Ga je even inlezen over wat de pil eigenlijk doetquote:Op zondag 5 juli 2009 @ 19:03 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van wat deze aandoening allemaal kan. Als beide ouders of zelfs 1 van beiden aids heeft kunnen de kinderen dat ook hebben. En trouwens wie zegt dat ze maagd was? Zoals The_Chosen_one al zei, als ze op haar 15e de pil al in gebruik heeft is ze zeker geen maagd meer.
Ik zou je wikipedia nog maar eens goed doorlezen, want alleen vrouwen met menstruatieproblemen gebruiken de pil om dat te verminderen. Dus tenzij ze deze problemen heeft zou ze nooit de pil hoeven te gebruiken. En zij zei dat het haar eerste keer was, wie zegt dat wat zij zei ook waar was? Mensen kunnen zoveel zeggen... Wat ik alleen probeer duidelijke te maken is dat het gewoon (En zeker in Nederland) gevaarlijk blijft zonder condoom sex te hebben zonder dat je die persoon goed kent. Dat iedereen hier zo geinteresseerd is in de pil kan ik niet helpen...quote:Op zondag 5 juli 2009 20:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ga je even inlezen over wat de pil eigenlijk doet
Het niet-krijgen van kinderen is niet de enige fijne bijkomstigheid.
Jij faalt.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:36 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Ik zou je wikipedia nog maar eens goed doorlezen, want alleen vrouwen met menstruatieproblemen gebruiken de pil om dat te verminderen. Dus tenzij ze deze problemen heeft zou ze nooit de pil hoeven te gebruiken. En zij zei dat het haar eerste keer was, wie zegt dat wat zij zei ook waar was? Mensen kunnen zoveel zeggen... Wat ik alleen probeer duidelijke te maken is dat het gewoon (En zeker in Nederland) gevaarlijk blijft zonder condoom sex te hebben zonder dat je die persoon goed kent. Dat iedereen hier zo geinteresseerd is in de pil kan ik niet helpen...
Net andersom volgens mij, want als je mijn bericht goed doorleest blijkt maar weer dat jij tot de groep behoort die zo op de pil gefixeerd is en niet om de kern van het bericht "Wees altijd voorzichtig voordat je beslist zonder condoom sex te hebben"quote:
Het gaat helemaal niet om die zogenaamde kern van het bericht waar jij het over hebt. Het gaat om de vele toepassingen van de pil. Ga je quest voor veilige sex toch lekker ergens anders voeren of zoquote:Op zondag 5 juli 2009 20:41 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Net andersom volgens mij, want als je mijn bericht goed doorleest blijkt maar weer dat jij tot de groep behoort die zo op de pil gefixeerd is en niet om de kern van het bericht "Wees altijd voorzichtig voordat je beslist zonder condoom sex te hebben"
Terwijl jij wikipedia nog eens goed door gaat lezen en desnoods cursussen "Wat zijn de vele toepassingen van de pil" gaat geven, gaan wij weer on-topicquote:Op zondag 5 juli 2009 20:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om die zogenaamde kern van het bericht waar jij het over hebt. Het gaat om de vele toepassingen van de pil. Ga je quest voor veilige sex toch lekker ergens anders voeren of zo
Rot toch op man.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:45 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Terwijl jij wikipedia nog eens goed door gaat lezen en desnoods cursussen "Wat zijn de vele toepassingen van de pil" gaat geven, gaan wij weer on-topic
Nog 1tje bij de club, misschien kan een van jullie een nieuw topic hierover starten. Kunnen we met z'n allen hier uitgebreid over pratenquote:Op zondag 5 juli 2009 20:57 schreef Tijgertje. het volgende:
@Do_As_Infinity - Jij bent echt de grootste mongool ever.
Ik ben 18 en gebruik de pil.
Nu kan ik geen maagd meer zijn?
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:02 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Nog 1tje bij de club, misschien kan een van jullie een nieuw topic hierover starten. Kunnen we met z'n allen hier uitgebreid over praten
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Rot toch op man.
krijg aids of zo.![]()
Geef nou gewoon eens antwoord.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:02 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Nog 1tje bij de club, misschien kan een van jullie een nieuw topic hierover starten. Kunnen we met z'n allen hier uitgebreid over praten
Tuurlijk kan je maagd zijn, als je graag de pil wil innemen doe je dat toch gewoon?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:17 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Geef nou gewoon eens antwoord.
Je praat er omheen.
Wat is je probleem dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:23 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je maagd zijn, als je graag de pil wil innemen doe je dat toch gewoon?
Verhaaltje erbij graagquote:
Ik ben een vrouw, ik weet waar de pil voor wordt gebruikt. Ik had ernstige buikpijn en ik verloor erg veel bloed als ik weereens ongesteld was. Daarom heb ik de pil, niet omdat ik lekker los wou gaan.quote:Op zondag 5 juli 2009 @ 20:36 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Ik zou je wikipedia nog maar eens goed doorlezen, want alleen vrouwen met menstruatieproblemen gebruiken de pil om dat te verminderen. Dus tenzij ze deze problemen heeft zou ze nooit de pil hoeven te gebruiken. En zij zei dat het haar eerste keer was, wie zegt dat wat zij zei ook waar was? Mensen kunnen zoveel zeggen... Wat ik alleen probeer duidelijke te maken is dat het gewoon (En zeker in Nederland) gevaarlijk blijft zonder condoom sex te hebben zonder dat je die persoon goed kent. Dat iedereen hier zo geinteresseerd is in de pil kan ik niet helpen...
Inderdaad, de pil gebruiken kan veel verschillende redenen hebben.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:46 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Waarom is een meisje dat op haar 15e de pil gebruikt in jou ogen sowieso geen maagd meer?
En dan al een spiraaltje?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:44 schreef Bartjee het volgende:
owh, omdat zij een spriraaltje heeft of wat??
Ze is 15, (9 maanden ouder als mij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |