Door dr vader...die vroeg gewoon aan jou of je zn dochter ff goed wilde doorsmeren?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:09 schreef fathank het volgende:
[..]
En zij is de enige met wie je tot nu toe seks hebt gehad...?
1e keer was op 't strand, jaar of 15. Nadat ze me min of meer aangeboden was door dr vader![]()
Op je Vijftiende ben je op de helft van je leven man!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:41 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Door dr vader...die vroeg gewoon aan jou of je zn dochter ff goed wilde doorsmeren?
Ja stel je voor...straks ben je te laat!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Op je Vijftiende ben je op de helft van je leven man!![]()
Het was de zus van een vriend van me. Was met z'n vader aan het lullen en op een gegeven moment ging het dus over vrouwen. Komt z'n dochter binnenlopen, zegt ie: "Ik heb dr nog wel 1 in de aanbieding". Tjah, en van het 1 kwam het anderquote:Op maandag 11 juni 2007 14:41 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Door dr vader...die vroeg gewoon aan jou of je zn dochter ff goed wilde doorsmeren?
kwam ze uit het middenoosten?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:09 schreef fathank het volgende:
[..]
1e keer was op 't strand, jaar of 15. Nadat ze me min of meer aangeboden was door dr vader![]()
Moest je ook niet eerst met haar trouwen?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:30 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
kwam ze uit het middenoosten?![]()
Hoeveel kamelen heb je ervoor betaald?![]()
...![]()
![]()
Moet je niet aan mij vragenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:42 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Moest je ook niet eerst met haar trouwen?
ja das de enigstequote:Op maandag 11 juni 2007 14:09 schreef fathank het volgende:
[..]
En hoeveel kostte het?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:59 schreef sarlo het volgende:
kwas 16.. was opzich niet echt speciaal ofzoo.. gewoon erin neuken klaar en were aankleden
gewoon doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:22 schreef fusionfake het volgende:
tja ik weet nie , er is een meisje hier op de hoek die mij wel ziet zitten, er redelijk uitziet en het ook wilt doen (gaf ze paar keer aan) maar toch doe ik het niet ...ik denk dat er een verstandig stemmetje in mijn hoofd zit die zegt niet achter de hormonen aan
of moet ik het alsnog doen :/ ik twijfel
ja, man als ik jou was zou ik nu naar dr toe gaan..!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:28 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
gewoon doen![]()
Is echt aan te raden
Als je in Urk woont, dan kun je dat gewoon aan je zusje vragen. (als je een zusje hebt)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:03 schreef eRrrrJeee het volgende:
wie wilt mij ontmaagden
Dat is wel heeeel jong...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:51 schreef cw2cu het volgende:
ik had toen ervaring met meisjes van bijna 0,0
quote:
Het was een tukkerquote:Op maandag 11 juni 2007 17:42 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Moest je ook niet eerst met haar trouwen?
Kerel, duik er gewoon opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:22 schreef fusionfake het volgende:
tja ik weet nie , er is een meisje hier op de hoek die mij wel ziet zitten, er redelijk uitziet en het ook wilt doen (gaf ze paar keer aan) maar toch doe ik het niet ...ik denk dat er een verstandig stemmetje in mijn hoofd zit die zegt niet achter de hormonen aan
of moet ik het alsnog doen :/ ik twijfel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |