Voor ieder kusje dat je iemand geeft leeft die persoon één seconde meer.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:44 schreef Caviidae het volgende:
Ik wil een andere.
en dat toon je aan dmv die screenshots?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:41 schreef Jump het volgende:
Ik heb al superkrachten
[afbeelding]
[afbeelding]
Die is lief!quote:Op zondag 3 juni 2007 16:45 schreef Sai het volgende:
[..]
Voor ieder kusje dat je iemand geeft leeft die persoon één seconde meer.
Als je je eenzaam voelt komt er altijd een schattige kitten langs je raam voor een aai.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Geniaal topic.
hoi jump alles goedquote:Op zondag 3 juni 2007 16:41 schreef Jump het volgende:
Ik heb al superkrachten
[afbeelding]
[afbeelding]
Je wilt bij de vuilnis van FOK! horen?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:45 schreef BereNDD het volgende:
[..]
en dat toon je aan dmv die screenshots?
Je kunt van kilometers ver zien of iemand’s borsten echt zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:45 schreef Tha_Flash het volgende:
kom maar op....
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:46 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je je eenzaam voelt komt er altijd een schattige kitten langs je raam voor een aai.
Je kunt je dromen altijd onthouden.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:45 schreef Jimbo het volgende:
KAMEHAMEHA !!!!
superpower , my energy is over 9000+ !!!
Als mensen je posts op een internetforum lezen denken ze meteen dat je in het echt heel knap en gespierd bent.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:45 schreef BereNDD het volgende:
[..]
en dat toon je aan dmv die screenshots?
Dus als ik nu naar je huis ga om je een mooi protie klappen te geven ban je mij naar de prullenbak ofzo?
Ja hoorquote:
Als je naar de wolken kijkt kun je er altijd mooie dingen in herkennen.quote:
Je kunt in iedere uitgaansgelegenheid feilloos meezingen met de muziek.quote:
Je kunt appels altijd in één schil schillen. (appelschilvrouw)quote:Op zondag 3 juni 2007 16:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Krijg ik dan ook een nieuwe naam? Catwoman of zoiets!
gaat dat wel samen met een kater?...quote:Op zondag 3 juni 2007 16:46 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je je eenzaam voelt komt er altijd een schattige kitten langs je raam voor een aai.
Sorry, één kracht per persoon. Als je het nou eerder had gevraagd...quote:Op zondag 3 juni 2007 17:00 schreef zarGon het volgende:
Kun je ervoor zorgen dat ik als ik elke keer mijn handen in mijn broekzak laat dalen, er papier geld uit komt?
Kassameisjes lachen altijd lief naar je.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:00 schreef niekth het volgende:
Superduperkracht.
Iedere film die je huurt blijkt heel goed te zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:01 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
gaat dat wel samen met een kater?...
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:48 schreef Sai het volgende:
[..]
Als mensen je posts op een internetforum lezen denken ze meteen dat je in het echt heel knap en gespierd bent.
Ha!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:02 schreef zarGon het volgende:
WAT MOET IK MET LINUX COMMANDOS.
IK WIL OOK KASSAMEISJES.
Iedere chipszak die je koopt is echt goed gevuld.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:03 schreef PeZu het volgende:
en?
krenker das me een sjieke krachtquote:Op zondag 3 juni 2007 17:05 schreef Sai het volgende:
[..]
Iedere chipszak die je koopt is echt goed gevuld.
ik heb laatst nog een biografische film gemaakt voor het nageslachtquote:Op zondag 3 juni 2007 17:01 schreef Sai het volgende:
[..]
Iedere film die je huurt blijkt heel goed te zijn.
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:24 schreef meh het volgende:
mag ik oooook?!
Asjebliefttttttttttt
ahh toeeeeeeee
je sigquote:Op zondag 3 juni 2007 17:28 schreef PluisigNijntje het volgende:
Whiee,, ik wil ook krachten
Kom maar op![]()
Als je wakker wordt heb je altijd zin in de nieuwe dag.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:24 schreef meh het volgende:
mag ik oooook?!
Asjebliefttttttttttt
ahh toeeeeeeee
Als je kaartjes reserveert voor een voorstelling of concert heb je altijd net de latste kaarten.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:28 schreef PluisigNijntje het volgende:
Whiee,, ik wil ook krachten
Kom maar op![]()
Je hebt een zesde zintuig dat precies aanvoelt wanneer batterijen bijna op zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:34 schreef MASD het volgende:
[..]
je sig![]()
![]()
OT: ik wil ook een superduperkracht![]()
Als je een boek ofzo openslaat doe je at altijd precies op de pagina waar je was gebleven.quote:
Dat is juist niet leuk!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:42 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je kaartjes reserveert voor een voorstelling of concert heb je altijd net de latste kaarten.
like so truequote:Op zondag 3 juni 2007 17:42 schreef Sai het volgende:
[..]
Je hebt een zesde zintuig dat precies aanvoelt wanneer batterijen bijna op zijn.
Je kunt ongelofelijk realistisch het geluid van een koe nadoen.quote:
Je weet precies wanneer je in een ruzie met je vriendin je bek moet houden.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:44 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
welke kracht krijg ik? vliegen lijkt me wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |