En jij bent? 12 en je wil zo graag maar niemand wil jou?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:07 schreef Thomass het volgende:
Ik schrik me een hoedje zeg!
Op zulk een jonge leeftijd al de toorn des Here's over zichzelf afroepen door voor het huwelijk van de verboden vrucht te plukken. Het moet niet gekker worden zeg, deze generatie weet blijkbaar niet waar de grenzen liggen. Later zullen jullie er wel spijt van krijgen wanneer je je moet verantwoorden!
Thomas, aangenaam.quote:
..quote:12 en je wil zo graag maar niemand wil jou?
Hej, check the smiley!quote:Op maandag 4 juni 2007 22:09 schreef Thomass het volgende:
[..]
Thomas, aangenaam.
[..]
..
PS Mocht je aan de hand van de foto in mijn fotoboek mijn leeftijd geschat hebben raad ik je aan naar de oogarts te gaan
ach tu liebe...quote:Op maandag 4 juni 2007 22:07 schreef Thomass het volgende:
Ik schrik me een hoedje zeg!
Op zulk een jonge leeftijd al de toorn des Here's over zichzelf afroepen door voor het huwelijk van de verboden vrucht te plukken. Het moet niet gekker worden zeg, deze generatie weet blijkbaar niet waar de grenzen liggen. Later zullen jullie er wel spijt van krijgen wanneer je je moet verantwoorden!
haha met die bagger hoofd van jouquote:Op maandag 4 juni 2007 16:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
1 dag voordat ik 15 werd![]()
Totaal geen spijt van
Krullenbol, is that all you got? Verder ga ik er maar niet op in, dat zou te makkelijk zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 23:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ach tu liebe...
Ga toch lekker naar je geitenwollensokkenkerk joh... krullebol![]()
Ik wil best nog eem doorgaan hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:51 schreef Thomass het volgende:
[..]
Krullenbol, is that all you got? Verder ga ik er maar niet op in, dat zou te makkelijk zijn
Dus je bent ontmaagd in een trio?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:54 schreef Silven het volgende:
14, in een tentje met 2 meiden. was heerlijk en kon sindsdien geen week meer zonder.zij waren 13.
mazzelaar danquote:
Hadden jullie je pizza al op?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:23 schreef Borkydude het volgende:
Vorige zomer, 16 jaren oud, op een Italiaans strand bij zonsopgang
In je mooie verhaal dat je aan mij vertelde was dat wel zo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wel meer dan pizza![]()
Mooi detail is trouwens dat ik haar naam nog niet eens wist
En dan nu: de waarheidquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
In je mooie verhaal dat je aan mij vertelde was dat wel zo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |