quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:08 schreef Fapje het volgende:
Hoe was jullie ervaring met de eerste keer sex?
![]()
En hoe oud waren jullie?
Ik 15 en hij 7 oid
En hebben jullie er spijt van?
Nee, 't is nu de lievelingshond van mn zusje en ik speel nog welis met em.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:08 schreef Fapje het volgende:
Hoe was jullie ervaring met de eerste keer sex?
![]()
En hoe oud waren jullie?
Ik 15 en hij 7 oid
Nee, 't is nu de lievelingshond van mn zusje en ik speel nog welis met em.
So hey..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:30 schreef RenRen- het volgende:
Mijn eerste keer.
Ik was 15, hij wat ouder.
En het was een gevalletje. Hophophop, d'r bovenop.
En dan even op en neer, klaar.
Ge-wel-dig. Echt.
Och ja, mijn eerste sekspartij duurde ook niet langer dan 10 minuten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:30 schreef RenRen- het volgende:
Mijn eerste keer.
Ge-wel-dig. Echt.
Och ja, mijn eerste sekspartij duurde langer dan 35 minuten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:30 schreef RenRen- het volgende:
Mijn eerste keer.
Ge-wel-dig. Echt.
Wauw..quote:Op zondag 5 juli 2009 10:58 schreef Edd_ het volgende:
[..]
Och ja, mijn eerste sekspartij duurde langer dan 35 minuten.![]()
Krijg je als je vriendin wat lelijker is..quote:Op zondag 5 juli 2009 10:58 schreef Edd_ het volgende:
[..]
Och ja, mijn eerste sekspartij duurde langer dan 35 minuten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juli 2009 13:10 schreef cw2cu het volgende:
[..]
Krijg je als je vriendin wat lelijker is..Oeff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat moet een meisje van 15 jaar al met de pil... wat heeft die vader al vroeger dan niet gedaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:54 schreef Baas91 het volgende:
Hoe was jullie ervaring met de eerste keer seks?
Het beviel me goed.
Was met mijn toenmalige vriendin, tijdens het douchen.
Zonder condoom, want zij was aan de pil. En het was voor ons allebei de eerste keer.
En hoe oud waren jullie?
We waren allebei 15 jaar.
Ik heb er totaal geen spijt van.
Zij denk ik ook niet, spreek haar weinig, maar heb haar nooit horen klagen.
De pil beschermt je niet tegen aidsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:54 schreef Baas91 het volgende:
Zonder condoom, want zij was aan de pil. En het was voor ons allebei de eerste keer.
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van wat deze aandoening allemaal kan. Als beide ouders of zelfs 1 van beiden aids heeft kunnen de kinderen dat ook hebben. En trouwens wie zegt dat ze maagd was? Zoals The_Chosen_one al zei, als ze op haar 15e de pil al in gebruik heeft is ze zeker geen maagd meer.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:48 schreef Grrommit het volgende:
ja, want alle maagden hebben aids, dat weet iedereen toch
Volgens mij zegt hij daar vrij duidelijk dat ze nog maagd was. Of ik moet gek zijn en is ze voor haar eerste keer al ontmaagdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:54 schreef Baas91 het volgende:
Waarom is een meisje dat op haar 15e de pil gebruikt in jou ogen sowieso geen maagd meer?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:03 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van wat deze aandoening allemaal kan. Als beide ouders of zelfs 1 van beiden aids heeft kunnen de kinderen dat ook hebben. En trouwens wie zegt dat ze maagd was? Zoals The_Chosen_one al zei, als ze op haar 15e de pil al in gebruik heeft is ze zeker geen maagd meer.
Ja want aan de pil om een regelmatige cyclus te krijgen kan natuurlijk niet hequote:Op zondag 5 juli 2009 16:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wat moet een meisje van 15 jaar al met de pil... wat heeft die vader al vroeger dan niet gedaan.
Het idee dat ze de pil heeft gekregen om haar menstruatie te regelen is te hoog gegrepen voor je? Hoe oud ben je? 8?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:03 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Zoals The_Chosen_one al zei, als ze op haar 15e de pil al in gebruik heeft is ze zeker geen maagd meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |