abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juni 2007 @ 14:58:23 #51
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_50128175
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:44 schreef Keltie het volgende:
Bertje waarschijnlijk wel, Makaay gok ik van niet.
Waar baseer je dat op?
I spoke proper England since I was a children.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:01:58 #52
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_50128282
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:31 schreef Luni het volgende:
Lyon en enkele Spaanse clubs hebben ook iintresse in Makaay dus.....................
Was te verwachten natuurlijk, een speler van zijn kaliber is voor vele clubs interessant en met name voor Spaanse clubs of bijvoorbeeld Lyon goed te betalen. Maar misschien wil ie wel terug naar Nederland, je weet het niet
pi_50128314
Zo even op de hoogte blijven dan de Makaay geruchten.
pi_50129221
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:58 schreef Reneuh het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
Eerdere ervaringen...
We're the boys from Rotterdam
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:39:40 #55
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_50129526
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:30 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:

[..]

Eerdere ervaringen...
Ervaringen...verleden...garantie...toekomst...

Hoe zat dat ook al weer?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:43:41 #56
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50129683
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:39 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Ervaringen...verleden...garantie...toekomst...

Hoe zat dat ook al weer?
Dat geld allemaal niet bij Feijenoord.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 5 juni 2007 @ 16:16:08 #57
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_50130738
Volgens der Kicker gaat Makaay naar Lyon
  dinsdag 5 juni 2007 @ 16:22:12 #58
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50130910
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 16:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
Volgens der Kicker gaat Makaay naar Lyon
Had je dan werkelijk verwacht dat hij zou komen? Alleen mensen met liefde voor de club zouden bereid zijn om van Bayern naar Feijenoord te gaan...
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 5 juni 2007 @ 16:35:14 #59
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_50131304
Zoals ik al eerder zei, het lijkt me niet dat hij voor ons gaat kiezen... Er zijn genoeg clubs die een spits van zijn kaliber maar al te graag willen hebben, dus ik ga er gewoon van uit dat dit dikke bullshit is. Hoe komen ze er ook bij om het zomaar te noemen..
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_50131417
Jammer
pi_50131431
dan sheva maar
pi_50131906
Ach ja.

Zien het wel. Ik verwacht er niks van iig.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 16:55:45 #63
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50131923
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 16:55 schreef EnactedChaos het volgende:
Ach ja.

Zien het wel. Ik verwacht er niks van iig.
Inderdaad. Zolang Bertje maar komt.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 5 juni 2007 @ 17:00:04 #64
167723 sanni
Acima de seu
pi_50132061
Makaay naar feyenoord...dit moet volgens mij een grote grap zijn van het Sport Journaal want die vent kost heel veel ¤'s,heeft het prima naar zijn zin in Munchen en zou dan nu naar een club gaan die :
- geen geld heeft - geen europees voetbal speelt - lachertje van de eredivisie is geworden - met een aftandse trainer komt aanzetten nadat de eerste en tweede garnituur heeft afgesegd? Makaay komt niet en v.Marwijk wel maar die zal feyenoord alleen maar tijdelijk kunnen laten opleven op de ellende waar men nu in zit. Bedoel even zal de boel weer gaan lopen maar de goede fundering blijft ontbreken waardoor feyenoord weer flink wat wedstrijden gaat verliezen en dan is het weer hommeles. Leuk vooruitzicht als je dan je 100-jarig bestaan viert of gaat vieren.

[ Bericht 19% gewijzigd door sanni op 05-06-2007 17:39:19 ]
pi_50132266
Oke leuk, rot je nu weer op?
pi_50132335
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 16:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Inderdaad. Zolang Bertje maar komt.
Proest.

Bert weet het ook allemaal niet meer.

pi_50132425
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Oke leuk, rot je nu weer op?
Het heeft wel een keer gelijk...
pi_50133482
Makaay en Lyon worden idd in verband met elkaar gebracht....Ik zie het allemaal wel
pi_50133535
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:11 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Het heeft wel een keer gelijk...
Kan wel zijn, maar hij komt alleen maar om de boel op te naaien.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 17:59:15 #70
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_50133961
Jullie hadden gewoon hoop op Makaay
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:02:51 #71
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_50134076
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:59 schreef stefmans het volgende:
nee, ik iig niet
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_50134803
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:59 schreef stefmans het volgende:
wie?
pi_50135154
ikku
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:54:37 #74
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_50135692
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:00 schreef sanni het volgende:
-hoop gezwets-
lachtertje van de eredivisie

Lachen zal ik wel, maar dan als Makaay komt
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_50136365
Ik denk eigenlijk niet dat Lyon kans maakt op Makaay. Als hij weggaat bij Bayern gaat hij terug naar Nederland. Blijven PSV en Feijenoord (AZ?) over.
pi_50136665
quote:
Zaakwaarnemer Rob Jansen liet vandaag tegenover Radio Rijnmond weten dat de berichtgeving van NOS Sportjournaal over een op handen zijnde transfer van Makaay naar Feyenoord onzin is. Volgens hem zou er niets spelen rond Makaay op het moment.
Feyenoord Netwerk
De radiozender zet twijfels bij die uitlatingen, omdat Jansen, ook zaakwaarnemer van Van Marwijk, dit weekend nog ontkende dat Van Marwijk met Feyenoord in onderhandeling is.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_50136926
'Makaay verkiest Lyon boven Feyenoord'
Gepubliceerd op 05-06-07 om 17:12 door Joshua Keller

Roy Makaay hoeft zich geen zorgen te maken over zijn toekomst. De Nederlandse spits van Bayern München werd maandag met Feyenoord in verband gebracht, maar nu lijkt de Franse topclub Olympique Lyon de eerste keus te worden van de 32-jarige aanvaller.

De goaltjesdief zélf lijkt niet zoveel heil te zien in een transfer naar Feyenoord en prefereert een overstap naar de Franse landskampioen boven Rotterdam, zo meldt het Duitse Der Kicker. Dit in tegenstelling tot een eerder bericht van de NOS, dat beweerde dat de Rotterdammers al bijna rond zouden zijn met Makaay.

Makaay mag waarschijnlijk vertrekken van de club uit München, dat eerder al de aanvallers Luca Toni (Fiorentina) en Jan Schlaudraff (Aachen) wist te strikken. Naast dit duo zijn er nog twee spitsen van formaat in München te bewonderen, namelijk Lukas Podolski en Roque Santa Cruz. Bayern heeft echter behoefte aan nog een aanvaller, Miroslav Klose (Werder Bremen) wordt namelijk zeer waarschijnlijk de opvolger van de naar Chelsea vertrokken Claudio Pizarro.
pi_50137046
kicker is niks joh
pi_50137094
quote:
Makaay: Lockrufe aus Holland

Angesichts der wachsenden Konkurrenz im Bayern-Sturm ist ein Verbleib von Roy Makaay beim deutschen Rekordmeister eher unwahrscheinlich. Lockrufe sind zu vernehmen aus dessen niederländischer Heimat - so berichtet "De Telegraaf" vom Interesse Feyenoords. Nach kicker-Informationen zieht es den 32-Jährigen allerdings eher nach Frankreich oder Spanien.

Makaay hat in München noch einen gültigen Vertrag bis 2008. Da mit Luca Toni (AC Florenz) und wunschgemäß auch Miroslav Klose (Werder Bremen) in der kommenden Spielzeit ein oder zwei Hochkaräter das Team von Ottmar Hitzfeld verstärken werden und Makaay gerne auf ein Abonnement auf der Ersatzbank verzichten würde, ist der Wechsel wohl vorgezeichnet.

Die niederländische Ehrendivision, neben Rotterdam hat offenbar auch die PSV Eindhoven die Fühler ausgestreckt, soll es nach Ansicht Makaays aber eher nicht werden. Frankreichs Ligue 1, allen voran Serienmeister Olympique Lyon, stehen höher im Kurs. Auch Spanien ist für Makaay interessant, bei Deportivo La Coruña (1999-2003) avancierte der Niederländer zum Goalgetter von europäischem Top-Format.

Eins ist klar: Wenn Klose kommt, wird Makaay wechseln. Wenn nicht, könnte der FCB auf die Erfüllung des Vertrags pochen.

In der abgelaufenen Runde erzielte der 39-malige Nationalspieler 16 Ligatore für die Bayern, konnte jedoch nicht immer überzeugen. Vorstands-Chef Karl-Heinz Rummenigge hatte nach Ablauf der Saison betont, Makaay nicht abgeben zu wollen. Mit Nationalspieler Lukas Podolski und Roque Santa Cruz (Angebot von Betis Sevilla) stehen zwei weitere namhafte Stürmer im Bayern-Kader, Claudio Pizarro verabschiedete sich in Richtung FC Chelsea.
kicker.de

Samenvatting: als Klose komt, vertrekt Makaay, waarschijnlijk naar Frankrijk of Spanje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2007 19:28:55 ]
pi_50137336
werkt toine nu ook al bij de telegraaf?:P
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:52:20 #81
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50138080
Ik zie wel wie dr uit de heli komt waaien op de Open Dag
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:53:08 #82
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_50138119
Pfff, wat een gezwets allemaal, lijken wel een stelletje wijven. Echt dit wordt nog een zomer vol bullshit geruchten....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:55:24 #83
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50138209
Franky heb je het dan nog niet gehoord? Feyenoord heeft Madrid gebeld voor R. Carlos en ze zouden ook naar Man. United gebeld hebben voor Neville

Maar je hebt verder gelijk t word een zomer vol kansloze geruchten gok ik!!
pi_50138668
ben even zo vrij geweest om het plaatje met scc houders in de OP te veranderen (vorige was een beetje lastig te bewerken)
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Pfff, wat een gezwets allemaal, lijken wel een stelletje wijven. Echt dit wordt nog een zomer vol bullshit geruchten....
tja, die tijd komt er weer aan
pi_50138676
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Franky heb je het dan nog niet gehoord? Feyenoord heeft Madrid gebeld voor R. Carlos en ze zouden ook naar Man. United gebeld hebben voor Neville

Maar je hebt verder gelijk t word een zomer vol kansloze geruchten gok ik!!
Je vergeet AC Milan voor Kaka
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:09:57 #86
132191 -jos-
Money=Power
pi_50138813
Bert zou toch vandaag aangesteld worden? Hij heeft zeker ook al geweigerd
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_50141819
Van Lunaticnews:
quote:
Makaay? Van Marwijk?

Roy Makaay's zaakwaarnemer Rob Jansen heeft vandaag tegenover Radio Rijnmond laten weten, dat de berichtgeving van onder andere het NOS Sportjournaal over een mogelijk op handen zijnde transfer van Makaay naar Feyenoord complete onzin is. Volgens Jansen zou er sowieso niets spelen rond Makaay op het moment.

Radio Rijnmond uitte openlijk twijfels over Jansen's uitlatingen, omdat de zaakwaarnemer tevens de belangen van Bert van Van Marwijk behartigt en in die hoedanigheid afgelopen weekend nog doodleuk ontkende dat de coach met Feyenoord in onderhandeling is.

Over de onderhandelingen tussen club en coach laat geen der partijen vooralsnog iets los, anders dan dat men met elkaar in gesprek is. Feyenoord, dat ondertussen al meer dan een maand zonder trainer zit, begint over een kleine 30 dagen met de voorbereiding op het nieuwe seizoen...

Helaas heb ik het bewuste Radio Rijnmond fragment gemist
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_50141904
Mocht Van Marwijk dit topic lezen, kan hij meteen ook een oud topic doorlezen om zo de keuze makkelijker te maken: Centraal Feyenoord Topic: van Marwijk rot op!
pi_50144577
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 15:14 schreef Staanplaats het volgende:

Ik heb op 'Ja, want..' gestemd, omdat ik het idee heb dat er onder van Marwijk te weinig vooruitgang wordt geboekt binnen de selectie. Ook het inpassen van jeugdspelers (we waren Ajax toch voorbij gestreefd...?) gebeurt niet of nauwelijks, en als het gebeurt dan hebben ze geeen krediet en wordt elke fout onder het vergrootglas gelegd.
Ook moet van Marwijk ook eens de oudere jongens op hun plaatsen durven te zetten, als Paauwe of De Nooijer kut speelt moet je dat ook durven zeggen, en moet je niet beginnen over de onervarenheid van Loovens (om maar even een voorbeeld te noemen).
Ik denk ook dat er onder van Marwijk te veel onenigheid in de groep is ontstaan, want nu ook de laatste weken naar voren komt dit kan nooit goed zijn voor de prestaties van de club.
Feijenoord heeft in mij visie behoefte aan een betere/grotere persoonlijkheid als hoofdtrainer, eentje die wél een commerciele aankoop als Song durft passeren. Eéntje die wél met jeugdspelers durft te werken. Eéntje die wel eens naar de beleidsbepalers boven hem op de tafel durft te slaan om te zeggen dat het een zooitje is. Plus een trainer die wel weer progressie uit deze groep weet te halen, en ze op een 'maximaal' niveau laat voetballen. Een trainer die de spelers weer bijbrengt dat er ten ALLE tijden 110% inzet wordt verwacht, en als het voetballend niet mocht lukken, dat er dan maar gewoon ouderwets geknokt moet worden (en soms wel letterlijk!).

Maar de problemen liggen niet alleen bij van Marwijk, ook dhr. Baan moet snel plaats maken voor een clubman met een andere visie. Alle projecten over de gehele wereld, en zelf het excelsiorproject hebben tot nu toch nog nauwelijks resultaat gehad. Hier moet toch eens lering worden uitgetrokken, en moet het duidelijk worden dat er een andere koers moet worden gevaren.
Sommige mensen hebben inderdaad gelijk als ze zeggen dat Rob Baan een geïnfiltreerde Spartaan is, die Feijenoord naar de knoppen helpt.
Prachtig dit.

We hebben juist alles nodig waarvan jij zegt dat ie t niet heeft... (ik weet dat we 4 jaar verder zijn maar toch)

Je kan Baan ook mooi veruilen voor Bosz en je ziet dat er nog geen ene ruk veranderd is bij Feyenoord

Ik wil Bert niet.

Zo maar ff snel een post die ik zag, niks persoonlijks tegen staanplaats verder.
pi_50145067
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Van Lunaticnews:
[..]

Helaas heb ik het bewuste Radio Rijnmond fragment gemist
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Regionieuws/Sport?itemid=44329
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_50145780
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:17 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Prachtig dit.

We hebben juist alles nodig waarvan jij zegt dat ie t niet heeft... (ik weet dat we 4 jaar verder zijn maar toch)

Je kan Baan ook mooi veruilen voor Bosz en je ziet dat er nog geen ene ruk veranderd is bij Feyenoord

Ik wil Bert niet.

Zo maar ff snel een post die ik zag, niks persoonlijks tegen staanplaats verder.
In 4 jaar tijd is er naar mijn mening een hoop gebeurt. Bij de club is veel veranderd, van Marwijk een stuk wijzer geworden in Duitsland. En dan dingen zijn toch anders dan ze op het eerste gezicht leken.

Neemt niet weg, dat van Marwijk niet het optimale heeft gepresteerd met Feijenoord, hij had er meer uit moeten halen. Het grootste verwijt is misischien nog wel dat van Marwijk in die tijd te loyaal is geweest naar de club leiding. Hij kreeg de kritiek waar andere het hadden moet krijgen.

Tsjah het verhaal met de jeugd. Het heeft twee kanten. Van Persie en Leonardo veel besproken al, van beide kanten zijn daar fouten gemaakt. Andere jongens (Smolarek, Loovens) is hij misschien wel te voorzichtig geweest. Maar aan de andere kant is die zelfde Smolarek wel helemaal opgebloeid bij Dortmund onder van Marwijk.

Van Marwijk is toch een coach die met beperkte middelen iets kan opbouwen (Fortuna, Feijenoord, Dortmund), is altijd loyaal naar de club, heeft ondertussen toch veel ervaring opgebouwd. Hij is misschien niet de meeste ideale of perfecte persoon, maar op dit moment geef ik hem wel de voorkeur.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_50146129
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:44 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

In 4 jaar tijd is er naar mijn mening een hoop gebeurt. Bij de club is veel veranderd, van Marwijk een stuk wijzer geworden in Duitsland. En dan dingen zijn toch anders dan ze op het eerste gezicht leken.

Neemt niet weg, dat van Marwijk niet het optimale heeft gepresteerd met Feijenoord, hij had er meer uit moeten halen. Het grootste verwijt is misischien nog wel dat van Marwijk in die tijd te loyaal is geweest naar de club leiding. Hij kreeg de kritiek waar andere het hadden moet krijgen.

Tsjah het verhaal met de jeugd. Het heeft twee kanten. Van Persie en Leonardo veel besproken al, van beide kanten zijn daar fouten gemaakt. Andere jongens (Smolarek, Loovens) is hij misschien wel te voorzichtig geweest. Maar aan de andere kant is die zelfde Smolarek wel helemaal opgebloeid bij Dortmund onder van Marwijk.

Van Marwijk is toch een coach die met beperkte middelen iets kan opbouwen (Fortuna, Feijenoord, Dortmund), is altijd loyaal naar de club, heeft ondertussen toch veel ervaring opgebouwd. Hij is misschien niet de meeste ideale of perfecte persoon, maar op dit moment geef ik hem wel de voorkeur.
Ik kan je vrijwel geen ongelijk geven op deze punten maar hij zal in alle vetgedrukte eigenschappen veranderd moeten zijn anders wordt het denk ik niks. En daar ben ik nogal huiverig voor. Ik moet zeggen dat ik BvM totaal niet heb gevolgd dus ik hoop dat ik t fout heb en dat ie me verrast en dat ie wel de jeugd de kans geeft, wel durft op te staan tegen de leiding, wel aanvallend durft te voetballen ipv ALTIJD dat balletje terug naar de keeper of de eigen helft etc.

Er zijn gewoon teveel punten waarop BvM bij Feyenoord een zware onvoldoende heeft gescoord dat ik er weinig vertrouwen in heb. Ik ben bang dat we er over een jaar exact hetzelfde voorstaan (of misschien nog wel slechter, door het wegvallen van veel jeugd).

Maar ik hoop echt dat jullie me allemaal uit kunnen lachen volgend jaar
pi_50146977
Van Marwijk en de Uefa cup, niet vergeten hé .... Oké het was de beker van van Hooijdonk maar toch
Na van marwijk is geen enkele trainer beter geweest.
  woensdag 6 juni 2007 @ 07:03:32 #94
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_50151955
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 23:15 schreef renz0r het volgende:
Terwijl dat toch niet zo'n heel moeilijke opgave was geweest...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_50152090
Perez wil naar Feyenoord, maar wacht op de aanstelling van een trainer, aldus de Telegraaf.
pi_50152138
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 07:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Perez wil naar Feyenoord, maar wacht op de aanstelling van een trainer, aldus de Telegraaf.
zoiets geloof je toch niet ....
net als Makaay (en alle andere spelers) kiest ie gewoon voor PSV als zij zich melden..
Weinig voetballers zullen de uitdaging Feyenoord aangaan vrees ik...
ik bedoel , als Giovanni al niet komt ....
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  woensdag 6 juni 2007 @ 09:01:37 #97
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_50153008
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 07:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat zal de Feyenoord leiding niet in dank worden afgenomen, hoewel ik denk dat hij van meer waarde zal kunnen zijn dan Charisteas is geweest. Maar Perez is vast niet grateloos op te halen uit Amsterdam.
  woensdag 6 juni 2007 @ 09:03:38 #98
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_50153044
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:01 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Dat zal de Feyenoord leiding niet in dank worden afgenomen, hoewel ik denk dat hij van meer waarde zal kunnen zijn dan Charisteas is geweest. Maar Perez is vast niet grateloos op te halen uit Amsterdam.
Overbodig, trainer moet hem niet en verstiert het in de kleedkamer. Ik geloof niet dat'ie veel moet kosten
pi_50153187
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 23:15 schreef renz0r het volgende:
Dat ligt/lag meer aan het management dan aan Bert himself
  woensdag 6 juni 2007 @ 09:14:50 #100
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_50153271
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:03 schreef Keltie het volgende:

[..]

Overbodig, trainer moet hem niet en verstiert het in de kleedkamer. Ik geloof niet dat'ie veel moet kosten
Hoeveel hebben we ook alweer betaald voor Charisteas? Met dit management ben ik er bang voor...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')