De superkracht ieder topic waar je in post meteen te verkutten.quote:
Dat was de hand om de superkracht te ontvangen..quote:Op zondag 3 juni 2007 16:14 schreef Sai het volgende:
[..]
De superkracht ieder topic waar je in post meteen te verkutten.
Je kunt feilloos aanvoelen of avocado’s rijp zijn.quote:
Vrouwen krijgen in je omgeving altijd stijve tepels.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:15 schreef remlof het volgende:
Jottem, 300 baggerposts zitten we niet op te wachten
Nou vooruit, nog heel even proberen dan.
Alle huisdieren van vrienden en familie vinden je aardig.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:25 schreef Sensation89 het volgende:
Ok geef mij superkracht nog ff snel voor het slotje!
Als je ‘Have a Little Faith In Me’ zingt krijgt iedereen in je buurt zin om mee te zingen.quote:
Iedere dag vind je een dubbeltje op straat.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:28 schreef Trigalti het volgende:
NEEEHEEE kwil niet
De rook die je uitademt is twee keer zo dodelijk voor meerokers.quote:
Duitse mannen zijn verschrikkelijk bang voor je.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:29 schreef _Administr8or_ het volgende:
Heb ik niet nodig, maar toch bedankt.
Tijdens iedere volle maan ben je een klein beetje knapper, gespierder en intelligenter.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:29 schreef TNA het volgende:
Kom maar op dan.
Is dat een blijvend fenomeen? Tot mijn tachtigste?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:30 schreef Sai het volgende:
[..]
Duitse mannen zijn verschrikkelijk bang voor je.
[..]
Tijdens iedere volle maan ben je een klein beetje knapper, gespierder en intelligenter.
Ja, maar als de volle maan over is ben je weer volkomen normaal.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:31 schreef TNA het volgende:
[..]
Is dat een blijvend fenomeen? Tot mijn tachtigste?
Bier is voor jou altijd in de bonus.quote:
Vrouwen zijn in jouw omgeving altijd net ietsjes meer dronken.quote:
Je kunt altijd de afstandsbediening vinden.quote:
mag ik ook nog een kracht dat ik in de buurt van vrouwen kom?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:34 schreef Sai het volgende:
[..]
Vrouwen zijn in jouw omgeving altijd net ietsjes meer dronken.
Je kunt pijnloos epileren en waxen.quote:
Des te bezopener je bent, des te beter je kunt dansen.quote:
Als je iemand ontmoet weet je altijd meteen wat zijn of haar lievelingsnummer is.quote:
Je kunt Linux-computers op commando laten vastlopen.quote:
Je auto-PI irriteert me.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:40 schreef Sai het volgende:
[..]
Je kunt Linux-computers op commando laten vastlopen.
Daklozenkrantverkopers negeren je vanaf nu.quote:
Je kunt zonder enige moeite beginnen aan je (huis)werk.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:40 schreef Triptamine het volgende:
Dude, ik wil ook een superkracht!
Je haalt altijd net de tram/metro/trein zoner je te hoeven haasten.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:41 schreef Jump het volgende:
Ik heb al superkrachten
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor ieder kusje dat je iemand geeft leeft die persoon één seconde meer.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:44 schreef Caviidae het volgende:
Ik wil een andere.
en dat toon je aan dmv die screenshots?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:41 schreef Jump het volgende:
Ik heb al superkrachten
[afbeelding]
[afbeelding]
Die is lief!quote:Op zondag 3 juni 2007 16:45 schreef Sai het volgende:
[..]
Voor ieder kusje dat je iemand geeft leeft die persoon één seconde meer.
Als je je eenzaam voelt komt er altijd een schattige kitten langs je raam voor een aai.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Geniaal topic.
hoi jump alles goedquote:Op zondag 3 juni 2007 16:41 schreef Jump het volgende:
Ik heb al superkrachten
[afbeelding]
[afbeelding]
Je wilt bij de vuilnis van FOK! horen?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:45 schreef BereNDD het volgende:
[..]
en dat toon je aan dmv die screenshots?
Je kunt van kilometers ver zien of iemand’s borsten echt zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:45 schreef Tha_Flash het volgende:
kom maar op....
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:46 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je je eenzaam voelt komt er altijd een schattige kitten langs je raam voor een aai.
Je kunt je dromen altijd onthouden.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:45 schreef Jimbo het volgende:
KAMEHAMEHA !!!!
superpower , my energy is over 9000+ !!!
Als mensen je posts op een internetforum lezen denken ze meteen dat je in het echt heel knap en gespierd bent.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:45 schreef BereNDD het volgende:
[..]
en dat toon je aan dmv die screenshots?
Dus als ik nu naar je huis ga om je een mooi protie klappen te geven ban je mij naar de prullenbak ofzo?
Ja hoorquote:
Als je naar de wolken kijkt kun je er altijd mooie dingen in herkennen.quote:
Je kunt in iedere uitgaansgelegenheid feilloos meezingen met de muziek.quote:
Je kunt appels altijd in één schil schillen. (appelschilvrouw)quote:Op zondag 3 juni 2007 16:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Krijg ik dan ook een nieuwe naam? Catwoman of zoiets!
gaat dat wel samen met een kater?...quote:Op zondag 3 juni 2007 16:46 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je je eenzaam voelt komt er altijd een schattige kitten langs je raam voor een aai.
Sorry, één kracht per persoon. Als je het nou eerder had gevraagd...quote:Op zondag 3 juni 2007 17:00 schreef zarGon het volgende:
Kun je ervoor zorgen dat ik als ik elke keer mijn handen in mijn broekzak laat dalen, er papier geld uit komt?
Kassameisjes lachen altijd lief naar je.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:00 schreef niekth het volgende:
Superduperkracht.
Iedere film die je huurt blijkt heel goed te zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:01 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
gaat dat wel samen met een kater?...
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:48 schreef Sai het volgende:
[..]
Als mensen je posts op een internetforum lezen denken ze meteen dat je in het echt heel knap en gespierd bent.
Ha!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:02 schreef zarGon het volgende:
WAT MOET IK MET LINUX COMMANDOS.
IK WIL OOK KASSAMEISJES.
Iedere chipszak die je koopt is echt goed gevuld.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:03 schreef PeZu het volgende:
en?
krenker das me een sjieke krachtquote:Op zondag 3 juni 2007 17:05 schreef Sai het volgende:
[..]
Iedere chipszak die je koopt is echt goed gevuld.
ik heb laatst nog een biografische film gemaakt voor het nageslachtquote:Op zondag 3 juni 2007 17:01 schreef Sai het volgende:
[..]
Iedere film die je huurt blijkt heel goed te zijn.
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:24 schreef meh het volgende:
mag ik oooook?!
Asjebliefttttttttttt
ahh toeeeeeeee
je sigquote:Op zondag 3 juni 2007 17:28 schreef PluisigNijntje het volgende:
Whiee,, ik wil ook krachten
Kom maar op![]()
Als je wakker wordt heb je altijd zin in de nieuwe dag.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:24 schreef meh het volgende:
mag ik oooook?!
Asjebliefttttttttttt
ahh toeeeeeeee
Als je kaartjes reserveert voor een voorstelling of concert heb je altijd net de latste kaarten.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:28 schreef PluisigNijntje het volgende:
Whiee,, ik wil ook krachten
Kom maar op![]()
Je hebt een zesde zintuig dat precies aanvoelt wanneer batterijen bijna op zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:34 schreef MASD het volgende:
[..]
je sig![]()
![]()
OT: ik wil ook een superduperkracht![]()
Als je een boek ofzo openslaat doe je at altijd precies op de pagina waar je was gebleven.quote:
Dat is juist niet leuk!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:42 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je kaartjes reserveert voor een voorstelling of concert heb je altijd net de latste kaarten.
like so truequote:Op zondag 3 juni 2007 17:42 schreef Sai het volgende:
[..]
Je hebt een zesde zintuig dat precies aanvoelt wanneer batterijen bijna op zijn.
Je kunt ongelofelijk realistisch het geluid van een koe nadoen.quote:
Je weet precies wanneer je in een ruzie met je vriendin je bek moet houden.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:44 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
welke kracht krijg ik? vliegen lijkt me wel leuk
Ik wil een nieuwequote:Op zondag 3 juni 2007 17:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Dat is juist niet leuk!
Ik heb altijd de eerste kaarten, en nu ineens de laatste
Dat is geen superkracht.
Als je zwarte kleding wast blijft het ook écht zwart.quote:
Als je je kut voelt en naar de radio luistert komt altijd net dat ene nummer voorbij waar je heel vrolijk van wordt.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
=] Giev
Als je boodschappen gaat doen is er nooit iets wat op je lijstje staat uitverkocht.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:55 schreef WurM het volgende:
Ik beloof de superkracht niet te misbruiken om de wereld over te nemen enzo. Maar dat spreekt voor zich.
Dat komt goed uit, want ik doe nooit boodschappen!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:58 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je boodschappen gaat doen is er nooit iets wat op je lijstje staat uitverkocht.
Whieieieieieie!!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:57 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je zwarte kleding wast blijft het ook écht zwart.
Ik geloofde het al!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Je hebt de gave om met willekeurige konijnen te kunnen communiceren
en wat als ik geen vriendin heb, ik wil een andere superkracht!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:47 schreef Sai het volgende:
[..]
Je weet precies wanneer je in een ruzie met je vriendin je bek moet houden.
Op koninginnedag win je altijd de balanceer-een-muntstuk-op-een-sinasappel-spelletjes.quote:
Op dagen dat je audities/werkinterviews hebt zit je haar altijd goed.quote:
Ik ben kaalquote:Op zondag 3 juni 2007 18:05 schreef Sai het volgende:
[..]
Op dagen dat je audities/werkinterviews hebt zit je haar altijd goed.
Check zn kapselquote:Op zondag 3 juni 2007 18:05 schreef Sai het volgende:
[..]
Op dagen dat je audities/werkinterviews hebt zit je haar altijd goed.
Babies stoppen meteen met huilen als je naar ze lacht.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:06 schreef L.Dir het volgende:
xD
Ieder potje patience dat je op je PC speelt win je.quote:
Als je met iemand anders op een kamer slaapt wordt alleen die persoon door muggen gebeten.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:18 schreef doka het volgende:
Doe mij er ook maar 1
Handigquote:Op zondag 3 juni 2007 18:20 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je met iemand anders op een kamer slaapt wordt alleen die persoon door muggen gebeten.
Damn, die had ik serieus nodigquote:Op zondag 3 juni 2007 16:43 schreef Sai het volgende:
[..]
Je kunt zonder enige moeite beginnen aan je (huis)werk.
M'n ouwe dag is geredquote:Op zondag 3 juni 2007 18:16 schreef Sai het volgende:
[..]
Ieder potje patience dat je op je PC speelt win je.
Het koekje dat je in restaurants bij de koffie krijgt is zowaar altijd lekker.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:30 schreef plumbum het volgende:
ik wil ook.
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:41 schreef Jump het volgende:
Ik heb al superkrachten
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn superkracht is dat ik niets wil?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:16 schreef meh het volgende:
jij hebt nix te willen
Ik herken jouw posts altijd gelijk omdat je username de layout van MyAt aanpastquote:Op zondag 3 juni 2007 18:58 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
mijn superkracht is dat ik niets wil?![]()
![]()
Vette shit.. dan heb ik over een jaar 36,50 ! danku!quote:Op zondag 3 juni 2007 16:29 schreef Sai het volgende:
[..]
Iedere dag vind je een dubbeltje op straat.
[..]
De rook die je uitademt is twee keer zo dodelijk voor meerokers.
stoerquote:Op zondag 3 juni 2007 19:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik herken jouw posts altijd gelijk omdat je username de layout van MyAt aanpast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |