jupsquote:Op zondag 20 mei 2007 22:56 schreef Paltos het volgende:
Wtf heeft verleiden met "rechtvaardigheidsgevoel" te maken?
Je bent gewoon een watje.
Ik bedoel euh. Dat rechtvaardigheids gevoel. heeft niks met dat etische deel te maken.of het ook echt goed is of echt slecht: het is gewoon scheit irritant soms.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:54 schreef Blue_ei het volgende:
niet doen blijf je zelf
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:53 schreef kless het volgende:
leven makkelijjer wordt. En ik en die gene die ik verleid er bijden een goed gevoel aan overhouden.
Wat bazel je nu allemaal? Leer Nederlands, man.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:02 schreef kless het volgende:
Ik bedoel euh. Dat rechtvaardigheids gevoel. heeft niks met dat etische deel te maken.of het ook echt goed is of echt slecht: het is gewoon scheit irritant soms.
Soms, en tegenwoordig steeds vaker denk ik dat dat makkelijker niet alleen voor mezelf maar voor iedereen prettiger maken.
Misschien als jij alles al weet en kan. deel dat dan?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:09 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat bazel je nu allemaal? Leer Nederlands, man.
Dat is ook niet van belang.quote:
Ik denk wel dat ik men leven wil delen met iemand die er ook lol in heeft en houdt.quote:
ik dacht dat het eerder zo was dat de trage dommerikken als laatste finisheden, waarbij het hooguit neerkomt op wat minzaam respect van de slimmere en snellere jongens om die niet te hard in hun gezicht uit te lachen, en hen te laten geloven dat ze zo 'aardig' zijn...quote:
Waarom wil je haar complimentjes geven? Je zegt het zelf! Ze is onaantrekkelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:25 schreef kless het volgende:
Bijvoorbeeld: Een vriend van mij is even hier in nederland met zn vriendin waar die mee gaat trouwen enzo. Allemaal dikke prima gezellig enzo. Ik vind dr gewoonweg ONAANTREKKELIJK. Maar ook zij heeft nieuwe kleren nodig. En even shoppen in groningen is best leuk. Hoe zorg ik dat ik dr kan complementeren met het lapjestof/outfit wat haar wel het beste staat? Zo erg is dat "schuldgevoel" er bij. Als men begrijpt wat ik bedoel?
Ja, precies. "Aardig" is gewoon een eufemisme voor onzekere jongens die niets durven.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:28 schreef KroJo het volgende:
[..]
ik dacht dat het eerder zo was dat de trage dommerikken als laatste finisheden, waarbij het hooguit neerkomt op wat minzaam respect van de slimmere en snellere jongens om die niet te hard in hun gezicht uit te lachen, en hen te laten geloven dat ze zo 'aardig' zijn...
dat is echter een 'aardig' zoals je een oerlelijke baby ook 'wat een lief babietje' noemt.
Ik denk dat jij je omgeving en zn invloeden onderschat.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:32 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, precies. "Aardig" is gewoon een eufemisme voor onzekere jongens die niets durven.
Je kan ook gewoon aardig en zelfverzekerd zijn.
Ja, Omdat ook zij niet naakt overstraat mag. En dus wat aan moet hebben. En dan heb ik liever dat ze wat aan heeft Waarvan ik ook vind dat dat haar het beste stond/minst slecht.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Waarom wil je haar complimentjes geven? Je zegt het zelf! Ze is onaantrekkelijk.
Ik bedoel ik zou mezelf wat wijs moeten kunnen maken om daar in te kunnen geloven (anders werkt het toch niet) dat is het hele deel wat nodig is voor "zingeving"quote:Op zondag 20 mei 2007 22:54 schreef Blue_ei het volgende:
niet doen blijf je zelf
Wat verleiden betreft? ZEKER. helemaal mezelf verleiden dat moet ik vooral nog leren. en daar heb ik een heel leven voor.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:06 schreef Dsquared2 het volgende:
Pff. Ik denk dat jij nog veel moet leren. Bepaalde dingen kun je niet veranderen. Kijk eens een keer goed in de spiegel en observeer jezelf en schrijf op wat je ziet. Ga op n terras zitten en kijk hoe andere mensen communiceren, etc. Hier leer je het meest van. Boeken, theorien, enz heb je helemaal niets aan.
Bepaalde dingen kan je nou eenmaal niet veranderen en ook niet aanleren. Iedereen heeft z'n eigen tekortkomingen...
"Met zo'n instelling blijft je zwakzinnig!"quote:Op maandag 21 mei 2007 00:06 schreef Dsquared2 het volgende:
Boeken, theorien, enz heb je helemaal niets aan.
Bepaalde dingen kan je nou eenmaal niet veranderen en ook niet aanleren. Iedereen heeft z'n eigen tekortkomingen...
Van zwakzinnig naar briljant wil ook niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
"Met zo'n instelling blijft je zwakzinnig!"![]()
Zeggen dat je niets kan leren en dat je eenmaal zo bent is de grootste kul ooit. Ik geloof inderdaad ook dat we niet een compleet onbeschreven blad zijn (we worden immers deels gevormd door de natuur en nurture), maar we moeten onder ogen zien dat we over bepaalde zaken ook anders kunnen denken en dat we ook anders kunnen handelen in bepaalde situaties.
Wat betreft verleiden is het eigenlijk een spelletje dat mensen spelen. Je moet een bepaalde houding aannemen (zelfverzekerd, dominant, spraakzaam) voordat vrouwen uberhaupt interesse in je kunnen hebben, daar moet je eerst aan werken. Ik geloof ook dat 80% van dat gedoe een state of mind is die je moet kunnen aannemen om jezelf goed te kunnen profileren tov. de vrouw.
De reden waarom de ene 6000 voor een auto betaald en een andere 7000.quote:Op maandag 21 mei 2007 06:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik snap niet helemaal wat je met verleiden bedoelt, eigenlijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |