abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70677892
Op mijn 16de
pi_70678174
quote:
Op zondag 5 juli 2009 @ 19:03 schreef Do_As_Infinity het volgende:

[..]

Jij bent duidelijk niet op de hoogte van wat deze aandoening allemaal kan. Als beide ouders of zelfs 1 van beiden aids heeft kunnen de kinderen dat ook hebben. En trouwens wie zegt dat ze maagd was? Zoals The_Chosen_one al zei, als ze op haar 15e de pil al in gebruik heeft is ze zeker geen maagd meer.
Ga je even inlezen over wat de pil eigenlijk doet
Het niet-krijgen van kinderen is niet de enige fijne bijkomstigheid.
  zondag 5 juli 2009 @ 20:02:15 #178
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70678228
ik was 17 jo
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_70679253
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:00 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ga je even inlezen over wat de pil eigenlijk doet
Het niet-krijgen van kinderen is niet de enige fijne bijkomstigheid.
Ik zou je wikipedia nog maar eens goed doorlezen, want alleen vrouwen met menstruatieproblemen gebruiken de pil om dat te verminderen. Dus tenzij ze deze problemen heeft zou ze nooit de pil hoeven te gebruiken. En zij zei dat het haar eerste keer was, wie zegt dat wat zij zei ook waar was? Mensen kunnen zoveel zeggen... Wat ik alleen probeer duidelijke te maken is dat het gewoon (En zeker in Nederland) gevaarlijk blijft zonder condoom sex te hebben zonder dat je die persoon goed kent. Dat iedereen hier zo geinteresseerd is in de pil kan ik niet helpen...
  PR/Manusje van alles zondag 5 juli 2009 @ 20:38:18 #180
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_70679320
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:36 schreef Do_As_Infinity het volgende:

[..]

Ik zou je wikipedia nog maar eens goed doorlezen
, want alleen vrouwen met menstruatieproblemen gebruiken de pil om dat te verminderen. Dus tenzij ze deze problemen heeft zou ze nooit de pil hoeven te gebruiken. En zij zei dat het haar eerste keer was, wie zegt dat wat zij zei ook waar was? Mensen kunnen zoveel zeggen... Wat ik alleen probeer duidelijke te maken is dat het gewoon (En zeker in Nederland) gevaarlijk blijft zonder condoom sex te hebben zonder dat je die persoon goed kent. Dat iedereen hier zo geinteresseerd is in de pil kan ik niet helpen...
Jij faalt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_70679412
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Jij faalt.
Net andersom volgens mij, want als je mijn bericht goed doorleest blijkt maar weer dat jij tot de groep behoort die zo op de pil gefixeerd is en niet om de kern van het bericht "Wees altijd voorzichtig voordat je beslist zonder condoom sex te hebben"
  PR/Manusje van alles zondag 5 juli 2009 @ 20:43:53 #182
Toezicht is gezond!
pi_70679489
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:41 schreef Do_As_Infinity het volgende:

[..]

Net andersom volgens mij, want als je mijn bericht goed doorleest blijkt maar weer dat jij tot de groep behoort die zo op de pil gefixeerd is en niet om de kern van het bericht "Wees altijd voorzichtig voordat je beslist zonder condoom sex te hebben"
Het gaat helemaal niet om die zogenaamde kern van het bericht waar jij het over hebt. Het gaat om de vele toepassingen van de pil. Ga je quest voor veilige sex toch lekker ergens anders voeren of zo
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_70679546
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Het gaat helemaal niet om die zogenaamde kern van het bericht waar jij het over hebt. Het gaat om de vele toepassingen van de pil. Ga je quest voor veilige sex toch lekker ergens anders voeren of zo
Terwijl jij wikipedia nog eens goed door gaat lezen en desnoods cursussen "Wat zijn de vele toepassingen van de pil" gaat geven, gaan wij weer on-topic
  PR/Manusje van alles zondag 5 juli 2009 @ 20:47:44 #184
Toezicht is gezond!
pi_70679603
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:45 schreef Do_As_Infinity het volgende:

[..]

Terwijl jij wikipedia nog eens goed door gaat lezen en desnoods cursussen "Wat zijn de vele toepassingen van de pil" gaat geven, gaan wij weer on-topic
Rot toch op man.

Edit: ah relkloon krijg aids of zo.
pi_70679925
@Do_As_Infinity - Jij bent echt de grootste mongool ever.

Ik ben 18 en gebruik de pil.
Nu kan ik geen maagd meer zijn?
pi_70680125
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:57 schreef Tijgertje. het volgende:
@Do_As_Infinity - Jij bent echt de grootste mongool ever.

Ik ben 18 en gebruik de pil.
Nu kan ik geen maagd meer zijn?
Nog 1tje bij de club, misschien kan een van jullie een nieuw topic hierover starten. Kunnen we met z'n allen hier uitgebreid over praten
  PR/Manusje van alles zondag 5 juli 2009 @ 21:04:15 #187
Toezicht is gezond!
pi_70680182
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:02 schreef Do_As_Infinity het volgende:

[..]

Nog 1tje bij de club, misschien kan een van jullie een nieuw topic hierover starten. Kunnen we met z'n allen hier uitgebreid over praten
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Rot toch op man.

krijg aids of zo.
pi_70680664
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:02 schreef Do_As_Infinity het volgende:

[..]

Geef nou gewoon eens antwoord.
Je praat er omheen.
pi_70680856
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:17 schreef Tijgertje. het volgende:

[..]

Geef nou gewoon eens antwoord.
Je praat er omheen.
Tuurlijk kan je maagd zijn, als je graag de pil wil innemen doe je dat toch gewoon?
  zondag 5 juli 2009 @ 22:15:41 #190
235513 Pencile
Dame in de dop
pi_70682998
Ik was 17 & de rest gaat geen reed aan.
pi_70683027
13
Baby darling doll face honey
pi_70685707
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:23 schreef Do_As_Infinity het volgende:

[..]

Tuurlijk kan je maagd zijn, als je graag de pil wil innemen doe je dat toch gewoon?
Wat is je probleem dan?
  maandag 6 juli 2009 @ 19:09:19 #193
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_70711288
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:16 schreef Crack_ het volgende:
13
Verhaaltje erbij graag
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
pi_70716202
quote:
Op zondag 5 juli 2009 @ 20:36 schreef Do_As_Infinity het volgende:

[..]

Ik zou je wikipedia nog maar eens goed doorlezen, want alleen vrouwen met menstruatieproblemen gebruiken de pil om dat te verminderen. Dus tenzij ze deze problemen heeft zou ze nooit de pil hoeven te gebruiken. En zij zei dat het haar eerste keer was, wie zegt dat wat zij zei ook waar was? Mensen kunnen zoveel zeggen... Wat ik alleen probeer duidelijke te maken is dat het gewoon (En zeker in Nederland) gevaarlijk blijft zonder condoom sex te hebben zonder dat je die persoon goed kent. Dat iedereen hier zo geinteresseerd is in de pil kan ik niet helpen...
Ik ben een vrouw, ik weet waar de pil voor wordt gebruikt. Ik had ernstige buikpijn en ik verloor erg veel bloed als ik weereens ongesteld was. Daarom heb ik de pil, niet omdat ik lekker los wou gaan.
Trek je eigen feiten maar eens recht.

En natuurlijk, mensen kunnen zo veel zeggen, maar waarom zou ze in godsnaam liegen? En wat je zegt over dat condoom, daar heb je wel gelijk in, maar wat je eerst zei sloeg gewoon als een lul op een drumstel.
pi_70716848
Ik was 14, het is een maand geleden denk ik.
Het was met me huidige vriendin en heb er absoluut geen spijt van.
Ik had een condoom, en zij heeft een spiraaltje..
Dus zou het wis gaan is er bijna geen kans om zwanger te raken.
Wat je nu nog niet hebt gedaan moet je later zeker uitproberen ;)
pi_70716989
Hoe oud was zij?
pi_70718230
owh, omdat zij een spriraaltje heeft of wat??
Ze is 15, (9 maanden ouder als mij)
Wat je nu nog niet hebt gedaan moet je later zeker uitproberen ;)
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:38:34 #198
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_70735150
Nog niet.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_70735705
quote:
Op zondag 5 juli 2009 19:46 schreef Tijgertje. het volgende:

[..]

Waarom is een meisje dat op haar 15e de pil gebruikt in jou ogen sowieso geen maagd meer?
Inderdaad, de pil gebruiken kan veel verschillende redenen hebben.
pi_70736669
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:44 schreef Bartjee het volgende:
owh, omdat zij een spriraaltje heeft of wat??
Ze is 15, (9 maanden ouder als mij)
En dan al een spiraaltje?

PS: Do_As_Infinity Geeft toch ook juist aan dat het niet alleen is om zwangerschappen te voorkomen Moeilijk hé goed lezen
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')