En jij bent? 12 en je wil zo graag maar niemand wil jou?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:07 schreef Thomass het volgende:
Ik schrik me een hoedje zeg!
Op zulk een jonge leeftijd al de toorn des Here's over zichzelf afroepen door voor het huwelijk van de verboden vrucht te plukken. Het moet niet gekker worden zeg, deze generatie weet blijkbaar niet waar de grenzen liggen. Later zullen jullie er wel spijt van krijgen wanneer je je moet verantwoorden!
Thomas, aangenaam.quote:
..quote:12 en je wil zo graag maar niemand wil jou?
Hej, check the smiley!quote:Op maandag 4 juni 2007 22:09 schreef Thomass het volgende:
[..]
Thomas, aangenaam.
[..]
..
PS Mocht je aan de hand van de foto in mijn fotoboek mijn leeftijd geschat hebben raad ik je aan naar de oogarts te gaan
ach tu liebe...quote:Op maandag 4 juni 2007 22:07 schreef Thomass het volgende:
Op zulk een jonge leeftijd al de toorn des Here's over zichzelf afroepen door voor het huwelijk van de verboden vrucht te plukken. Het moet niet gekker worden zeg, deze generatie weet blijkbaar niet waar de grenzen liggen. Later zullen jullie er wel spijt van krijgen wanneer je je moet verantwoorden!
haha met die bagger hoofd van jouquote:Op maandag 4 juni 2007 16:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
1 dag voordat ik 15 werd![]()
Totaal geen spijt van
Krullenbol, is that all you got? Verder ga ik er maar niet op in, dat zou te makkelijk zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 23:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ach tu liebe...
Ga toch lekker naar je geitenwollensokkenkerk joh... krullebol![]()
Ik wil best nog eem doorgaan hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:51 schreef Thomass het volgende:
[..]
Krullenbol, is that all you got? Verder ga ik er maar niet op in, dat zou te makkelijk zijn
Dus je bent ontmaagd in een trio?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:54 schreef Silven het volgende:
14, in een tentje met 2 meiden. was heerlijk en kon sindsdien geen week meer zonder.zij waren 13.
mazzelaar danquote:
Hadden jullie je pizza al op?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:23 schreef Borkydude het volgende:
Vorige zomer, 16 jaren oud, op een Italiaans strand bij zonsopgang
In je mooie verhaal dat je aan mij vertelde was dat wel zo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wel meer dan pizza![]()
Mooi detail is trouwens dat ik haar naam nog niet eens wist
En dan nu: de waarheidquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
In je mooie verhaal dat je aan mij vertelde was dat wel zo.![]()
Ik ben haar naam later wel te weten gekomen, aapquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
In je mooie verhaal dat je aan mij vertelde was dat wel zo.![]()
Ach...al die kinder'n die zogenaamd sex hebben ...ik denk dat ze hem er lafjes tegenaan hangen en koppie erin steken al sex vinden. Of ff met de handen in elkaars broek graaien ofzo.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:07 schreef Thomass het volgende:
het was heel spannendquote:
tis toch iets speciaals.. dan wil ik wel dat die gene 'goed' voor me is, en niet zomaar iemand die na 2 weken Later zegt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:14 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ha, verwacht je nu al de ware tegen te komen![]()
Het kan ook nog eens zo zijn dat die vent gewoon enorm slecht was in bed.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:10 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik moet nog de eerste keer sex hebben
Ik denk wel dat er meer mensen seks hebben gehad op hun 22e. Tenzij men massaal seks afzweert op die leeftijd. Tja ik weet het eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ben ik de enige die op een leeftijd van 22 jaar sex heeft gehad?![]()
Ben eigelijk best blij dat ik deze leeftijd heb kunnen halenof ik hier spijt van heb......tja 50/50
uhmquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:28 schreef liiszle het volgende:
de 2e keer is veel spannendergeen idee hoe ik dat moet aanpakken..
hoe pak je dat nou aan danquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:46 schreef VlaDje het volgende:
[..]
uhm
wat d8 je van erbovenop gaan zitten, hobbellen, hem in je tepels laten knijpen, en genieten van goede harde sex?
graagquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
moet ik het vanaf het begin uitleggen
zit op bank met jongen, leuke film, ja zegt jongen, leuke film idd, liiszle begint jongen zijn broek los te knopen, jongen bevalt het wel, liiszle neemt jongens lid ten monde, en de rest zorgt die kerel dan wel voorquote:
Edit: Toch maar nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:13 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Maar niet iedereen! Dit kan n eindeloze discussie worden dus we houden er maar over op.
Nog iemand n leuk verhaal over zn eerste keer?
my words exactlyquote:Op maandag 4 juni 2007 11:14 schreef Afzuigkap het volgende:
15, gewoon in m'n eigen bed, geen spijt.
quote:Op maandag 4 juni 2007 00:04 schreef fakkelteit het volgende:
hoe was jullie ervaring met de eerste keer sex? Lekker heurr![]()
en hoe oud waren jullie? 16
en hebben jullie er spijt van? Soms, als ik weer eens ruzie met hem heb
Ik verheug me al op de reacties op deze post.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:30 schreef Kimmie_16 het volgende:
Mijn eerste keer was ik 14
beetje erg dronken van de breezers die ik kreeg
en mijn toen de tijd mijn vriendje daan werd ik naast wakker
naakt ;P met gebruikte condoom nog in de prullenbak
eerst schrok ik wel ff maar daarna dacht ik van owwja ;P
Het was wel een lieverd horquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:44 schreef x-tremed het volgende:
lekker vriendje dan
Ik sla even over. Te makkelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik verheug me al op de reacties op deze post.![]()
Jij was toch 9?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:03 schreef eRrrrJeee het volgende:
wie wilt mij ontmaagden
Dan pijpt ze je toch gewoon klaar?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
17 juni 2005, met toenmalige vriendin. Ze kwam helaas eerder klaar, terwij lik er nog lang niet was. Dus mijn eerste keer was zonder klaarkomen!
Wiens kloon ben jijquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:30 schreef Kimmie_16 het volgende:
Mijn eerste keer was ik 14
beetje erg dronken van de breezers die ik kreeg
en mijn toen de tijd mijn vriendje daan werd ik naast wakker
naakt ;P met gebruikte condoom nog in de prullenbak
eerst schrok ik wel ff maar daarna dacht ik van owwja ;P
12 / 13...dat kan niet eensquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:51 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
Ach...al die kinder'n die zogenaamd sex hebben ...ik denk dat ze hem er lafjes tegenaan hangen en koppie erin steken al sex vinden. Of ff met de handen in elkaars broek graaien ofzo.
Misschien alleen fysiologisch is er iets waardoor je van sex kunt spreken, maar emotioneel ben je op je 12de of 13de er niet klaar voor.
kan je toch doorgaan, zij kan wel door hoor als ze klaar is [bij mannen daarentegen is dat wat moeilijker]quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
17 juni 2005, met toenmalige vriendin. Ze kwam helaas eerder klaar, terwij lik er nog lang niet was. Dus mijn eerste keer was zonder klaarkomen!
En zij is de enige met wie je tot nu toe seks hebt gehad...?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:18 schreef gateway het volgende:
ik was nog net 17, zij 18, en volgens mij was het bij haar thuis in bedEn dat is nu dus 6 jaar geleden en we zijn nog steeds samen
Door dr vader...die vroeg gewoon aan jou of je zn dochter ff goed wilde doorsmeren?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:09 schreef fathank het volgende:
[..]
En zij is de enige met wie je tot nu toe seks hebt gehad...?
1e keer was op 't strand, jaar of 15. Nadat ze me min of meer aangeboden was door dr vader![]()
Op je Vijftiende ben je op de helft van je leven man!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:41 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Door dr vader...die vroeg gewoon aan jou of je zn dochter ff goed wilde doorsmeren?
Ja stel je voor...straks ben je te laat!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Op je Vijftiende ben je op de helft van je leven man!![]()
Het was de zus van een vriend van me. Was met z'n vader aan het lullen en op een gegeven moment ging het dus over vrouwen. Komt z'n dochter binnenlopen, zegt ie: "Ik heb dr nog wel 1 in de aanbieding". Tjah, en van het 1 kwam het anderquote:Op maandag 11 juni 2007 14:41 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Door dr vader...die vroeg gewoon aan jou of je zn dochter ff goed wilde doorsmeren?
kwam ze uit het middenoosten?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:09 schreef fathank het volgende:
[..]
1e keer was op 't strand, jaar of 15. Nadat ze me min of meer aangeboden was door dr vader![]()
Moest je ook niet eerst met haar trouwen?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:30 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
kwam ze uit het middenoosten?![]()
Hoeveel kamelen heb je ervoor betaald?![]()
...![]()
![]()
Moet je niet aan mij vragenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:42 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Moest je ook niet eerst met haar trouwen?
ja das de enigstequote:Op maandag 11 juni 2007 14:09 schreef fathank het volgende:
[..]
En hoeveel kostte het?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:59 schreef sarlo het volgende:
kwas 16.. was opzich niet echt speciaal ofzoo.. gewoon erin neuken klaar en were aankleden
gewoon doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:22 schreef fusionfake het volgende:
tja ik weet nie , er is een meisje hier op de hoek die mij wel ziet zitten, er redelijk uitziet en het ook wilt doen (gaf ze paar keer aan) maar toch doe ik het niet ...ik denk dat er een verstandig stemmetje in mijn hoofd zit die zegt niet achter de hormonen aan
of moet ik het alsnog doen :/ ik twijfel
ja, man als ik jou was zou ik nu naar dr toe gaan..!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:28 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
gewoon doen![]()
Is echt aan te raden
Als je in Urk woont, dan kun je dat gewoon aan je zusje vragen. (als je een zusje hebt)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:03 schreef eRrrrJeee het volgende:
wie wilt mij ontmaagden
Dat is wel heeeel jong...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:51 schreef cw2cu het volgende:
ik had toen ervaring met meisjes van bijna 0,0
quote:
Het was een tukkerquote:Op maandag 11 juni 2007 17:42 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Moest je ook niet eerst met haar trouwen?
Kerel, duik er gewoon opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:22 schreef fusionfake het volgende:
tja ik weet nie , er is een meisje hier op de hoek die mij wel ziet zitten, er redelijk uitziet en het ook wilt doen (gaf ze paar keer aan) maar toch doe ik het niet ...ik denk dat er een verstandig stemmetje in mijn hoofd zit die zegt niet achter de hormonen aan
of moet ik het alsnog doen :/ ik twijfel
misschien is iedereen wel afrikaans en al op zn 12de (zodra ze vruchtbaar zijn) getrouwdquote:Op maandag 4 juni 2007 22:07 schreef Thomass het volgende:
wat een flamequote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:46 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als je in Urk woont, dan kun je dat gewoon aan je zusje vragen. (als je een zusje hebt)
Topickick van 2 jaar en een paar dagenquote:Op maandag 29 juni 2009 00:23 schreef Kill_Jou0 het volgende:
Mijn grut, gezellig hier!
Ik denk ik post ook even, deel mijn mening, alleen.. Ik ben nog maagd.
Daarover zo even meer, ff over die posts van ik was 12/13.. WTF! toen was ik net blij met m'n nieuwe skelter. (die ik nog heb, über ding)
En dat van die ene post voor aan ergens die meest Flamed werd, tsja maak ik geen woorden, haar/zijn mening.
Ik ben gewoon nog van zoals het vroeger normaal was en hoe het hoort te zijn!
Gewoon met je vriend/vriendin, lekker samen wachter op het moment dat je het graag BEIDE wil. En dan gewoon van het moment genieten.
Altijd al die denkwijze gehad en zo ben ik opgegroeid.
Terzijde: Ik heb nu dus een vriendin en we willen (weten) wat we verder willen alleen gezien wat omstandigheden moeten we wachten. Ook zei en waar ik blij mee ben is nog maagd (dan prut je beide wat aan) en ziet het zo ook.
Anti-Ik-Ros-Hem-Er-Zo-Ff-In-1e-Keer, w/e..
En niks stoer als je alchol op had, wees gewoon normaal en wees er 100% bij en BE THERE.
Verliefd = het middel.
~Demiën
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juni 2009 09:20 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
ik was 40
wel spijt van, ik wou wachten tot het huwelijk maar kon niemand vinden
stiekem was het wel lekker ;@
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:23 schreef Kill_Jou0 het volgende:
Mijn grut, gezellig hier!
Ik denk ik post ook even, deel mijn mening, alleen.. Ik ben nog maagd.
Daarover zo even meer, ff over die posts van ik was 12/13.. WTF! toen was ik net blij met m'n nieuwe skelter. (die ik nog heb, über ding)
En dat van die ene post voor aan ergens die meest Flamed werd, tsja maak ik geen woorden, haar/zijn mening.
Ik ben gewoon nog van zoals het vroeger normaal was en hoe het hoort te zijn!
Gewoon met je vriend/vriendin, lekker samen wachter op het moment dat je het graag BEIDE wil. En dan gewoon van het moment genieten.
Altijd al die denkwijze gehad en zo ben ik opgegroeid.
Terzijde: Ik heb nu dus een vriendin en we willen (weten) wat we verder willen alleen gezien wat omstandigheden moeten we wachten. Ook zei en waar ik blij mee ben is nog maagd (dan prut je beide wat aan) en ziet het zo ook.
Anti-Ik-Ros-Hem-Er-Zo-Ff-In-1e-Keer, w/e..
En niks stoer als je alchol op had, wees gewoon normaal en wees er 100% bij en BE THERE.
Verliefd = het middel.
~Demiën
gilf alertquote:Op maandag 29 juni 2009 09:20 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
ik was 40
Ik stoor me net zo erg aan z'n taalgebruik als jij maar toch geef ik hem inhoudelijk wel gelijk.quote:
Ja alleen vervalt z'n hele moraal zodra die het gedaan heeft. Of een keer uitgaat of weet ik veel watquote:Op maandag 29 juni 2009 10:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik stoor me net zo erg aan z'n taalgebruik als jij maar toch geef ik hem inhoudelijk wel gelijk.
Ik dacht "wtf van wie is die kutpost?"quote:Op maandag 29 juni 2009 09:20 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
ik was 40
Zeker wel, Jimbo's tofheid zorgt ervoor dat de rest van de wereld ook tof wordt.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:50 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dat ben ik ook ik bedoel dat heeft niks met die jumbo van je te maken
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:48 schreef Noortje. het volgende:
hoe was jullie ervaring met de eerste keer sex?
Prettig ja.
en hoe oud waren jullie?
16
en hebben jullie er spijt van?
Neen, Jimbo is tof.
wat een schatje ben je toch ookquote:Op maandag 29 juni 2009 12:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zeker wel, Jimbo's tofheid zorgt ervoor dat de rest van de wereld ook tof wordt.
Dat klopt.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat
[..]
wat een schatje ben je toch ook
Aangeboden door je vaderquote:Op maandag 11 juni 2007 14:09 schreef fathank het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:08 schreef Fapje het volgende:
Hoe was jullie ervaring met de eerste keer sex?
![]()
En hoe oud waren jullie?
Ik 15 en hij 7 oid
En hebben jullie er spijt van?
Nee, 't is nu de lievelingshond van mn zusje en ik speel nog welis met em.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:08 schreef Fapje het volgende:
Hoe was jullie ervaring met de eerste keer sex?
![]()
En hoe oud waren jullie?
Ik 15 en hij 7 oid
Nee, 't is nu de lievelingshond van mn zusje en ik speel nog welis met em.
So hey..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:30 schreef RenRen- het volgende:
Mijn eerste keer.
Ik was 15, hij wat ouder.
En het was een gevalletje. Hophophop, d'r bovenop.
En dan even op en neer, klaar.
Ge-wel-dig. Echt.
Och ja, mijn eerste sekspartij duurde ook niet langer dan 10 minuten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:30 schreef RenRen- het volgende:
Mijn eerste keer.
Ge-wel-dig. Echt.
Och ja, mijn eerste sekspartij duurde langer dan 35 minuten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:30 schreef RenRen- het volgende:
Mijn eerste keer.
Ge-wel-dig. Echt.
Wauw..quote:Op zondag 5 juli 2009 10:58 schreef Edd_ het volgende:
[..]
Och ja, mijn eerste sekspartij duurde langer dan 35 minuten.![]()
Krijg je als je vriendin wat lelijker is..quote:Op zondag 5 juli 2009 10:58 schreef Edd_ het volgende:
[..]
Och ja, mijn eerste sekspartij duurde langer dan 35 minuten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juli 2009 13:10 schreef cw2cu het volgende:
[..]
Krijg je als je vriendin wat lelijker is..Oeff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat moet een meisje van 15 jaar al met de pil... wat heeft die vader al vroeger dan niet gedaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:54 schreef Baas91 het volgende:
Hoe was jullie ervaring met de eerste keer seks?
Het beviel me goed.
Was met mijn toenmalige vriendin, tijdens het douchen.
Zonder condoom, want zij was aan de pil. En het was voor ons allebei de eerste keer.
En hoe oud waren jullie?
We waren allebei 15 jaar.
Ik heb er totaal geen spijt van.
Zij denk ik ook niet, spreek haar weinig, maar heb haar nooit horen klagen.
De pil beschermt je niet tegen aidsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:54 schreef Baas91 het volgende:
Zonder condoom, want zij was aan de pil. En het was voor ons allebei de eerste keer.
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van wat deze aandoening allemaal kan. Als beide ouders of zelfs 1 van beiden aids heeft kunnen de kinderen dat ook hebben. En trouwens wie zegt dat ze maagd was? Zoals The_Chosen_one al zei, als ze op haar 15e de pil al in gebruik heeft is ze zeker geen maagd meer.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:48 schreef Grrommit het volgende:
ja, want alle maagden hebben aids, dat weet iedereen toch
Volgens mij zegt hij daar vrij duidelijk dat ze nog maagd was. Of ik moet gek zijn en is ze voor haar eerste keer al ontmaagdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:54 schreef Baas91 het volgende:
Waarom is een meisje dat op haar 15e de pil gebruikt in jou ogen sowieso geen maagd meer?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:03 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van wat deze aandoening allemaal kan. Als beide ouders of zelfs 1 van beiden aids heeft kunnen de kinderen dat ook hebben. En trouwens wie zegt dat ze maagd was? Zoals The_Chosen_one al zei, als ze op haar 15e de pil al in gebruik heeft is ze zeker geen maagd meer.
Ja want aan de pil om een regelmatige cyclus te krijgen kan natuurlijk niet hequote:Op zondag 5 juli 2009 16:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wat moet een meisje van 15 jaar al met de pil... wat heeft die vader al vroeger dan niet gedaan.
Het idee dat ze de pil heeft gekregen om haar menstruatie te regelen is te hoog gegrepen voor je? Hoe oud ben je? 8?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:03 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Zoals The_Chosen_one al zei, als ze op haar 15e de pil al in gebruik heeft is ze zeker geen maagd meer.
Ga je even inlezen over wat de pil eigenlijk doetquote:Op zondag 5 juli 2009 @ 19:03 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van wat deze aandoening allemaal kan. Als beide ouders of zelfs 1 van beiden aids heeft kunnen de kinderen dat ook hebben. En trouwens wie zegt dat ze maagd was? Zoals The_Chosen_one al zei, als ze op haar 15e de pil al in gebruik heeft is ze zeker geen maagd meer.
Ik zou je wikipedia nog maar eens goed doorlezen, want alleen vrouwen met menstruatieproblemen gebruiken de pil om dat te verminderen. Dus tenzij ze deze problemen heeft zou ze nooit de pil hoeven te gebruiken. En zij zei dat het haar eerste keer was, wie zegt dat wat zij zei ook waar was? Mensen kunnen zoveel zeggen... Wat ik alleen probeer duidelijke te maken is dat het gewoon (En zeker in Nederland) gevaarlijk blijft zonder condoom sex te hebben zonder dat je die persoon goed kent. Dat iedereen hier zo geinteresseerd is in de pil kan ik niet helpen...quote:Op zondag 5 juli 2009 20:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ga je even inlezen over wat de pil eigenlijk doet
Het niet-krijgen van kinderen is niet de enige fijne bijkomstigheid.
Jij faalt.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:36 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Ik zou je wikipedia nog maar eens goed doorlezen, want alleen vrouwen met menstruatieproblemen gebruiken de pil om dat te verminderen. Dus tenzij ze deze problemen heeft zou ze nooit de pil hoeven te gebruiken. En zij zei dat het haar eerste keer was, wie zegt dat wat zij zei ook waar was? Mensen kunnen zoveel zeggen... Wat ik alleen probeer duidelijke te maken is dat het gewoon (En zeker in Nederland) gevaarlijk blijft zonder condoom sex te hebben zonder dat je die persoon goed kent. Dat iedereen hier zo geinteresseerd is in de pil kan ik niet helpen...
Net andersom volgens mij, want als je mijn bericht goed doorleest blijkt maar weer dat jij tot de groep behoort die zo op de pil gefixeerd is en niet om de kern van het bericht "Wees altijd voorzichtig voordat je beslist zonder condoom sex te hebben"quote:
Het gaat helemaal niet om die zogenaamde kern van het bericht waar jij het over hebt. Het gaat om de vele toepassingen van de pil. Ga je quest voor veilige sex toch lekker ergens anders voeren of zoquote:Op zondag 5 juli 2009 20:41 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Net andersom volgens mij, want als je mijn bericht goed doorleest blijkt maar weer dat jij tot de groep behoort die zo op de pil gefixeerd is en niet om de kern van het bericht "Wees altijd voorzichtig voordat je beslist zonder condoom sex te hebben"
Terwijl jij wikipedia nog eens goed door gaat lezen en desnoods cursussen "Wat zijn de vele toepassingen van de pil" gaat geven, gaan wij weer on-topicquote:Op zondag 5 juli 2009 20:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om die zogenaamde kern van het bericht waar jij het over hebt. Het gaat om de vele toepassingen van de pil. Ga je quest voor veilige sex toch lekker ergens anders voeren of zo
Rot toch op man.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:45 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Terwijl jij wikipedia nog eens goed door gaat lezen en desnoods cursussen "Wat zijn de vele toepassingen van de pil" gaat geven, gaan wij weer on-topic
Nog 1tje bij de club, misschien kan een van jullie een nieuw topic hierover starten. Kunnen we met z'n allen hier uitgebreid over pratenquote:Op zondag 5 juli 2009 20:57 schreef Tijgertje. het volgende:
@Do_As_Infinity - Jij bent echt de grootste mongool ever.
Ik ben 18 en gebruik de pil.
Nu kan ik geen maagd meer zijn?
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:02 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Nog 1tje bij de club, misschien kan een van jullie een nieuw topic hierover starten. Kunnen we met z'n allen hier uitgebreid over praten
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Rot toch op man.
krijg aids of zo.![]()
Geef nou gewoon eens antwoord.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:02 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Nog 1tje bij de club, misschien kan een van jullie een nieuw topic hierover starten. Kunnen we met z'n allen hier uitgebreid over praten
Tuurlijk kan je maagd zijn, als je graag de pil wil innemen doe je dat toch gewoon?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:17 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Geef nou gewoon eens antwoord.
Je praat er omheen.
Wat is je probleem dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:23 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je maagd zijn, als je graag de pil wil innemen doe je dat toch gewoon?
Verhaaltje erbij graagquote:
Ik ben een vrouw, ik weet waar de pil voor wordt gebruikt. Ik had ernstige buikpijn en ik verloor erg veel bloed als ik weereens ongesteld was. Daarom heb ik de pil, niet omdat ik lekker los wou gaan.quote:Op zondag 5 juli 2009 @ 20:36 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Ik zou je wikipedia nog maar eens goed doorlezen, want alleen vrouwen met menstruatieproblemen gebruiken de pil om dat te verminderen. Dus tenzij ze deze problemen heeft zou ze nooit de pil hoeven te gebruiken. En zij zei dat het haar eerste keer was, wie zegt dat wat zij zei ook waar was? Mensen kunnen zoveel zeggen... Wat ik alleen probeer duidelijke te maken is dat het gewoon (En zeker in Nederland) gevaarlijk blijft zonder condoom sex te hebben zonder dat je die persoon goed kent. Dat iedereen hier zo geinteresseerd is in de pil kan ik niet helpen...
Inderdaad, de pil gebruiken kan veel verschillende redenen hebben.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:46 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Waarom is een meisje dat op haar 15e de pil gebruikt in jou ogen sowieso geen maagd meer?
En dan al een spiraaltje?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:44 schreef Bartjee het volgende:
owh, omdat zij een spriraaltje heeft of wat??
Ze is 15, (9 maanden ouder als mij)
quote:
Had ze niet beter die stiefbroer kunnen aangeven ipv. een spiraaltje te laten zetten. Het spijt me, maar ik vind het eerder raar dat je zoiets niet aangeeft.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:25 schreef Bartjee het volgende:
[..]
Ja dat heeft een reden, die is vroeger gezet toen ze onder sexuele mishandeling was van een 'stiefbroer'. En in contact was met loverboys.... Raar hè, dat je dan voor zekerheid maar spriraal neemt en pil slikt ...
Ik snap het,. maar ze was 6, later is het allemaal pas bekend geworden, en weet ook niet wanneer hij is gezet, of het voor de loverboys was, tijdens, of er na..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Had ze niet beter die stiefbroer kunnen aangeven ipv. een spiraaltje te laten zetten. Het spijt me, maar ik vind het eerder raar dat je zoiets niet aangeeft.
Wisten die ouders daar niets van dan? o_Oquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:50 schreef Bartjee het volgende:
[..]
Ik snap het,. maar ze was 6, later is het allemaal pas bekend geworden, en weet ook niet wanneer hij is gezet, of het voor de loverboys was, tijdens, of er na..
Maak dan ff een ander topic aan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wisten die ouders daar niets van dan? o_O
Das toch logischquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik was 15, 3 weken voor m'n 16e verjaardag en zij was 14.
Woensdag 1 maart 2006
Het was een beetje raar en ik ga niet in detail
Ik heb er geen spijt van. Zij wel een beetje omdat ze zichzelf eigenlijk te jong vond toen. Op dat moment had ze geen spijt, dat is daarna pas gekomen.
En nee, dat is niet omdat ik zo belabberd was, maar om het feit dat ze pas 14 was.
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:03 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
waarschijnlijk zegt ze dat om je niet rot te laten voelen en ben je gewoon heel erg slecht.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik was 15, 3 weken voor m'n 16e verjaardag en zij was 14.
Woensdag 1 maart 2006
Het was een beetje raar en ik ga niet in detail
Ik heb er geen spijt van. Zij wel een beetje omdat ze zichzelf eigenlijk te jong vond toen. Op dat moment had ze geen spijt, dat is daarna pas gekomen.
En nee, dat is niet omdat ik zo belabberd was, maar om het feit dat ze pas 14 was.
Als je het nou nog eens probeert met normale letters..?quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:08 schreef zoetekau28 het volgende:
EEN HELE KNAPPE JONGEN WIL HET MET ME DOEN EN HIJ WIL ME OOK BEFFEN EN VINGEREN EN HIJ WIL OOK EIGNLIJK DAT K HEM PIJP EN AFTREK.
MAAR IK WEET N IET OF IK ER AL KLAAR VOOR BEN,
HIJ IS WEL HEEL ERG KNAP.
WAT MOET IK DOEN?
Ja, joh, echt geloofwaardig hoor, je hebt 1 post o_o".quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:08 schreef zoetekau28 het volgende:
EEN HELE KNAPPE JONGEN WIL HET MET ME DOEN EN HIJ WIL ME OOK BEFFEN EN VINGEREN EN HIJ WIL OOK EIGNLIJK DAT K HEM PIJP EN AFTREK.
WAT MOET IK DOEN?
lekkere redenatie heb jij, als ie knap is, dan stap je maar over je grenzen heen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:08 schreef zoetekau28 het volgende:
WAT MOET IK DOEN?
Waarom geloof ik nou niets van dit soort usersquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:52 schreef Hoerenzoon het volgende:
Ik was 11 en mijn vriendin 10. was echt lekker
Omdat hij de Mexicaanse griep heeft, dan ga je hallucineren.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom geloof ik nou niets van dit soort users?
klb/onzin garde naar alle waarschijnlijkheid..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom geloof ik nou niets van dit soort users?
Baggerusers.
quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:32 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]
Maar ik geloof er niks van dat al die lelijke fokkers die nu 28 zijn 14 jaar geleden al sex hadden op hun 14elike toen was het nog jaren 90!
Oh btw ik was 14(geen grapje, nee is niet stoer. ja het was een boel geklungel)
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:39 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dat dus.
of van die gasten die ontgroend zijn door hun verkering in de brugklas, en verder eigenlijk nooit meer een meisje hebben aangeraakt
T schijnt dat er óveral, maar dan ook echt óveral, zand komt te zittenquote:Op maandag 20 juli 2009 18:01 schreef DM.Aram het volgende:
Das ook zoiets.. Op het strand. Moet ik toch eens proberen. Schuurt dat niet?
We gaan zaterdag naar Scheveningenquote:Op maandag 20 juli 2009 19:02 schreef Plums het volgende:
[..]
T schijnt dat er óveral, maar dan ook echt óveral, zand komt te zittenMaar moet dat zelf ook nog uitvinden.
Toffe muzieksmaak btw![]()
Dit topic heeft trouwens wel echt veel views.
Zeer tof, ik weet het! Ik luister nu op shuffleshuffleshuffle van 100 jaar aan muziek geschiedenis, haha.quote:Maar moet dat heb ik zelf ook nog uitvinden uitgevonden.
Ik denk dat de dudes ook wel wat zand tussen hun buttcrack enzo krijgen.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:19 schreef DM.Aram het volgende:
Overal? Ik denk dat dat het ergst is voor dames.. Ik bedoel, die laat je toch vaker liggen..
Trouwens, aan je sig te zien zou ik denken...
[..]
Zeer tof, ik weet het! Ik luister nu op shuffleshuffleshuffle van 100 jaar aan muziek geschiedenis, haha.
Inderdaad.
Geen ervaring met Scheveningen, in het mooie Maastricht is t altijd beter weer dan de rest van het landquote:
Thx, mot wel lukkenquote:
Joah das Plums en x3roquote:Op maandag 20 juli 2009 19:26 schreef DM.Aram het volgende:
Ik meende dat te hebben gehoord, ja. Het is in ieder geval prutkut weer t/m vrijdag. Ik woon aan zee, 10 mins fietsen. Mijn vriendinnetje nog dichterbij. Dus, possibilities !!!
Haha, arme mannen.
Ennu.. Het gedeelte 'We gaan zaterdag naar Scheveningen' is dus: Plums en x3ro. I'm kinda new
Heb ik in een grijs verleden ook eens op gezeten, wat nog erger is, gamelux.nl das echt flame deluxxquote:Op maandag 20 juli 2009 19:29 schreef DM.Aram het volgende:
Haha. Dit is best wel een leuk forum hè, dat FOK!.. Err.. Stuk beter dan tweakert.net waar ik nooit wat in te brengen had
pwndquote:Op maandag 20 juli 2009 19:32 schreef DM.Aram het volgende:
Haha, lame!
bOT: Sjeuzus, mijn eerste keer was? Eh, ik deed het en we waren klaar en toen zei ik tegen haar: Eh, ik kwam eigenlijk naar je toe om het uit te maken...
Valt mee, als je een flinke deken ofzo mee hebt. Ik ga toch zeker niet met m'n blote reet op het zand liggen neuken ofwelquote:Op maandag 20 juli 2009 18:01 schreef DM.Aram het volgende:
Das ook zoiets.. Op het strand. Moet ik toch eens proberen. Schuurt dat niet?
met haar broer?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:09 schreef dborhem het volgende:
we werden betrapt door haar broer.
Maar later is dat (urenlang) goedgemaakt.![]()
![]()
![]()
Wij Nederlanders zijn een verwend volk, niet?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Valt mee, als je een flinke deken ofzo mee hebt. Ik ga toch zeker niet met m'n blote reet op het zand liggen neuken ofwel
Dat is vaker zo, de eerste keer.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:38 schreef DM.Aram het volgende:
Was wel een klein beetje gemeen, en het was ook nog de slechste keer ever.
quote:Op maandag 27 juli 2009 00:55 schreef Hoerenzoon het volgende:
12 ook op de camping met een meid van 20geen spijt van was lekker
Juistquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:32 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]
Maar ik geloof er niks van dat al die lelijke fokkers die nu 28 zijn 14 jaar geleden al sex hadden op hun 14elike toen was het nog jaren 90!
Oh btw ik was 14(geen grapje, nee is niet stoer. ja het was een boel geklungel)
Het is wel FOK! hè, houd dat in de gaten.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
aaah de charme van het internet![]()
Overdrijven en dingen verzinnen. als iedereen die onder de 16(wat overigens nog steeds erg jong is maar aanvaardbaar indien er geen te grote leeftijdsverschil is) echt de waarheid sprak zou het hier in Nederland er heel slecht aan toe zijn, bovendien zouden wij evolutionair gezien ver vooruit zijn op de rest van de wereld als de penis dan al zo ontwikkeld is.
Maar goed kan ook frustraties zijn van 40 jarige mannen die nog steeds maagd zijn en graag wilden dat ze op hun 13e hun 'boompje' in de tuin van een mollige 18 jarige hadden geplant...
daarom die laatste alinea ookquote:Op maandag 27 juli 2009 12:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is wel FOK! hè, houd dat in de gaten.
Ik weet niet, ik vind tering altijd wat vies smaken.. maar ja als jij dat lekker vindtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:51 schreef Muki het volgende:
Met een jongen (toen nog mijn vriend) die anderhalf jaar ouder was en ik vond het teringlekker.
Beetje laaat, maar hier mn verhaaltje!quote:
Bagger wordt verwijderd, ik dacht dat dat duidelijk wasquote:
Shame, ik ben niet van de "de eerste keer moet ontzettend speciaal zijn!" maar dit is dan ook wel zonde.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beetje laaat, maar hier mn verhaaltje!
Ik was 13 en wou er graag bij horen, ik had wat verkeerde vriendjes enzo. Dus er was 1 zo'n gast die ook al wat ouder was, en die blowde en die hoorde er helemaal bij! Dus ik zei de hele tijd dat ik wel wou neuken enzo (ook al wou ik het niet, het was stoer dacht ik dan) En dat was zo'n "vriend" waarmee ik dan 's nachts af sprak, dat was ook stoer natuurlijk! Niemand die het wist en het mocht niet. Nou toen zei hij letterlijk zoiets van "Kijk hier is een bankje kunnen we wel neuken".
En zo doende, maar ik ben er dus echt niet trots op ..
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beetje laaat, maar hier mn verhaaltje!
Ik was 13 en wou er graag bij horen, ik had wat verkeerde vriendjes enzo. Dus er was 1 zo'n gast die ook al wat ouder was, en die blowde en die hoorde er helemaal bij! Dus ik zei de hele tijd dat ik wel wou neuken enzo (ook al wou ik het niet, het was stoer dacht ik dan) En dat was zo'n "vriend" waarmee ik dan 's nachts af sprak, dat was ook stoer natuurlijk! Niemand die het wist en het mocht niet. Nou toen zei hij letterlijk zoiets van "Kijk hier is een bankje kunnen we wel neuken".
En zo doende, maar ik ben er dus echt niet trots op ..
Tja, sommige mensen maken gewoon niet zo veel mee in hun levenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
geweldig al die kansloze verhalen over 13 jarigen te lezen de ene nog ongeloofwaardiger dan de andere
Wat heb je gedaan dan? Verstoppertje?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:40 schreef Cristal het volgende:
Ik was 12. Bij een meer gedaan met een 14 jarige.
uhuh en dan verzinnen ze hun verleden gewoonquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen maken gewoon niet zo veel mee in hun leven
Waarom zou het allemaal verzonnen zijn? Niet iedereen liegt hierover. Maar ook zeker spreekt niet iedereen hier de waarheid.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
geweldig al die kansloze verhalen over 13 jarigen te lezen de ene nog ongeloofwaardiger dan de andere
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
En wat is jouw (sterke) verhaal hier over?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:58 schreef LadyEss het volgende:
[..]
Waarom zou het allemaal verzonnen zijn? Niet iedereen liegt hierover. Maar ook zeker spreekt niet iedereen hier de waarheid.![]()
Ik ben zelf ook op mijn 13/14de ontmaagd. Ook geen prettige ervaring. Maar ja iedereen maakt zo wel dingen mee die je over had willen doen.
Ik heb er niks over te vertellen aangezien mijn eerste keer nog niet is voorgevallenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:35 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk!
Wil der nog wel een paar horen![]()
Ahaquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:45 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik heb er niks over te vertellen aangezien mijn eerste keer nog niet is voorgevallen
Jeetje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:56 schreef angelinside het volgende:
12, met m'n vriend van 18.. in de auto:p
Dat is gewoon pedofilie en verkrachting aangezien ik me niet kan voorstellen dat iemand van 12 daar al aan denkt... die horen nog met poppen te spelenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:56 schreef angelinside het volgende:
Die 12 jarige jongens bedoelen geen 18-20 jarige vrouwen... maar opblaaspoppen die al 18-20 jaar oud zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Als ik dit zo lees lijkt het gemiddelde wel 12 jaar te zijn voor een ontmaagding.
Helemaal van jongens snap ik niet dat ze dan 'het' al kunnen doen.
Mwah, er zijn genoeg twaalf jarigen die daar al aan denken, maar van die oudere gast is het wel fout inderdaad. Natuurlijk weet je niet hoe lang ze al een relatie hadden en volgens mij heeft ze er geen spijt van....dus tja. Echter vraag ik me wel af wat voor'n ouders zo iemand heeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat is gewoon pedofilie en verkrachting aangezien ik me niet kan voorstellen dat iemand van 12 daar al aan denkt... die horen nog met poppen te spelen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Die 12 jarige jongens bedoelen geen 18-20 jarige vrouwen... maar opblaaspoppen die al 18-20 jaar oud zijn
Dat is ook de bedoelingquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:39 schreef bijdehand het volgende:
Bij haar thuis, was best lekkerLater werd het alleen maar beter
Stoer hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:56 schreef angelinside het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |