Wij Nederlanders zijn een verwend volk, niet?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Valt mee, als je een flinke deken ofzo mee hebt. Ik ga toch zeker niet met m'n blote reet op het zand liggen neuken ofwel
Dat is vaker zo, de eerste keer.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:38 schreef DM.Aram het volgende:
Was wel een klein beetje gemeen, en het was ook nog de slechste keer ever.
quote:Op maandag 27 juli 2009 00:55 schreef Hoerenzoon het volgende:
12 ook op de camping met een meid van 20geen spijt van was lekker
Juistquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:32 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]
Maar ik geloof er niks van dat al die lelijke fokkers die nu 28 zijn 14 jaar geleden al sex hadden op hun 14elike toen was het nog jaren 90!
Oh btw ik was 14(geen grapje, nee is niet stoer. ja het was een boel geklungel)
Het is wel FOK! hè, houd dat in de gaten.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
aaah de charme van het internet![]()
Overdrijven en dingen verzinnen. als iedereen die onder de 16(wat overigens nog steeds erg jong is maar aanvaardbaar indien er geen te grote leeftijdsverschil is) echt de waarheid sprak zou het hier in Nederland er heel slecht aan toe zijn, bovendien zouden wij evolutionair gezien ver vooruit zijn op de rest van de wereld als de penis dan al zo ontwikkeld is.
Maar goed kan ook frustraties zijn van 40 jarige mannen die nog steeds maagd zijn en graag wilden dat ze op hun 13e hun 'boompje' in de tuin van een mollige 18 jarige hadden geplant...
daarom die laatste alinea ookquote:Op maandag 27 juli 2009 12:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is wel FOK! hè, houd dat in de gaten.
Ik weet niet, ik vind tering altijd wat vies smaken.. maar ja als jij dat lekker vindtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:51 schreef Muki het volgende:
Met een jongen (toen nog mijn vriend) die anderhalf jaar ouder was en ik vond het teringlekker.
Beetje laaat, maar hier mn verhaaltje!quote:
Bagger wordt verwijderd, ik dacht dat dat duidelijk wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |