idd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:50 schreef thewishmaster het volgende:
Makaay zou echt een topaankoop zijn voor Feyenoord, maar ik vraag me af waarom hij voor Feyenoord zou kiezen wanneer ook PSV belangstelling heeft.
Mjah, psv is een zaadclub?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:50 schreef thewishmaster het volgende:
Makaay zou echt een topaankoop zijn voor Feyenoord, maar ik vraag me af waarom hij voor Feyenoord zou kiezen wanneer ook PSV belangstelling heeft.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:11 schreef SoupNazi het volgende:
Als Makaay komt heeft Feyenoord wel kans op de top 4 van Nederland.![]()
moet je niet doenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
...en als ik de verhalen van Pi-air en consorten moet geloven...
de kans is heel groot dat Bert komt hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:23 schreef -jos- het volgende:
De kans is het grootst dat ze beiden niet komen imo
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:12 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Om al die fouten van de verdediging weg te werken met goals, mag hij wel net zo veel doelpunten maken als Alves.
34? Dan zit je net rond de helft?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:12 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Om al die fouten van de verdediging weg te werken met goals, mag hij wel net zo veel doelpunten maken als Alves.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:48 schreef Erasmusch het volgende:
Wel jammer dat Pizarro en Tymoschuk al ergens hebben getekend
Dat is toch van die pizza;s?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:02 schreef Erasmusch het volgende:
Maar we hebben altijd nog Wagner Love,
Boateng was een jaar geleden toch wel serieus?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:02 schreef Erasmusch het volgende:
Maar we hebben altijd nog Wagner Love, Gio, Hofland, Boateng etc etc![]()
Dacht het niet. Toen had ie net de Uefa cup finale gespeeld en was nog een jaartje jonger. Gio had ik wel op gehoopt/rekening mee gehouden dit jaar, maar ja, zal wel aan Bosz liggenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Boateng was een jaar geleden toch wel serieus?
Beter een zaadclub dan een club zonder potentiequote:
Die heeft het niet zo op Bertje toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
OT: Postte Steef nog maar, dan wisten we al snel genoeg of dit gerucht serieus is of niet.
Volgens mij niet nee. Maar hij zou ook weten of het Makaay-gerucht waar is omdat hij de nodige zaakwaarnemers (z'n beste vriend is de zaakwaarnemer van Mendes da Silva en nog wat spelers) e.d. kent.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die heeft het niet zo op Bertje toch?
Wie wel?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die heeft het niet zo op Bertje toch?
Als er in elke linie een goede speler bij komt zie ik het nog niet eens zo somber in voor Feyenoord komend seizoen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
Als je er een beetje geld in propt heb je eigenlijk ook zo een elftal dat weeer een stuk beter is, genoeg mogelijkheden![]()
Ach, hopelijk gebruiken ze bij Feyenoord nu z'n kennis, heb ik veel liever dan dat hij geruchten wel of niet ontkracht.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beter een zaadclub dan een club zonder potentie.
OT: Postte Steef nog maar, dan wisten we al snel genoeg of dit gerucht serieus is of niet.
Commentaar op roymakaay.nlquote:Ingediend door Giovanni van Bronckhorst (niet geverifiëerd) op Din, 2007-06-05 00:24.
Hoi Roy,
Ik zit toevallig ook aan een terugkeer naar Rotterdam te dennken. Zou super zijn als jij meekomt. Samen deze geweldige club weer naar de top helpen. Ik heb volgende week een gesprek met Peter Bosz en Hopelijk komt er iets positiefs uit. Laat me weten als er meer duidelijkheid is rondom jouw situatie.
Groetjes Gio
zijn er al concrete clubs voor hem?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:05 schreef cultheld het volgende:
Fellaini lijkt me niet haalbaar voor Fey.
Mits er geld is voor versterkingen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:24 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
de kans is heel groot dat Bert komt hoor
Als Makaay haalbaar is, waarom niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:05 schreef cultheld het volgende:
Fellaini lijkt me niet haalbaar voor Fey.
Dat vind ik te simpel gedacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:46 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als Makaay haalbaar is, waarom niet.
Je moet voetbal ook niet ingewikkelder maken dan dat het is..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat vind ik te simpel gedacht eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |