Doopy ga eens werken, je verveelt me
Poll: Moet Bert van Marwijk opstappen?
[Dit bericht is gewijzigd door Cart_man op 15-07-2003 15:01]
quote:Alsof jij het intellect hebt een opmerking te plaatsen met de bedoeling mensen uit de tent te lokken...
Op dinsdag 15 juli 2003 14:44 schreef Loek-B het volgende:. Hap hap.
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 14:48 schreef Cart_man het volgende:
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Alsof jij het intellect hebt een opmerking te plaatsen met de bedoeling mensen uit de tent te lokken...
quote:mogen hier ook teletext supporters komen?
Op dinsdag 15 juli 2003 14:50 schreef Loek-B het volgende:
Goede topictitel..
quote:Kan je het nu al niet meer hebben? Moet ik dan maar meteen oprotten?
Op dinsdag 15 juli 2003 14:50 schreef Loek-B het volgende:[..]
. Rot ff op met je gezeur altijd.
Rot zelf liever op, daar ben je toch al erg goed in heb je bewezen.
quote:Ga werken zei ik...
Op dinsdag 15 juli 2003 14:48 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Hoe maak je trouwens zo een poll die ik hier op Fok weleens zag?
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 14:51 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
mogen hier ook teletext supporters komen?
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 14:48 schreef Cart_man het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door Loek-B op 15-07-2003 14:52]
quote:jij zegt ook dat feyenooit een voetbalclub is, dus jouw woord is bar weinig waard
Op dinsdag 15 juli 2003 14:51 schreef Cart_man het volgende:[..]
Ga werken zei ik...
Hoe maak je trouwens zo een poll die ik hier op Fok weleens zag?
quote:Hela, het kan al quoten!
Op dinsdag 15 juli 2003 14:52 schreef Loek-B het volgende:[..]
[..]
quote:Joden mogen hier ook niet komen, maar geen eentje die zich daar wat van aantrekt....
Op dinsdag 15 juli 2003 14:51 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
mogen hier ook teletext supporters komen?
[Dit bericht is gewijzigd door Staanplaats op 15-07-2003 14:54]
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Alsof jij het intellect hebt een opmerking te plaatsen met de bedoeling mensen uit de tent te lokken...
quote::wave: werkt hier niet lieverd
Op dinsdag 15 juli 2003 14:54 schreef Staanplaats het volgende:[..]
Joden mogen hier ook niet komen, maar geen eentje die zich daar wat van aantrekt....
:wave:
Jol maakt van zwakke voetballers gemiddelde voetballers, van gemiddelde goede en van goede heel goede.
Vul in per speler wat van toepassing is.
quote:Als Jol kan kiezen tussen Man. Utd of Feyenoord, dan weet hij het wel denk ik...
Op dinsdag 15 juli 2003 14:58 schreef methodmich het volgende:
Bert ruilen met Jol zal een goede optie zijn, denk ik.Jol maakt van zwakke voetballers gemiddelde voetballers, van gemiddelde goede en van goede heel goede.
Vul in per speler wat van toepassing is.
quote:Dan denk ik dat ie hoofdtrainer van feyenoord wordt. Jol is het type niet assistent te worden bij ManU vindt ik... Maar ja, wie ben ik he
Op dinsdag 15 juli 2003 15:05 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Als Jol kan kiezen tussen Man. Utd of Feyenoord, dan weet hij het wel denk ik...
Maar de problemen liggen niet alleen bij van Marwijk, ook dhr. Baan moet snel plaats maken voor een clubman met een andere visie. Alle projecten over de gehele wereld, en zelf het excelsiorproject hebben tot nu toch nog nauwelijks resultaat gehad. Hier moet toch eens lering worden uitgetrokken, en moet het duidelijk worden dat er een andere koers moet worden gevaren.
Sommige mensen hebben inderdaad gelijk als ze zeggen dat Rob Baan een geïnfiltreerde Spartaan is, die Feijenoord naar de knoppen helpt.
Bert van Marwijk moet weg, de chemie is over! (Al een lange tijd)
quote:Ooit geweest? Jullie roepen al ja-ren dat ie weg moet...
Op dinsdag 15 juli 2003 15:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[neuzen negeermodus on]Bert van Marwijk moet weg, de chemie is over! (Al een lange tijd)
quote:Neuh, da's zo zonde bij verkoudheid... dan moet je zakdoek natuurlijk wel wit zijn met Van Gaal, en verzieken groene klodders tussen al het wit het effect...
Op dinsdag 15 juli 2003 15:14 schreef mat_herben het volgende:
misschien is van Gaal wat voor jullie ?
quote:Feyenoord moet een trainer hebben waar de spelers respect voor hebben!
Op dinsdag 15 juli 2003 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:Ooit geweest? Jullie roepen al ja-ren dat ie weg moet...
quote:Gullit of zo denk ik dan aan.
Op dinsdag 15 juli 2003 15:21 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Feyenoord moet een trainer hebben waar de spelers respect voor hebben!
quote:Waar twee vechten om een been...
Op dinsdag 15 juli 2003 15:08 schreef U-lerZzZ het volgende:
'Ajax is beter!' [afbeelding].
'Nee, Feyenoord is 't beste' [afbeelding].
'Niet' [afbeelding].
'Wel' [afbeelding].Wat een stelletje domme josti's zijn jullie toch!
.
Nofi, uiteraard.
quote:En wie stel jij je daarbij voor?
quote:Dan ga je denken aan een man van de '88 generatie en kom je idd snel uit bij Gullit.
quote:Gullit is inderdaad in van de mensen die dan in mij op komen.
Op dinsdag 15 juli 2003 15:25 schreef methodmich het volgende:[..]
Dan ga je denken aan een man van de '88 generatie en kom je idd snel uit bij Gullit.
Maar ook Mario Been of Jonh Metgod (eventueel samen) zijn mannen die Feyenoord uitstralen en op respect van de spelers kunnen rekenen.
quote:Been?
Op dinsdag 15 juli 2003 15:29 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Maar ook Mario Been of Jonh Metgod (eventueel samen) zijn mannen die Feyenoord uitstralen en op respect van de spelers kunnen rekenen.
quote:Tsja, dan zal een Amsterdammer WEER jullie club moeten redden
Op dinsdag 15 juli 2003 15:29 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Gullit is inderdaad in van de mensen die dan in mij op komen.
Half vallend, kruipend toch nog voorbij zijn man proberen te komen, echt een vechter!
quote:Dat die SARS kip maar mooi in China blijft!
Op dinsdag 15 juli 2003 15:52 schreef mat_herben het volgende:
Arie haan terug
quote:Hij heeft in iedergeval nooit voor Ajax gespeeld. En volgens mij zijn jullie er door 2 oud Feyenoorders bovenopgekomen.
Op dinsdag 15 juli 2003 15:44 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Tsja, dan zal een Amsterdammer WEER jullie club moeten redden
quote:Ja hoor, vroeger toen ik nog piraat was enterde ik regelmatig.
Op dinsdag 15 juli 2003 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Kun je ook enteren,
[Dit bericht is gewijzigd door Vikingo op 15-07-2003 16:15]
quote:Een viking die piraat was
Op dinsdag 15 juli 2003 16:15 schreef Vikingo het volgende:[..]
Ja hoor, vroeger toen ik nog piraat was enterde ik regelmatig.
quote:Vikingen waren de beste piraten
Op dinsdag 15 juli 2003 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Een viking die piraat was
quote:Of eigenlijk: Feyenoord rot op! Hup Excelsior! Hup S.P.A.R.T.A.!
Op dinsdag 15 juli 2003 17:06 schreef Loek-B het volgende:
Overigens : niet alleen v. Marwijk rot op. Maar ook Baan rot op.Of eigenlijk : BESTUUR, ROT OP!!!
Op de stukken van Staanplaats en Vikingo heb ik weinig toe te voegen. 100% mee eens. Mondige supporters zijn er nog wel Vikingo. De harde kern van supporters (en dan niet FIIIR/SCF) zijn er nog en die zullen zich echt wel laten horen dit seizoen.
quote:Ben ook wel van meing dat Van Marwijk beter had kunnen stoppen na afgelopen seizoen, dan had hij op een nette manier weggegaan, vrees nu voor hem dat hij er halverwege het seizoen wegens slechte resultaten uitgetrapt zal worden. O.K. hij heeft dan wel de UEFA Cup gewonnen, maar de goede wedstrijden onder zijn leiding zijn op 1 hand te tellen.
Op dinsdag 15 juli 2003 17:10 schreef Cart_man het volgende:
Waar is de motivering van de mensen die willen dat Bert bij Feyenoord blijft.Op de stukken van Staanplaats en Vikingo heb ik weinig toe te voegen. 100% mee eens. Mondige supporters zijn er nog wel Vikingo. De harde kern van supporters (en dan niet FIIIR/SCF) zijn er nog en die zullen zich echt wel laten horen dit seizoen.
Dus als Feyenoord het dan over een andere boeg gaat gooien, moet Baan inderdaad maar mee.
Maar van mij mag van Marwijk blijven, het is zo'n aardige man die het Fortuna-gevoel zelfs bij zo'n grote club nog zo mooi kan toepassen. Wie weet, wint Feyenoord ook eens de staatsloterij!
Ohja, ik moest nog even zeggen wat dan een trouwe supporter was. Ik vind als Ajacied dat Feyenoord het in de laatste jaren zeker niet slecht heeft gedaan. Niet slechter dan ik me kan herinneren, met uitzondering van een enkel kampioenschapje hier en daar. Dus zo slecht doet van Marwijk het niet eens. Ik zie ook weinig reden waarom 'ie weg zou moeten. Chemie die uitgewerkt is? Volgens mij kwam de enige chemie van onze vrolijke vriend in Turkije.
Bert heeft in zijn eerste seizoen de CL niet bereikt, uitschakeling tegen Sturm Graz.
Toen werd hij wel 2e met de club, wat geen slechte prestatie was.
Jaar erop dus deelname aan de CL, wat een vroege uitschakeling opleverde in een poule met Sparta Praag, Spartak Moskou en Bayern München. Wel 3e, dus UEFA Cup in, die hij met Feyenoord toch verrassend won. In de competitie werd men 3e.
Afgelopen seizoen wel door de voorronde heen, maar vervolgens 4e in de CL-poule geworden en als 3e in de competitie geëindigd. Wel de bekerfinale gehaald, maar verloren.
Conclusie: in de CL niet best, UEFA Cup vergoedde veel.
Competitie: 2, 3, 3. Weliswaar zware concurrentie van Ajax en PSV, maar misschien niet genoeg voor de fans.
Heel slecht doet hij het dus niet, maar het kan altijd beter, zou je dan zeggen.
quote:Inderdaad niet slechter, maar ook (buiten de UEFA cup) niet beter, en kijk dan eens hoe z'n voorgangers de club verlieten...(Beenhakker, Haan, Van Hanegem, Dorjee)
Op dinsdag 15 juli 2003 17:44 schreef twi het volgende:
Inderdaad, als je voor het goede voetbal van Feyenoord telkens gewezen moet worden op die verschrikkelijk goede wedstrijd tegen Twente, dan zijn de mooie momenten wel erg schaars.Maar van mij mag van Marwijk blijven, het is zo'n aardige man die het Fortuna-gevoel zelfs bij zo'n grote club nog zo mooi kan toepassen. Wie weet, wint Feyenoord ook eens de staatsloterij!
Ohja, ik moest nog even zeggen wat dan een trouwe supporter was. Ik vind als Ajacied dat Feyenoord het in de laatste jaren zeker niet slecht heeft gedaan. Niet slechter dan ik me kan herinneren, met uitzondering van een enkel kampioenschapje hier en daar. Dus zo slecht doet van Marwijk het niet eens. Ik zie ook weinig reden waarom 'ie weg zou moeten. Chemie die uitgewerkt is? Volgens mij kwam de enige chemie van onze vrolijke vriend in Turkije.
Dat geroep om Jol overal vind ik echt grappig. Alsof hij zo'n wonderdokter is. De voetballers moeten het doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |