Ik ben haar naam later wel te weten gekomen, aapquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
In je mooie verhaal dat je aan mij vertelde was dat wel zo.![]()
Ach...al die kinder'n die zogenaamd sex hebben ...ik denk dat ze hem er lafjes tegenaan hangen en koppie erin steken al sex vinden. Of ff met de handen in elkaars broek graaien ofzo.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:07 schreef Thomass het volgende:
Ik schrik me een hoedje zeg!
Op zulk een jonge leeftijd al de toorn des Here's over zichzelf afroepen door voor het huwelijk van de verboden vrucht te plukken. Het moet niet gekker worden zeg, deze generatie weet blijkbaar niet waar de grenzen liggen. Later zullen jullie er wel spijt van krijgen wanneer je je moet verantwoorden!
het was heel spannendquote:
tis toch iets speciaals.. dan wil ik wel dat die gene 'goed' voor me is, en niet zomaar iemand die na 2 weken Later zegt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:14 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ha, verwacht je nu al de ware tegen te komen![]()
Het kan ook nog eens zo zijn dat die vent gewoon enorm slecht was in bed.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:10 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik moet nog de eerste keer sex hebben
Ik denk wel dat er meer mensen seks hebben gehad op hun 22e. Tenzij men massaal seks afzweert op die leeftijd. Tja ik weet het eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ben ik de enige die op een leeftijd van 22 jaar sex heeft gehad?![]()
Ben eigelijk best blij dat ik deze leeftijd heb kunnen halenof ik hier spijt van heb......tja 50/50
uhmquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:28 schreef liiszle het volgende:
de 2e keer is veel spannendergeen idee hoe ik dat moet aanpakken..
hoe pak je dat nou aan danquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:46 schreef VlaDje het volgende:
[..]
uhm
wat d8 je van erbovenop gaan zitten, hobbellen, hem in je tepels laten knijpen, en genieten van goede harde sex?
graagquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
moet ik het vanaf het begin uitleggen
zit op bank met jongen, leuke film, ja zegt jongen, leuke film idd, liiszle begint jongen zijn broek los te knopen, jongen bevalt het wel, liiszle neemt jongens lid ten monde, en de rest zorgt die kerel dan wel voorquote:
Edit: Toch maar nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:13 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Maar niet iedereen! Dit kan n eindeloze discussie worden dus we houden er maar over op.
Nog iemand n leuk verhaal over zn eerste keer?
my words exactlyquote:Op maandag 4 juni 2007 11:14 schreef Afzuigkap het volgende:
15, gewoon in m'n eigen bed, geen spijt.
quote:Op maandag 4 juni 2007 00:04 schreef fakkelteit het volgende:
hoe was jullie ervaring met de eerste keer sex? Lekker heurr![]()
en hoe oud waren jullie? 16
en hebben jullie er spijt van? Soms, als ik weer eens ruzie met hem heb
Ik verheug me al op de reacties op deze post.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:30 schreef Kimmie_16 het volgende:
Mijn eerste keer was ik 14
beetje erg dronken van de breezers die ik kreeg
en mijn toen de tijd mijn vriendje daan werd ik naast wakker
naakt ;P met gebruikte condoom nog in de prullenbak
eerst schrok ik wel ff maar daarna dacht ik van owwja ;P
Het was wel een lieverd horquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:44 schreef x-tremed het volgende:
lekker vriendje dan
Ik sla even over. Te makkelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik verheug me al op de reacties op deze post.![]()
Jij was toch 9?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:03 schreef eRrrrJeee het volgende:
wie wilt mij ontmaagden
Dan pijpt ze je toch gewoon klaar?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
17 juni 2005, met toenmalige vriendin. Ze kwam helaas eerder klaar, terwij lik er nog lang niet was. Dus mijn eerste keer was zonder klaarkomen!
Wiens kloon ben jijquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:30 schreef Kimmie_16 het volgende:
Mijn eerste keer was ik 14
beetje erg dronken van de breezers die ik kreeg
en mijn toen de tijd mijn vriendje daan werd ik naast wakker
naakt ;P met gebruikte condoom nog in de prullenbak
eerst schrok ik wel ff maar daarna dacht ik van owwja ;P
12 / 13...dat kan niet eensquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:51 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
Ach...al die kinder'n die zogenaamd sex hebben ...ik denk dat ze hem er lafjes tegenaan hangen en koppie erin steken al sex vinden. Of ff met de handen in elkaars broek graaien ofzo.
Misschien alleen fysiologisch is er iets waardoor je van sex kunt spreken, maar emotioneel ben je op je 12de of 13de er niet klaar voor.
kan je toch doorgaan, zij kan wel door hoor als ze klaar is [bij mannen daarentegen is dat wat moeilijker]quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
17 juni 2005, met toenmalige vriendin. Ze kwam helaas eerder klaar, terwij lik er nog lang niet was. Dus mijn eerste keer was zonder klaarkomen!
En zij is de enige met wie je tot nu toe seks hebt gehad...?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:18 schreef gateway het volgende:
ik was nog net 17, zij 18, en volgens mij was het bij haar thuis in bedEn dat is nu dus 6 jaar geleden en we zijn nog steeds samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |