslotte perfect in het rijtje wanhoopsaankopen van Feyenoord.
Duurt me te lang en dat is geen goed teken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:23 schreef soco_cola het volgende:
[..]
heb je er geen vertrouwen meer in dan dat van marwijk komt?
Best een goede mandekker, maar loopt echt met 0,0 zelfvertrouwen rond. Vooral voetballend gezien.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:26 schreef Pritt het volgende:
Derijck moet dus weg bij Feijenoord, die zie ik wel opbloeien bij een subtopper.
Inderdaad, laat die korting gewoon voor het hele toernooi gelden...quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:06 schreef soco_cola het volgende:
dat is waar !
trouwens lees in je signature World Port Tournament...
Wat een belachelijke prijzen zeg, dacht dat je tegen Liverpool ook wel 50% korting zou krijgen met je scc, ga toch echt niet 30 euro voor feyenoord-liverpool betalen, Porto-Shanghai interesseert mij toch niet, sta ik toch op Varkenoord te zuipen..
Dan maar alleen tegen Chelski
Die willen ze hier niet. Is niet goed genoegquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:32 schreef Keltie het volgende:
Je zou dit nog kunnen proberen, tis toch een international
Ja, en dan? Het seizoen is afgelopen, Feyenoord heeft voorlopig even geen last van ontevreden supporters.quote:
Ik doel op hoop op komend seizoen. Hoge verwachtingen = veel inkomsten uit supporters.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, en dan? Het seizoen is afgelopen, Feyenoord heeft voorlopig even geen last van ontevreden supporters.
Bij mij nog niet hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:53 schreef MarkNMGN het volgende:
Sterker nog, de eerste termijn v/d seizoenskaarten is al afgeschreven!
waarom zou je een seizoenskaart kopen voor een speler?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:51 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk niet dat ze uit financiële overwegingen een mogelijke transfer in gevaar gaan brengen. En vanwege een vaag gerucht over Makaay zal niemand een seizoenskaart van tig euro gaan kopen. Of de gemiddelde Rotterdammer moet nog dommer zijn dan ik denk dat 'ie is.
Er zijn genoeg mensen die een seizoenskaart komen als er een goed team staat en er kans is op prijzen en anders niet. Maar op basis van geruchten zo'n dure kaart kopen? Ik dacht 't niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:09 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
waarom zou je een seizoenskaart kopen voor een speler?
Jij bent er toch een?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:14 schreef BB-boy het volgende:
Successupporters zijn er toch alleen in Amsterdam?
Jij ook toch?quote:
Kunnen jullie mooi Ricky van de Bergh mee halen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:29 schreef Snatsie het volgende:
Lazovic naar PSV! Zou wat zijn als Vitesse 4 miljoen + Beerens krijgt. Krijgen we dan ook 40% van Beerens?![]()
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:29 schreef Snatsie het volgende:
Lazovic naar PSV! Zou wat zijn als Vitesse 4 miljoen + Beerens krijgt. Krijgen we dan ook 40% van Beerens?![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet je wel het goede nummer invullen
Bij mij werkt hij wel:quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord wil echt niet verdienen volgens mij.
Probeer ik in te loggen om mijn SCC te verlengen..... "uw relatienummer komt niet in ons bestand voor."
quote:Status verlenging:
(U kunt geen rechten ontlenen aan deze informatie)
1. Aanvraag geplaatst
Type Seizoenkaart: Gouden Seizoenkaart
2. Betaling
Betaalwijze: Automatische incasso in 4 termijnen
Totaal te betalen bedrag: ¤ 374
Reeds betaald : ¤ 103,5 Let op! onder voorbehoud i.v.m. mogelijke stornering
2quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:12 schreef TerroRobbie het volgende:
374, hoeveel seizoenen mag je daarvoor komen kijken?
Denk dat het bij Franky nog niet werkt, omdat hij weer zonodig moet veranderen van plaats. Toch, koekebakker.quote:2. Betaling
* Betaalwijze: Automatische incasso in 2 termijnen
* Totaal te betalen bedrag: ¤ 374
* Reeds betaald : ¤ 187
Nee, ik moet inloggen met mijn postcode, geboorte datum en SCC nummer, en daar kom ik al niet doorheen....quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:35 schreef Happel het volgende:
Werkt perfect, ja.
Denk dat het bij Franky nog niet werkt, omdat hij weer zonodig moet veranderen van plaats. Toch, koekebakker.![]()
Durft Bosz zelf geen contact met Makaay op te nemen?quote:Van Marwijk komt mits goede spelers
Bron: FR-Fans.nl
Bert van Marwijk en Feyenoord zijn er zo goed als uit. De trainer die Feyenoord in 2002 naar de Uefa Cup leidde zet zijn handtekening pas als Feyenoord laat zien om het kampioenschap mee te kunnen doen. Als Feyenoord een paar goede namen haalt, zoals bijvoorbeeld Roy Makaay. De spits van Bayern München is benaderd door Mark van Bommel (schoonzoon van Bert van Marwijk).
Kenneth Perez heeft onlangs ook al een gesprek gehad met Bert van Marwijk. Als Bert van Marwijk de trainer wordt van Feyenoord, dan maakt Perez de overstap van ajax naar Feyenoord.
daar noem je ook wereldelftal op zegquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
Charisteas heeft gescoord voor Griekenland tegen Moldavie
quote:'Feyenoord wil naast Perez en Makaay nog twee spelers van naam halen'
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International wil Feyenoord naast de eventuele komst van Perez en Makaay nog twee spelers van naam halen. Daarvoor zou het nog twee topspelers op het oog hebben. De huidige selectie zou dan nog wel verder gesaneerd moeten worden om inclusief de versterkingen op een spelersaantal van 23 te komen.
Gebruiken witgewast geld. NIet verder vertellen, hè.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is Feyenoord de valsmunterij ingegaan ofzo?
Wie weet is Jansen al die tijd al geld aant namakenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is Feyenoord de valsmunterij ingegaan ofzo?
Dat moeten ze juist niet doen. Ze moeten gewoon zorgen dat ze een groepje goede spelers over weten halen om te komen als er meerdere komen. En dan op 1 dag gewoon 4 transfers bekent maken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:02 schreef BobbyHill het volgende:
Makaay en Perez gaan echt niet komen en die 'twee speers van naam' is ook maar gebakken lucht. Kom dan ook met namen als je wilt imponeren.
Oftewel: dream onquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:01 schreef Snatsie het volgende:
Makaay---> niet aan de orde
Perez---> afhankelijk van de nieuwe trainer
Gio----. wil zijn contract gewoon uitdienen bij Barca
Boa---. heeft het prima naar zijn zin bij Boro
Ik begin nu alweer geloof te krijgen dat we de titel kunnen pakken volgend seizoen!
Die komt dus nietquote:Van Marwijk komt mits goede spelers
Bron: FR-Fans.nl
Bert van Marwijk en Feyenoord zijn er zo goed als uit. De trainer die Feyenoord in 2002 naar de Uefa Cup leidde zet zijn handtekening pas als Feyenoord laat zien om het kampioenschap mee te kunnen doen. Als Feyenoord een paar goede namen haalt, zoals bijvoorbeeld Roy Makaay. De spits van Bayern München is benaderd door Mark van Bommel (schoonzoon van Bert van Marwijk).
Kenneth Perez heeft onlangs ook al een gesprek gehad met Bert van Marwijk. Als Bert van Marwijk de trainer wordt van Feyenoord, dan maakt Perez de overstap van ajax naar Feyenoord
Die was van gisteren, we zijn nu een dag verder en Makaay schijnt weinig heil te zien in een transfer naar Feyenoordquote:
Kerel, ga wat nuttigs doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die was van gisteren, we zijn nu een dag verder en Makaay schijnt weinig heil te zien in een transfer naar Feyenoord. Makaay geht nach Lyon
![]()
Geld.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:00 schreef denthemen het volgende:
En waarom denken ze dat spelers van dat kaliber naar Rotterdam willen komen?
En dat zie jij gebeuren?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:05 schreef Snatsie het volgende:
Ze moeten gewoon zorgen dat ze een groepje goede spelers over weten halen om te komen als er meerdere komen. En dan op 1 dag gewoon 4 transfers bekent maken.
Probeer een keer niet elke post te voorzien van een "Feyenoordquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja me bezig houden met Feyenoord. Ik ontken hier een bericht, niets mis mee toch? Huillie.
BS. Perez is dus zeker haalbaar en als Barca (hopelijk) de titel mis loopt gaan ze de selectie overhoop gooien. Dikke kans dat een oudere speler die weinig speelt mag vertrekken danquote:
Omdat dit echt een aanwinst is in tegenstelling tot onze griekse vriend. Al moet ik zelf ook Perez niet, ik moet helemaal niks wat van ajax komt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:20 schreef denthemen het volgende:
Maar een vraag, waarom gaat men Perez wel accepteren? Het is ook een "kankerjood" en komt rechtstreeks van Ajax af
Dit is al een paar dagen mijn gedachte. Toen Charisteas kwam, schreeuwde iedereen moord en brand, terwijl ze Perez nu waarschijnlijk met een helikopter de Kuip binnen vliegen op de open dag.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:20 schreef denthemen het volgende:
Maar een vraag, waarom gaat men Perez wel accepteren? Het is ook een "kankerjood" en komt rechtstreeks van Ajax af
Ik ontken hier gewoon opmerkingen als ''met Makaay, Perez, Gio en Boa worden we kampioen''. Niets mis mee, want zie eerst maar eens middelen om deze spelers aan te trekken. Zolang jullie dat niet hebben gaan jullie volgend seizoen verder met dit armzalige selectie en dan is het per direct geen Marwijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Probeer een keer niet elke post te voorzien van een "Feyenoord![]()
"-ondertoontje, misschien dat je dan minder kinderachtig en zielig overkomt. Waarom wil je zonodig stoer doen op een forum notabene? En als je dat al wilt, dat bereik je dat echt niet met dit kinderachtige gedrag. Post normaal of ga weg.
Jij juichde niet toen hij de 1-1 maakte tegen PSV?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:23 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Omdat dit echt een aanwinst is in tegenstelling tot onze griekse vriend. Al moet ik zelf ook Perez niet, ik moet helemaal niks wat van ajax komt.
Kankerneger-incident.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:27 schreef Snatsie het volgende:
Waarom Perez wel geaccepteerd word is heel simpel.
Kuijt werd verkocht, en er kwamen allemaal namen van spitsen langs die een goede opvolger voor Kuijt zouden zijn. Toen kwam opeens op een van de laatste dagen van de transferperiode naar buiten dat 3e spits van Ajax onze 1e spits moest worden. Charisteas heeft nooit wat laten zien. Perez kan wel degelijk voetballen, en ik snap dus ook niet waarom ten Cate hem niet wilt behouden bij Ajax.
Laat hem daar lekker blijven.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Griek trouwens gescoord voor Griekenland
Denk het ook ja.quote:
Vind ik ook, maar ja Henk vind hem geen middenvelder en in de aanval staat al zijn verloren zoon Babel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:30 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Daar valt toch wel over te praten. Hij is gewoon de perfecte opvolger voor Sneijder.
Wat jij wilt. Als je nou altijd post zoals deze post, dan word je misschien nog eens serieus genomen op Fok.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik ontken hier gewoon opmerkingen als ''met Makaay, Perez, Gio en Boa worden we kampioen''. Niets mis mee, want zie eerst maar eens middelen om deze spelers aan te trekken. Zolang jullie dat niet hebben gaan jullie volgend seizoen verder met dit armzalige selectie en dan is het per direct geen Marwijk.
Laatste aflevering van FC Godenzonen gezien? Daar geeft hij het zelf toe.quote:
Ik snap ook niet hoe dit in eens kan........quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Gebruiken witgewast geld. NIet verder vertellen, hè.![]()
Ongelooflijk eigenlijk. Opeens lijkt het of ze elke speler kunnen halen. Geloof er echt geen drol van.
Heeft er iemand getekend dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:01 schreef Snatsie het volgende:
Makaay
Perez
Gio
Boa
Ik begin nu alweer geloof te krijgen dat we de titel kunnen pakken volgend seizoen!
Iets? Zeg maar gerust veel te verquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geen van allen. Meneertje loopt iets te ver op de zaken vooruit.
Daar heb je gelijk, ik ben dan ook tegen de komst van Perez. Zelfs de best speler van ajax hoef ik niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:53 schreef denthemen het volgende:
Het blijft hypocriet om Perez wel te accepteren en Harry niet aangezien de reden destijds was dat hij een kankerjood was
Als je ook een beetje de fora doorleest met de wat "hardere jongens" zoals lunaticnews etc. dan zie je ook dat men hem niet hoeftquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk, ik ben dan ook tegen de komst van Perez. Zelfs de best speler van ajax hoef ik niet.
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je ook een beetje de fora doorleest met de wat "hardere jongens" zoals lunaticnews etc. dan zie je ook dat men hem niet hoeft
Nou, hij is niet slecht, maar het is niet echt een Feyenoorder zeg maarquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:46 schreef BobbyHill het volgende:
Ze hebben in Rotterdam in 10 jaar niet zo'n fantastische voetballer gehad. Dan worden de sentimenten al snel opzij geschoven.
En Perez is zeer zeker geen afdankertje! Hij is een van de beste spelers van Nederland. De kleuter Ten Cate vindt andere zaken alleen belangrijker dan dat.
Ik denk dat je een aantal Feyenoordsplers tussen 97 en 07 te kort doet met deze uitspraak!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:46 schreef BobbyHill het volgende:
Ze hebben in Rotterdam in 10 jaar niet zo'n fantastische voetballer gehad. Dan worden de sentimenten al snel opzij geschoven.
En Perez is zeer zeker geen afdankertje! Hij is een van de beste spelers van Nederland. De kleuter Ten Cate vindt andere zaken alleen belangrijker dan dat.
Volgens mij wel, volgens mij ligt'ie al vast.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:11 schreef ruud_fr het volgende:
was het al zeker dat die Dennis Koenders van Cuijk komt?
heb hem gister zien voetballen, speelde 15 minuten als invaller(!)
of ie niet fit was ofzo weet ik niet, maar maakte iig geen indruk op mij
geloof dat er niet veel voor is betaald... Komt van een amateurclub.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:39 schreef TJDoornbos het volgende:
maar das dus miskoop nr zoveel?
%^$quote:Bosz: 'Ik denk dat Makaay out of our league is'
In de Spits temperde Peter Bosz de verwachtingen over de komst van Roy Makaay. "Het zou fantastisch zijn als een speler van zijn kaliber bij ons komt spelen, maar ik denk dat Makaay out of our league is."
Voor het aantrekken van spelers kan hij pas aan de slag als de nieuwe trainer is vastgelegd. "Het is nog niet bekend wanneer er een derde gesprek volgt met Bert van Marwijk, maar we hopen de nieuwe trainer zo snel mogelijk te presenteren. Liever gisteren dan vandaag."
VIquote:'Huysegems kan ook bij Club aan de slag'
7/6/2007 9 :59
Stijn Huysegems heeft de clubs voor het uitkiezen. Na Roda JC, RC Genk en Borussia Mönchengladbach heeft ook Club Brugge zich gemeld bij de zaakwaarnemer van de aanvaller van Feyenoord, zegt het AD.
Huysegems heeft nog een contract tot de zomer van 2010 in Rotterdam. Feyenoord is bereid mee te werken aan een voortijdig vertrek, maar wil wel een forse transfersom vangen voor de 24-jarige linkspoot.
En om hem nu al af te schrijven...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:54 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
geloof dat er niet veel voor is betaald... Komt van een amateurclub.
Waarom? Omdat'ie jong is, iemand die heeft hem wel 15 minuten zien spelen en hij had geen beste dag?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:39 schreef TJDoornbos het volgende:
En ik op een vleesetende bacterie in de kop van Bosz, maargoed.. "ik hoop"quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:14 schreef AY het volgende:
Ik hoop op een terugkeer van Tomasson,Emerton en B. Kalou.
Zou wel hilarisch zijn als Makaay nu naar Vitesse gaat omdat ie te hoog gegrepen is voor fnoordquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:14 schreef DivineJester het volgende:
[..]
VI
En Vitesse denkt aan, jawel, Makaay en/of Hasselbaink als opvolger van Lazovic.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:39 schreef TJDoornbos het volgende:
En Feyenoord heeft al een miljoen ontvangen toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:16 schreef SupaMario het volgende:
We krijgen 2,3 miljoen van de transfer van lazovic!!
ik schrijf niemand af ik vroeg het gewoon aan ruud die heeft hem gezien wij nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:15 schreef DivineJester het volgende:
[..]
En om hem nu al af te schrijven...
en dan jaartje erna nog Gio erbijquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:14 schreef AY het volgende:
Ik hoop op een terugkeer van Tomasson,Emerton en B. Kalou.
Ik geloof dat die bacterie dan toch veel honger moet gaan lijden. Want zoveel zit er niet in dat koppie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
En ik op een vleesetende bacterie in de kop van Bosz, maargoed.. "ik hoop"
6/100*30 = 1.8 miljoenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:16 schreef SupaMario het volgende:
ik kan toch ook niet oordelen op basis van een kwartierquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik schrijf niemand af ik vroeg het gewoon aan ruud die heeft hem gezien wij niet![]()
daar zittie ook niet zomaar lijkt me. Maargoed idd kwartiertje is wat magerquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:43 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik kan toch ook niet oordelen op basis van een kwartier
vond het gewoon vreemd dat ie op de bank zat
Naah, echt nietquote:
quote:Naar verluidt betalen de Eindhovenaren een bedrag van zes miljoen euro voor de 24-jarige international. Eenderde van de transfersom gaat naar Feyenoord, zijn vorige werkgever, en nog eenderde gaat naar externe financiërs, die de transfer van Lazovic naar het Gelredome mogelijk maakten.
Dan begint'ie aan de buitenkantquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:34 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik geloof dat die bacterie dan toch veel honger moet gaan lijden. Want zoveel zit er niet in dat koppie.
Nee, das niet gek hè, hebben we maar 4 miljoen op hem verloren, we sterven toch van de poen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:27 schreef DivineJester het volgende:
[..]
En Feyenoord heeft al een miljoen ontvangen toch?
Toch niet gek vooreen speler wiens rol bij de club toch uitgespeeld leek.
Ik moet nog zien of hij bij PSV kan gaan presteren, of dattie zijn kop weer in de wind gooit en met gedonder op de bank/tribune kan gaan plaats nemen.
quote:
hier zeggen ze 7 miljquote:Lazovic: "Dit is een droom voor mij"
Danko Lazovic speelt tot medio 2010 bij PSV. De kampioen betaalt ongeveer zeven miljoen euro aan Vitesse. "PSV is de beste club van Nederland," zegt de Serviër.
De voormalig spits van Partizan Belgrado, Feyenoord en Bayer Leverkusen moet zelf nog tot een akkoord komen met PSV, maar afgaande op de woorden van de aanvaller lijkt dat slechts een kwestie van tijd.
Lazovic: "Dit is een droom voor mij. Ik wil in de Champions League spelen en elk seizoen een prijs pakken. Dat kan bij PSV. Ik vind het mooi dat Vitesse rond is gekomen met PSV, maar ik moet eerst het contract tekenen. Pas daarna is het feest voor mij."
"Ik heb nooit getwijfeld"
De 24-jarige Serviër was al een tijd overtuigd dat hij naar PSV zou verhuizen. "Mijn gevoel heeft me altijd gezegd dat ik naar PSV ga. Ik heb nooit getwijfeld. Ik heb respect voor AZ, maar PSV was al zes maanden met mij bezig. PSV is de beste club van Nederland. Ik maak echt een goede keuze," zegt Lazovic in de Gelderlander.
De Servisch international was het afgelopen jaar goed op schot voor Vitesse. Zijn negentien doelpunten in 32 wedstrijden in de Eredivisie is een persoonlijk record.
"Niemand had verwacht dat het dit seizoen zo goed zou gaan. En eerlijk gezegd had ik zelf ook niet verwacht dat ik al na een jaar naar het hoogste niveau zou gaan. Ik ben heel blij dat ik vorig jaar voor Vitesse heb gekozen. Daar heb ik met goede spelers gespeeld, daar heb ik met een goede trainer en technische staf gewerkt. Ik wil de trainer, de supporters en alle mensen bij Vitesse bedanken. Zonder hen had ik nooit deze stap kunnen maken," aldus Lazovic.
Goed geboerd
De Arnhemse club heeft financieel gezien goed geboerd met Lazovic. Vitesse betaalde vorig jaar ongeveer een miljoen euro voor de voetballer, die nu zeven keer zoveel oplevert. Veel houdt Vitesse niet over van de zeven miljoen. Een derde deel gaat naar Feyenoord en een derde deel naar de Vrienden van Vitesse, het spelersfonds van Vitesse, opgezet door sponsors.
ik denk niet dat Makaay zo moeilijk is als Pi-Airquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:25 schreef DonRaja het volgende:
Als Makaay voor Vitesse kiest, wordt dat waarschijnlijk een gevalletje van Hooydonk / NAC... Als verloren zoon teruggehaald, kan niet wennen aan het 'amateurisme' bij Vitesse en stapt alsnog in december over naar Feyenoord of psv.
Kom op zeg, Lazovic heeft bij Feyenoord geen echte kans gekregen, maar had het ook in zijn kop allemaal niet goed zitten. Speelt nu één seizoen lekker bij Vitesse waar hij de vedette van het elftal kan uithangen, maar ik moet hem nog zien volgend seizoen bij PSV hoor. Ik denk dat het nog best redelijk is wat Feyenoord hieruit gehaald heeft uiteindelijk, afgezien van het feit dat er wellicht meer uit te halen was als men er direct en dadelijk kort op gezeten had en hem beter had begeleid. Maar dat hij geen toekomst meer had bij Feyenoord, en dat je hem voor het afgelopen seizoen nooit een keertje voor 3 miljoen had kunnen verkopen lijkt me duidelijk...quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, das niet gek hè, hebben we maar 4 miljoen op hem verloren, we sterven toch van de poen.
Het probleem is dat hij voor 7 miljoen is binnen gehaald, geflopt is en Feijenoord dus miljoenen, waar we er zat van hebben, verlies lijden. Dan vind ik het niet redelijk dat Feijenoord dit er nog uit heeft weten te halen. God, zo kan je aan alles wel een positieve draai gaan geven...quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:44 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Kom op zeg, Lazovic heeft bij Feyenoord geen echte kans gekregen, maar had het ook in zijn kop allemaal niet goed zitten. Speelt nu één seizoen lekker bij Vitesse waar hij de vedette van het elftal kan uithangen, maar ik moet hem nog zien volgend seizoen bij PSV hoor. Ik denk dat het nog best redelijk is wat Feyenoord hieruit gehaald heeft uiteindelijk, afgezien van het feit dat er wellicht meer uit te halen was als men er direct en dadelijk kort op gezeten had en hem beter had begeleid. Maar dat hij geen toekomst meer had bij Feyenoord, en dat je hem voor het afgelopen seizoen nooit een keertje voor 3 miljoen had kunnen verkopen lijkt me duidelijk...
Voor 7 miljoen binnengehaald, belachelijk hoog salaris gekregen, dat ook nog dit seizoen gedeeltelijk door Feyenoord was betaald. Bij het Leger des Heils zijn ze nog zakelijker ingesteld dan in het Maasgebouw...quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij voor 7 miljoen is binnen gehaald, geflopt is en Feijenoord dus miljoenen, waar we er zat van hebben, verlies lijden. Dan vind ik het niet redelijk dat Feijenoord dit er nog uit heeft weten te halen. God, zo kan je aan alles wel een positieve draai gaan geven...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:44 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Kom op zeg, Lazovic heeft bij Feyenoord geen echte kans gekregen, maar had het ook in zijn kop allemaal niet goed zitten. Speelt nu één seizoen lekker bij Vitesse waar hij de vedette van het elftal kan uithangen, maar ik moet hem nog zien volgend seizoen bij PSV hoor. Ik denk dat het nog best redelijk is wat Feyenoord hieruit gehaald heeft uiteindelijk, afgezien van het feit dat er wellicht meer uit te halen was als men er direct en dadelijk kort op gezeten had en hem beter had begeleid. Maar dat hij geen toekomst meer had bij Feyenoord, en dat je hem voor het afgelopen seizoen nooit een keertje voor 3 miljoen had kunnen verkopen lijkt me duidelijk...
"1 miljoen pure winst"quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Je kan zo bij Feyenoord gaan werken, die hebben naar eigen zeggen nog winst op hem bewhaald omdat hij al was afgeschreven
Het Legioen... Zie de GKLquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:28 schreef Snatsie het volgende:
Woerts ?.....Jansen ?.....Vogelzang ?........Bosz ?.........Kerkum ?.....Jacobs...?
Wie is er nou eigenlijk de baas, en wie hakt er knopen door?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij het Leger des Heils zijn ze nog zakelijker ingesteld dan in het Maasgebouw...![]()
Mompelt iets met Wilders en veel zetels...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:12 schreef soco_cola het volgende:
[..]
wat heb je toch domme mensne op deze wereld, en het ergste is nog, ze hebben nog stemrecht ook
Wat zouden we daar op verdient hebben? 4/5 ton?quote:MARK OTTEN VOOR VIER JAAR NAAR NEC
Mark Otten vertrekt bij Feyenoord. De verdediger tekent een vierjarig contract bij NEC, de club waaraan hij afgelopen seizoen al was verhuurd. De 21-jarige jeugdinternational kwam drie jaar geleden transfervrij over van NEC, maar slaagde er niet in door te breken in de hoofdmacht van Feyenoord. Na twee seizoenen bij Excelsior, met het kampioenschap van de eerste divisie in 2006 als hoogtepunt, werd hij afgelopen seizoen uitgeleend aan NEC. In Nijmegen debuteerde hij onder Mario Been verdienstelijk in de Eredivisie. Eind april scheurde Otten zijn voorste kruisband, uitgerekend tijdens de wedstrijd Feyenoord-NEC.
quote:"Ga in Emmen in discussie met Feyenoordleiding"
Feyenoord slaat volgende week zaterdag (16 juni) haar vleugels uit bij de voetbalvereniging Drenthina in Emmen. De amateurclub, officieel amateur-partner van Feyenoord, bestaat in 2007 zestig jaar. Ter gelegenheid daarvan organiseert vv Drenthina samen met de Rotterdamse club ‘Feyenoord op Lokatie’.
Vanaf 10.00 uur nemen zo’n 150 kinderen deel aan Feyenoord on Tour, de Feyenoord-voetbalclinic onder leiding van oud-aanvoerder van Feyenoord én het Nederlands Elftal Ben Wijnstekers. Vanaf 17.00 uur nemen de A1 en B1 van Drenthina het op tegen leeftijdgenoten van Feyenoord. ’s Avonds bestaat de mogelijkheid voor leden van Drenthina en andere belangstellenden om in discussie te gaan met de clubleiding van Feyenoord.
Een Feyenoord-forum dat bestaat uit onder meer commercieel directeur Chris Woerts, technisch manager Peter Bosz en Ben Wijnstekers is aanwezig om zaken rond Feyenoord toe te lichten. De presentatie van de forumavond is in handen van Ronald van der Geer, onder andere bekend van het NOS radioprogramma Langs de Lijn.
Coentje, mascotte van Feyenoords Juniorclub Kameraadjes, zal de gehele dag op het complex van Drenthina aanwezig zijn en is uiteraard beschikbaar voor het nemen van foto’s. Supporters met vragen over kaartverkoop, seizoen- of clubkaarten kunnen vanaf 10.00 uur terecht bij medewerkers van Feyenoord Klantenservice.
Niet alleen kan informatie worden verkregen, ook kunnen ter plekke kaarten worden besteld en betaald. En voor supporters die hun Feyenoord-collectie willen uitbreiden is er de mogelijkheid om een kijkje te nemen in de Feyenoord Fanshop, die eveneens de gehele dag op het complex van Drenthina aanwezig en geopend zal zijn.
quote:Feyenoord en Willem II praten nog over Aerts
Willem II is, als het de club lukt doelman Maikel Aerts over te nemen van Feyenoord, klaar voor de start van het nieuwe seizoen. Dat vertelde assistent-trainer Andries Jonker, die bij de club belast is met het samenstellen van de selectie, gisteren.
Willem II wil het nieuwe seizoen ingaan met drie keepers en twintig veldspelers. Alleen de posities van de rechter centrale verdediger en verdedigende middenvelder zijn niet dubbel bezet. "Maar daar is geen acute nood. Door te schuiven met spelers kunnen we dat hiaat opvangen", aldus Jonker.
Alleen bij de invulling van de keepersposities wijkt Willem II - indien Aerts komt - af van de eigen beleidslijn. Het uitgangspunt is dat de club twee keepers plus een talentvolle doelman onder contract neemt. De blessure van Aerts, die overigens zelf aangeeft begin augustus weer fit te zijn, maakt een andere invulling noodzakelijk. Willem II wil, na de vele spelerswisselingen van de afgelopen jaren, vooral rust uitstralen. De meeste zaken zijn in de winterstop al gedaan.
Feyenoord en Willem II zijn nog in gesprek over Aerts.
En dit wou je even melden ofzo?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:12 schreef soco_cola het volgende:
[..]
Het Legioen... Zie de GKLwij kunnen dat wel, knopen doorhakken hahaha
Trouwens over de GKL.. gesproken
weet nog zo goed dat ik in Nancy op de tribune stond, en er voormij een iets wat labiele vrouw voor mij stond die werkelijk alle ziektes in de mond nam als het over de GKL ging, want al zou HIJ weg gaan, dan kwam het geld vanzelf...
wil haar nu weleens spreken
wat een ziek wijf was dat, zat ff in geur en kleur te vertellen hoe schandalig het wel niet was dat haar zoon opgepakt was met uitgaan omdat die een mes plus traangas bij zich had, in het kadervan "kutmarokanen" (netjes uitgedrukt)
werkelijk waar, het zou je ma maar zijn,
Janken dat de ME weer ingreep, en daarna wel ROTTERDAM HOOLIGANS mee blerren
wat heb je toch domme mensne op deze wereld, en het ergste is nog, ze hebben nog stemrecht ook
En dan nog verbaast zijn dat Feyenoord allang geen topclub meer is met de eisen dat jullie stellen als supportersquote:
Hoezo? Er zijn genoeg voetballers ZONDER Ajax verleden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
En dan nog verbaast zijn dat Feyenoord allang geen topclub meer is met de eisen dat jullie stellen als supporters![]()
alsof jou club de enige is met goede voetballersquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
En dan nog verbaast zijn dat Feyenoord allang geen topclub meer is met de eisen dat jullie stellen als supporters![]()
Dat niet alleen maar over elke speler dat met Feyenoord wordt gelinkt, mankeert er wel wat aan volgens het grote ''legioen''.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn genoeg voetballers ZONDER Ajax verleden.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat niet alleen maar over elke speler dat met Feyenoord wordt gelinkt, mankeert er wel wat aan volgens het grote ''legioen''.
Het moet of een grote naam hebben of een speler zijn die feyenoorder is in hart en nieren maar een tussenweg is er niet.
Dat maak jij ervan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het moet of een grote naam hebben of een speler zijn die feyenoorder is in hart en nieren maar een tussenweg is er niet.
Jeeej, Feijenoord in Emmen. Daarna nog naar Winschoten, Appingedam, Staphorst, Heythuisen? Pfff suf gedoe johquote:
Waarom zet je legioen tussen aanhalingstekens?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat niet alleen maar over elke speler dat met Feyenoord wordt gelinkt, mankeert er wel wat aan volgens het grote ''legioen''.
P.s een Ajacied is niet per definitie een speler dat bij Ajax gespeeld heeft..
Omdat er geen legioen is. Heeft hij voor de verandering nog gelijk ook. Kutnaam is he. Degene die dat heeft bedacht moeten ze stenigen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom zet je legioen tussen aanhalingstekens?
Had je gehoopt.. Van de ong. 7 miljoen mag je eerst de prijs waarvoor Vitesse hem gekocht heeft afhalen (1,5mil)quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:16 schreef SupaMario het volgende:
Jullie hadden maar 1mln betaald toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:11 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Had je gehoopt.. Van de ong. 7 miljoen mag je eerst de prijs waarvoor Vitesse hem gekocht heeft afhalen (1,5mil)
Komen we uit op 5,5 en daarvan neem je 30%!!
Jullie mogen dus blij zijn met 1,65 mil zover ik weet
Jullie hebben totaal binnen voor Lazo.
1,5 + 1,65 = 3,25, maaaaar Julie hebben zijn loon ook nog afgelopen jaar betaald zover ik me kan herrinneren van zo'n 800.000. Tel uit jullie winst
VIquote:Bayern: 'Klose komt en Makaay wil blijven'
Bayern München is druk bezig met een renovatie. Zé Roberto lijkt de volgende aanwinst, Miroslav Klose komt of deze zomer of volgende zomer. En de Duitse club lijkt open te staan voor een vertrek van Roy Makaay.
Klose maakte woensdagavond na de interland van Duitsland tegen Slowakije bekend dat hij naar de club uit München vertrekt. 'Het is een feit dat ik besloten heb uiterlijk vanaf 2008 voor Bayern München te gaan spelen.' De spits staat nog tot medio 2008 onder contract bij Werder Bremen, dat vooralsnog niet wil buigen in de onderhandelingen met Bayern.
Bayerns algemeen directeur Karl-Heinz Rummenigge spreekt nagenoeg dezelfde woorden: 'Ik ben er van overtuigd dat Miroslav Klose uiterlijk 2008 transfervrij naar FC Bayern komt.' Rummenigge zegt dat Werder wel wil praten maar ook de hoofdprijs verlangt. 'Maar het mag toch voor iedereen duidelijk zijn dat Bayern niet akkoord zal gaan met een bedrag van vijftien of twintig miljoen voor een speler die nog maar één jaar onder contract staat.'
Rummenigge verklaarde dat hij een aantal aanbiedingen voor Roy Makaay heeft ontvangen. 'Maar tot nu toe heeft hij verklaard zijn tot 30 juni 2008 lopende contract bij Bayern te willen uitdienen', aldus de Duitse bestuurder, die even later duidelijk maakte dat Lukas Podolski onder geen beding weg mag. 'Poldi heeft nog een contract tot 30 juni 2010 en hij mag Bayern in geen enkel geval verlaten. Wij zijn overtuigd van zijn kwaliteiten.'
Der Kicker meldt dat Zé Roberto zo goed als zeker naar Bayern terugkeert. De Braziliaanse middenvelder, die vorige zomer nog naar FC Santos vertrok, is akkoord over een tweejarig contract. De Duitse club zou circa zes miljoen euro moeten betalen voor de 83-voudig international, die bijna 33 is.
Ze laten jullie langzaam vast wennen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:49 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Jeeej, Feijenoord in Emmen. Daarna nog naar Winschoten, Appingedam, Staphorst, Heythuisen? Pfff suf gedoe joh
Volgens mij niet. Hij wil eerst de zekerheid van bepaalde aankopen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:01 schreef patrickt37 het volgende:
Heeft Bertje nou al getekend?
Je avatar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:11 schreef Keltie het volgende:
'PSV meldt zich officieel voor Perez'
07 juni 2007
Het Algemeen Dagblad weet te melden dat PSV zich bij Ajax officieel gemeld heeft om te praten over een overgang van Kenneth Perez. Echter, de Amsterdammers zien de Deen liever niet naar een concurrent gaan.
Ad powered by www.webads.nl
Naast de interesse van PSV kan Perez ook om de tafel gaan zitten met Feyenoord. De krant meldt dat de Amsterdammers liever zaken doen met de rivaal uit Rotterdam dan met de Eindhovenaren. Perez wil en mag vertrekken bij de club uit de hoofdstad.
Die kunnen we dus ook vergeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |