Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:44 schreef Keltie het volgende:
Bertje waarschijnlijk wel, Makaay gok ik van niet.
Was te verwachten natuurlijk, een speler van zijn kaliber is voor vele clubs interessant en met name voor Spaanse clubs of bijvoorbeeld Lyon goed te betalen. Maar misschien wil ie wel terug naar Nederland, je weet het nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:31 schreef Luni het volgende:
Lyon en enkele Spaanse clubs hebben ook iintresse in Makaay dus.....................![]()
Dat geld allemaal niet bij Feijenoord.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:39 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ervaringen...verleden...garantie...toekomst...
Hoe zat dat ook al weer?
Had je dan werkelijk verwacht dat hij zou komen? Alleen mensen met liefde voor de club zouden bereid zijn om van Bayern naar Feijenoord te gaan...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
Volgens der Kicker gaat Makaay naar Lyon![]()
Inderdaad. Zolang Bertje maar komt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:55 schreef EnactedChaos het volgende:
Ach ja.
Zien het wel. Ik verwacht er niks van iig.
Het heeft wel een keer gelijk...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Oke leuk, rot je nu weer op?
lachtertje van de eredivisiequote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:00 schreef sanni het volgende:
-hoop gezwets-
quote:Zaakwaarnemer Rob Jansen liet vandaag tegenover Radio Rijnmond weten dat de berichtgeving van NOS Sportjournaal over een op handen zijnde transfer van Makaay naar Feyenoord onzin is. Volgens hem zou er niets spelen rond Makaay op het moment.
Feyenoord Netwerk
De radiozender zet twijfels bij die uitlatingen, omdat Jansen, ook zaakwaarnemer van Van Marwijk, dit weekend nog ontkende dat Van Marwijk met Feyenoord in onderhandeling is.
kicker.dequote:Makaay: Lockrufe aus Holland
Angesichts der wachsenden Konkurrenz im Bayern-Sturm ist ein Verbleib von Roy Makaay beim deutschen Rekordmeister eher unwahrscheinlich. Lockrufe sind zu vernehmen aus dessen niederländischer Heimat - so berichtet "De Telegraaf" vom Interesse Feyenoords. Nach kicker-Informationen zieht es den 32-Jährigen allerdings eher nach Frankreich oder Spanien.
Makaay hat in München noch einen gültigen Vertrag bis 2008. Da mit Luca Toni (AC Florenz) und wunschgemäß auch Miroslav Klose (Werder Bremen) in der kommenden Spielzeit ein oder zwei Hochkaräter das Team von Ottmar Hitzfeld verstärken werden und Makaay gerne auf ein Abonnement auf der Ersatzbank verzichten würde, ist der Wechsel wohl vorgezeichnet.
Die niederländische Ehrendivision, neben Rotterdam hat offenbar auch die PSV Eindhoven die Fühler ausgestreckt, soll es nach Ansicht Makaays aber eher nicht werden. Frankreichs Ligue 1, allen voran Serienmeister Olympique Lyon, stehen höher im Kurs. Auch Spanien ist für Makaay interessant, bei Deportivo La Coruña (1999-2003) avancierte der Niederländer zum Goalgetter von europäischem Top-Format.
Eins ist klar: Wenn Klose kommt, wird Makaay wechseln. Wenn nicht, könnte der FCB auf die Erfüllung des Vertrags pochen.
In der abgelaufenen Runde erzielte der 39-malige Nationalspieler 16 Ligatore für die Bayern, konnte jedoch nicht immer überzeugen. Vorstands-Chef Karl-Heinz Rummenigge hatte nach Ablauf der Saison betont, Makaay nicht abgeben zu wollen. Mit Nationalspieler Lukas Podolski und Roque Santa Cruz (Angebot von Betis Sevilla) stehen zwei weitere namhafte Stürmer im Bayern-Kader, Claudio Pizarro verabschiedete sich in Richtung FC Chelsea.
tja, die tijd komt er weer aanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Pfff, wat een gezwets allemaal, lijken wel een stelletje wijven. Echt dit wordt nog een zomer vol bullshit geruchten....
Je vergeet AC Milan voor Kakaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Franky heb je het dan nog niet gehoord? Feyenoord heeft Madrid gebeld voor R. Carlos en ze zouden ook naar Man. United gebeld hebben voor Neville![]()
Maar je hebt verder gelijk t word een zomer vol kansloze geruchten gok ik!!
quote:Makaay? Van Marwijk?
Roy Makaay's zaakwaarnemer Rob Jansen heeft vandaag tegenover Radio Rijnmond laten weten, dat de berichtgeving van onder andere het NOS Sportjournaal over een mogelijk op handen zijnde transfer van Makaay naar Feyenoord complete onzin is. Volgens Jansen zou er sowieso niets spelen rond Makaay op het moment.
Radio Rijnmond uitte openlijk twijfels over Jansen's uitlatingen, omdat de zaakwaarnemer tevens de belangen van Bert van Van Marwijk behartigt en in die hoedanigheid afgelopen weekend nog doodleuk ontkende dat de coach met Feyenoord in onderhandeling is.
Over de onderhandelingen tussen club en coach laat geen der partijen vooralsnog iets los, anders dan dat men met elkaar in gesprek is. Feyenoord, dat ondertussen al meer dan een maand zonder trainer zit, begint over een kleine 30 dagen met de voorbereiding op het nieuwe seizoen...
quote:Op dinsdag 15 juli 2003 15:14 schreef Staanplaats het volgende:
Ik heb op 'Ja, want..' gestemd, omdat ik het idee heb dat er onder van Marwijk te weinig vooruitgang wordt geboekt binnen de selectie. Ook het inpassen van jeugdspelers (we waren Ajax toch voorbij gestreefd...?) gebeurt niet of nauwelijks, en als het gebeurt dan hebben ze geeen krediet en wordt elke fout onder het vergrootglas gelegd.
Ook moet van Marwijk ook eens de oudere jongens op hun plaatsen durven te zetten, als Paauwe of De Nooijer kut speelt moet je dat ook durven zeggen, en moet je niet beginnen over de onervarenheid van Loovens (om maar even een voorbeeld te noemen).
Ik denk ook dat er onder van Marwijk te veel onenigheid in de groep is ontstaan, want nu ook de laatste weken naar voren komt dit kan nooit goed zijn voor de prestaties van de club.
Feijenoord heeft in mij visie behoefte aan een betere/grotere persoonlijkheid als hoofdtrainer, eentje die wél een commerciele aankoop als Song durft passeren. Eéntje die wél met jeugdspelers durft te werken. Eéntje die wel eens naar de beleidsbepalers boven hem op de tafel durft te slaan om te zeggen dat het een zooitje is. Plus een trainer die wel weer progressie uit deze groep weet te halen, en ze op een 'maximaal' niveau laat voetballen. Een trainer die de spelers weer bijbrengt dat er ten ALLE tijden 110% inzet wordt verwacht, en als het voetballend niet mocht lukken, dat er dan maar gewoon ouderwets geknokt moet worden (en soms wel letterlijk!).
Maar de problemen liggen niet alleen bij van Marwijk, ook dhr. Baan moet snel plaats maken voor een clubman met een andere visie. Alle projecten over de gehele wereld, en zelf het excelsiorproject hebben tot nu toch nog nauwelijks resultaat gehad. Hier moet toch eens lering worden uitgetrokken, en moet het duidelijk worden dat er een andere koers moet worden gevaren.
Sommige mensen hebben inderdaad gelijk als ze zeggen dat Rob Baan een geïnfiltreerde Spartaan is, die Feijenoord naar de knoppen helpt.
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Regionieuws/Sport?itemid=44329quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Van Lunaticnews:
[..]
![]()
Helaas heb ik het bewuste Radio Rijnmond fragment gemist
In 4 jaar tijd is er naar mijn mening een hoop gebeurt. Bij de club is veel veranderd, van Marwijk een stuk wijzer geworden in Duitsland. En dan dingen zijn toch anders dan ze op het eerste gezicht leken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:17 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Prachtig dit.
We hebben juist alles nodig waarvan jij zegt dat ie t niet heeft... (ik weet dat we 4 jaar verder zijn maar toch)
Je kan Baan ook mooi veruilen voor Bosz en je ziet dat er nog geen ene ruk veranderd is bij Feyenoord
Ik wil Bert niet.
Zo maar ff snel een post die ik zag, niks persoonlijks tegen staanplaats verder.
Ik kan je vrijwel geen ongelijk geven op deze punten maar hij zal in alle vetgedrukte eigenschappen veranderd moeten zijn anders wordt het denk ik niks. En daar ben ik nogal huiverig voor. Ik moet zeggen dat ik BvM totaal niet heb gevolgd dus ik hoop dat ik t fout heb en dat ie me verrast en dat ie wel de jeugd de kans geeft, wel durft op te staan tegen de leiding, wel aanvallend durft te voetballen ipv ALTIJD dat balletje terug naar de keeper of de eigen helft etc.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:44 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
In 4 jaar tijd is er naar mijn mening een hoop gebeurt. Bij de club is veel veranderd, van Marwijk een stuk wijzer geworden in Duitsland. En dan dingen zijn toch anders dan ze op het eerste gezicht leken.
Neemt niet weg, dat van Marwijk niet het optimale heeft gepresteerd met Feijenoord, hij had er meer uit moeten halen. Het grootste verwijt is misischien nog wel dat van Marwijk in die tijd te loyaal is geweest naar de club leiding. Hij kreeg de kritiek waar andere het hadden moet krijgen.
Tsjah het verhaal met de jeugd. Het heeft twee kanten. Van Persie en Leonardo veel besproken al, van beide kanten zijn daar fouten gemaakt. Andere jongens (Smolarek, Loovens) is hij misschien wel te voorzichtig geweest. Maar aan de andere kant is die zelfde Smolarek wel helemaal opgebloeid bij Dortmund onder van Marwijk.
Van Marwijk is toch een coach die met beperkte middelen iets kan opbouwen (Fortuna, Feijenoord, Dortmund), is altijd loyaal naar de club, heeft ondertussen toch veel ervaring opgebouwd. Hij is misschien niet de meeste ideale of perfecte persoon, maar op dit moment geef ik hem wel de voorkeur.
Terwijl dat toch niet zo'n heel moeilijke opgave was geweest...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:15 schreef renz0r het volgende:
Na van marwijk is geen enkele trainer beter geweest.
zoiets geloof je toch niet ....quote:Op woensdag 6 juni 2007 07:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Perez wil naar Feyenoord, maar wacht op de aanstelling van een trainer, aldus de Telegraaf.
Dat zal de Feyenoord leiding niet in dank worden afgenomen, hoewel ik denk dat hij van meer waarde zal kunnen zijn dan Charisteas is geweest. Maar Perez is vast niet grateloos op te halen uit Amsterdam.quote:Op woensdag 6 juni 2007 07:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Perez wil naar Feyenoord, maar wacht op de aanstelling van een trainer, aldus de Telegraaf.
Overbodig, trainer moet hem niet en verstiert het in de kleedkamer. Ik geloof niet dat'ie veel moet kostenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:01 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dat zal de Feyenoord leiding niet in dank worden afgenomen, hoewel ik denk dat hij van meer waarde zal kunnen zijn dan Charisteas is geweest. Maar Perez is vast niet grateloos op te halen uit Amsterdam.
Dat ligt/lag meer aan het management dan aan Bert himselfquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:15 schreef renz0r het volgende:
Na van marwijk is geen enkele trainer beter geweest.
Hoeveel hebben we ook alweer betaald voor Charisteas? Met dit management ben ik er bang voor...quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Overbodig, trainer moet hem niet en verstiert het in de kleedkamer. Ik geloof niet dat'ie veel moet kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |