De superkracht ieder topic waar je in post meteen te verkutten.quote:
Dat was de hand om de superkracht te ontvangen..quote:Op zondag 3 juni 2007 16:14 schreef Sai het volgende:
[..]
De superkracht ieder topic waar je in post meteen te verkutten.
Je kunt feilloos aanvoelen of avocado’s rijp zijn.quote:
Vrouwen krijgen in je omgeving altijd stijve tepels.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:15 schreef remlof het volgende:
Jottem, 300 baggerposts zitten we niet op te wachten
Nou vooruit, nog heel even proberen dan.
Alle huisdieren van vrienden en familie vinden je aardig.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:25 schreef Sensation89 het volgende:
Ok geef mij superkracht nog ff snel voor het slotje!
Als je ‘Have a Little Faith In Me’ zingt krijgt iedereen in je buurt zin om mee te zingen.quote:
Iedere dag vind je een dubbeltje op straat.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:28 schreef Trigalti het volgende:
NEEEHEEE kwil niet
De rook die je uitademt is twee keer zo dodelijk voor meerokers.quote:
Duitse mannen zijn verschrikkelijk bang voor je.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:29 schreef _Administr8or_ het volgende:
Heb ik niet nodig, maar toch bedankt.
Tijdens iedere volle maan ben je een klein beetje knapper, gespierder en intelligenter.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:29 schreef TNA het volgende:
Kom maar op dan.
Is dat een blijvend fenomeen? Tot mijn tachtigste?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:30 schreef Sai het volgende:
[..]
Duitse mannen zijn verschrikkelijk bang voor je.
[..]
Tijdens iedere volle maan ben je een klein beetje knapper, gespierder en intelligenter.
Ja, maar als de volle maan over is ben je weer volkomen normaal.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:31 schreef TNA het volgende:
[..]
Is dat een blijvend fenomeen? Tot mijn tachtigste?
Bier is voor jou altijd in de bonus.quote:
Vrouwen zijn in jouw omgeving altijd net ietsjes meer dronken.quote:
Je kunt altijd de afstandsbediening vinden.quote:
mag ik ook nog een kracht dat ik in de buurt van vrouwen kom?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:34 schreef Sai het volgende:
[..]
Vrouwen zijn in jouw omgeving altijd net ietsjes meer dronken.
Je kunt pijnloos epileren en waxen.quote:
Des te bezopener je bent, des te beter je kunt dansen.quote:
Als je iemand ontmoet weet je altijd meteen wat zijn of haar lievelingsnummer is.quote:
Je kunt Linux-computers op commando laten vastlopen.quote:
Je auto-PI irriteert me.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:40 schreef Sai het volgende:
[..]
Je kunt Linux-computers op commando laten vastlopen.
Daklozenkrantverkopers negeren je vanaf nu.quote:
Je kunt zonder enige moeite beginnen aan je (huis)werk.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:40 schreef Triptamine het volgende:
Dude, ik wil ook een superkracht!
Je haalt altijd net de tram/metro/trein zoner je te hoeven haasten.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:41 schreef Jump het volgende:
Ik heb al superkrachten
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor ieder kusje dat je iemand geeft leeft die persoon één seconde meer.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:44 schreef Caviidae het volgende:
Ik wil een andere.
en dat toon je aan dmv die screenshots?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:41 schreef Jump het volgende:
Ik heb al superkrachten
[afbeelding]
[afbeelding]
Die is lief!quote:Op zondag 3 juni 2007 16:45 schreef Sai het volgende:
[..]
Voor ieder kusje dat je iemand geeft leeft die persoon één seconde meer.
Als je je eenzaam voelt komt er altijd een schattige kitten langs je raam voor een aai.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Geniaal topic.
hoi jump alles goedquote:Op zondag 3 juni 2007 16:41 schreef Jump het volgende:
Ik heb al superkrachten
[afbeelding]
[afbeelding]
Je wilt bij de vuilnis van FOK! horen?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:45 schreef BereNDD het volgende:
[..]
en dat toon je aan dmv die screenshots?
Je kunt van kilometers ver zien of iemand’s borsten echt zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:45 schreef Tha_Flash het volgende:
kom maar op....
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:46 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je je eenzaam voelt komt er altijd een schattige kitten langs je raam voor een aai.
Je kunt je dromen altijd onthouden.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:45 schreef Jimbo het volgende:
KAMEHAMEHA !!!!
superpower , my energy is over 9000+ !!!
Als mensen je posts op een internetforum lezen denken ze meteen dat je in het echt heel knap en gespierd bent.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:45 schreef BereNDD het volgende:
[..]
en dat toon je aan dmv die screenshots?
Dus als ik nu naar je huis ga om je een mooi protie klappen te geven ban je mij naar de prullenbak ofzo?
Ja hoorquote:
Als je naar de wolken kijkt kun je er altijd mooie dingen in herkennen.quote:
Je kunt in iedere uitgaansgelegenheid feilloos meezingen met de muziek.quote:
Je kunt appels altijd in één schil schillen. (appelschilvrouw)quote:Op zondag 3 juni 2007 16:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Krijg ik dan ook een nieuwe naam? Catwoman of zoiets!
gaat dat wel samen met een kater?...quote:Op zondag 3 juni 2007 16:46 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je je eenzaam voelt komt er altijd een schattige kitten langs je raam voor een aai.
Sorry, één kracht per persoon. Als je het nou eerder had gevraagd...quote:Op zondag 3 juni 2007 17:00 schreef zarGon het volgende:
Kun je ervoor zorgen dat ik als ik elke keer mijn handen in mijn broekzak laat dalen, er papier geld uit komt?
Kassameisjes lachen altijd lief naar je.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:00 schreef niekth het volgende:
Superduperkracht.
Iedere film die je huurt blijkt heel goed te zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:01 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
gaat dat wel samen met een kater?...
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:48 schreef Sai het volgende:
[..]
Als mensen je posts op een internetforum lezen denken ze meteen dat je in het echt heel knap en gespierd bent.
Ha!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:02 schreef zarGon het volgende:
WAT MOET IK MET LINUX COMMANDOS.
IK WIL OOK KASSAMEISJES.
Iedere chipszak die je koopt is echt goed gevuld.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:03 schreef PeZu het volgende:
en?
krenker das me een sjieke krachtquote:Op zondag 3 juni 2007 17:05 schreef Sai het volgende:
[..]
Iedere chipszak die je koopt is echt goed gevuld.
ik heb laatst nog een biografische film gemaakt voor het nageslachtquote:Op zondag 3 juni 2007 17:01 schreef Sai het volgende:
[..]
Iedere film die je huurt blijkt heel goed te zijn.
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:24 schreef meh het volgende:
mag ik oooook?!
Asjebliefttttttttttt
ahh toeeeeeeee
je sigquote:Op zondag 3 juni 2007 17:28 schreef PluisigNijntje het volgende:
Whiee,, ik wil ook krachten
Kom maar op![]()
Als je wakker wordt heb je altijd zin in de nieuwe dag.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:24 schreef meh het volgende:
mag ik oooook?!
Asjebliefttttttttttt
ahh toeeeeeeee
Als je kaartjes reserveert voor een voorstelling of concert heb je altijd net de latste kaarten.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:28 schreef PluisigNijntje het volgende:
Whiee,, ik wil ook krachten
Kom maar op![]()
Je hebt een zesde zintuig dat precies aanvoelt wanneer batterijen bijna op zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:34 schreef MASD het volgende:
[..]
je sig![]()
![]()
OT: ik wil ook een superduperkracht![]()
Als je een boek ofzo openslaat doe je at altijd precies op de pagina waar je was gebleven.quote:
Dat is juist niet leuk!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:42 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je kaartjes reserveert voor een voorstelling of concert heb je altijd net de latste kaarten.
like so truequote:Op zondag 3 juni 2007 17:42 schreef Sai het volgende:
[..]
Je hebt een zesde zintuig dat precies aanvoelt wanneer batterijen bijna op zijn.
Je kunt ongelofelijk realistisch het geluid van een koe nadoen.quote:
Je weet precies wanneer je in een ruzie met je vriendin je bek moet houden.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:44 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
welke kracht krijg ik? vliegen lijkt me wel leuk
Ik wil een nieuwequote:Op zondag 3 juni 2007 17:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Dat is juist niet leuk!
Ik heb altijd de eerste kaarten, en nu ineens de laatste
Dat is geen superkracht.
Als je zwarte kleding wast blijft het ook écht zwart.quote:
Als je je kut voelt en naar de radio luistert komt altijd net dat ene nummer voorbij waar je heel vrolijk van wordt.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
=] Giev
Als je boodschappen gaat doen is er nooit iets wat op je lijstje staat uitverkocht.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:55 schreef WurM het volgende:
Ik beloof de superkracht niet te misbruiken om de wereld over te nemen enzo. Maar dat spreekt voor zich.
Dat komt goed uit, want ik doe nooit boodschappen!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:58 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je boodschappen gaat doen is er nooit iets wat op je lijstje staat uitverkocht.
Whieieieieieie!!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:57 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je zwarte kleding wast blijft het ook écht zwart.
Ik geloofde het al!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Je hebt de gave om met willekeurige konijnen te kunnen communiceren
en wat als ik geen vriendin heb, ik wil een andere superkracht!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:47 schreef Sai het volgende:
[..]
Je weet precies wanneer je in een ruzie met je vriendin je bek moet houden.
Op koninginnedag win je altijd de balanceer-een-muntstuk-op-een-sinasappel-spelletjes.quote:
Op dagen dat je audities/werkinterviews hebt zit je haar altijd goed.quote:
Ik ben kaalquote:Op zondag 3 juni 2007 18:05 schreef Sai het volgende:
[..]
Op dagen dat je audities/werkinterviews hebt zit je haar altijd goed.
Check zn kapselquote:Op zondag 3 juni 2007 18:05 schreef Sai het volgende:
[..]
Op dagen dat je audities/werkinterviews hebt zit je haar altijd goed.
Babies stoppen meteen met huilen als je naar ze lacht.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:06 schreef L.Dir het volgende:
xD
Ieder potje patience dat je op je PC speelt win je.quote:
Als je met iemand anders op een kamer slaapt wordt alleen die persoon door muggen gebeten.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:18 schreef doka het volgende:
Doe mij er ook maar 1
Handigquote:Op zondag 3 juni 2007 18:20 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je met iemand anders op een kamer slaapt wordt alleen die persoon door muggen gebeten.
Damn, die had ik serieus nodigquote:Op zondag 3 juni 2007 16:43 schreef Sai het volgende:
[..]
Je kunt zonder enige moeite beginnen aan je (huis)werk.
M'n ouwe dag is geredquote:Op zondag 3 juni 2007 18:16 schreef Sai het volgende:
[..]
Ieder potje patience dat je op je PC speelt win je.
Het koekje dat je in restaurants bij de koffie krijgt is zowaar altijd lekker.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:30 schreef plumbum het volgende:
ik wil ook.
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:41 schreef Jump het volgende:
Ik heb al superkrachten
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn superkracht is dat ik niets wil?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:16 schreef meh het volgende:
jij hebt nix te willen
Ik herken jouw posts altijd gelijk omdat je username de layout van MyAt aanpastquote:Op zondag 3 juni 2007 18:58 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
mijn superkracht is dat ik niets wil?![]()
![]()
Vette shit.. dan heb ik over een jaar 36,50 ! danku!quote:Op zondag 3 juni 2007 16:29 schreef Sai het volgende:
[..]
Iedere dag vind je een dubbeltje op straat.
[..]
De rook die je uitademt is twee keer zo dodelijk voor meerokers.
stoerquote:Op zondag 3 juni 2007 19:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik herken jouw posts altijd gelijk omdat je username de layout van MyAt aanpast
Wauw! Je kunt met je blote handen bierflesjes openmaken!quote:Op zondag 3 juni 2007 20:01 schreef Rimas het volgende:
Gimme Gimme nu wil ik ook een superhero power. Eentje waarmee ik de wereld kan overne.... euh ik bedoel de wereld veiliger kan maken![]()
Steeds als je ouders langskomen heb je nét je kamer opgeruimd!quote:
Je bent immuun voor de beet van de Australische koperslang!quote:Op zondag 3 juni 2007 20:23 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb al superkrachten maar kan altijd nog wel wat nieuws gebruiken
Door jouw superkracht voelt de postbode een gekke neiging nog even je post te controleren, zodat je nooit meer de post van je buren krijgt!quote:
Je kunt extreem rechte lijnen tekenen, kilometers lang, zonder ook maar heel even te trillen of een graad af te buigen!quote:
Steeds als je over straat loopt zie je allemaal mooie kleine dingen gebeuren die andere mensen niet opvallen!quote:
Je kunt als niemand kijkt de kleur van die moedervlek op je rug veranderen!quote:Op zondag 3 juni 2007 21:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Heb ik al!
Je kunt in luttele secondenaan vrouwen uitleggen wat buitenspel is.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:50 schreef BBoy_Symm het volgende:
Ik wil ook! Iets met sport! plieeeess!
Zo ongeveer één keer per dag bekruipt je een gevoel dat je eigenlijk best tof bent, goed bezig bent met je school/carrière en best een biertje verdient.quote:
Je vindt ieder jaar een geheel nieue Museumjaarkaart met jouw naam erop!quote:
Je kunt als geen ander Wally vinden!quote:
Hoewel je niet weet wie er gaat winnen, weet je bij paardenraces altijd wel van één paard zeker dat 'ie laatste wordt!quote:
Als je een kind verwekt met een familielid is de kans op een mongooltje en andere incestafwijkingen even klein als bij een normaal stel!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:28 schreef Tism het volgende:
Ik heb toverkracht!!!!![]()
En dat vond ze niet zo leuk!![]()
![]()
Je Word-spellings en grammaticacontrole werkt altijd perfect en geeft nooit woorden als fout weer terwijl ze eigenlijk goed zijn, en andersom!quote:
Je denkt tijdens seks nooit aan je ex!quote:
Dat is eerder een handicap (als je een lekkere ex hebt)quote:
Je voelt je altijd alsof je nodig moet douchen.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:43 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Geil
Iedere avond om elf uur komen er twee duiven voor je raam zitten die onheilspellend naar je kijken.quote:
Je schaamhaar groeit twee keer zo snel als normaal.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:46 schreef DahaKa het volgende:
ik ooooooooooooooook
Ja, sinds drie posts VERVLOEK ik iedereen die in dit topic post. HET WAS EEN VALSTRIK MWUHAHAHAHA!!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:50 schreef DahaKa het volgende:
ben ik daarmee super? dat is geen superkracht, dat is een kwelling! ik wil een andere
Fuck ik trapte er inquote:Op zondag 3 juni 2007 23:52 schreef Sai het volgende:
[..]
Ja, sinds drie posts VERVLOEK ik iedereen die in dit topic post. HET WAS EEN VALSTRIK MWUHAHAHAHA!!
Iedere Valentijnskaart die je ooit zal ontvangen blijkt niet aan jou gericht te zijn, maar aan je broer of een huisgenoot.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:55 schreef Cyaa het volgende:
Mag ik ook iets? Iets dat heel handig is voor de dames, geef maar extra snelle vingers ofzo!
Vanaf nu; dat kan dus niet met terugwerkende krachtquote:Op zondag 3 juni 2007 23:46 schreef Sai het volgende:
VANAF NU VERVLOEK IK IEDEREEN DIE IN DIT TOPIC POST!!!!!
[..]
Je voelt je altijd alsof je nodig moet douchen.
Okay, jij krijgt de aller-allerlaatste superkracht:quote:Op zondag 3 juni 2007 23:56 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Vanaf nu; dat kan dus niet met terugwerkende kracht
Nou, dan post ik lekker niet!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:58 schreef Sai het volgende:
[..]
MAAR VANAF NU ALLEEN VLOEKEN! MWAAHWUHAAWAHA!
Ieder concert dat je vanaf nu bezoekt heeft als openingsact Kus.quote:
Je zult nooit weten wat je vloek is.quote:
Ha-Ha. OMG. Ik heb echt hard zitten lachen.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:44 schreef Sai het volgende:
[..]
Ieder concert dat je vanaf nu bezoekt heeft als openingsact Kus.
[..]
Je zult nooit weten wat je vloek is.
Je krijgt een perfecte vriendin, maar ze eist wel CONTINU naar 3T te luisteren. Altijd. Op hard. En ze weigert oordopjes te kopen.quote:
Wel verdomme. Ach. Ik heb oordopjes.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:47 schreef Sai het volgende:
[..]
Je krijgt een perfecte vriendin, maar ze eist wel CONTINU naar 3T te luisteren. Altijd. Op hard. En ze weigert oordopjes te kopen.
Ieder meisje waar je van houdt wordt zo rond haar vijftigste kleurenblind.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou, dan post ik lekker niet!![]()
Oh... shit![]()
Altijd als je een vork nodig hebt zullen al je vorken in de draaiende afwasmachine zitten.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:35 schreef doka het volgende:
Doe mij ook maar een vloek dan
Je zult nooit een goede joint kunnen draaien. Er zal altijd een klein breukje in zitten of een andere onregelmatigheid. Het maakt niets uit voor het blowen, maar dit falen zal je tot in de eeuwigheid achtervolgen, terwijl je het steedsopnieuw probeert en steeds opnieuw faalt.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:49 schreef Queen_Bee het volgende:
Ah, tof.
Je auto zal nooit in één keer starten.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:51 schreef Sai het volgende:
[..]
Je zult nooit een goede joint kunnen draaien. Er zal altijd een klein breukje in zitten of een andere onregelmatigheid. Het maakt niets uit voor het blowen, maar dit falen zal je tot in de eeuwigheid achtervolgen, terwijl je het steedsopnieuw probeert en steeds opnieuw faalt.
Nou, wat is dat voor kut superkracht. Matig hoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:51 schreef Sai het volgende:
[..]
Je zult nooit een goede joint kunnen draaien. Er zal altijd een klein breukje in zitten of een andere onregelmatigheid. Het maakt niets uit voor het blowen, maar dit falen zal je tot in de eeuwigheid achtervolgen, terwijl je het steedsopnieuw probeert en steeds opnieuw faalt.
Je zult altijd per ongeluk sinasappelsap gebruiken in plaats van melk als je een bak cornflakes maakt.quote:
Story of my lifequote:Op maandag 4 juni 2007 01:49 schreef Sai het volgende:
Altijd als je een vork nodig hebt zullen al je vorken in de draaiende afwasmachine zitten.
NEEEEEEEEEEeeeeeeeeeee!!!!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:49 schreef Sai het volgende:
[..]
Ieder meisje waar je van houdt wordt zo rond haar vijftigste kleurenblind.
Ik weet gewoon het beste te halen uit een rampzalige situatiequote:Op maandag 4 juni 2007 10:21 schreef DahaKa het volgende:
dus jij hebt geen vloek, maar een superkracht!
Die heeft Capt. Barbossa gejatquote:Op maandag 4 juni 2007 11:28 schreef Jetsers het volgende:
is je black pearl gezonken dan?
Je zult nooit in je leven een hele maaltijd kunnen eten. Altijd valt er iets op de grond, neemt er iemand anders een hapje van of gebeurd er iets anders waardoor je niet alles voor jezelf houdt.quote:
Je kinderen zullen je altijd bij je voornaam noemen en nooit 'papa'.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:18 schreef Jetsers het volgende:
geef mij ook eens zo'n superkracht ^^
Altijd als vrouwen je vragen hun leeftijd te raden raad je minstens vijf jaar te hoog.quote:
Zo lang als je leeft zul je nooit een spelletje boter-kaas-en-eieren winnen.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:44 schreef outcast_within het volgende:
omg wat een dramatische en onverwachtste wending. Vervloek mij niet aub
Maar na het hele topic gelezen te hebben kon ik het niet laten om Niet te reageren.
Iedere nacht om twaalf uur moet je niezen.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:37 schreef ImpulseNY het volgende:
Pick me, pick me
Slechts de helft van de tijd krijg je uit snoepautomaten wat je wilt.quote:
Iedere keer als je een trapleuning aanraakt krijg je een licht schokje.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:08 schreef zainabber het volgende:oja, mijn kracht was wát? De postbode controleert mijn post extra goed zodat ik nooit die van de buren krijg?
huray.
Iedere vrouw die je ontmoet zal je vertellen hoeveel je lijkt op haar broer/vader/grootvader.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zo ongeveer één keer per dag bekruipt je een gevoel dat je eigenlijk best tof bent, goed bezig bent met je school/carrière en best een biertje verdient.
dis mijn superkracht
verdomme, dat is een vloek, geen superkrachtquote:Op maandag 4 juni 2007 14:17 schreef Sai het volgende:
[..]
Slechts de helft van de tijd krijg je uit snoepautomaten wat je wilt.
[..]
Iedere keer als je een trapleuning aanraakt krijg je een licht schokje.
[..]
Iedere vrouw die je ontmoet zal je vertellen hoeveel je lijkt op haar broer/vader/grootvader.
Na iedere maaltijd word je gebeld door je beste vriend of een lekker wijf of je met hen mee wil eten.quote:
Je zult altijd de laatste persoon in je vriendengroep zijn die erachter komt wie er nu weer wie geneukt heeft.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:18 schreef Koenholio het volgende:
SUPERKRACHT SUPERKRACHT SUPERKRACHT KOM OP KOM OP!!
GIIIIVEEE MEEEEE THEE POOOWUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRR!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mwuahahaha. Superkrachten zijn op. Vloeken zijn wat de pot schaft.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:19 schreef zainabber het volgende:
[..]
verdomme, dat is een vloek, geen superkracht
ik wil wat speciaals
Ik vervloek jou tot levenslang stotteren als je de letter d zegt.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:24 schreef Sai het volgende:
[..]
Je zult altijd de laatste persoon in je vriendengroep zijn die erachter komt wie er nu weer wie geneukt heeft.
[..]
Mwuahahaha. Superkrachten zijn op. Vloeken zijn wat de pot schaft.
Je zult je ogen niet kunnen sluiten terwijl je kust.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:23 schreef Birra het volgende:
En ik?
Euhm.....dat deed ik ook al zonder je gave..quote:Op maandag 4 juni 2007 13:35 schreef Sai het volgende:
[..]
Je zult nooit in je leven een hele maaltijd kunnen eten. Altijd valt er iets op de grond, neemt er iemand anders een hapje van of gebeurd er iets anders waardoor je niet alles voor jezelf houdt.
[..]
Je kinderen zullen je altijd bij je voornaam noemen en nooit 'papa'.
[..]
Altijd als vrouwen je vragen hun leeftijd te raden raad je minstens vijf jaar te hoog.
[..]
Zo lang als je leeft zul je nooit een spelletje boter-kaas-en-eieren winnen.
Dat gebeurt me al veel te vaakquote:Op maandag 4 juni 2007 14:20 schreef Sai het volgende:
[..]
Na iedere maaltijd word je gebeld door je beste vriend of een lekker wijf of je met hen mee wil eten.
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:17 schreef Sai het volgende:
[..]
Slechts de helft van de tijd krijg je uit snoepautomaten wat je wilt.
[..]
Nee, die kracht heb ik alquote:Op maandag 4 juni 2007 14:24 schreef Sai het volgende:
[..]
Je zult altijd de laatste persoon in je vriendengroep zijn die erachter komt wie er nu weer wie geneukt heeft.
Ik weet welke kracht jij krijgtquote:Op maandag 4 juni 2007 16:07 schreef Jekoos het volgende:
"in dit topic"
Ik drink geen bierquote:Op zondag 3 juni 2007 23:04 schreef Sai het volgende:
[..]
Wauw! Je kunt met je blote handen bierflesjes openmaken!
[..]
Als je naar de IKEA gaat om meubels te kopen zal laten blijken dat je verkeerd hebt gemeten en het allemaal net niet past.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:17 schreef Pietklaaso het volgende:
Duurt lang geef mij me krachten!
Iedere keer als je iets bij een supermarkt koopt zul je iets teveel moeten betalen, maar het verschil is zo klein dat je het lullig vindt er over te beginnen.quote:
Iedere keer als iemand het woord 'trekken' gebruikt zul je moeten lachen als een jongetje van tien.quote:
Iedere week zul je langs een groepje basisschoolkinderen lopen die naar je kijken en vervolgens in lachen uitbarsten.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:48 schreef Mazora het volgende:
Geef mij kracht!
Als je de radio aanzet is het eerste nummer dat je hoort altijd "My Humps".quote:Op maandag 4 juni 2007 16:07 schreef Jekoos het volgende:
"in dit topic"
Als je vijftig bent en kalend lijkt het je een goed idee een paardenstaart te nemen.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:55 schreef Rimas het volgende:
[..]
Ik drink geen bier![]()
Je hebt me gewoon vervloekt!
Nu eis ik een superpower![]()
Je zult je vuilniszakken altijd zo vol gooien voor je ze vervangt dat ze niet dicht te knopen zijn.quote:
Iedere dag zul je tenminste één zin zeggen die onbedoeld ontzettend homoseksueel innuendo bevat.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:58 schreef Nielsch het volgende:
ik wil er ook een
Je zult bij iedere date die je hebt denken dat het een goed idee is je laptop mee te nemen.quote:
Alle kauwgum die je kauwt zal na twee minuten zijn smaak verliezen.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:04 schreef beertenderrr het volgende:
* beertenderrr meld zich aan voor superkrachten
Oude vrouwtjes komen op straat voortdurend op je af voor een knuffel en een lebber omdat ze dneken dat je hun kleinzoon bent.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:05 schreef shifto het volgende:
what me power zijn ?
M&M's smelten wel degelijk in je hand.quote:
De hoeveelheid sokken die je in de wasmachine stopt zal nooit hetzelfde zijn als de hoeveelheid sokken die eruitkomt.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:08 schreef Egotripper het volgende:
Ik wil er ook een
Iedere keer als je een reis maakt met een vliegtuig zal de persoon naast je ontzettend dik zijn en verschrikkelijk zweten.quote:
Magnetronpopcornzakken zullen in jouw magnetron altijd maar voor de helft poppen.quote:
Je zult je hele leven lang de drang hebben een scheepje in een fles te construeren maar het nooit doen omdat je het eigenlijk volkomen belachelijk vindt.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:09 schreef MissHoney het volgende:
Ik ook
Je zult gedurende je leven honderden insidersgrappen verzamelen, maar steeds als je ze kunt gebruiken zal er niemand in de buurt zijn die ze begrijpt.quote:
Je bent verschrikkelijk bang voor boeken van Agatha Christie en durft daarom nooit meer de krimi-sectie van een boekwinkel binnen.quote:
Iedere keer als je Chinees bestelt zal de persoon die je bestelling opneemt er net één nummer naast zitten.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:12 schreef Herald het volgende:
hij's weer fijn Sai!
Je hebt een superscherp gehoor, maar het enige geluid dat je daarmee beter opvangt dan andere mensen is het zoemen van muggen.quote:
dat is geen superkracht, dat is een vloekquote:Op maandag 4 juni 2007 18:20 schreef Sai het volgende:
[..]
Je bent verschrikkelijk bang voor boeken van Agatha Christie en durft daarom nooit meer de krimi-sectie van een boekwinkel binnen.
[..]
Iedere keer als je Chinees bestelt zal de persoon die je bestelling opneemt er net één nummer naast zitten.
Je zult je hele leven lang Chuck Norris grappen ge-ni-aal blijven vinden en op feestjes altijd de neiging hebben ze aan iedereen te vertellen.quote:
Als je dronken bent krijg je een verschrikkelijk sterke drang een handstand te doen, hoewel je het nooit zal kunnen zonder op je bek te vallen. Dit geldt dubbel in openbare gelegenheden.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:23 schreef Litso het volgende:
Superkrachten zijn tof.
Je zult met een prachtige vrouw trouwen, maar na jullie huwelijk zal ze zich volledig laten gaan en vreten en vreten en vreten als een goor varken.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:27 schreef jaspah het volgende:
ik dan?
Als je klaarkomt krijg je altijd de Crazy Frog tune in je hoofd en vervolgens duurt het uren voor je dat kutnummer weer bent vergeten.quote:
Iedere erfenis die je ooit zult ontvangen zal ook een moederkoek op sterk water bevatten.quote:
Je zult nooit alle kaarsjes op je verjaardagstaart in één keer uit kunnen blazen.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:34 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity wil graag een superkracht
das mooi ik trouw dus een beste chick.. en NA ons huwelijk gaat ze zich vol vreten.. hek er toch al geen last meer van..quote:Op maandag 4 juni 2007 18:32 schreef Sai het volgende:
[..]
Je zult met een prachtige vrouw trouwen, maar na jullie huwelijk zal ze zich volledig laten gaan en vreten en vreten en vreten als een goor varken.
[..]
Iedere dag word je wakker met nog vers in je geheugen de prachtige droom die je net hebt gehad, maar precies op het moment dat je het op wil schrijven of aan iemand wil vertellen vergeet je alles.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:36 schreef imported_sphinx het volgende:
post.
Oh, en ze is Christelijk en weigert seks voor het huwelijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:37 schreef jaspah het volgende:
[..]
das mooi ik trouw dus een beste chick.. en NA ons huwelijk gaat ze zich vol vreten.. hek er toch al geen last meer van..
mooimooi had ik net nodig..
Alles wat je bij de IKEA koopt mist één schroefje.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
Eenmaal graag.
Daarom koop ik van alles twee, dan heb ik heel veel extra onderdelen. Ha!quote:Op maandag 4 juni 2007 18:40 schreef Sai het volgende:
Alles wat je bij de IKEA koopt mist één schroefje.
Je adem zal altijd lichtelijk naar knoflook ruiken.quote:
NIET WAARquote:Op maandag 4 juni 2007 18:44 schreef Sai het volgende:
[..]
Je adem zal altijd lichtelijk naar knoflook ruiken.
Alleen met behulp van draadjes.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:45 schreef DennisMoore het volgende:
Jijzelf kunt zweven toch? Boven een tafel iig?
Steeds als je een racistische grap maakt zal er iemand van het desbetreffende ras binnen gehoorafstand zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:45 schreef Huppelei het volgende:
*Post!
Minstens één keer per maand zul je per ongeluk de deur van je ijskast een nachtlang open laten.quote:
Iedere keer als je een belangrijk document moet ondertekenen is de enige werkende pen die je kunt vinden lichtroze.quote:
Iedere keer als vrienden vragen of je mee uitgaat krijg je heel veel zin om de drie extended versies van de Lord of the Rings films te zien.quote:
Steeds als je tijdens een voetbalwedstrijd gaat pissen of nieuw bier haalt wordt er gescoord.quote:
GODVERDOMME WAT EEN KUTVLOEK!!~11quote:Op maandag 4 juni 2007 19:25 schreef Sai het volgende:
[..]
Steeds als je tijdens een voetbalwedstrijd gaat pissen of nieuw bier haalt wordt er gescoord.
Je zult je moeder het komende decennia minstens drie keer naakt zie op de meest onvoorspelbare momenten.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:41 schreef Sai het volgende:
[..]
Je zult je moeder het komende decennia minstens drie keer naakt zie op de meest onvoorspelbare momenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |