Ik wil een nieuwequote:Op zondag 3 juni 2007 17:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Dat is juist niet leuk!
Ik heb altijd de eerste kaarten, en nu ineens de laatste
Dat is geen superkracht.
Als je zwarte kleding wast blijft het ook écht zwart.quote:
Als je je kut voelt en naar de radio luistert komt altijd net dat ene nummer voorbij waar je heel vrolijk van wordt.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
=] Giev
Als je boodschappen gaat doen is er nooit iets wat op je lijstje staat uitverkocht.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:55 schreef WurM het volgende:
Ik beloof de superkracht niet te misbruiken om de wereld over te nemen enzo. Maar dat spreekt voor zich.
Dat komt goed uit, want ik doe nooit boodschappen!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:58 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je boodschappen gaat doen is er nooit iets wat op je lijstje staat uitverkocht.
Whieieieieieie!!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:57 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je zwarte kleding wast blijft het ook écht zwart.
Ik geloofde het al!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Je hebt de gave om met willekeurige konijnen te kunnen communiceren
en wat als ik geen vriendin heb, ik wil een andere superkracht!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:47 schreef Sai het volgende:
[..]
Je weet precies wanneer je in een ruzie met je vriendin je bek moet houden.
Op koninginnedag win je altijd de balanceer-een-muntstuk-op-een-sinasappel-spelletjes.quote:
Op dagen dat je audities/werkinterviews hebt zit je haar altijd goed.quote:
Ik ben kaalquote:Op zondag 3 juni 2007 18:05 schreef Sai het volgende:
[..]
Op dagen dat je audities/werkinterviews hebt zit je haar altijd goed.
Check zn kapselquote:Op zondag 3 juni 2007 18:05 schreef Sai het volgende:
[..]
Op dagen dat je audities/werkinterviews hebt zit je haar altijd goed.
Babies stoppen meteen met huilen als je naar ze lacht.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:06 schreef L.Dir het volgende:
xD
Ieder potje patience dat je op je PC speelt win je.quote:
Als je met iemand anders op een kamer slaapt wordt alleen die persoon door muggen gebeten.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:18 schreef doka het volgende:
Doe mij er ook maar 1
Handigquote:Op zondag 3 juni 2007 18:20 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je met iemand anders op een kamer slaapt wordt alleen die persoon door muggen gebeten.
Damn, die had ik serieus nodigquote:Op zondag 3 juni 2007 16:43 schreef Sai het volgende:
[..]
Je kunt zonder enige moeite beginnen aan je (huis)werk.
M'n ouwe dag is geredquote:Op zondag 3 juni 2007 18:16 schreef Sai het volgende:
[..]
Ieder potje patience dat je op je PC speelt win je.
Het koekje dat je in restaurants bij de koffie krijgt is zowaar altijd lekker.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:30 schreef plumbum het volgende:
ik wil ook.
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:41 schreef Jump het volgende:
Ik heb al superkrachten
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn superkracht is dat ik niets wil?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:16 schreef meh het volgende:
jij hebt nix te willen
Ik herken jouw posts altijd gelijk omdat je username de layout van MyAt aanpastquote:Op zondag 3 juni 2007 18:58 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
mijn superkracht is dat ik niets wil?![]()
![]()
Vette shit.. dan heb ik over een jaar 36,50 ! danku!quote:Op zondag 3 juni 2007 16:29 schreef Sai het volgende:
[..]
Iedere dag vind je een dubbeltje op straat.
[..]
De rook die je uitademt is twee keer zo dodelijk voor meerokers.
stoerquote:Op zondag 3 juni 2007 19:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik herken jouw posts altijd gelijk omdat je username de layout van MyAt aanpast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |