De superkracht ieder topic waar je in post meteen te verkutten.quote:
Dat was de hand om de superkracht te ontvangen..quote:Op zondag 3 juni 2007 16:14 schreef Sai het volgende:
[..]
De superkracht ieder topic waar je in post meteen te verkutten.
Je kunt feilloos aanvoelen of avocado’s rijp zijn.quote:
Vrouwen krijgen in je omgeving altijd stijve tepels.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:15 schreef remlof het volgende:
Jottem, 300 baggerposts zitten we niet op te wachten
Nou vooruit, nog heel even proberen dan.
Alle huisdieren van vrienden en familie vinden je aardig.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:25 schreef Sensation89 het volgende:
Ok geef mij superkracht nog ff snel voor het slotje!
Als je ‘Have a Little Faith In Me’ zingt krijgt iedereen in je buurt zin om mee te zingen.quote:
Iedere dag vind je een dubbeltje op straat.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:28 schreef Trigalti het volgende:
NEEEHEEE kwil niet
De rook die je uitademt is twee keer zo dodelijk voor meerokers.quote:
Duitse mannen zijn verschrikkelijk bang voor je.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:29 schreef _Administr8or_ het volgende:
Heb ik niet nodig, maar toch bedankt.
Tijdens iedere volle maan ben je een klein beetje knapper, gespierder en intelligenter.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:29 schreef TNA het volgende:
Kom maar op dan.
Is dat een blijvend fenomeen? Tot mijn tachtigste?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:30 schreef Sai het volgende:
[..]
Duitse mannen zijn verschrikkelijk bang voor je.
[..]
Tijdens iedere volle maan ben je een klein beetje knapper, gespierder en intelligenter.
Ja, maar als de volle maan over is ben je weer volkomen normaal.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:31 schreef TNA het volgende:
[..]
Is dat een blijvend fenomeen? Tot mijn tachtigste?
Bier is voor jou altijd in de bonus.quote:
Vrouwen zijn in jouw omgeving altijd net ietsjes meer dronken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |