Ha!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:02 schreef zarGon het volgende:
WAT MOET IK MET LINUX COMMANDOS.
IK WIL OOK KASSAMEISJES.
Iedere chipszak die je koopt is echt goed gevuld.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:03 schreef PeZu het volgende:
en?
krenker das me een sjieke krachtquote:Op zondag 3 juni 2007 17:05 schreef Sai het volgende:
[..]
Iedere chipszak die je koopt is echt goed gevuld.
ik heb laatst nog een biografische film gemaakt voor het nageslachtquote:Op zondag 3 juni 2007 17:01 schreef Sai het volgende:
[..]
Iedere film die je huurt blijkt heel goed te zijn.
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:24 schreef meh het volgende:
mag ik oooook?!
Asjebliefttttttttttt
ahh toeeeeeeee
je sigquote:Op zondag 3 juni 2007 17:28 schreef PluisigNijntje het volgende:
Whiee,, ik wil ook krachten
Kom maar op![]()
Als je wakker wordt heb je altijd zin in de nieuwe dag.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:24 schreef meh het volgende:
mag ik oooook?!
Asjebliefttttttttttt
ahh toeeeeeeee
Als je kaartjes reserveert voor een voorstelling of concert heb je altijd net de latste kaarten.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:28 schreef PluisigNijntje het volgende:
Whiee,, ik wil ook krachten
Kom maar op![]()
Je hebt een zesde zintuig dat precies aanvoelt wanneer batterijen bijna op zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:34 schreef MASD het volgende:
[..]
je sig![]()
![]()
OT: ik wil ook een superduperkracht![]()
Als je een boek ofzo openslaat doe je at altijd precies op de pagina waar je was gebleven.quote:
Dat is juist niet leuk!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:42 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je kaartjes reserveert voor een voorstelling of concert heb je altijd net de latste kaarten.
like so truequote:Op zondag 3 juni 2007 17:42 schreef Sai het volgende:
[..]
Je hebt een zesde zintuig dat precies aanvoelt wanneer batterijen bijna op zijn.
Je kunt ongelofelijk realistisch het geluid van een koe nadoen.quote:
Je weet precies wanneer je in een ruzie met je vriendin je bek moet houden.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:44 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
welke kracht krijg ik? vliegen lijkt me wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |