Als je zwarte kleding wast blijft het ook écht zwart.quote:
Als je je kut voelt en naar de radio luistert komt altijd net dat ene nummer voorbij waar je heel vrolijk van wordt.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
=] Giev
Als je boodschappen gaat doen is er nooit iets wat op je lijstje staat uitverkocht.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:55 schreef WurM het volgende:
Ik beloof de superkracht niet te misbruiken om de wereld over te nemen enzo. Maar dat spreekt voor zich.
Dat komt goed uit, want ik doe nooit boodschappen!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:58 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je boodschappen gaat doen is er nooit iets wat op je lijstje staat uitverkocht.
Whieieieieieie!!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:57 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je zwarte kleding wast blijft het ook écht zwart.
Ik geloofde het al!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Je hebt de gave om met willekeurige konijnen te kunnen communiceren
en wat als ik geen vriendin heb, ik wil een andere superkracht!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:47 schreef Sai het volgende:
[..]
Je weet precies wanneer je in een ruzie met je vriendin je bek moet houden.
Op koninginnedag win je altijd de balanceer-een-muntstuk-op-een-sinasappel-spelletjes.quote:
Op dagen dat je audities/werkinterviews hebt zit je haar altijd goed.quote:
Ik ben kaalquote:Op zondag 3 juni 2007 18:05 schreef Sai het volgende:
[..]
Op dagen dat je audities/werkinterviews hebt zit je haar altijd goed.
Check zn kapselquote:Op zondag 3 juni 2007 18:05 schreef Sai het volgende:
[..]
Op dagen dat je audities/werkinterviews hebt zit je haar altijd goed.
Babies stoppen meteen met huilen als je naar ze lacht.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:06 schreef L.Dir het volgende:
xD
Ieder potje patience dat je op je PC speelt win je.quote:
Als je met iemand anders op een kamer slaapt wordt alleen die persoon door muggen gebeten.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:18 schreef doka het volgende:
Doe mij er ook maar 1
Handigquote:Op zondag 3 juni 2007 18:20 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je met iemand anders op een kamer slaapt wordt alleen die persoon door muggen gebeten.
Damn, die had ik serieus nodigquote:Op zondag 3 juni 2007 16:43 schreef Sai het volgende:
[..]
Je kunt zonder enige moeite beginnen aan je (huis)werk.
M'n ouwe dag is geredquote:Op zondag 3 juni 2007 18:16 schreef Sai het volgende:
[..]
Ieder potje patience dat je op je PC speelt win je.
Het koekje dat je in restaurants bij de koffie krijgt is zowaar altijd lekker.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:30 schreef plumbum het volgende:
ik wil ook.
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:41 schreef Jump het volgende:
Ik heb al superkrachten
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn superkracht is dat ik niets wil?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:16 schreef meh het volgende:
jij hebt nix te willen
Ik herken jouw posts altijd gelijk omdat je username de layout van MyAt aanpastquote:Op zondag 3 juni 2007 18:58 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
mijn superkracht is dat ik niets wil?![]()
![]()
Vette shit.. dan heb ik over een jaar 36,50 ! danku!quote:Op zondag 3 juni 2007 16:29 schreef Sai het volgende:
[..]
Iedere dag vind je een dubbeltje op straat.
[..]
De rook die je uitademt is twee keer zo dodelijk voor meerokers.
stoerquote:Op zondag 3 juni 2007 19:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik herken jouw posts altijd gelijk omdat je username de layout van MyAt aanpast
Wauw! Je kunt met je blote handen bierflesjes openmaken!quote:Op zondag 3 juni 2007 20:01 schreef Rimas het volgende:
Gimme Gimme nu wil ik ook een superhero power. Eentje waarmee ik de wereld kan overne.... euh ik bedoel de wereld veiliger kan maken![]()
Steeds als je ouders langskomen heb je nét je kamer opgeruimd!quote:
Je bent immuun voor de beet van de Australische koperslang!quote:Op zondag 3 juni 2007 20:23 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb al superkrachten maar kan altijd nog wel wat nieuws gebruiken
Door jouw superkracht voelt de postbode een gekke neiging nog even je post te controleren, zodat je nooit meer de post van je buren krijgt!quote:
Je kunt extreem rechte lijnen tekenen, kilometers lang, zonder ook maar heel even te trillen of een graad af te buigen!quote:
Steeds als je over straat loopt zie je allemaal mooie kleine dingen gebeuren die andere mensen niet opvallen!quote:
Je kunt als niemand kijkt de kleur van die moedervlek op je rug veranderen!quote:Op zondag 3 juni 2007 21:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Heb ik al!
Je kunt in luttele secondenaan vrouwen uitleggen wat buitenspel is.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:50 schreef BBoy_Symm het volgende:
Ik wil ook! Iets met sport! plieeeess!
Zo ongeveer één keer per dag bekruipt je een gevoel dat je eigenlijk best tof bent, goed bezig bent met je school/carrière en best een biertje verdient.quote:
Je vindt ieder jaar een geheel nieue Museumjaarkaart met jouw naam erop!quote:
Je kunt als geen ander Wally vinden!quote:
Hoewel je niet weet wie er gaat winnen, weet je bij paardenraces altijd wel van één paard zeker dat 'ie laatste wordt!quote:
Als je een kind verwekt met een familielid is de kans op een mongooltje en andere incestafwijkingen even klein als bij een normaal stel!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:28 schreef Tism het volgende:
Ik heb toverkracht!!!!![]()
En dat vond ze niet zo leuk!![]()
![]()
Je Word-spellings en grammaticacontrole werkt altijd perfect en geeft nooit woorden als fout weer terwijl ze eigenlijk goed zijn, en andersom!quote:
Je denkt tijdens seks nooit aan je ex!quote:
Dat is eerder een handicap (als je een lekkere ex hebt)quote:
Je voelt je altijd alsof je nodig moet douchen.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:43 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Geil
Iedere avond om elf uur komen er twee duiven voor je raam zitten die onheilspellend naar je kijken.quote:
Je schaamhaar groeit twee keer zo snel als normaal.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:46 schreef DahaKa het volgende:
ik ooooooooooooooook
Ja, sinds drie posts VERVLOEK ik iedereen die in dit topic post. HET WAS EEN VALSTRIK MWUHAHAHAHA!!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:50 schreef DahaKa het volgende:
ben ik daarmee super? dat is geen superkracht, dat is een kwelling! ik wil een andere
Fuck ik trapte er inquote:Op zondag 3 juni 2007 23:52 schreef Sai het volgende:
[..]
Ja, sinds drie posts VERVLOEK ik iedereen die in dit topic post. HET WAS EEN VALSTRIK MWUHAHAHAHA!!
Iedere Valentijnskaart die je ooit zal ontvangen blijkt niet aan jou gericht te zijn, maar aan je broer of een huisgenoot.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:55 schreef Cyaa het volgende:
Mag ik ook iets? Iets dat heel handig is voor de dames, geef maar extra snelle vingers ofzo!
Vanaf nu; dat kan dus niet met terugwerkende krachtquote:Op zondag 3 juni 2007 23:46 schreef Sai het volgende:
VANAF NU VERVLOEK IK IEDEREEN DIE IN DIT TOPIC POST!!!!!
[..]
Je voelt je altijd alsof je nodig moet douchen.
Okay, jij krijgt de aller-allerlaatste superkracht:quote:Op zondag 3 juni 2007 23:56 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Vanaf nu; dat kan dus niet met terugwerkende kracht
Nou, dan post ik lekker niet!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:58 schreef Sai het volgende:
[..]
MAAR VANAF NU ALLEEN VLOEKEN! MWAAHWUHAAWAHA!
Ieder concert dat je vanaf nu bezoekt heeft als openingsact Kus.quote:
Je zult nooit weten wat je vloek is.quote:
Ha-Ha. OMG. Ik heb echt hard zitten lachen.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:44 schreef Sai het volgende:
[..]
Ieder concert dat je vanaf nu bezoekt heeft als openingsact Kus.
[..]
Je zult nooit weten wat je vloek is.
Je krijgt een perfecte vriendin, maar ze eist wel CONTINU naar 3T te luisteren. Altijd. Op hard. En ze weigert oordopjes te kopen.quote:
Wel verdomme. Ach. Ik heb oordopjes.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:47 schreef Sai het volgende:
[..]
Je krijgt een perfecte vriendin, maar ze eist wel CONTINU naar 3T te luisteren. Altijd. Op hard. En ze weigert oordopjes te kopen.
Ieder meisje waar je van houdt wordt zo rond haar vijftigste kleurenblind.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou, dan post ik lekker niet!![]()
Oh... shit![]()
Altijd als je een vork nodig hebt zullen al je vorken in de draaiende afwasmachine zitten.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:35 schreef doka het volgende:
Doe mij ook maar een vloek dan
Je zult nooit een goede joint kunnen draaien. Er zal altijd een klein breukje in zitten of een andere onregelmatigheid. Het maakt niets uit voor het blowen, maar dit falen zal je tot in de eeuwigheid achtervolgen, terwijl je het steedsopnieuw probeert en steeds opnieuw faalt.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:49 schreef Queen_Bee het volgende:
Ah, tof.
Je auto zal nooit in één keer starten.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:51 schreef Sai het volgende:
[..]
Je zult nooit een goede joint kunnen draaien. Er zal altijd een klein breukje in zitten of een andere onregelmatigheid. Het maakt niets uit voor het blowen, maar dit falen zal je tot in de eeuwigheid achtervolgen, terwijl je het steedsopnieuw probeert en steeds opnieuw faalt.
Nou, wat is dat voor kut superkracht. Matig hoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:51 schreef Sai het volgende:
[..]
Je zult nooit een goede joint kunnen draaien. Er zal altijd een klein breukje in zitten of een andere onregelmatigheid. Het maakt niets uit voor het blowen, maar dit falen zal je tot in de eeuwigheid achtervolgen, terwijl je het steedsopnieuw probeert en steeds opnieuw faalt.
Je zult altijd per ongeluk sinasappelsap gebruiken in plaats van melk als je een bak cornflakes maakt.quote:
Story of my lifequote:Op maandag 4 juni 2007 01:49 schreef Sai het volgende:
Altijd als je een vork nodig hebt zullen al je vorken in de draaiende afwasmachine zitten.
NEEEEEEEEEEeeeeeeeeeee!!!!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:49 schreef Sai het volgende:
[..]
Ieder meisje waar je van houdt wordt zo rond haar vijftigste kleurenblind.
Ik weet gewoon het beste te halen uit een rampzalige situatiequote:Op maandag 4 juni 2007 10:21 schreef DahaKa het volgende:
dus jij hebt geen vloek, maar een superkracht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |