Beloof haar zo'n huis en zo'n auto en je haalt haar misschien overquote:Op zondag 3 juni 2007 15:27 schreef siekman het volgende:
mooi hoor dat is nou het sjieke van in het buitenland vertoefen lijkt me .
Mooi droomhuis , mooie car maar niet je vrienden en familie om het te delen .
je moet eerst weer mensen ontmoeten enz enz .
Maar ik zou best ergens in canada of richting alaska , in de bergen lekker afgelegen willen wonen .
maarja de stap he , mijn meisie durft al niet naar groningen te verhuizen dus je weet het he .
Die auto loopt 2 op 1?quote:Op zondag 3 juni 2007 17:30 schreef MrCyber het volgende:
[afbeelding]
Ons huis in Boise, ID in de VS
[afbeelding]
Mijn autootje5.9 Liter V8 - 4 wiel drive
Ja hoor, ik heb zelf vorige week een Corolla gekocht.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:43 schreef SeLang het volgende:
Hebben ze daar in de USA ook normale auto's (bijv een Peugeootje 206 ofzo)?
Of denken ze dan de je homo bent?
Homoquote:Op maandag 4 juni 2007 16:48 schreef popolon het volgende:
Ja hoor, ik heb zelf vorige week een Corolla gekocht.
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:40 schreef M180 het volgende:
Wordt er elke keer ochtend een orkest opgetrommeld om dat volkslied te spelen?![]()
Nee dat gelukkig nog net niet. Zo'n 1 op 5 in de stad, 1 op 7 of zo op de snelweg.quote:
Niet (voor lang) meerquote:Op maandag 4 juni 2007 17:28 schreef SeLang het volgende:
Dit is ongeveer 100 meter van mijn huis, een van de belangrijkste straten in Taipei. Dicht bij Taipei101, de hoogste toren ter wereld.
Lange kikker jaquote:Op maandag 4 juni 2007 18:51 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Niet (voor lang) meer:
[afbeelding]
Die zit nu op 478 meter en daar komen nog heel veel laagjes bovenop.
Fok!, ff een nieuwe zoeken.quote:
quote:In February 2007, the Burj Dubai surpassed the Sears Tower as the building with the most floors in the world. As of June 1, 2007 the tower's height was 468.1 meters (1,535 feet), with 130 floors [1].
It is currently the second tallest building in the world, as measured by structural height (not including antennas). Rising at its current rate of 2-3 floors a week, the Burj Dubai will likely surpass Taipei 101 (509 meters, 1,671 ft) by September 2007 to become the tallest building in the world in all four CTBUH criteria, and will also surpass the CN Tower (553 meters, 1,815 feet) to become the tallest freestanding land-based structure. However, the CTBUH, like most standards bodies, will not recognize its world-record height until it is occupied.
Redneck.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Shira het volgende:
Ons huis:
[afbeelding]
De jeeps
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En we hebben net een stuk bos gekocht van omgerekend 7 hectare. Hier willen we zelf een huis op bouwen in de komende jaren. Zodra we beginnen met het gereed maken van het land zal ik een topic in K&W openen, zal me een leuke klus worden![]()
* is jaloersquote:Op maandag 4 juni 2007 20:43 schreef Shira het volgende:
Ons huis:
[afbeelding]
De jeeps
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En we hebben net een stuk bos gekocht van omgerekend 7 hectare. Hier willen we zelf een huis op bouwen in de komende jaren. Zodra we beginnen met het gereed maken van het land zal ik een topic in K&W openen, zal me een leuke klus worden![]()
ik ookquote:
Dubai VAE. Wat daar gebouwd wordt is ongelooflijk!quote:Op maandag 4 juni 2007 21:33 schreef BaggerUser het volgende:
daar zitten echt toffe huizen tussen, waar staat btw die aankomend hoogste toren?
Tis beter dan zoiets natuurlijk.....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:06 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zie alleen nog geen echte McMansions bij de Nederlandse Amerikanen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:56 schreef maartena het volgende:
[..]
Tis beter dan zoiets natuurlijk.....
If your neighbourhood looks like this.....
[afbeelding]
.....you just MIGHT be a redneck!
Ja, half.... rij naar rechts en je komt in mijn garage, rij naar links en daar heb je de garage van de burenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:10 schreef Vincenski het volgende:
Hoort die oprijlaan ook bij jullie huis?
Rednecks zijn toch boeren? En stacaravanbewoners toch 'white trash' (mits blank)?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:20 schreef compier het volgende:
[..]in dat gat gehucht dorp waar ik ga wonen, staan er ook een stel, allemaal met grote oude half roest half (grond)verf 4x4 wagens ervoor..
dan weet je genoeg..
REDNECKS
maar je hebt ook trailerparks in Redneck territory...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:22 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Rednecks zijn toch boeren? En stacaravanbewoners toch 'white trash' (mits blank)?
Trailer parks. Daar wil je inderdaad liever niet gezien worden maar dat geldt hier toch ook een beetje met woonwagenkampenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:56 schreef maartena het volgende:
Tis beter dan zoiets natuurlijk.....
If your neighbourhood looks like this.....
[afbeelding]
.....you just MIGHT be a redneck!
Iets minder dan 125k, dus niet al te duurquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:21 schreef Rewimo het volgende:
Dat ziet er leuk uitWat kost zoiets nou eigenlijk? Als je dat wilt zeggen uiteraard.
Wacht ik plaats ze ook nog even hierquote:
Zeer mooi optrekje heb je dan hoor, ben jaloersquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:54 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, half.... rij naar rechts en je komt in mijn garage, rij naar links en daar heb je de garage van de buren
Ik was daar op vakantie deze mei, en mijn neef woont ook in die subdivision. Toen ben ik met hun buurmeisje paar keer gegaan, die was half Filipijns, half Noors. (Ook geilquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:37 schreef BonJovi het volgende:
Mooi Chen nog Zweedse chicky erbij en het plaatje is compleet
Heb je daar foto's van?quote:Overigens komt er tijdens typhoons een schuif uit de grond die de ingang waterdicht afsluit.
Ik word een beetje misselijk als ik over je plaatje heenscrollquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:31 schreef SeLang het volgende:
Ik woon ook in een appartement. In Taiwan is er geen ruimte dus wonen in een huis komt weinig voor.
Overigens komt er tijdens typhoons een schuif uit de grond die de ingang waterdicht afsluit.
Geen New Orleans taferelen in ontwikkelde landen zoals Taiwan.
[afbeelding]
Romantischquote:Op zondag 3 juni 2007 15:15 schreef Chief het volgende:
Ons optrekje in de Provence:
Als je het terrein (3.500m2) opkomt zie je dit, het gras is hier uitgedroogd, foto is van augustus 2006 en dan is het hier warm.
[afbeelding]
Dit is een foto van het huis vanuit een andere hoek
[afbeelding]
Niet onbelangrijk: het zwembad (met Tavernes op de achtergrond)
[afbeelding]
Ons uitzicht
[afbeelding]
en een satelietfoto van geoportail.fr met de plekken waar bovenstaande foto's zijn genomen.
[afbeelding]
Kortom heerlijk wonen hier voor de prijs van een gemiddeld huis in Nederland.![]()
Super!!! Zoiets wil ik ook wel hoor! Waar is het gelegen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:16 schreef Plastic_Power het volgende:
Wij hebben een paar dagen geleden dit huisje gekocht![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Draai er maar niet omheen, huizen zijn gewoon idioot duur in Nederland.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:05 schreef devzero het volgende:
Tsja, je gaat natuurlijk geen foto's posten van je vuilnisbak
Hoe is de huizen markt bij jullie in new england dan? Hier in noord florida is de huizen martk nog aan het instorten en heb je voor $200K al een redelijk huisje.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:15 schreef wonderer het volgende:
Damn. We zitten te denken aan een stuk land kopen en dan een "modular home" te laten bouwen. Maar zelfs dat ligt geloof ik nog boven het budgetIk wil een huis! Stomme appartementen waar je niet eens een spijker in de muur mag slaan bij wijze van spreken
woon je in een krot?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 06:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet het er bij mij uit
Retiro, Buenos Aires
Your wish...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:38 schreef SCH het volgende:
Aparte huizen toch in het buitenland. Ik wil de huizen van de Scandinaviers ook graag zien.
Yep. Gangen zijn hier zeldzaam, zeker in appartementen en gelijkvloerse woningen (gister iets van 50 plattegronden van modular homes zitten bekijken en misschien dat 10% een "foyer" heeft). Ik vind het stomvervelend en wil later ook graag een huis waar iemand NIET meteen je priveleven ingluurt als ze pizza komen brengen.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:34 schreef Igen het volgende:
Omdat er nu al een paar mensen hebben gepost die niet in een vrijstaande villa wonen, durf ik het nu ook aan:
[afbeelding]
Het raam achter het stoplicht hoort nog bij het huis, en loodrecht daarboven, op de 3e verdieping, woon ik.
@wonderer: bij jullie appartement kom je vanuit het trappenhuis direct uit in de woonkamer, en niet in de gang?
Ja, niet goed genoeg voor je?quote:
Dat wordt waarschijnlijk na eind juli, dan verhuis ik en hebben we hopelijk de boel een beetje op ordequote:Op woensdag 20 juni 2007 21:12 schreef z80 het volgende:
Laat even weten waneer je/jullie aankomen voor wat te drinken.
langsrijden heb ik niets aan.
eh, ik woon op de begane grond en heb geen "schuif", moet ik me nu zorgen gaan makenquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:31 schreef SeLang het volgende:
Ik woon ook in een appartement. In Taiwan is er geen ruimte dus wonen in een huis komt weinig voor.
Overigens komt er tijdens typhoons een schuif uit de grond die de ingang waterdicht afsluit.
[afbeelding]
Ik werk voor een mortgage bankquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:01 schreef wonderer het volgende:
Zijn hier mensen met ervaring van het kopen van een huis in de VS? Ik snap geen fuck van die hypotheek.
Cool, maar de meeste vragen zijn al beantwoord. We zijn pre-approvedquote:
Nee hoor, het is een beetje verstopt achter de sparreboom.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:03 schreef popolon het volgende:
Mooi 'pandje' Nikita.
Ik zie alleen het zwembad niet, heb ik een vergrootglas nodig?
Nostalgie speelt vaak bij expats.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:15 schreef Vincenski het volgende:
Hey ik zie een molentje in de tuin staan
De horizontale 'platen' die je ziet zijn van aluminium, ook wel 'siding' hier, en die gaan over het steen en hout heen. Vandaar dat je ook wat deukjes ziet, komt door hagel en zware stormen. De onderste verdieping is van steen/beton/hout. De bovenste wat minder steen.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:30 schreef SeLang het volgende:
Is dat nu een houten huis of lijkt dat maar zo? Ik ben altijd zo bang voor brand...![]()
Die kun je zien in mijn fotoboekquote:Op zondag 8 juli 2007 16:24 schreef SCH het volgende:
We willen ook foto's van jullie partners zien natuurlijk.
De mijne staat ook in mijn fobo.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:24 schreef SCH het volgende:
Gaaf die filmpjes, man! 10xquote:Op zondag 8 juli 2007 16:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu heb ik geen foto's geplaatst maar wel heb ik mijn woning gefilmt en op youtube gezet.
Wij wonen klein maar fijn en zijn bezig een andere woning te kopen.
Maar goed, hier de filmpjes dan:
http://nl.youtube.com/watch?v=oAAIHVxG0lg
http://nl.youtube.com/watch?v=SF5NCD5vLns&mode=related&search=
Wij willen eerst eens foto's van jou zien natuurlijk.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:24 schreef SCH het volgende:
Het gaat mij niet om eventuele financiele schade maar om het gevaar dat s'nachts als je slaapt er brand uitbreekt en na 1 minuut het huis één grote fakkel is waaruit je niet meer kunt ontsnappen. Dus ik ben gewoon benieuwd of zo'n huis veilig is. Maar kennelijk is het dat dusquote:Op zondag 8 juli 2007 06:26 schreef popolon het volgende:
Dank ER.
[..]
De horizontale 'platen' die je ziet zijn van aluminium, ook wel 'siding' hier, en die gaan over het steen en hout heen. Vandaar dat je ook wat deukjes ziet, komt door hagel en zware stormen. De onderste verdieping is van steen/beton/hout. De bovenste wat minder steen.
Brand? Tja, je hoeft er niet bang voor te zijn, je moet je voorbereiden en goed beveiligen. Veel is bewerkt met 'onbrandbaar' spul. Gewoon goed verzekeren en voldoende rookmelders. Maar brand is vaak funest voor een huis, ook een stenen huis, qua schade.
Hier in Finland wordt er ook nog best veel gebruik gemaakt van hout (het hele land staat er vol meequote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:10 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om eventuele financiele schade maar om het gevaar dat s'nachts als je slaapt er brand uitbreekt en na 1 minuut het huis één grote fakkel is waaruit je niet meer kunt ontsnappen. Dus ik ben gewoon benieuwd of zo'n huis veilig is. Maar kennelijk is het dat dus
tegenwoordig is veel hout behandeldquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:22 schreef SeLang het volgende:
Ja in Rusland hebben ze ook op veel plaatsen van die pittoreske houten huisjes. Maar s'winters wordt dat allemaal kurkdroog en dan is er echt niks voor nodig om het binnen een paar minuten volledig af te branden. Maar sfeer heeft het wel natuurlijk, al dat hout.
Ontwikkelingslanden?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil emigreren
Waar hebben ze werk voor projectmanagers webdevelopment?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:14 schreef phileine het volgende:
Rewimo, dat wordt nog proppen met zijn allen. Ik hoop dat je geen huisdieren hebt
Development. Ontwikkeling.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik begrijp 'm niet geloof ik...
Jammer genoeg spreek ik geen Spaansquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:53 schreef phileine het volgende:
overal Swets. Als je bijvoorbeeld ziet hoe de staat hier is van internet valt er heel veel te ontwikkelen.
Chen, geweldig morgen al! *groen-van-jaloezie-smiley*!
quote:Op zondag 3 juni 2007 15:15 schreef Chief het volgende:
(..)
Kortom heerlijk wonen hier voor de prijs van een gemiddeld huis in Nederland.![]()
wist ik niet?? interessant.. apart dat er overal in de wereld oplossingen voor bestaan (ook in NL) maar dat het gemiddeld rijkste land ter wereld lichtjaren achter ligt...quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:31 schreef SeLang het volgende:
[afbeelding]
Ik woon ook in een houten (rijtjes)huis. De muren die de huizen delen zijn van beton, en het hout wat gebruikt is, is behandeld met een brandvertragend materiaal. Verder heb ik op alle etages rookmelders, die in serie gekoppeld zijn (ze gaan dus overal af als er ergens rook is) en daarbij is minimaal 1 brandblusser verplicht. Ook zijn nooduitgang mogelijkheden verplicht, vanaf iedere 'bewoonde' kamer (een badkamer of opslagruimte bijvoorbeeld hoort hier niet bij) moet je op minimaal twee makkelijke manieren eruit kunnen (deur, trap, raam).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:10 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om eventuele financiele schade maar om het gevaar dat s'nachts als je slaapt er brand uitbreekt en na 1 minuut het huis één grote fakkel is waaruit je niet meer kunt ontsnappen. Dus ik ben gewoon benieuwd of zo'n huis veilig is. Maar kennelijk is het dat dus
Ik zou van de zijkant aanvallenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:49 schreef Monus het volgende:
Die gaten bovenin zijn er om kokende olie door te gooien bij een mogelijke aanval.![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:53 schreef phileine het volgende:
overal Swets. Als je bijvoorbeeld ziet hoe de staat hier is van internet valt er heel veel te ontwikkelen.
Chen, geweldig morgen al! *groen-van-jaloezie-smiley*!
Die komen nog, ben even het snoertje kwijt van me camera, volgens mij ligt het nog thuis...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:04 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, Chen, wat ziet dat huis er mooi uit! Heb je ook foto's van de binnenkant?
Eigenlijk totaal niet, het is wel een beveiligde subdivision (of compound, hoe je het wilt noemen) maar die wordt ook maar door 2 mannen bewaakt. Er staat wel een muur omheen, maar de bevolking is niet zo uit op criminaliteit. Ze gaan liever werken en eerlijk geld verdienen. Je ziet bv ook bijna geen bedelaars op straat.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen last van onveiligheid Chen?
Leuk maar het is dat je erbij zegt waar het is. Op het eerste gezicht zou ik denken dat je in de Staat Arizona USA zou zitten gezien de omgeving en woonstijl. heb er ooit gewoond dus komt het wat bekend voorquote:Op zondag 3 juni 2007 15:15 schreef Chief het volgende:
Als je het terrein (3.500m2) opkomt zie je dit, het gras is hier uitgedroogd, foto is van augustus 2006 en dan is het hier warm.
[afbeelding]
Dit is een foto van het huis vanuit een andere hoek
[afbeelding]
Niet onbelangrijk: het zwembad (met Tavernes op de achtergrond)
[afbeelding]
Ons uitzicht
[afbeelding]
en een satelietfoto van geoportail.fr met de plekken waar bovenstaande foto's zijn genomen.
[afbeelding]
hmmm... ik ben zelf nog maar één keer kort in Arizona geweest (Flagstaff en Grand Canyon) maar de overeenkomsten zie ik zelf niet, ik mis sowieso een Saguaro cactus in de tuin.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:00 schreef iruub het volgende:
[..]
Leuk maar het is dat je erbij zegt waar het is. Op het eerste gezicht zou ik denken dat je in de Staat Arizona USA zou zitten gezien de omgeving en woonstijl. heb er ooit gewoond dus komt het wat bekend voor![]()
Merci!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:14 schreef vosss het volgende:
Mooie huizen hoor.
De mooiste tot nu toe vind ik die in de Provence
Daar zou ik mezelf best oud in kunnen zien worden
Probleem is alleen dat ik Frans een ontiegelijke kuttaal vind
Beetje open&bloot publiek forum hè...quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:26 schreef Fogel het volgende:
Hoe woon je zelf eigenlijk Bora-Bora? ik begrijp het als je geen fotos wil plaatsen, maar een beschrijving kan vast geen kwaad
Ja, dat klinkt wel een beetje vreemd ja...quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:55 schreef Fogel het volgende: Geen idee of het Nederlands aandoet, heb ik Nederland nooit in een rijtjeshuis gewoond en kan zover ik me herinner ook niet zeggen dat ik ooit in een Nederlands rijtjeshuis ben geweest, hoe vreemd dat misschien ook klinkt...
Nee, da's waar; in NL is het vooral bakstenenwerk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:55 schreef Fogel het volgende:Het huis is erg open in ieder geval, en de omgeving rond het huis is ook vrij open, zelfs al is er vrij veel bebouwing.
Het is een houten huis, alleen de muren die me van de buren scheiden zijn van beton, dat zie in Nederland in ieder geval niet.
Ik vind het een kuttaal omdat ik er vroeger op school altijd onvoldoendes voor haalde en er geen reet van verstaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:30 schreef Chief het volgende:
Merci!De taal is lastig maar ook die is te leren. Vind je het een kuttaal omdat het een vrij lastige taal is of omdat je het niet mooi vindt klinken?
Maar wil je wel kwijt of je in een apartement, rijtjeshuis, enorme villa woont, of gewoon de hele bovenetage van het Ritz huurt eventueelquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:33 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Beetje open&bloot publiek forum hè...
[..]
Nu ik er lang over nagedacht heb, herinner ik me dat ik 1 oom heb die in een rijtjes(hoek)huis woont... (en dat huis is totaal niet vergelijkbaar met wat we hier hebben) verder ben ik echt alleen maar in vrijstaande huizen en twee-onder-een-kap huizen geweest. Waar ik vandaan kom staan echt bijna geen rijtjeshuizen, het was zelfs 'raar' toen ze half jaren 80 rijtjeshuizen gingen bouwen (maar liefst 2...).quote:
Zoals ik al zei, ik weet het echt niet, ben niet aan rijtjeshuizen gewend. Ik vind het bijvoorbeeld raar dat ik geen raam heb op de badkamer hier (maar wel prima ventilatie gelukkig).quote:Nee, da's waar; in NL is het vooral bakstenenwerk.
De indeling komt vrij Nederlands op me over (ik kan me vergissen hè), maar dat hout -en andere details- geven vast een heel andere sfeer aan het geheel.
Ik vond het wel apart.
Ergens in het zuiden, dicht bij de kust.quote:Op zondag 16 december 2007 10:49 schreef Viking84 het volgende:
Alleen nog maar de bovenverdieping. Omg. Waar woon je ook weer, SeLang? Londen?
1 = slaapkamerquote:Op zondag 16 december 2007 14:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar heb je 2 slaapkamers voor nodig?
Volgens mij heb ik dat plaatje eerder ergens voorbij zien komenquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:00 schreef Xith het volgende:
Ik post nog wel even zo m'n foto's van Lyon en 'ons' huis die m'n vader voor mij en mijn broers heeft gebouwd in Kenya, Diani (beach). Maar die moet ik nog uploaden, heb wel alvast deze:
Mijn vriendin toen ze in San Francisco woonde (Bovenste verdieping, onderste werd gebruikt door een koreaans oud vrouwtje):
[ afbeelding ]
Ik vind het ook heerlijk om het te doen..............quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:33 schreef popolon het volgende:
Ik vind het heerlijk om te doen als ik eerlijk ben. Zonnebril op, handschoennen aan en gaan.
Mooi zeg, zo'n echte winter.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:58 schreef popolon het volgende:
De eerdere foto's waren wat grijs en grauw. Nu wat foto's met een mooi zonnetje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:03 schreef wonderer het volgende:
Popo, ik wou dat het bij ons zo wasWij hebben twee keer zo veel.
Dat was jij toch vorig jaar met die enorme zonnebloem van enkele meters?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:58 schreef popolon het volgende:
De eerdere foto's waren wat grijs en grauw. Nu wat foto's met een mooi zonnetje:
Heb je daar ook pics van? Wel zo leuk voor het topicquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:03 schreef wonderer het volgende:
Ik ben afgelopen woensdag over de glijbaan die ze 93 noemen gereden. Wat een drama was datquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:03 schreef wonderer het volgende:
Woensdag! Ja, tering, toen hadden we freezing rain... dat schiet niet op neequote:Op zondag 17 februari 2008 18:46 schreef Shivo het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen woensdag over de glijbaan die ze 93 noemen gereden. Wat een drama was dat
Gelukkig was ik een tijdje geleden nog in Pittsburg, PA. Dus ik heb gelukkig nog wel wat sneeuw meegekregen dit jaar.quote:Most people don't think of snow when the think of Florida. However, newcomers to the area, especially those that hail from the northern climes, may be surprised to learn that it has snowed in Florida many times. In Tallahassee, measurable snow has not fallen since 1989, so we are overdue.
Moet je effe een stukje tuffen, daar kan je waarschijnlijk hele straten kopen toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:44 schreef popolon het volgende:
Hier in de buurt staat raar genoeg bijna niks te koop. En neok, ja dat was ik, zie fotoboek.
Net iets meer !quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:54 schreef wonderer het volgende:
Paar plaatjes van de NH winter...
[ afbeelding ]
Ter vergelijking:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Popo moet dus niet zeiken
Dit weekend krijgen we er weer een voetje bij.quote:
Bij Popolon krijgen ze er heel spoedig twéé voetjes bij!quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:48 schreef wonderer het volgende:
Dit weekend krijgen we er weer een voetje bij.
Ik vind een meer dan zat...quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:44 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Bij Popolon krijgen ze er heel spoedig twéé voetjes bij!
quote:
Rednecks in Missouri? Waar heb je die gevonden?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:20 schreef compier het volgende:
[..]in dat gat gehucht dorp waar ik ga wonen, staan er ook een stel, allemaal met grote oude half roest half (grond)verf 4x4 wagens ervoor..
dan weet je genoeg..
REDNECKS
quote:Op zaterdag 19 april 2008 04:54 schreef Quintony het volgende:
[..]
Rednecks in Missouri? Waar heb je die gevonden?
Grinn!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:11 schreef SCH het volgende:
Doe us een foto van jij in zwembroek in het bad popo
Door een pomp met zandfilter. Water vullen we aan met grondwater uit een bron.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hoe wordt dat water verversd dan?
Yepquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:50 schreef Knoekie het volgende:
Over 7 dagen vertrek ik naar Mexico Stad om daar te gaan wonen voor 4 maanden. Ik heb een appartment aangeboden gekregen dus ik hoop dat het iets is. Zal de foto's hier dan posten.![]()
Iemand nog interesse om te zien hoe ik in Madrid gewoond heb?
De hoofdstraat en daarachter een mooie tempel genaamd Wat Senequote:Op maandag 25 augustus 2008 17:37 schreef Prego het volgende:
@Breaky: leuke tuin!!! waar geeft het zicht op?
Ja bij mij was het meer een IKEAquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:57 schreef Bora-Bora het volgende:
Zag er netjes uit, Knoek! :
Voor het contrast zou ik eens foto's moeten plaatsen van mijn studentenkot daar indertijd.....![]()
Dat was echt een verschrikking; maar wel leuk lokaal getint.
Super... lekker onder de Spaanse zonquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:31 schreef Knoekie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoo man dat ziet er goed uitquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:31 schreef Knoekie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nicequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:04 schreef breaky het volgende:
* Schop* Effe wat fotootjes van mijn restaurant in Luang Prabang:
Shophouse gedeelte:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Garden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja zag er echt super uit. Betaalde wel 550 euro paar maand. Maar had wel een terras en aardig grote kamer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:36 schreef ASroma het volgende:
[..]
zoo man dat ziet er goed uitheb 2 kenissen in Madrid en die wonen er toch wat minder bij dan dit (waar ik echt wel ff flink van moest slikken, qua ruimte vooral) Bij welke metrostop is dit ongeveer in de buurt? en hoeveel betaalde je per maand?
wat moet een huis in een voor ons(Europeanen )standaard Amerikaanse woonwijk(met van die vrijstaande houten huisjes) met zwembad kosten?(ik weet niet of die wijken er echt zoveel zijn, want meestal dat soort wijken komen hier op)quote:Op maandag 1 september 2008 01:38 schreef popolon het volgende:
[..]
4 of 5 ton, daar heb je een kasteel voor !
Foto's van je mooie buitenlandse optrekje Daar kan ik je wel antwoord geven verder.
moet je een woning bewonen als je hem koopt?quote:Op maandag 1 september 2008 01:44 schreef popolon het volgende:
Niet te zeggen omdat: In bijv. omgeving Boston, LA, NYC is het niet te betalen.
Maar ik hou niet van grote steden en voor een wijk waar ik woon in West Michigan heb je voor $150.000 al een heel aardig en compleet huis met erg veel grond (ik heb zo'n 50 bij 50 meter grond, kan er een metetje of wat naast zitten) . Maar zoals ik al zei, het hangt echt van de plek af.
je woont er toch ?quote:Op maandag 1 september 2008 01:47 schreef popolon het volgende:
Verenigde Staten van Amerika Deel 9Geen idee maar er zullen wel degelijk voorwaarden aan zitten.
quote:Op maandag 1 september 2008 01:54 schreef popolon het volgende:
Om weer ontopic te gaan: HIer is een ei van eend begin april dit jaar. Op de rand van m'n zwembad notabene! Wat een lef!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op maandag 29 september 2008 07:16 schreef rene29 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huis.
Voor 20.000 euro koop je hier nog iets leuks
Dat is niet duur, waar woon je dan?quote:Op maandag 29 september 2008 07:16 schreef rene29 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huis.
Voor 20.000 euro koop je hier nog iets leuks
Ik woon in de Filipijnen. Cagayan de Oroquote:
WTF! Wat kost zoiets daar nou ongeveer als ik vragen mag?quote:Op zondag 28 december 2008 22:03 schreef Mark-S het volgende:
optrekje in Spanje... 11.000m2...
kheb geen complete foto van 't land, maar 't is iig een groot deel ervan:
[ afbeelding ]
link voor als de foto niet werkt
Jahoor, is verrassend genoeg redelijk goed gelukt!quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:40 schreef Shivo het volgende:Ik vind de ingang tot mijn appartementen complex er best mooi opstaan
Print screen doen en opslaan..quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:18 schreef Shivo het volgende:
Ik heb geen up to date foto van mijn huis, maar Google Maps is je vriend. Check deze link.
Kun je Google Maps streetview foto's ook embedden?
Dat is dus het deel waar ik me zorgen over maak. Het huis zelf kan me geen drol schelen, maar kan ik er op tijd uit komen als het in de fik gaat? Met droog hout (s'winters) kan dat secondenwerk zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:00 schreef Drummer_Girl het volgende:
Houten huizen vliegen heus niet sneller in de brand als die van steen, maar als ze branden gaat het inderdaad sneller....
Er wordt veel met brandvertragende materialen gewerkt (of tenminste, dat zou moeten)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:55 schreef SeLang het volgende:
Ik vind het altijd doodeng die houten huizen (brand enzo)
Mooi zeg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:48 schreef Drummer_Girl het volgende:
Ik ben Angela en vond dit leuke topic..
Wij wonen sinds bijna 7jaar in Zweden en dit is ons huis...het is een bosbouw boerderij met 38 hectare bos, weiland en ons eigen meer..Dit hoort veel maar voor zweedse begrippen is dit maar een klein bedrijf...we hebben namelijk nog 2 andere bedrijven en niet zo heel veel tijd voor het bos...
Zonder sneeuw is voor de nieuwe aanbouw, met sneeuw is met nieuwe aanbouw...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar ik zit is eigenlijk bedoeld voor vakantiegangers, maar ik kreeg ik het tegen een lange termijn tarief (het is nog niet helemaal af namelijk). We betalen 1000 Florin per persoon per maand (zo'n 350 euro), inclusief gas/water/licht/airco in de slaapkamers/tv/WiFi internet 4mbps. Je kunt goedkoper wonen, maar ik woon wel lekker luxe en heerlijk rustig (Paradera) en als je ergens anders huurt en alle vaste lasten erbij optelt is het niet eens zóveel duurder.. Het terrein is ook gewoon schoon en wordt goed onderhouden (hoewel nog kleine dingetjes in aanbouw, zoals tegeltjes leggen e.d.), dus ook totaal geen last van ongedierte of kakkerlakken, op wat geckootjes en hagedisjes na dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:21 schreef Tonesworldwide het volgende:
Hartstikke leuk optrekje daar in Aruba! Misschien ook maar is een paar maanden doen, wat kost zon optrekje daar nou ongeveer?
Ja, de infrastructuur wordt hier veel gedaan i.s.m. Nederland. Dezelfde stoplichten ook enzo, op Curaçao dachten de Nederlanders wel even wat rood-licht flitskastjes neer te zetten. Die Antillianen maakten er een sport van om ze vol te flitsen en die rolletjes zijn natuurlijk nooit vervangen, maar de palen ook niet weggehaald.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
Cool, zo ver weg en toch de standaard ANWB borden
Hoe staat dit bijvoorbeeld in verhouding tot het maandsalaris wat je daar zou kunnen verdienen? Als Arubaan zijnde én als jouzelf. Want zit je daar voor een stage o.i.d.? En krijg je daar een vergoeding voor, of ben je langzaam spaargeld aan het oppeuzelen om daar te kunnen zitten?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:11 schreef CySt het volgende:
We betalen 1000 Florin per persoon per maand (zo'n 350 euro), inclusief gas/water/licht/airco in de slaapkamers/tv/WiFi internet 4mbps.
Ik loop hier 10 maanden stage en zit er al sinds september. Volgende week is mijn laatste werkweek. Ik krijg minimumloon, dat is 1510 gulden bruto, 1460 gulden netto (tenzij je AZV betaald, is ziektekosten). Afhankelijk van wat je doet als werk kan het hoger zijn. Ga je in de horeca werken, dan krijg je ook minimumloon, maar door de fooien kom je al snel op 5000 gulden in de maand (hoewel dat nu in het laag seizoen nog te bezien valt). De meeste dames bij mij op kantoor (Arubanen) verdienen rond de 2500 gulden in de maand. Lonen op Aruba zijn niet echt hoog.. Mijn bedrijf heeft mij ook een managementfunctie aangeboden, maar dan kan ik nog beter als ober gaan werken, want dan verdien ik veel meer door alle fooien..quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:34 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Hoe staat dit bijvoorbeeld in verhouding tot het maandsalaris wat je daar zou kunnen verdienen? Als Arubaan zijnde én als jouzelf. Want zit je daar voor een stage o.i.d.? En krijg je daar een vergoeding voor, of ben je langzaam spaargeld aan het oppeuzelen om daar te kunnen zitten?
Ja ik heb afgelopen week nog wat foto's gemaakt van mijn optrekje. Maar de foto's zijn wel erg groot van formaat dat ik dat moet aanpassen. Wellicht komende week dat er weer meer foto's van mijn huis in Brazilië opstaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:19 schreef Manono het volgende:
heeft er iemand nog een leuk buitenlands optrekje, het droomt altijd zo lekker weg in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |