De hoeveelheid sokken die je in de wasmachine stopt zal nooit hetzelfde zijn als de hoeveelheid sokken die eruitkomt.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:08 schreef Egotripper het volgende:
Ik wil er ook een
Iedere keer als je een reis maakt met een vliegtuig zal de persoon naast je ontzettend dik zijn en verschrikkelijk zweten.quote:
Magnetronpopcornzakken zullen in jouw magnetron altijd maar voor de helft poppen.quote:
Je zult je hele leven lang de drang hebben een scheepje in een fles te construeren maar het nooit doen omdat je het eigenlijk volkomen belachelijk vindt.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:09 schreef MissHoney het volgende:
Ik ook
Je zult gedurende je leven honderden insidersgrappen verzamelen, maar steeds als je ze kunt gebruiken zal er niemand in de buurt zijn die ze begrijpt.quote:
Je bent verschrikkelijk bang voor boeken van Agatha Christie en durft daarom nooit meer de krimi-sectie van een boekwinkel binnen.quote:
Iedere keer als je Chinees bestelt zal de persoon die je bestelling opneemt er net één nummer naast zitten.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:12 schreef Herald het volgende:
hij's weer fijn Sai!
Je hebt een superscherp gehoor, maar het enige geluid dat je daarmee beter opvangt dan andere mensen is het zoemen van muggen.quote:
dat is geen superkracht, dat is een vloekquote:Op maandag 4 juni 2007 18:20 schreef Sai het volgende:
[..]
Je bent verschrikkelijk bang voor boeken van Agatha Christie en durft daarom nooit meer de krimi-sectie van een boekwinkel binnen.
[..]
Iedere keer als je Chinees bestelt zal de persoon die je bestelling opneemt er net één nummer naast zitten.
Je zult je hele leven lang Chuck Norris grappen ge-ni-aal blijven vinden en op feestjes altijd de neiging hebben ze aan iedereen te vertellen.quote:
Als je dronken bent krijg je een verschrikkelijk sterke drang een handstand te doen, hoewel je het nooit zal kunnen zonder op je bek te vallen. Dit geldt dubbel in openbare gelegenheden.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:23 schreef Litso het volgende:
Superkrachten zijn tof.
Je zult met een prachtige vrouw trouwen, maar na jullie huwelijk zal ze zich volledig laten gaan en vreten en vreten en vreten als een goor varken.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:27 schreef jaspah het volgende:
ik dan?
Als je klaarkomt krijg je altijd de Crazy Frog tune in je hoofd en vervolgens duurt het uren voor je dat kutnummer weer bent vergeten.quote:
Iedere erfenis die je ooit zult ontvangen zal ook een moederkoek op sterk water bevatten.quote:
Je zult nooit alle kaarsjes op je verjaardagstaart in één keer uit kunnen blazen.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:34 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity wil graag een superkracht
das mooi ik trouw dus een beste chick.. en NA ons huwelijk gaat ze zich vol vreten.. hek er toch al geen last meer van..quote:Op maandag 4 juni 2007 18:32 schreef Sai het volgende:
[..]
Je zult met een prachtige vrouw trouwen, maar na jullie huwelijk zal ze zich volledig laten gaan en vreten en vreten en vreten als een goor varken.
[..]
Iedere dag word je wakker met nog vers in je geheugen de prachtige droom die je net hebt gehad, maar precies op het moment dat je het op wil schrijven of aan iemand wil vertellen vergeet je alles.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:36 schreef imported_sphinx het volgende:
post.
Oh, en ze is Christelijk en weigert seks voor het huwelijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:37 schreef jaspah het volgende:
[..]
das mooi ik trouw dus een beste chick.. en NA ons huwelijk gaat ze zich vol vreten.. hek er toch al geen last meer van..
mooimooi had ik net nodig..
Alles wat je bij de IKEA koopt mist één schroefje.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
Eenmaal graag.
Daarom koop ik van alles twee, dan heb ik heel veel extra onderdelen. Ha!quote:Op maandag 4 juni 2007 18:40 schreef Sai het volgende:
Alles wat je bij de IKEA koopt mist één schroefje.
Je adem zal altijd lichtelijk naar knoflook ruiken.quote:
NIET WAARquote:Op maandag 4 juni 2007 18:44 schreef Sai het volgende:
[..]
Je adem zal altijd lichtelijk naar knoflook ruiken.
Alleen met behulp van draadjes.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:45 schreef DennisMoore het volgende:
Jijzelf kunt zweven toch? Boven een tafel iig?
Steeds als je een racistische grap maakt zal er iemand van het desbetreffende ras binnen gehoorafstand zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:45 schreef Huppelei het volgende:
*Post!
Minstens één keer per maand zul je per ongeluk de deur van je ijskast een nachtlang open laten.quote:
Iedere keer als je een belangrijk document moet ondertekenen is de enige werkende pen die je kunt vinden lichtroze.quote:
Iedere keer als vrienden vragen of je mee uitgaat krijg je heel veel zin om de drie extended versies van de Lord of the Rings films te zien.quote:
Steeds als je tijdens een voetbalwedstrijd gaat pissen of nieuw bier haalt wordt er gescoord.quote:
GODVERDOMME WAT EEN KUTVLOEK!!~11quote:Op maandag 4 juni 2007 19:25 schreef Sai het volgende:
[..]
Steeds als je tijdens een voetbalwedstrijd gaat pissen of nieuw bier haalt wordt er gescoord.
Je zult je moeder het komende decennia minstens drie keer naakt zie op de meest onvoorspelbare momenten.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:41 schreef Sai het volgende:
[..]
Je zult je moeder het komende decennia minstens drie keer naakt zie op de meest onvoorspelbare momenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |