Die heeft Capt. Barbossa gejatquote:Op maandag 4 juni 2007 11:28 schreef Jetsers het volgende:
is je black pearl gezonken dan?
Je zult nooit in je leven een hele maaltijd kunnen eten. Altijd valt er iets op de grond, neemt er iemand anders een hapje van of gebeurd er iets anders waardoor je niet alles voor jezelf houdt.quote:
Je kinderen zullen je altijd bij je voornaam noemen en nooit 'papa'.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:18 schreef Jetsers het volgende:
geef mij ook eens zo'n superkracht ^^
Altijd als vrouwen je vragen hun leeftijd te raden raad je minstens vijf jaar te hoog.quote:
Zo lang als je leeft zul je nooit een spelletje boter-kaas-en-eieren winnen.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:44 schreef outcast_within het volgende:
omg wat een dramatische en onverwachtste wending. Vervloek mij niet aub
Maar na het hele topic gelezen te hebben kon ik het niet laten om Niet te reageren.
Iedere nacht om twaalf uur moet je niezen.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:37 schreef ImpulseNY het volgende:
Pick me, pick me
Slechts de helft van de tijd krijg je uit snoepautomaten wat je wilt.quote:
Iedere keer als je een trapleuning aanraakt krijg je een licht schokje.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:08 schreef zainabber het volgende:oja, mijn kracht was wát? De postbode controleert mijn post extra goed zodat ik nooit die van de buren krijg?
huray.
Iedere vrouw die je ontmoet zal je vertellen hoeveel je lijkt op haar broer/vader/grootvader.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zo ongeveer één keer per dag bekruipt je een gevoel dat je eigenlijk best tof bent, goed bezig bent met je school/carrière en best een biertje verdient.
dis mijn superkracht
verdomme, dat is een vloek, geen superkrachtquote:Op maandag 4 juni 2007 14:17 schreef Sai het volgende:
[..]
Slechts de helft van de tijd krijg je uit snoepautomaten wat je wilt.
[..]
Iedere keer als je een trapleuning aanraakt krijg je een licht schokje.
[..]
Iedere vrouw die je ontmoet zal je vertellen hoeveel je lijkt op haar broer/vader/grootvader.
Na iedere maaltijd word je gebeld door je beste vriend of een lekker wijf of je met hen mee wil eten.quote:
Je zult altijd de laatste persoon in je vriendengroep zijn die erachter komt wie er nu weer wie geneukt heeft.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:18 schreef Koenholio het volgende:
SUPERKRACHT SUPERKRACHT SUPERKRACHT KOM OP KOM OP!!
GIIIIVEEE MEEEEE THEE POOOWUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRR!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mwuahahaha. Superkrachten zijn op. Vloeken zijn wat de pot schaft.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:19 schreef zainabber het volgende:
[..]
verdomme, dat is een vloek, geen superkracht
ik wil wat speciaals
Ik vervloek jou tot levenslang stotteren als je de letter d zegt.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:24 schreef Sai het volgende:
[..]
Je zult altijd de laatste persoon in je vriendengroep zijn die erachter komt wie er nu weer wie geneukt heeft.
[..]
Mwuahahaha. Superkrachten zijn op. Vloeken zijn wat de pot schaft.
Je zult je ogen niet kunnen sluiten terwijl je kust.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:23 schreef Birra het volgende:
En ik?
Euhm.....dat deed ik ook al zonder je gave..quote:Op maandag 4 juni 2007 13:35 schreef Sai het volgende:
[..]
Je zult nooit in je leven een hele maaltijd kunnen eten. Altijd valt er iets op de grond, neemt er iemand anders een hapje van of gebeurd er iets anders waardoor je niet alles voor jezelf houdt.
[..]
Je kinderen zullen je altijd bij je voornaam noemen en nooit 'papa'.
[..]
Altijd als vrouwen je vragen hun leeftijd te raden raad je minstens vijf jaar te hoog.
[..]
Zo lang als je leeft zul je nooit een spelletje boter-kaas-en-eieren winnen.
Dat gebeurt me al veel te vaakquote:Op maandag 4 juni 2007 14:20 schreef Sai het volgende:
[..]
Na iedere maaltijd word je gebeld door je beste vriend of een lekker wijf of je met hen mee wil eten.
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:17 schreef Sai het volgende:
[..]
Slechts de helft van de tijd krijg je uit snoepautomaten wat je wilt.
[..]
Nee, die kracht heb ik alquote:Op maandag 4 juni 2007 14:24 schreef Sai het volgende:
[..]
Je zult altijd de laatste persoon in je vriendengroep zijn die erachter komt wie er nu weer wie geneukt heeft.
Ik weet welke kracht jij krijgtquote:Op maandag 4 juni 2007 16:07 schreef Jekoos het volgende:
"in dit topic"
Ik drink geen bierquote:Op zondag 3 juni 2007 23:04 schreef Sai het volgende:
[..]
Wauw! Je kunt met je blote handen bierflesjes openmaken!
[..]
Als je naar de IKEA gaat om meubels te kopen zal laten blijken dat je verkeerd hebt gemeten en het allemaal net niet past.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:17 schreef Pietklaaso het volgende:
Duurt lang geef mij me krachten!
Iedere keer als je iets bij een supermarkt koopt zul je iets teveel moeten betalen, maar het verschil is zo klein dat je het lullig vindt er over te beginnen.quote:
Iedere keer als iemand het woord 'trekken' gebruikt zul je moeten lachen als een jongetje van tien.quote:
Iedere week zul je langs een groepje basisschoolkinderen lopen die naar je kijken en vervolgens in lachen uitbarsten.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:48 schreef Mazora het volgende:
Geef mij kracht!
Als je de radio aanzet is het eerste nummer dat je hoort altijd "My Humps".quote:Op maandag 4 juni 2007 16:07 schreef Jekoos het volgende:
"in dit topic"
Als je vijftig bent en kalend lijkt het je een goed idee een paardenstaart te nemen.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:55 schreef Rimas het volgende:
[..]
Ik drink geen bier![]()
Je hebt me gewoon vervloekt!
Nu eis ik een superpower![]()
Je zult je vuilniszakken altijd zo vol gooien voor je ze vervangt dat ze niet dicht te knopen zijn.quote:
Iedere dag zul je tenminste één zin zeggen die onbedoeld ontzettend homoseksueel innuendo bevat.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:58 schreef Nielsch het volgende:
ik wil er ook een
Je zult bij iedere date die je hebt denken dat het een goed idee is je laptop mee te nemen.quote:
Alle kauwgum die je kauwt zal na twee minuten zijn smaak verliezen.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:04 schreef beertenderrr het volgende:
* beertenderrr meld zich aan voor superkrachten
Oude vrouwtjes komen op straat voortdurend op je af voor een knuffel en een lebber omdat ze dneken dat je hun kleinzoon bent.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:05 schreef shifto het volgende:
what me power zijn ?
M&M's smelten wel degelijk in je hand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |