Ontwikkelingslanden?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil emigreren
Waar hebben ze werk voor projectmanagers webdevelopment?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:14 schreef phileine het volgende:
Rewimo, dat wordt nog proppen met zijn allen. Ik hoop dat je geen huisdieren hebt
Development. Ontwikkeling.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik begrijp 'm niet geloof ik...
Jammer genoeg spreek ik geen Spaansquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:53 schreef phileine het volgende:
overal Swets. Als je bijvoorbeeld ziet hoe de staat hier is van internet valt er heel veel te ontwikkelen.
Chen, geweldig morgen al! *groen-van-jaloezie-smiley*!
quote:Op zondag 3 juni 2007 15:15 schreef Chief het volgende:
Ons optrekje in de Provence:
(..)
Kortom heerlijk wonen hier voor de prijs van een gemiddeld huis in Nederland.![]()
wist ik niet?? interessant.. apart dat er overal in de wereld oplossingen voor bestaan (ook in NL) maar dat het gemiddeld rijkste land ter wereld lichtjaren achter ligt...quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:31 schreef SeLang het volgende:
Overigens komt er tijdens typhoons een schuif uit de grond die de ingang waterdicht afsluit.
Geen New Orleans taferelen in ontwikkelde landen zoals Taiwan.
[afbeelding]
Ik woon ook in een houten (rijtjes)huis. De muren die de huizen delen zijn van beton, en het hout wat gebruikt is, is behandeld met een brandvertragend materiaal. Verder heb ik op alle etages rookmelders, die in serie gekoppeld zijn (ze gaan dus overal af als er ergens rook is) en daarbij is minimaal 1 brandblusser verplicht. Ook zijn nooduitgang mogelijkheden verplicht, vanaf iedere 'bewoonde' kamer (een badkamer of opslagruimte bijvoorbeeld hoort hier niet bij) moet je op minimaal twee makkelijke manieren eruit kunnen (deur, trap, raam).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:10 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om eventuele financiele schade maar om het gevaar dat s'nachts als je slaapt er brand uitbreekt en na 1 minuut het huis één grote fakkel is waaruit je niet meer kunt ontsnappen. Dus ik ben gewoon benieuwd of zo'n huis veilig is. Maar kennelijk is het dat dus
Ik zou van de zijkant aanvallenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:49 schreef Monus het volgende:
Die gaten bovenin zijn er om kokende olie door te gooien bij een mogelijke aanval.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |